zorba Публикувано 26 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 Колега от "по миналата есен" до сега да ти се е обезвъздушило 100-ина пъти, проблема ти може да е в водната помпа. Когато тя се износи не нагнетява достатъчно и имаш парно само при по високи обороти на дв. На празен ход и на 90*С не духа топло(достатъчно). Пробвай на място и празен ход при загрял дв. да видиш има ли разлика в топлината на потока въздух и като я форсираш на 2500-3000 оборота за около 1-2 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyle Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Здравейте, искам само да ви питам след такава промивка дали мога да сложа червен антифриз? Миналия път сложихме зелен с майстора, аз нищо не разбирах, само ми го препоръчаха, не сме чистили нито охладителната система нито нищо, а преди това какъв антифриз е имало, нямам никаква идея. Дори не го разреди с дестилирана вода, а с чешмяна... Това беше преди няколко месеца, може би ще е хубаво да направя такова почистване и да сложа червен антифриз.Та да се върна на въпроса : след такава промивка дали мога да сложа червен антифриз? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 .....след такава промивка дали мога да сложа червен антифриз?......Дори не го разреди с дестилирана вода, а с чешмяна... .Можеш спокойно да сложиш червен антифриз. Задължително смени сегашния, който е с чешмяна вода. Заради него вече имаш натрупан котлен камък, затова промий хубаво системата и потърси как можеш да почистиш котления камък. Новия го разреди задължително с дестилирана вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 А тази "десилирана вода" ако я купувате от бензиностанциите да не би да е дейонизирана вода,че има разлика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 На практика вършат една и съща работа Цитат:"Електрохимичната дейонизация се основава на принципа на електродиализата. Това е електрохимичен процес, при които йоните от разтвора с по-ниски концентрации преминават през специални мембрани към разтвора с по-високи концентрации. Движещата сила е електрическо поле между катода и анода.В това електрическо поле, при движението си към анода, анионите (напр. Cl-) преминават през анионобменна мембрана, а катионите (напр. Na+) по пътя към катода преминават през катионобменна мембрана. По този начин се образуват разтвор с ниски концентрации на соли (дилуат) между двете мембрани и разтвор с високи концентрации на соли (концентрат) зад йонообменните мембрани.Приложение:Получаване на чиста и ултрачиста вода за индустриални приложения (химическа, козметична, фармацевтична промишлености, производство на полупроводници). Алтернатива на йонообменните пречиствателни станции с разбъркване." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Здравейте, искам само да ви питам след такава промивка дали мога да сложа червен антифриз?...Благодаря предварително.Аз сложих червен - това.И с вода от помпата - вади я от 12метра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyle Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Благодаря за отговорите, колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sotirkata Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Браво за темата Колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Да се включа и аз с питане по темата.....искам да си промия системата , но без добавка или нещо от сорта, само с вода. От тук следните въпроси: - "Твърдата" (варовита) вода , ако се превари дали е значително по- безвредна при наливането в двигателя, от гледна точка за отлагане на котлен камък? - Когато източа горещата охладителна течност, трябва ли да изчакам пълното изстиване на мотора, преди да налея водата (тя все пак ще е студена)? Страхувам се да не се увреди двигателя от рязката промяна в температурите.... - До колко ще е ефективен метода на "маркуча от чешмата право в радиатора, казанчето и/или радиаторчето на парното", за изкарване на ръжди, утайки и т.н.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Аз промих цялата система само с вода и вече трета година антифриза е бистър.Купих концентрат G12 и го разредих с омекотена вода от лаборатирията ни.И естествено ще изкачаш мотора да изстине преди да го промиваш.А защо трябва въобще да го загряваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Значи източих антифриза, през долния маркуч на радиатора и един "S" образен от водната помпа към тройника, измих казанчето с оцет и сол. С маркуч от чешмата напълних чешмяна вода от горния отвор на радиатора....и още веднъж повторих, пак източих. Изтече ръждива вода. Купих най-евтиния син концентрат, български (2л. по 5 лв.) и 4 л. дейонизирана вода....всичко 14 кинта. Смесих ги, налях, стисках с ръка горния и долния маркуч за да излезе въздух, долях още малко течност и стартирах мотора. Стигна си градусите, включи перки, изключи и готово. Утре преди да запаля ще видя нивото как е.Есента ако е писано да правя радиаторче на парното, че е за смяна....директно изхвърлям този и ще налея "марков" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 И внимавай какво радиаторче ще вземеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Мен ме притеснява повечето работата в сервиза , кой знае какво ще осерат и после нещо ще скърца или друга беля....Иначе от цена на радиаторчето няма да пестя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 tanuco спокойно, най-много да окъсят инсталацията и да видиш как излиза пушАк от всички отвори на таблото аз вече го играх тоя филм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ILI@N Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 (Редактирано) Миналата седмица и аз си поиграх с казанчето за антифриза, по метода с морската сол и AMB-то. За 2 часа, малко нерви и много пот казанчето светна. Редактирано 15 Август 2014 от ILI@N Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Тая методика е доказана, аз съм чистил така няколко казанчета и все стават нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Да отупам малко праха от темата...Свалил съм радиатора. Него с какво да го промия и изчистя?За казанчето ясно, утре купувам морска сол, АМВ имам и почвам да джуркам.В мотора, директно с маркуча или как да промия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Не трябваше да го сваляш- слагаш Холца и да върти помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Не можех да сваля картера без да сваля радиатора.Тая кола е малко пъзел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Напълни го с оцет за една вечер да се кисни.Слагаш го - тогава холца и става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pakumba Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 моя съвет е да го промиеш само с ... водичка, да изкара събрани парченца и така. Всяка химия ще го подкара /освен ако не е нов/ и само след 2 седмици ще тече. Баш с оцет си прецаках моя /то не е от оцета проблема, а от стария радиатор/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Здравейте колеги, и на мен ми предстои да правя такова нещо, обмислям да направя предварително обаче байпас на радиаторчето на парното и след това да промивам, обаче вероятно заради това, че темата е стара и не виждам препаратите които е ползвал колегата... Някой ако може да каже от какво е доволен и какво не? Снощи извадих термостата и колата сравнително по-малко грее от преди това.. та поне сега докато е изваден да се възползвам от това да промия... Мисля първо да източа антифриза през пробката на радиатора и след това вода и препарат... но какъв да използвам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 По-добре разхлаби маркуча на радиатора,че кранчето на радиатора може да те изненада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 За да махна скобата и да източа антифриза който е на 2 месеца трябва да си махна и металната кора което е малко трудно на улицата... Та въпроса ми беше какъв препарат за премрахване на утайки и ръжди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 https://www.holtsauto.com/holts/products/speedflush/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts