shpeksi Публикувано 1 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2009 (Редактирано) Напоследък форума е станал само спамене и мерене на пишки неща които на мене лично ми омръзнаха. Реших, че е време да се систематизира имформацията която се знае за vagcom-a. На мен лично не ми се дават е така по не знам си колко лева за диагностика само защото сулио и пулио са си купили кабели и знаят кое къде е по групите или откъде се обучава ключ и т.н. Който не го интересува темата да не сере тук, а да си пуска малоумните постове в сранилнята.Сега ще почнем с нещо по елементарно като например какво показват групите в engine във vagcom ( снимките са от моята кола - 1.8 т АЕБ):ДВИГАТЕЛ - Engine000,0,Basic Function000,1,Coolant Temperature,Specification: 170...204 (80..105 °C)000,2,Engine Load,Specification: 10...40 (0.5...1.5 ms)000,3,Engine Speed,Specification: 76...96 (760...960 RPM)000,4,Supply Voltage,Specification: 176...212 (12.0...14.5 V)000,5,Throttle Valve Angle,Specification: 0...12 (0.5 <°)000,6,Idle Air Control,Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)000,7,Idle Air Control (learned),Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)000,8,Lambda Regulation (learned),Specification: 115...143 (-10.0...+10.0 %)000,9,Lambda Regulation (learned - additive),Specification: 243...255 / 0...13 (-0.64...+0.64 %)000,10,Lambda Regulation (learned - multiplicative),Specification: 118...138 (-8...+8 %)001,0,Basic Function001,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM001,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms001,3,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°001,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;002,0,Basic Function002,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM002,2,Injection Period,(theoretical),Specification: 0.5...1.5 ms002,3,Injection Period,(corrected),Specification: 1.5...3.0 ms002,4,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s;003,0,Basic Function003,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM003,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V003,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C003,4,Intake Air,Temperature,Specification: approx. outside Temperature004,0,Idling Speed Stabilisation004,1,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°004,2,Intake Air Mass,(idle),Specification: -1.1...1.1 g/s004,3,Intake Air Mass,(load),Specification: -1.1...1.1 g/s004,4,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich;005,0,Idling Speed Stabilisation005,1,Engine Speed,(actual),Specification (idle): 760...960 RPM005,2,Engine Speed,(specified),Specification: 860 rpm005,3,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %005,4,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s;006,0,Idling Speed Stabilisation006,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM006,2,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %006,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %006,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;007,0,Lambda Control007,1,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %007,2,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V007,3,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %007,4,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2;008,0,Lambda learnt Values008,1,Injection Period,(corrected),Specification: 1.5...3.0 ms008,2,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -12.0...+12.0 %008,3,Lambda Regulat.,(learned - multipl.),Specification: -12.0...+12.0 %008,4,Fuel Tank,Venting;009,0,Lambda learnt Values009,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM009,2,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %009,3,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V009,4,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -12.0...+12.0 %;010,0,Fuel Tank Breather010,1,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %010,2,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2010,3,Charcoal Filter,Charge Level,Specification: -3...+30010,4,Fuel Tank Venting,Purge Rate,Specification: 0.0...0.3;011,0,Fuel Consumption011,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM011,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms011,3,Vehicle Speed,,Specification: 0 km/h011,4,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h;012,0,Fuel Consumtion (during Idling)012,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM012,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V012,3,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h012,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;013,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 - 4)013,1,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC013,2,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC013,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC013,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC;014,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 && 2)014,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM014,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms014,3,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC014,4,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC;015,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 3 && 4)015,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM015,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms015,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC015,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC;016,0,Knock Control (Sensor Signal - Cylinder 1 - 4)016,1,Knock Sensor,Cylinder 1,Specification: 0.6...1.4 V016,2,Knock Sensor,Cylinder 2,Specification: 0.6...1.4 V016,3,Knock Sensor,Cylinder 3,Specification: 0.6...1.4 V016,4,Knock Sensor,Cylinder 4,Specification: 0.6...1.4 V;017,0,Not relevant for AEB (catalytic converter too close to engine);018,0,Altitude Correction018,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM018,2,Engine Load,(bef. Correction),Specification: 0.5...1.5 ms018,3,Engine Load,(aft. Correction)018,4,Altitude Correction,Factor,Specification: -30...+25 %;019,0,Torque Reduction (only with automatic transmission)019,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM019,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms019,3,Ignition Angle,Retardation019,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;020,0,Operating States020,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM020,2,Selector Lever,Position,Display Range: Neutral/Gear ENG.020,3,Air Conditioning,Operating Mode,Display Range: A/C High/Low020,4,Air Conditioning,Status,Display Range: Compr. ON/OFF;021,0,Lambda Control021,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM021,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms021,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C021,4,Lambda Control,Operating Mode,Display Range: Reg. ON/OFF;Група 22 обороти;023,0,Throttle Body Adaptation Information023,1,Adaptation Status,,Specification: 100000; 0xxxxx - Throttle Potentiometer adjustment with Idling Potentiometer not OK; x1xxxx - Throttle Body Adaptation not OK; xx1xxx - Learning process Max. Position Throttle Potentiometer not OK; xxx1xx - Learning process Min. Position Throttle Potentiometer not OK; xxxx1x - Learning process Max. Position Idling Potentiometer not OK; xxxxx1 - Learning process Min. Position Idling Potentiometer not OK023,2,Throttle Body,Min. Position,Specification: 70...93 %023,3,Throttle Body,Emergency Stop,Specification: 67...83 %023,4,Throttle Body,Max. Position,Specification: 8...39 %;024,0,Knock Control024,1,Engine Speed024,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms024,3,Ignition Angle024,4,Timing Retardation,Sum of Cyl. 1-4;025,0,Charge Pressure Control (Wastegate)025,1,Engine Load,(bef. correction),Specification: 3.0...8.0 ms025,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 3.0...8.0 ms025,3,Engine Load,(actual),Specification: 0.5...8.0 ms025,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %;026,0,Idling Air Demand026,1,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %026,2,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s026,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C026,4,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM;027,0,Load Reduction (through Knock Control)027,1,Engine Load,(Reduction),Specification: 0.0...5.0 ms027,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 0.5...8.0 ms027,3,Engine Speed027,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %;Група 95 п. 1 - обороти; п. 4 - температура на охлаждащата течност;Група 97 не знам;098,0,Throttle Body Adaptation (Basic Setting)098,1,Throttle Valve,Potentiometer,Specification: 0.5...4.9 V098,2,Idling Positioner,Potentiometer098,3,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich098,4,Adaption Status,,Specification: ADP OK\nDisplay Range: ADP OK/ADP RUN/ERROR;099,0,Lambda Control (Basic Setting)099,1,Engine Speed099,2,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C099,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %099,4,Status Lambda,Regulation,Display Range: Reg. ON/OFF;На тези канали показва нещо при мен. Който има показания на други канали ако има желание нека снима и да постне снимките. Останаха само 3 групи да се доизяснят - 22, 95 и 97.Нико ако искаш копни този пост на мястото на първия или изчакай да се посъберат постове както говорихме.ЦЕНТРАЛНО ЗАКЛЮЧВАНЕ- Safety Central LockingЕто какви функции има централното заключване:1. По подразбиране :Safety Central Locking - едно натискане от ключа отваря само шофЕрската врата, второ и останалите врати.Horn sounds when arming - едно бибиткане на клаксона при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 16140Coding with Delta Radio - 121722. Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.1 touch unlock of all 4 doors - при едно натискане се отключват четирите врати и багажника.No horn sound when arming - няма звуков сигнал при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 15176Coding with Delta Radio - 112083.Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.1 touch unlock of all 4 doors - при едно натискане се отключват четирите врати и багажникаHorn sounds when arming - едно бибиткане на клаксона при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 16200Coding with Delta Radio - 122324. Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.Safety Central Locking - едно натискане от ключа отваря само шофЕрската врата, второ и останалите врати.Horn sounds when arming - едно бибиткане на клаксона при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 16204Coding with Delta Radio - 122365.Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.Safety Central Locking - едно натискане от ключа отваря само шофЕрската врата, второ и останалите врати.No horn sound when arming - няма звуков сигнал при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 15180Coding with Delta Radio - 112126.Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.1 touch unlock of all 4 doors - при едно натискане се отключват четирите врати и багажникаNo horn sound when arming - няма звуков сигнал при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Automatic door lock/unlock - централното заключва всички врати над 30 км/ч и ги отключва след изгасите мотора и извадите ключа.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 15208Coding with Delta Radio - 112407. Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.1 touch unlock of all 4 doors - при едно натискане се отключват четирите врати и багажника.Horn sounds when arming - едно бибиткане на клаксона при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Automatic door lock/unlock - централното заключва всички врати над 30 км/ч и ги отключва след изгасите мотора и извадите ключа.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 16232Coding with Delta Radio - 122648.Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.Safety Central Locking - едно натискане от ключа отваря само шофЕрската врата, второ и останалите врати.Horn sounds when arming - едно бибиткане на клаксона при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Automatic door lock/unlock - централното заключва всички врати над 30 км/ч и ги отключва след изгасите мотора и извадите ключа.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 16236Coding with Delta Radio - 122689.Window control with remote - след заключване/отключване при повторно натискане и задържане на бутона четирите прозореца се вдигат/спускат.Safety Central Locking - едно натискане от ключа отваря само шофЕрската врата, второ и останалите врати.No horn sound when arming - няма звуков сигнал при заключване.Lights flash when arming - мигачите примигват при заключване и отключване.Automatic door lock/unlock - централното заключва всички врати над 30 км/ч и ги отключва след изгасите мотора и извадите ключа.Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 15212Coding with Delta Radio - 11244А ето и къде се въвеждат кодовете:Влизате в "35 - Cent. Locks".Оттук влизате в "Recode - 07".Първо си преписвате стойноста от полето "Sоftware coding".Едва след това в това поле въвеждате желаната стойност.Аз съм с Chorus и въвеждах стойностите от полето: Coding with Concert and Symphony Radios. Нямаше никакви проблеми. Ако някой не му стигат горните комбинации може да види как се образуват ТУК. Редактирано 3 Юли 2009 от NIKO 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 1 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2009 Ето малко полезна инфо какво означават групите за АЕВ мотор, пия бира 000,0,Basic Function000,1,Coolant Temperature,Specification: 170...204 (80..105 °C)000,2,Engine Load,Specification: 10...40 (0.5...1.5 ms)000,3,Engine Speed,Specification: 76...96 (760...960 RPM)000,4,Supply Voltage,Specification: 176...212 (12.0...14.5 V)000,5,Throttle Valve Angle,Specification: 0...12 (0.5 <°)000,6,Idle Air Control,Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)000,7,Idle Air Control (learned),Specification: 122...144 (-4.0...+4.0 kg/h)000,8,Lambda Regulation (learned),Specification: 115...143 (-10.0...+10.0 %)000,9,Lambda Regulation (learned - additive),Specification: 243...255 / 0...13 (-0.64...+0.64 %)000,10,Lambda Regulation (learned - multiplicative),Specification: 118...138 (-8...+8 %);001,0,Basic Function001,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM001,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms001,3,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°001,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;002,0,Basic Function002,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM002,2,Injection Period,(theoretical),Specification: 0.5...1.5 ms002,3,Injection Period,(corrected),Specification: 1.5...3.0 ms002,4,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s;003,0,Basic Function003,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM003,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V003,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C003,4,Intake Air,Temperature,Specification: approx. outside Temperature;004,0,Idling Speed Stabilisation004,1,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <°004,2,Intake Air Mass,(idle),Specification: -1.1...1.1 g/s004,3,Intake Air Mass,(load),Specification: -1.1...1.1 g/s004,4,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich;005,0,Idling Speed Stabilisation005,1,Engine Speed,(actual),Specification (idle): 760...960 RPM005,2,Engine Speed,(specified),Specification: 860 rpm005,3,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %005,4,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s;006,0,Idling Speed Stabilisation006,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM006,2,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %006,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %006,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;007,0,Lambda Control007,1,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %007,2,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V007,3,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %007,4,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2;008,0,Lambda learnt Values008,1,Injection Period,(corrected),Specification: 1.5...3.0 ms008,2,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -12.0...+12.0 %008,3,Lambda Regulat.,(learned - multipl.),Specification: -12.0...+12.0 %008,4,Fuel Tank,Venting;009,0,Lambda learnt Values009,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM009,2,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %009,3,Lambda Probe,Voltage,Specification: -0.1...+1.1 V009,4,Lambda Regulat.,(learned - additive),Specification: -12.0...+12.0 %;010,0,Fuel Tank Breather010,1,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %010,2,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2010,3,Charcoal Filter,Charge Level,Specification: -3...+30010,4,Fuel Tank Venting,Purge Rate,Specification: 0.0...0.3;011,0,Fuel Consumption011,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM011,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms011,3,Vehicle Speed,,Specification: 0 km/h011,4,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h;012,0,Fuel Consumtion (during Idling)012,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM012,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V012,3,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h012,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;013,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 - 4)013,1,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC013,2,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC013,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC013,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC;014,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 1 && 2)014,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM014,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms014,3,Timing Retardation,Cylinder 1,Specification: 0...15 °BTDC014,4,Timing Retardation,Cylinder 2,Specification: 0...15 °BTDC;015,0,Knock Control (Timing Retardation - Cylinder 3 && 4)015,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM015,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms015,3,Timing Retardation,Cylinder 3,Specification: 0...15 °BTDC015,4,Timing Retardation,Cylinder 4,Specification: 0...15 °BTDC;016,0,Knock Control (Sensor Signal - Cylinder 1 - 4)016,1,Knock Sensor,Cylinder 1,Specification: 0.6...1.4 V016,2,Knock Sensor,Cylinder 2,Specification: 0.6...1.4 V016,3,Knock Sensor,Cylinder 3,Specification: 0.6...1.4 V016,4,Knock Sensor,Cylinder 4,Specification: 0.6...1.4 V;017,0,Not relevant for AEB (catalytic converter too close to engine);018,0,Altitude Correction018,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM018,2,Engine Load,(bef. Correction),Specification: 0.5...1.5 ms018,3,Engine Load,(aft. Correction)018,4,Altitude Correction,Factor,Specification: -30...+25 %;019,0,Torque Reduction (only with automatic transmission)019,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM019,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms019,3,Ignition Angle,Retardation019,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;020,0,Operating States020,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM020,2,Selector Lever,Position,Display Range: Neutral/Gear ENG.020,3,Air Conditioning,Operating Mode,Display Range: A/C High/Low020,4,Air Conditioning,Status,Display Range: Compr. ON/OFF;021,0,Lambda Control021,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM021,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms021,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C021,4,Lambda Control,Operating Mode,Display Range: Reg. ON/OFF;023,0,Throttle Body Adaptation Information023,1,Adaptation Status,,Specification: 100000; 0xxxxx - Throttle Potentiometer adjustment with Idling Potentiometer not OK; x1xxxx - Throttle Body Adaptation not OK; xx1xxx - Learning process Max. Position Throttle Potentiometer not OK; xxx1xx - Learning process Min. Position Throttle Potentiometer not OK; xxxx1x - Learning process Max. Position Idling Potentiometer not OK; xxxxx1 - Learning process Min. Position Idling Potentiometer not OK023,2,Throttle Body,Min. Position,Specification: 70...93 %023,3,Throttle Body,Emergency Stop,Specification: 67...83 %023,4,Throttle Body,Max. Position,Specification: 8...39 %;024,0,Knock Control024,1,Engine Speed024,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms024,3,Ignition Angle024,4,Timing Retardation,Sum of Cyl. 1-4;025,0,Charge Pressure Control (Wastegate)025,1,Engine Load,(bef. correction),Specification: 3.0...8.0 ms025,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 3.0...8.0 ms025,3,Engine Load,(actual),Specification: 0.5...8.0 ms025,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %;026,0,Idling Air Demand026,1,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 %026,2,Intake Air Mass,,Specification: 1.8...4.0 g/s026,3,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C026,4,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM;027,0,Load Reduction (through Knock Control)027,1,Engine Load,(Reduction),Specification: 0.0...5.0 ms027,2,Engine Load,(aft. correction),Specification: 0.5...8.0 ms027,3,Engine Speed027,4,Charge Pressure,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %;098,0,Throttle Body Adaptation (Basic Setting)098,1,Throttle Valve,Potentiometer,Specification: 0.5...4.9 V098,2,Idling Positioner,Potentiometer098,3,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich098,4,Adaption Status,,Specification: ADP OK\nDisplay Range: ADP OK/ADP RUN/ERROR;099,0,Lambda Control (Basic Setting)099,1,Engine Speed099,2,Coolant,Temperature,Specification: 80..105 °C099,3,Lambda,Regulation,Specification: -10.0...+10.0 %099,4,Status Lambda,Regulation,Display Range: Reg. ON/OFF; 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 (Редактирано) Колега извинявай че питам в твойта тема...но понеже става въпрос за VAGCOM,да попитам имам кабел и софтуер VAG-COM Release 409-1...обаче какво ли не опитах и немога да се вържа с компа на мойто Ауди .Настройх го от кой порт да работи и пак не се връзва,мотора е 1.8Т AEB...дайте идей Редактирано 2 Юли 2009 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Колега извинявай че питам в твойта тема...но понеже става въпрос за VAGCOM,да попитам имам кабел и софтуер VAG-COM Release 409-1...обаче какво ли не опитах и немога да се вържа с компа на мойто Ауди .Настройх го от кой порт да работи и пак не се връзва,мотора е 1.8Т AEB...дайте идей Ползвай версия на софт-а 3.11, няма никаква разлика за тоя мотор. Тя си е "кракната" както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicora Публикувано 3 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 евала от мен за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 30 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2009 Здравейте колеги,и аз ще се извиня, че ще ползвам темата на колегата. До сега не съм се занимавал с диагностика и въпросите ми са лаишки, но неможах да намеря еднозначен отговор. Колата е А6 С4, мотор АВК, първа регистрация - октомври 1994 г.Какво ми е необходимо? Какъв кабел да си взема и откъде? COM или USB? Коя версия на програмата да използвам? Искам кабела и програмата да са "най-доброто" и "най-безпроблемното" за моята кола, не е важно с колко други коли(модели) ще могат да работят.Освен да се четат и трият грешки, какво друго може да се прави на А6С4? Могат ли да се четат така наречените "живи данни"? Могат ли да се променят някакви настройки на различните модули? Предполагам, че ще мога да си нулирам и сервизните интервали In1 и In2?От изчетеното дотук стигнах до извода, че това + това трябва да ми свърши работа. Пише, че този кабел работи без проблем с VAG-COM 311.2, така ли е? Пак от прочетеното стигам до извода, че програмата, която ми трябва е VAG-COM 311.2??? Не разбрах само дали програмта идва с кабела, май не? Искам да помоля някой колега ако има въпросната програма работеща безпроблемно да ми я изпрати, защото чета за повредени кабели и други подобни?Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 label файловете, които са към програмата, описват кой канал на какво отговаря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WhEEzY Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Браво за инфото колеги, но имам един въпрос може ли със затварянето на прозорците примерно да се затварят и огледалата , а също как се активира и деактивира сигнализацията за предпазен колан, a и сега се сетих че имам нужда от калибриране на датчика за нивото на гориво в резервоара ?Също ми е интересно каква е разликата - Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 16236Coding with Delta Radio - 12268 Редактирано 25 Януари 2010 от WhEEzY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 И аз бих искал да изкажа благодарност на колегите дали информация в тази тема.Дали е възможно да се опишат по стъпки и някои други операции с ваг-ком, като:-Първоначална настройка на VAG-COM и свързване към колата.-Проверки на състоянито на чек системите + листинг на откритите грешки.-Изчистване на грешки.-Нулиране на сервизните интервали при смяна на масло и ремъци.-Включване/изключване на чек системи (колан, фарове, накладки, антифриз)-Настройка на параметри на таблото на колата (цилиндри, мотор, гориво, борд компютър)И за бих искал да попитам, за А6C4 ABC мотор 97г, коя версия софтуер и кабел да търся? 311.2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 ...бих искал да попитам, за А6C4 ABC мотор 97г, коя версия софтуер и кабел да търся? 311.2?Спокойно можеш да се възползваш от VAGCOM 311.2, както и обикновения кабел - първи в листата на този колега. ЦЪКАЗ ползвам такъв вече втора година, връзва се и работи перфектно и с АВК и с 1Z и с АСЕ и АВС, какъвто карам в момента, не става за NG, обаче ... Имай го предвид. Кабелът идва по еконт, поръчай и адапторите към него, иначе не става. Буксите са ти при допълнителните бушони и релета при мотора, в черната кутия, една бяла и една черна, както при АВК. Идва с некракнат 4.09 вагком, но има в нета кракове и ръце за всичко. Аз ползвам кракнат 3.11 на руски и не съм имал проблеми до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Според мен, "Какво пиеш?" и "Кога ще го пиеш?" са правилните въпроси след този ти пост. Поръчах си кабелчетата, очаквай - цъф-фане за наливане на мозък по предходния ми пост. Редактирано 25 Януари 2010 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Според мен, "Какво пиеш?" и "Кога ще го пиеш?" са правилните въпроси след този ти пост. Поръчах си кабелчетата, очаквай - цъф-фане за наливане на мозък по предходния ми пост.Явка, ако не те плаши времето, заповядай тия вечери, когато ти е удобно, донеси един лаптоп, ще ти инстална и демонстрирам какво мога и знам. Имаш ми координатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Браво за инфото колеги, но имам един въпрос може ли със затварянето на прозорците примерно да се затварят и огледалата , а също как се активира и деактивира сигнализацията за предпазен колан, a и сега се сетих че имам нужда от калибриране на датчика за нивото на гориво в резервоара ?Също ми е интересно каква е разликата - Кодове:Coding with Concert and Symphony Radios - 16236Coding with Delta Radio - 12268Това за прозорците го пише: ЦЕНТРАЛНО ЗАКЛЮЧВАНЕ- Safety Central LockingЗа коланите трябва да имаш датчици и окабеляване дотам, иначе и да го включиш нищо няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Малко ламерски въпрос.Как могат с ВАГ ком да се вдигнат тихите обороти на Б6 1.8Т?Двигателя трябва ли да работи или да е само на контакт?Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qcet a6 Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Браво на shpeksi, много полезна информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Малко ламерски въпрос.Как могат с ВАГ ком да се вдигнат тихите обороти на Б6 1.8Т?Двигателя трябва ли да работи или да е само на контакт?Мерси!За какво ти е да го правиш това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Как могат с ВАГ ком да се вдигнат тихите обороти на Б6 1.8Т?Двигателя трябва ли да работи или да е само на контакт?На запален двигател, сменяш стойността и виждаш веднага резултата. За точното място може да те излъжа.... май в adaptation на първия канал - стойноста беше 122, като я направих на 128 и тя дигна 30 оборота.Нещо такова - ако искаш точно къде е - ще ида да видя как беше точно. Но моя мотор е друг все пак. Ако си поиграеш ще го намериш. Ако не си сигурен, просто не натискай Save - предполагам няма да направиш нищо страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 За сега намирам само това:и това: vw-audi_actual_value_and_basic_setting Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 За какво ти е да го правиш това ?На загрял мотор тихите са около 760, виждат ми се ниски, усещат се ниски.Искам да ги вдигна до около 800-810На запален двигател, сменяш стойността и виждаш веднага резултата. За точното място може да те излъжа.... май в adaptation на първия канал - стойноста беше 122, като я направих на 128 и тя дигна 30 оборота.Нещо такова - ако искаш точно къде е - ще ида да видя как беше точно. Но моя мотор е друг все пак. Ако си поиграеш ще го намериш. Ако не си сигурен, просто не натискай Save - предполагам няма да направиш нищо страшно.Мерси Ники! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Колеги един въпрос имам. Имам си кабел и сам си премахвам индикацията за маслото, която излиза през определен интервал от време или километри. - А4 ADR . Същата ли е процедурата за Голф 4 98 година ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 На голф 4 влизаш в табло(17),адаптация(10),втори канал.Там ти излиза 1 когато изписва на таблото инспекция или каквото му е ред,променяш го на 0 и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Мерси за отговора - аз в сайта им открих:In non-US model cars, VW has included a Service Interval Reminder that includes oil mileage interval, the service mileage interval, the service time interval, and in some cases oil quality and driving style. To reset the Service Reminders using VAG-COM: So, for example, to reset the OIL reminder in a Golf IV, save a "New" adaptation value of 00015 to channel 10.С две думи се отива на канал 10 с нова стойност 00015 ?????Малко се обърках. Това което казваш ти е за инспекцията (INSP) а това което написах аз е за маслото (OIL) ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Направи това което ти казвам и няма да изписва нищо на таблото.Това което гледаш е през колко хиляди да изпише,че е време за масло.00015-15000.Можеш да го промениш на 00010-10000км.На всички те тези работи като сложиш мишката върху канала който искаш да промениш трябва да ти изпише какво сменяш (км,дни,онсп,масло итн.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 (Редактирано) Така и ще направя. Благодаря ти ! Редактирано 8 Февруари 2010 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 (Редактирано) Мерси за отговора - аз в сайта им открих:С две думи се отива на канал 10 с нова стойност 00015 ?????Малко се обърках. Това което казваш ти е за инспекцията (INSP) а това което написах аз е за маслото (OIL) ???Сега като се зачетох тук найстина е описано така както казваш.В този случай ще го промениш по този начин.Но трябва да видиш в следващите канали 11,12,13,интервалите за каквоса и колко им остава.Защото тогава би трябвало в 11-ти да е за изминало време примерно 365дни и свева за масло.Понеже сега като го направиш на 15 и след една седмица може пак да светне.Или обратно в 10 канал да ти изписва 00003 (3000км) и да е светнала заради дните.Така че прегледайги всичките канали и с мишката виж какво се променя.На А4 бяха в 5,6,7,8 но след 2000г всичко е през 02. Редактирано 8 Февруари 2010 от dido-audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване