Jump to content

А4/Б8


daks

Recommended Posts

:bia:

Какъв е двигателя на Б8-цата която си карал,колега? Ако е дизелов вариант сподели за шума и вибрациите от мотора,предполагам няма нищо общо с ПД ? Б7 с голям мотор и много екстри пак има един голям недостатък...ПД :)

А ако Б7цата е 3.0ТДИ или 2.0Т,ПД-то не играе.

Иначе Б8цата с 2.0ТДИ е мнооооооого по-тиха от ПД.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 298
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

А някой може ли да ме осветли как като заключвам колата през дистанционното мога да накарам отворените прозорци да се затворят сами. Случайно установих, че има хватка на дистанционното да задържа един от бутоните и да се отварят с по 1 см всички прозорци, така че не може да няма хватка да натисна нещо и да се затворят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1."Press and hold the unlock button and the windows will go down!"

2."Press and hold the lock button and the windows will go up!"

Да и аз след като зададох въпроса чрез дедукция стигнах до същия извод ... :rolleyes: Доста тъпо от моя страна.

Даже установих, че ако след като са се отворили малко, натиснеш и задържиш бутона за отваряне, се отварят до долу. И обратното със бутона за затваряне - първо се затварят до открехнати, а след това ако пак натиснеш и задържиш се затварят до горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След известно мислене установих коя би била съвършената А4-ка за мен, така че нищо в нея да не ми липсва. Трябва да е авант (вече), да е с мотор 2.0ТДИ/170 к.с. с куатро и S-tronic(не че мулти-то не ме радва, но не го комбинират с куатро). Трябва да е и S-line и с панорамен покрив. Останалото да си е като на моята. :steinigung:

Каква Б8-ца би задоволила на 100% вашия вкус???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б8 ми е много далече :hilezh: За сега се радвам на Б5-чката. Иначе, бензинче да му сложа един стабилен Garrett, Intercooler, едно хубаво BOV да съска, смяна на софта. Шибедах ми стига на мен :steinigung: Quattroto e желателно, даже доста :hilezh: Глезотийки достатъчно си има вътре, така че не претендирам за допълнителни екстри. И накрая хубави пътища, по които да му се радвам на 100% :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти Б6 авант 1.9ТДИ/131к.с. с куатро, 17-ки, S-line и голямата навигация. :hilezh:

А по-нататък и Б8. :hilezh:

Май ще си тръся работа в Лев-Инс :steinigung: Ама файда, ти вече обра клиантелата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти Б6 авант 1.9ТДИ/131к.с. с куатро, 17-ки, S-line и голямата навигация. :hilezh:

А по-нататък и Б8. :steinigung:

И аз съм мноого далече от Б8,но ей такаво Б6 не отказвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква Б8-ца би задоволила на 100% вашия вкус???

Със сигурност и аз бих се спряла на комбинацията S-tronic + Quattro, което означава, че трябва да е или 2.0 TFSI (211 к.с.), или 3.0 TDI. И двата двигателя са ми изключително приятни за каране, та няма да ги върна. :runterdrueck: Задължително външен S-line, вътрешен не, защото ме ограничава с черен цвят на интериора, а и спортното окачване ми идва малко твърдичко.

Като екстри - ако нямам ограничение в бюджета ще сложа почти всичко възможно. Бих си сложила комфортни седалки с обдухване, B&O, навигация, bluetooth и т.н.

Ако е седан ще е червена с черна или сива кожа, а ако е авант - като тази, която описа, само че кварцово сива отвън, с керемидена кожа и бих сложила и черен таван. Еееххх...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам да карам служебна Б8 :hilezh:! Да се возя постоянно, друг да плаща нафтата(искам дизеляк) и консумативите и да ми плащат за това :flipoff:!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще си тръся работа в Лев-Инс ;) Ама файда, ти вече обра клиантелата ;)

Няма проблеми, но...въоръжи се с едни 10 години търпение и през това време огромно и перманентно старание и себеотдаване. ;)

Вчера празнувах първият рожден ден на любимата. ;) Равносметката е 23000 км. непрекъснат кеф и удоволствие. ;);) ;)

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Наскоро си смених за втори път маслото в Порше. Фактурираха ми 72 лв. за нулиране на брояча за маслото, но пък от некадърност му зададоха 30к км., вместо 15к., както се препоръчва за БГ. При друг обслужван от тези "спецове" случвало ли се е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братче, както знаеш от ММИ се нулира маслото при смяна на 15 х. или 1 година. При 2 години и втора смяна на 30 х. става само чрез тестер. " Спецовете " са същите тези момчета, дето сменят масла, накладки, и каквото друго пожелаеш, ск. к-я например. Тез момчета тестера не ги влече, английския също, помнят горе -долу няколко менюта дето ги ползват, затова не ги кори , че не разбират . прекалено много. Те тяхната работа си я вършат, а така просто хвърляш кал върху името на много други :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Днес видях за първи път на живо А4 ALLROAD и тъй като беше чисто бяло не останах впечатлен. Очаквах повече. Причината обаче май беше цвета. Праговете и веждите си бяха бели и това му придаваше съвсем обикновен вид. Стори ми се и че не е осезаемо по-високо от моята кола. Повечко е, но нищо особено. :(:):wall:

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За олроуда нали се сещаш, че височината сам си я определя човека дето кара...така ,ч еможе да я е свалил в момента за асфалт...кугато е в калта или пясъка си я напомпва тогаз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
За олроуда нали се сещаш, че височината сам си я определя човека дето кара...така ,ч еможе да я е свалил в момента за асфалт...кугато е в калта или пясъка си я напомпва тогаз.

Тоя "олроуд" не е с въздушно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги здравейте!закупих ауди а4 2.0тди С-лин 2006. мулти7.от една седмица съм по майстори!колата като студена е ракета загрее ли почва да скача като коза и това при резко подаване на газ също така при загасване на топло и при повторно палене на място двигателя има поведение като при палене на 2-3 цилиндара.а иначе с подаване на малко газ пали безупречно.в уни треид се съмняваха в дросела.хубаво смениха го проблема остана.дайте съвет къде да ходя преди да са бутнали скоростите на земята щотото са се нагледали на скоростите некви хидро мидро тапотиии.ще съм безкрайно благодарен ако нйкои даде съвет любо 0899411499

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо пишеш в темата на B8, при положение че си купил B7

А иначе предполагам, че си имаш проблеми с мултитроника - като загрее хубаво маслото и му пада налягането в кутията. Възможни източници на проблема колкото искаш - износена suction jet pump, скъсан семеринг или маркуче към клапанното тяло..

Ето ти малко да почетеш за мултитроник-а:

http://multitronic-box.com

В момента Мишо (човека на който е сайта) е в почивка, та ако бързаш ще трябва някой друг да ти разкоства кутията

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо пишеш в темата на B8, при положение че си купил B7

А иначе предполагам, че си имаш проблеми с мултитроника - като загрее хубаво маслото и му пада налягането в кутията. Възможни източници на проблема колкото искаш - износена suction jet pump, скъсан семеринг или маркуче към клапанното тяло..

Ето ти малко да почетеш за мултитроник-а:

http://multitronic-box.com

В момента Мишо (човека на който е сайта) е в почивка, та ако бързаш ще трябва някой друг да ти разкоства кутията

Успех

Веско извинявай за това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...