Jump to content

Ауди B3 или B4


okops

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Тази година ще съм студент в София и ще си взимам кола за там. Искам да си взема такава с 90 коня двигател (моноинжекция или карбуратор), за да го газифицирам. Чудя се коя от двете - б3 или б4 е по -добрият избор. Голяма ли е разликата в поддръжката на двете машини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Тази година ще съм студент в София и ще си взимам кола за там. Искам да си взема такава с 90 коня двигател (моноинжекция или карбуратор), за да го газифицирам. Чудя се коя от двете - б3 или б4 е по -добрият избор. Голяма ли е разликата в поддръжката на двете машини?

Даже няма разлика в подръжката Аванта го остави на 1 страна никакви мотори ABK или АCE

Б3 ми изглежда някак по красива де да знам

Б4 по скована абе и Б4 е хубаво

Дай повече информация за какво ще се ползва ще я напъваш ли састезнаия и тем подобни....

Или просто градска кола. Щом ще е с газово ще си икономичен.

Според мен вземи Б3 карбуратор никакви инжекций, че ме заболя главата да ми тропат на врата да ми опраиш инжекцията.

Ако искаш нова година кола след 90-та тогава твоя избор е Б4 зависи от много неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б4-ката е феис лифт на 80-ката само на око.различават се по окачване и по двигатели малко ако се не лъжа.като поддръжка-ще си сирак от към грижи с тая кола споко :flehan:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като поддръжка-ще си сирак от към грижи с тая кола споко :flehan:))

Тва ми хареса, много даже. Дори и да не си сирак от към проблеми, тяхното решение се сътои в отделяне на 20-50-100лв от студентския живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега подкрепям те за избора на мен лично б3 са ми по симпатични нищо че са по старичкия модел. Но внимавай в какво състояние ще е колата щото ако е някоя каруца неподдържана и оставяна на произвола на съдбата не може да очакваш чудеса от нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никакви мотори ABK

:flehan:

Точно този е най-оптималния. 115 коня, 180-ина Нютон метъра въртящ момент, идеален за газ - обикновена и ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:(

Точно този е най-оптималния. 115 коня, 180-ина Нютон метъра въртящ момент, идеален за газ - обикновена и ГИ.

Мощность 115/5400 л.с/об.мин

Крутящий момент 165/3200 н*м

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама АБК мотора са капризни с обикновената газова само ГИ може да го оправи него пък според мен Б4 е с по добър външен вид по така залепена стои на пътя,земай нещо карбуратор и слагай една BRC газова и пей сърце.

Редактирано от Audi-Club Bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Тази година ще съм студент в София и ще си взимам кола за там. Искам да си взема такава с 90 коня двигател (моноинжекция или карбуратор), за да го газифицирам. Чудя се коя от двете - б3 или б4 е по -добрият избор. Голяма ли е разликата в поддръжката на двете машини?

Б4 е малко по скъпа покупката и,ако е с 90 коня АВТ мотор е идеална за газ,аз сам с такъв,да знаеш че гори повече от б3 карбуратор,Б3 е по паргава прилично върви,б4 е тромава доста.Говоря за двата двигателя 90 к.с.Цени за поддръжката,нямат голяма разлика,всичко опира до твоя вкус,първо гледай да е нещо читаво че трудно се намират.Според мене б3 е по добрия вариант за студент,по малки разходи.Успех и дано да намериш нещо читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като студент да кажем.Б3 1.8 карб или моно и си ти.Кеф ти газ,кеф ти евтини части,кеф ти приличен вървеж и малък разход.Много кораво окачване и гуми 14-ки :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам Б3 карбуратор и за близо една година каране ремонтите ми са само радиаторче на парното и гумички на съединителя. Много съм доволен, не ми създава грижи и гори прилично малко особенно извънградско (7 на газ, лятото). Само ме е яд, че заради карбуратора няма да мога да й сложа боед комп "като забогатея" :ertrink: Но пък не може всичко да е идеално нали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B3 1.8 карбуратор и забравяш за всичко... плющиш газа и бръмчиш докът ти умръзне :bia:

моното също е добър вариант но карборатора е по икономичен някак си :)

а тая Б3-ка горе мяса баш на мойта само дето няма ШЛЮЗ на тавана и "анти-крило" :ertrink:

а тя и тая имала шлюз

Редактирано от swindler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай карбураторна б3ка това ти е офертата.Много е важно да вземеш на огледа с теб някой от поколението на баща ти примерно и да изберете читава кола да я пробвате и няма да имаш абсолютно никакви ядове!Успех :ertrink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ба я си купи една б4-ка и си гледай кефа ... по-хубава стойка , по нова година ... търси да духа студено (климатик да има) и се радвай на живота ...

аз карам 2000/90 прави ми доста приличен разход.на гЪз не карам, бомби в колата не возя, но като имаш желание и гъЗ си сложи :rolleyes: ...

поразрози се тука в купува / продава има доста б4 да се продават ... гледай да е нещо читаво и тва е ...

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимай Б4 2000/115 АБК мотор със климатик и си свиркай.Незнам какво не му харесват колегите на тоя мотор ама ако спазваш прости правила мотора е вечен дори на ГАЗ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, досега не съм карал Б3 и не мога да дам оценка за нея. Аз си карам Б4 и съм много доволен от нея. Е, разбира се, АБТ-то е тромавичко (с такова съм), но пък бегачките от това поколение си гълтат и повечко... лично аз не съм фен на газта, карам си с бензин, но пък АБТ-то лепва добре на газ съм чувал. а относно визията лично мое мнение е, че Б4 стои по-добре (в никакъв случай не казвам, че Б3 не е хубава!) и е по-новичко все пак. но верно като избираш, вземи някого, който разбира, че все пак са си коли на 14-20 годинки и можеш да попаднеш на голяма барака!!! :bia:

айде успех с покупката и добре дошъл в клуба :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, досега не съм карал Б3 и не мога да дам оценка за нея. Аз си карам Б4 и съм много доволен от нея. Е, разбира се, АБТ-то е тромавичко (с такова съм), но пък бегачките от това поколение си гълтат и повечко... лично аз не съм фен на газта, карам си с бензин, но пък АБТ-то лепва добре на газ съм чувал. а относно визията лично мое мнение е, че Б4 стои по-добре (в никакъв случай не казвам, че Б3 не е хубава!) и е по-новичко все пак. но верно като избираш, вземи някого, който разбира, че все пак са си коли на 14-20 годинки и можеш да попаднеш на голяма барака!!! B)

айде успех с покупката и добре дошъл в клуба :bia:

Напълно подкрепям мнението на колегата, с малко доъплнение Б3 с 90 коня въврви повече от Б4 със същия мотор, но на мен лично в б4-та ми е по комфортно от б3-та а и на външен вид е някак си по завършен дизаин от Б3, освен това имам чувството че вътре е с една идея по-просторно от б3 карал съм и двата автомобила и ако имаш по-дълъг път аз бих взел б4-та(най добре от тия години ауди 100 :hilezh: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е вечен, да е веченннн, колко да е вечен :bia:

Аз съм за АБТ или Б3 карб.

Басиии, аз докът го напишаааааа. Излезе, че се обаждам неподготвен B)

Много мислим или много пием...некое от двете ше да е амааааа :birthday:

Ма няма да го трия, да съм в помощ на момчето.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б4 не съм карал,карам б3 с най малкия мотор -75 к.с.,чист карбуратор,на газ,нямал съм абсолютно никакви проблеми освен задължителните по поддръжката на автомобила.Не върви кой знае колко но е изключително надежден.Двигателя е на около 500 000,карана такси 3 год.и не е мръднал.От смяна до смяна(10 000 км.)доливам около 300 гр.Ходовата част също изкарва много,стига да си купиш хубави части.Подръжката е евтина,все едно си купуваш части за Москвич или жигули(като цена)Има някои специфични части които са по скъпи,но винаги можеш да намериш такива от колегите от форума.Успех :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен(лично мое мнение) по-добрия вариянт е Б3 след 90г. Задължително карбуратор или моно инжекция до 90к.с-евтина газова. Да не забравяме че все пак има и данък да се плаща(около 20-30лв), гумите са 14 цола-съответно по-евтини. Купето е по-леко от това на Б4-съответно по-нисък разход. Не му трябва шибидах или люк-по одбре клима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или пък наи добре да си купи велосипед а????бахти отговора дето даде колега.То бива икономии ама пък чак толкоз?!

Евтина газова-и после да залее форумите що не му работи колата?

Купето било леко-колко по леко е по талон я провери.

Все пак човека ще е студент а не пенсионер.Извиняваи много ама не съм съгласен изобщо с поста ти :angry::respekt::(:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или пък наи добре да си купи велосипед а????бахти отговора дето даде колега.То бива икономии ама пък чак толкоз?!

Евтина газова-и после да залее форумите що не му работи колата?

Купето било леко-колко по леко е по талон я провери.

Все пак човека ще е студент а не пенсионер.Извиняваи много ама не съм съгласен изобщо с поста ти :angry::hilezh::hilezh::hilezh:

Колега, кое от горе написаното не ти харесва?. Колегата според това как е задал въпроса ме навява на мисълта, че търси нещо по-евтино и съответно ниски разходи. И какъв е проблема на обикновената газова с карбуратора?. И да Б3 е по-леко от Б4 макар и с малко.

P.S Имах Б3 1,8 с АГУ 7 години и никакви сериозни ядове с нея. И си вървеше доста прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или пък наи добре да си купи велосипед а????бахти отговора дето даде колега.То бива икономии ама пък чак толкоз?!

Евтина газова-и после да залее форумите що не му работи колата?

Купето било леко-колко по леко е по талон я провери.

Все пак човека ще е студент а не пенсионер.Извиняваи много ама не съм съгласен изобщо с поста ти :angry::hilezh::hilezh::hilezh:

купето на б3 е по леко с около 150-200 кг, което не е малко и в разхода разликата е горивото съответно е 1,5- 2 литра надолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...