Jump to content

A4 B6 vs. BMW 3 - кое има по-евтина поддръжка?


Recommended Posts

Колега, категорично не съм съгласен. Всеки си има мнение, но пред фактите трябва да замълчим. Живея в квартал построен върху нисък хълм с леко стръмни улици. Е няма да ти обяснявам какво бутане съм бутал зимъска разни злощастници сгрешили да изкарат летните си автомобили (БМВ) зимата. Не говоря за тежка зима с дълбок сняг или лед, а просто киша - достатъчно им е. Спре ли някой от тях, за да пропусне отсрещните - дотам. Почва се едно безкрайно боксуване и нечовешки мъки. Накрая някой се смилява да ги бутне. Жалки са такива хора зимата, разбери, това не са автомобили за този сезон. Същото се отнася и за С-класите.

Ето защо Аудито винаги е за предпочитане, дори и без куатро. :hilezh:

Чувал съм подобни приказки, а съм и виждал по-старички БМВ и МБ, които са без ЕСП какви проблеми имат със заледени/заснежени макар и леки наклони и по таз причина засегнах тази точка. Сега ако е с DSG и TC може да е по добре положението - не зная - нека колегите с Бими разкажат как е на сняг или лед... Иначе във форума на баварците имаше една темичка с рекламно клипче на БМВ, където изтъкваха предмиствата на RWD пред FWD - че завива по-добре (нямало недозавиване) и т.н., но ме учуди че споменават и по добър старт понеже при FWD предницата се вдигала и олеквала и така губи сцепление а при RWD се получава натиск върху задната ос при старта и се повишава сцеплението.

То много добре, но прдполагам говорят за екстремен старт на суха настилка, защото иначе нямаше да има подобни проблеми зимата :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ясно значи няма проблеми с маслото (освен да се намери оригинално в БГ :hilezh: ) само предполагам трябва да отговаря на някакъв стандард на БМВ, подобно на тези на VAG 502.00, 505.01 и т.н.

А относно притесненията ми за задното предване (не съм имал кола досега със задно) - гледам че повечето 3-ки са екипирани с DSC, което е добре за мокра и хлъзгава настилка. Но как стои въпроса с тракшън контрола? Имат ли го повечето (не вярвам да е сериино), важен ли е и дали трябва да ми е приоритетна екстра при търсенето?

dsc при BMW е това което при Ауди е ESP. DSC освен стабилизиране на автомобила в критични ситуации в завой включва и тракшън контрол.

Доколкото знам от фейслифта на Е46 насам е сериино при 3-ката на BMW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, категорично не съм съгласен. Всеки си има мнение, но пред фактите трябва да замълчим. Живея в квартал построен върху нисък хълм с леко стръмни улици. Е няма да ти обяснявам какво бутане съм бутал зимъска разни злощастници сгрешили да изкарат летните си автомобили (БМВ) зимата. Не говоря за тежка зима с дълбок сняг или лед, а просто киша - достатъчно им е. Спре ли някой от тях, за да пропусне отсрещните - дотам. Почва се едно безкрайно боксуване и нечовешки мъки. Накрая някой се смилява да ги бутне. Жалки са такива хора зимата, разбери, това не са автомобили за този сезон. Същото се отнася и за С-класите.

Ето защо Аудито винаги е за предпочитане, дори и без куатро. :hilezh:

Ами колега незнам, аз с Е34ка ръчка, далеч от каквито и да е стабилизиращи системи освен ABS, просто добри гуми мишлен пилот алпин , не съм закъсвал никъде... абсолютно никъде. Да не говорим, че редовно съм изпреварвал снегорини по булевардите, което е глупост общо взето щото почти не се движа в права линия, но и това е целта, както и да е, мисълта ми беше, че не съм закъсвал досега и колегите от сбирките, които правим също не съм чувал да имат проблеми. Е38ца също има във семейството, с нея няма проблеми, също и Е65 735 V8 272 к.с. точно след 1ви януари с тая кола бяха направени около 1400 км из цялата страна също без дилеми. Та от това изхождам аз, казвайки нещата в поста, който си цитирал :hilezh:

Аз лично съм ти чел някои от мненията и съм останал с впечетление, че пишеш безпристрастно и аргументирано, за разлика от случая, не ми се търсят клипове да ти показвам зимата в кви гори съм влизал и съм излизал, пък кво говорим за няква киша... Най-много ми се е налагало, да включа първа, да пусна съединителя, да изляза от колата, да и помогна с бутане, тя да потегли със скоростта на пешеходец, да я настигна и кача в нея и това казвам пак, в някакви свръх екстремни условия :hilezh:

Не твърдя, че задното е по-добре от предно през зимата, твърдя, че при шофиране по пътищата из страната не е чак такъв проблем, какъвто се изкарва да караш БМВ зимно време. Зимата, която мина имах възможност да сравня, Ц4ката преди да я продадем със същите зимни гуми, като моите, ами честно казано, предимство има предното при потегляне от някакви обратни наклони, но дойде ли ред за поднасяне предпочитам, да съм с бмвто, по-добре да имаш контрол над двете оси, отколкото само над едната. Та мисълта ми беше покарвал съм ги доста зимата, и съм ги редувал по няколко пъти за ден, та съм имал възможност да сравня много добре за какво иде реч. Фен съм и на двете марки, писал съм го и преди, просто се говорят неверни неща и в случая Е46фейслифт е по-разумния вариант :hilezh:

Редактирано от justboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много ми се е налагало, да включа първа, да пусна съединителя, да изляза от колата, да и помогна с бутане, тя да потегли със скоростта на пешеходец, да я настигна и кача в нея и това казвам пак, в някакви свръх екстремни условия :D

И кво се случва като не я настигнеш? Или я връзваш с въже да не избяга? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм ти чел някои от мненията и съм останал с впечетление, че пишеш безпристрастно и аргументирано, за разлика от случая,

Повярвай ми пич, всичко горенаписано мога да го аргументирам, но не ми се влиза в излишни полемики. Това е моето мнение просто, базирано на опит и наблюдения. Никой не може да ме убеди, че което и да било БМВ на задно ще дава такава сигурност уют на сняг и дъжд както което и да било Ауди. Както почнах в горния си пост, всеки си има мнение, а аз никога не налагам моето - само го споделям. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, има каишка + строг нашийник :hilezh:

Както бях написал тя потегля със скорост на пешеходец.

Явно найстина си доволен от това, което написа и мислиш написаното от теб за забавно :D

А по темата изказване няма ли да направиш?

Редактирано от justboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Сравнихме дизеловите двигатели ... нека обсъдим с бензиновите как са нещата. 1.8Т или 3.0 литра бензин на Ауди ... срещу 328 или 330и. Дали пък атмосферната сила при БМВ не е за предпочитане ... без да коментираме потенцяла на 1.8Т ... за всички е ясно, че всичко си има + и -. Пък и подръжката на атмосферка винаги за мен е била по-лека от колкото на турбо кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.zeperfs.com/duel1083-2011.htm ако приемем че а4 е с чип

http://www.zeperfs.com/duel93-43.htm

Стоковото състояние определено не е в полза на ауди, друг е въпроса че ако инвестираш пари в Т-то може да стане бързо, въпросът е колко и дали има смисъл. определено 28 и 30 нямат нищо общо с онова скопено недоразумение 320 :lol: Предполагам ,че като падне акциза ще повнесат доста от тях и тогава ще има повече подобни теми сега е някакси нерелевантно да се сравняват коли с акциз и без не че 3л на ауди нема ама дали има повече от 100 такива в цяла бг :lol: Мисля, че е по добре да се заложи на атмосферните мотори доказано здрави и много безпроблемни имат 2-3 датчика и едни вануси всичките на стоиност като ремонт не стъпват и на цената на турбината на тръца.

Тоя спор ще си остане вечен за мен от гледна точка на шофер не мога да ги сравнявам да ауди също са бързи особено направо стигне ли се до завои веднага се усеща коренната разлика. Когато престанат да правят колите си преобладаващ процент на теглото на предната ос тогава могат да се похвалят с управление близко до еталонните величини :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Извинявам се за спама,но виждам че тук се правят сравнения.Искам да попитам кое е по-добро от Ауди А4 Б5 и БМВ Е46 328I Изчетох почти всички постове и разбрах че БМВ имат значително по добри предници.Само искам да спомена че аз на месец карам около 4000 км комбинирано и вече година карам А4,но пак ми предстои смяна на предница...за 2 път в рамкиете на година.От едно известно време ми вкараха идеята за  2.8 ... Някой казват разход по голям от 1.8т други казват по малко...и в крайна сметка никой нищо конкретно.Всеки си хвали неговото.Един приятел пък ме агитира да си взема Астра Ф заради ефтината подръжка но пък ми е мн дървен Опела. И сега съм пред дилема дали ще сбъркам ако заменя 4-ката за едно е46.Искам и да вметна че моята ми дава разход на газ 16-17 комбинирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само на предно съм.16-17 ми дава сега зимния сезон щот често я оставям да си работи на място по половин час докато си пия кафето(не мисля че това трябва да дава хептен такава разлика,взе пак е празен ход на двигателя).Лятно време разхода пада на около 14-15 комб. Това толкова не ме стряска,смисал самия разход на гориво.Чета из форума на БМВ че 328 на дълго,дава около 7-8 с някви нормални скорости докато моята 1.8Т ми дава 9 извън градско и малко под 9 със около 100-110 бензин. Притеснява ме повече предницата...малко зор ми иде 1000 лв годишно за носачи.Чувам че имало някви ремонтни комплекти носачи за е46 който вече стават със сменяеми шарнири :huh: докато на Ауди това няма как да се случи.Вярно ли е това твърдение

Редактирано от liglioto_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И слагаш менте окачване, затова го сменяш всяка година. Оригиналното кара поне 100 000 - 150 000 км без да скръцне.

Иначе няма как 2.8 , 6 цилиндъра да гори по-малко от 1.8, 4 цилиндъра при еднакви килограми, изправност и нормално каране. Не е възможно просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз като я купих и на 3тия ден ми изпадна единия шарнир и я оставих за цяла смяна на предница...незнам ко са ми сложили но ми казаха че са най-добрите и ми взеха близо 700 лв (преди година) 3-4 месеца след това пак се разхлопа първо накрайници после горни носачи и тях ги смемих и ми излязоха около 400 лв ... ако не се лъжа май лемфйордер бяха. Сега 6 месеца след това се обаждат пак накрайници + долните носачи.... а са на 50 хил.

Редактирано от liglioto_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...