sbinev Публикувано 4 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2009 (Редактирано) Здравейте, колеги. Питането ми е има ли начин да се регулира интервала през който се включват чистачките когата са на първа степен? Става въпрос за А4 97г.Ей тук едно решение за vw http://www.vwgolf-mk2.com/ewiperspeedcontroller.html пробвано работи. Редактирано 4 Декември 2009 от sbinev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 4 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2009 На самото лостче за чистачките ... няма ли копченце с 4-5 степени мисля че беше за регулиране ...Ако ли не мой съвет е намери направо си смени лостчето ако стане а не прави подобни измислени ключета релета и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 4 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2009 С 3 степени е.Би трябвало да го имаш.Ако не,както е написал колегата по горе - търсиш цялото лостче или въобще не се занимаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbinev Публикувано 5 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 Не за съжаление нямам степени на лостчето. А за разположението на релетата и кой за какво е може ли да някой да помогне за А4 97 г. става въпрос. Намерих само за бушоноти такова. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbinev Публикувано 4 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Е решението се оказа много лесно, евтино и най - вече бързо реализуемо. Колата ми е А4 97 г. с реле за чистачките 431 955 531 с номер N229. Замених го с "програмируемо" такова 357 955 531 или N99 (това е от Голф 3) струващо 10 лв. в най-близката морга. Може да се замени и с реле 3B0 955 531 или N197 от Пасат А4 (ново такова 85 лв. в Ауто +). Трите изброени релета са напълно съвместими с тази разлика, че тези от VW могат да се програмират, а именно: пускате веднъж чистачките на интервал и го спирате, изчаквате желания интервал време и пак пускате чистачките на интервал. Сега вече те се включват през интервала от време, който сте изчакали. За да смените интервала спирате чистачките и пак на ново. Интервала на регулиране е от 2 сек. до 45 сек. И като се замисля, че това го имат всички VW и разликата е само в едно реле......2-ри начин: заменяте релето с 191 955 531 или N19 (Голф 2) и реализирате това с помощта на потенциометър- http://www.vwgolf-mk2.com/ewiperspeedcontroller.html . Интервала на регулиране е по малък. И двата начина са тествани и работят и се реализират лесно и бързо. Надявам се да съм бил полезен на някой с тази информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 това трябва да се пробва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 5 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2010 Браво sbinev много полезно наистина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2010 Инфото е полезно, но колегата не е първият открил го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2010 Но пък е първият отзовал се на въпроса. И аз ще го пробвам това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 С поставянето на това реле (99) дори и френските коли се "тунинговат" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Аз също си сложих, работи супер... аз ги намерих на по 5 лв... и купих доста... тия в моргата ме гледаха странно :f_ck_you: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 И аз си имам вече №99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Аз също си сложих, работи супер... аз ги намерих на по 5 лв... и купих доста... тия в моргата ме гледаха странно :(Да ти дам адрес да ми пратиш едно Съвсем сериозен съм !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 днес взех 4, но не ми стигнаха утре мисля да мина да купя още няколко бройки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 днес взех 4, но не ми стигнаха утре мисля да мина да купя още няколко бройки Къде ги намести толкова И не ми отговори каквото те питах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 А как точно работи настройката на интервалите? Имаме в единия Сеат реле 99, но бащата не я ползва тази екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 А как точно работи настройката на интервалите?.........Доколкото помня,програмирането става по следния начин:1. Даваш на контакт2. Включваш на първа степен и изчакваш перото да отиде докрай и изключваш.3. Изчакваш времето,което искаш да ти бъде паузата между отделните интервали.4. Включваш за още един цикъл и изключваш.5. Релето ти е програмирано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 (Редактирано) пускате веднъж чистачките на интервал и го спирате, изчаквате желания интервал време и пак пускате чистачките на интервал. Сега вече те се включват през интервала от време, който сте изчакали. За да смените интервала спирате чистачките и пак на ново. Интервала на регулиране е от 2 сек. до 45 сек. И като се замисля, че това го имат всички VW и разликата е само в едно реле......колега го е описал много точно. работи точно по този начин. на а6 ц4 релето се намира под волана, под кората с номер 229 ее там при другите релета ... , на б4 релето се намира отпред при предпазителите пак с номер 229 скоро ще ви кажа и на а4 б5 къде се намира Да ти дам адрес да ми пратиш едно Съвсем сериозен съм !!!незнам тия колко още ще ми намерят, на мен ми трябват 2, ако имат повече ще ти взема и ще ти пратя, но дали няма да ти излезе скъпо туй реле с куриер....то е 5 лв, ти ще платиш поне 6 за куриера още? Редактирано 13 Октомври 2010 от TaHkePa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 (Редактирано) Релето не се програмира. Има фиксиран интервал при пускане. Управлява се по начина на Йорданик:Както си вали пускаш чистачките на интервал веднъж. Изключваш интервала. Като навали достатъчно за чистене пускаш чистачките и те повтарят интервала от предишното спиране. Ако искаш да промениш времето пак изключваш интервала. Като го включиш е новото време.Малко е сложничко на пръв поглед но става интуитивно.Заб. Ако времето на изчакване е много голямо се отива на стандартно време при следващ пуск. Редактирано 13 Октомври 2010 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 ТаНkер, откъде ги взе реленцата и какви парички им искат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Една морга в Бургас, за по 5 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 И аз съм с тази "екстра"!Днес си купих реле от една авто-морга в околностите на Сливен.Цена - 5 лв.Ето това представлява самото реле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts