BURKAN Публикувано 5 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 Колеги преди два дена изчистих единия фар на колата и се оказа, че не е чак толкова трудна работа, стига човек да е малко по - сръчен. Това е резултата от почистването на единия фар. Вижте каква е разликата между двата.Естествено работата не можеше да остане наполвина свършена и днес се заех с другия фар, като реших и да направя снимки на действието.Това е фара (десния) който ще бъде почистен. Действието по почистването е същото и при левия фар.С кръстата отверка се отвива това винтче (обратно на часовниковата стрелка) Издърпвате лайстната леко към вас, след това дърпате в лява посока внимателно.Тук се вижда как излиза лайстната от лайстната на калника.Над фара има два винта който се развиват с ключе №8.След което, пак с кръстата отверка се развиват двата винта, които са под фара. Внимавайте с развиването на тези винтове, защото може да паднат някъде в двигателя или на кората под двигателя, което е доста неприятно, поне за мен.От задната страна на фара се издърпва този кръгъл куплунг, който захранва фара.Издърпвате внимателно фара напред и изключвате куплунга на машинката за регулиране на височината на фара. Също така изваждате и лампата на мигача (завъртате на ляво). Фара вече е свободен и може да се свали.След това трябва да се махне мигача, който ще пречи на работата по фара. Отвива се това пластмасово винтче, което при мен е смачкано. С два пръста се стиска щипката, която пречи на мигача да излезне напред.При разглобяването на фара първо трябва да се освободи тази тел която придържа външната гума към стъклото. Това е телта която се вижда от горната страна на фара.Самата тел се освобождава от долната страна на фара. С клещи.Ето въпросната тел.Гумата вече е освободена и внимателно се освобождава от фара.За да може да се разглоби фара е нужно също така да се махне капака, който е от задната страна. Също така трябва да се махне машинката за регулиране на фаровете. Тя се маха, като се завърти на ляво и лосчето, което влиза във фара се натисне надолу.(Става много лесно при отворен заден капак, не насилвайте лостчето)Следващата стъпка е махането на скобите които придържат стъклото. Действа се внимателно. Скобите се отварят с отверка , но винаги от страната на пластмасата за да не се счупи стъклото. Действията вече трябва да бъдат много внимателни, защото всичко е вече много чупливо!Като се свалят скобите, които придържат стъклото към кожуха започва най - внимателното действие...свалянето на стъклото. Самото стъкло е залепнало за гумата под него с годините, и е невъзможно да се свали без помощтни средства. При мен тези средства са...препарат за миене на прозорци и един по - широк нож.С препарата се напръсква обилно в основата на стъклото, където е уплътняващата гума. И се остава малко да подейства, след което пак се пръска.Забършете стъклото от препарата, защото е доста хлъзгаво и може да стане . След което леко с ножа се разлепя от всички страни.Внимавайте да не счупите тези пластмаси!Стъклото вече излиза. Бъдете търпеливи през цялото време! Не напъвайте , не дърпайте и не се нервирайте, защото ефекта ще е счупен фар. Стъклото вече е махнато. Маха се и тази рамка която се държи на три щракалки. Маха се много лесно, като придърпвате към вас.Това са щракалките.За да излезне рефлектора напред се развиват в дясна посока врътките, които са за регулиране на фара. Въртят се докато се освободят.Тук се вижда как рефлектора е напред. Виждат се и рефлекторите на късите и халогените. Самите рефлектори аз почистих с памучета, които използват жените за дегримиране (Бъдете много нежни с хрома, защото пада само от гледане). Не мийте рефлектора на чешмата, защото пак ще му избяга хрома. Стъклото на фара естественно се мие на чешмата. Аз лично не разглобих докрай рефлекторите с лупите, защото после не може да се настроят. През дупките отстрани се почистват идеално(Малко е гадно, ама става). Не забравяйте и лупите да почистите от вътрешната страна.След като сте почистили всичко, процедурата по събирането на фара е в обратен ред на разглобяването.Тук вече е почистения фар.Крайния резултат! А това е разликата между мръсния и почистения фар.Надявам се да съм полезен и изчерпателен. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 5 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 Браво колега Найстина разликата е дооста голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 5 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 Не искам да те разочаровам,но ако беше разглобил и лупите да ги изчистиш и отвътре щеше да си помислиш,че си купил нов фар.Аз разглобих всичко на съставни части и сега се отказах и от ксенона.Готов съм да съдействам на колеги от София за разглобяването и почистването на фаровете.Една много нужна процедура.Трябва да пусна снимки как са преди и след чистенето ма все не я снимам след Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest eriberto Публикувано 5 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 Тая процедура дали може да бъде ползвана и при Ц5 е моя скромен въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=43959 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Ами това ако не е за Златен фонд, трябва поне да се пинне отгоре. Евала за сминковия материал, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Браво братле много хубав снимков материал . Страхотно се е получило. Скоро време и аз ще трябва да почиствам, но само левия защото преди време ме бласнаха бред блока и си купих десен фар чисто нов, та сега има разлика в светенето и ме дразни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 6 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 (Редактирано) Не искам да те разочаровам,но ако беше разглобил и лупите да ги изчистиш и отвътре щеше да си помислиш,че си купил нов фар.Аз разглобих всичко на съставни части и сега се отказах и от ксенона.Готов съм да съдействам на колеги от София за разглобяването и почистването на фаровете.Една много нужна процедура.Трябва да пусна снимки как са преди и след чистенето ма все не я снимам след Много ме разочарова, че не четеш добре. Лупите съм ги почистил отвътре, без да ги разглобявам! Няма смисъл от разглобяване на лупите, освен, ако не искаш да ги разцентроваш. P.S. Еиий...ама все ще се намери някой, да се исдриска. Редактирано 6 Декември 2009 от BURKAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Поздрави за колегата! ЕВАЛА СТРАХОТНО СЕ Е ПОЛУЧИЛО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Ей, чудех се що не е пинната още, ма е Никулден неска, запразнили са модовете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Хич не сме запразнили,просто горе има подобна тема и не е нужно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 7 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 Хич не сме запразнили,просто горе има подобна тема и не е нужно То подобна тема има и при Москвич и Форд, ама е подобна! При Ауди 100 Ц4 и Ауди А6 Ц4 фаровете са им подобни, ама разликата е голяма! Моля да ми изтриете темата. Явно не заслужавате времето което отделих. Като ви интересува чистене на фарове....гледайте как се чистят на Ц3 и ще ви стане ясно. Много моля да ми изтриете темата...настоявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 8 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2009 Ами, Влади е прав в случая. Има тема за C3, C4/100, C4/A6 и C5. Представи си к'во ще стане ако се пиннат всичките тия теми отгоре. Решението е просто - прави се една тема "Почистване на Фарове" примерно, вкарват се линкове към всичките тези теми, а тя да остане единствената пинната. Така няма да има сърдити. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 А не могат ли да обединят всичките теми в една "Почистване на фарове" и да я пратят където и е мястото. Не бива да омаловажаваме труда на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 .........Виж сега момко, имам чувството че се опитваш да продаваш краставици на краставичари. Първо, дали са с лупи или не, няма съществена разлика! Второ, самата операция е доста простичка в техническо отношение и една такава тема / хвала на Ивчо Динков за нея/, е напълно достатъчна за колегите, които искат да се преборят с фарчетата си. По твоята логика, утре ще поиска някой да пинна тема за почистване на фаровете на синя С4-ка, защото съществуващата тема е за бяла такава например. И въобще, ще помоля всички колеги да не се реагира с фръцкане като ущипани госпжици при всяко модераторско мнение, защото ние не сме на тези си позиции заради роднински отношения с админите. Просто си разбираме от работата, а ако не сте съгласни с това - има си начин да ни го покажете. Приятен ден и успех в ремонтите. Дано са по-малко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 Много ме разочарова, че не четеш добре. Лупите съм ги почистил отвътре, без да ги разглобявам! Няма смисъл от разглобяване на лупите, освен, ако не искаш да ги разцентроваш. P.S. Еиий...ама все ще се намери някой, да се исдриска.явно са ти тънки пръстенцата щом си успял да ги изчистиш отвътре без да ги разглобиш.А как ще ги разцентроваш не ми е ясно Извинявай,че ти дриснах в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 БРАВО КОЛЕГА! Евала за темата както и за търпението и старанието. Една такава тема се прави бавно и трудно от опит знам. Заслужава уважение труда на колегата BURKAN :flipoff: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 Точно такива теми правят форума ценен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 9 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Виж сега момко, имам чувството че се опитваш да продаваш краставици на краставичари. Първо, дали са с лупи или не, няма съществена разлика! Второ, самата операция е доста простичка в техническо отношение и една такава тема / хвала на Ивчо Динков за нея/, е напълно достатъчна за колегите, които искат да се преборят с фарчетата си. По твоята логика, утре ще поиска някой да пинна тема за почистване на фаровете на синя С4-ка, защото съществуващата тема е за бяла такава например. И въобще, ще помоля всички колеги да не се реагира с фръцкане като ущипани госпжици при всяко модераторско мнение, защото ние не сме на тези си позиции заради роднински отношения с админите. Просто си разбираме от работата, а ако не сте съгласни с това - има си начин да ни го покажете. Приятен ден и успех в ремонтите. Дано са по-малко! Понеже съм му момко на този колега, и даже краставичар!! Сельо!! (предполагам, че не е обидно,както момко!!)Не си ми на годините и образованието - бе сельо!!!! Кадрите са в историята!!! Защо??? Защото е много отворен сельото - колегата! В този форум е фраш от много умни - селяци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Браво, колега,аз не успях да видя снимките, но съм сигурен, че щяха да са ми от полза. И моите фарове светят слабо, макар, че отпред изглеждат чисти.За да не се дразним излишно, обръщай повече внимание на хората с положително отношение към труда ти и ще си спестиш много нерви. Има достатъчно хора тук, които ще оценят подобна информация подобаващо. Тези, които са го правили почистването може и да им се струва тъпо, но тези, които не сме, бихме прочели с голям интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 9 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Браво, колега,аз не успях да видя снимките, но съм сигурен, че щяха да са ми от полза. И моите фарове светят слабо, макар, че отпред изглеждат чисти.За да не се дразним излишно, обръщай повече внимание на хората с положително отношение към труда ти и ще си спестиш много нерви. Има достатъчно хора тук, които ще оценят подобна информация подобаващо. Тези, които са го правили почистването може и да им се струва тъпо, но тези, които не сме, бихме прочели с голям интерес.Колега, за хора като теб... на лични ще изпратя снимки веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Браво, колега,аз не успях да видя снимките, но съм сигурен, че щяха да са ми от полза. И моите фарове светят слабо, макар, че отпред изглеждат чисти.За да не се дразним излишно, обръщай повече внимание на хората с положително отношение към труда ти и ще си спестиш много нерви. Има достатъчно хора тук, които ще оценят подобна информация подобаващо. Тези, които са го правили почистването може и да им се струва тъпо, но тези, които не сме, бихме прочели с голям интерес.може да съдействам ако решиш да ги чистиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoa6 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 може да съдействам ако решиш да ги чистиш ц4 с лупи цистят ли се и стакла продажат ли се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Да. Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoa6 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Да. Да.колко струват стакла само ня кои знаели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване