К.С. Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Здравейте, изчетох разни теми за карета, обаче в темите всички ги сменят Въпроса ми е - чука само при пълен десен, и то не винаги..Питам майстора - той ми вика, еби го в гъза, карай така, те карат по много. Питам друг - вика сменяй, може да те остави на пътя..С две думи - да го сменям ли? Какво може да стане, ако го заеба да речем. Питам, защото съм технически неграмотна личност, както е проличало от всички мои въпроси досега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Много ясно, че трябва да го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mart Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Колега принципно може да изскара още много. Обаче има едно НО аз поминалата година при 130 км/ч ми се прецака вътрешно смисъл външните знаех че трябва да ги сменям но си карах викам някъде ще ме остават ама имам приятел с платформа има кой да ме тегли не ми пука особено. И малко преди ихтиман посока пловдив(добре че стана там) с 130 км/ч вътрешно се прецака и цялата кола зе да трепери дръпна ми волана едвам я одържах. При което реших че ще тръгна към софия обратно и докъдето стигна до софия с много зор то пука треска дърпа ми волана аз го напъвам на обратно както и да е прибрах се и след 2 дена отидох в гаража на един приятел купих две вътрешни и две външни и запретнах ръкави??? Така че ако питаш мене купи си едно каре смени си го и да ти е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 колега,при първа възможност си го смени.ако сега нямаш финансова възможност,то при първа такава го смени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Здравейте, изчетох разни теми за карета, обаче в темите всички ги сменят Въпроса ми е - чука само при пълен десен, и то не винаги..Питам майстора - той ми вика, еби го в гъза, карай така, те карат по много. Питам друг - вика сменяй, може да те остави на пътя..С две думи - да го сменям ли? Какво може да стане, ако го заеба да речем. Питам, защото съм технически неграмотна личност, както е проличало от всички мои въпроси досега! Послушай втория майстор , първия ти го ... в г..а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 При мен се оправи пукането само със смяна на маншона и слагане на грес, свалих го, разглобих го на парчета "набих" му грес от тази която е в комплекта и засега няма проблеми. Подчертавам че тази операция я направих на втория ден откакто взе да пука, иначе си купих ново и си го карам в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 За по сигурно го сменяй, че зета така остана на пътя и нямяше мърдане, прибра се на платформа, а не пукаше толкова много. Карето здало багажа на излизане от завой с 20 km/h. Може със смазване да се оправи, но по сигурна е смяната с хубаво ново каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 И моето се беше разтропало,наведохсе маншона беше скъсан, свалих го, изчистих го, смазах го и го затворих. Пак тракаше ама си знаех че съм го почистил и си покарах доста около година , но после си купих ново и си го смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 13 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Ясно, ще го сменя при първа възможност! Благодаря на всички за отзивчивостта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guns3 Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Готина тема-Защото тази сутрин сменях външно каре!!! И съвета ми е да го смениш защото на мен за късмет ми се счупи на 20метра от блока и я отбутах до паркинга и днес я оправях пред блока защото не подлежеше да я отдърпам в някой гараж-Карето направо се беше раздробило!!!Така че по добре си го смени-Не е трудна работа-само дето времето днес беше малко ветровито и хладно но все пак се оправиха нещата!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 То и аз съм със същия проблем.....колко ще струва външно ляво каре за АБК с ABS.....дали е към 80-90 лв.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 То и аз съм със същия проблем.....колко ще струва външно ляво каре за АБК с ABS.....дали е към 80-90 лв....Аз си взех Спидан (с АБС) за 110лв с голя отстъпка, мисля че иначе беше 170лв а иначе в аутоплюс ---Topran-133лв, RUVILLE -66лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Мапко как са като качество? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Каретата могат да се обърнат.Лявото отива отдясно,а дясното отляво.Но това е колкото да закърпиш положението.И моят съвет е като на останалите колеги да го смениш.Даже е хубаво да бъдат и двете нови,за да си сигурен,че всичко ти е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 преди да го сменя онзи ден имаше едни вибрации между 80 и 120 които ме караха направо да я продам, сега колата заспа дори ако трябва да съм честен предницата беше като пияна със старото каре ,а и моето също чукаше само при пълен волан не дори и направо но пак нали ти казвам какво отрицателно влияние оказваше !мапкото за б3 излезна 55 има и друг вариант с гайка който е 45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Мапко как са като качество?Бих заложил на GKN . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Като не се сещаш гледай парите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 аз преди време карах една прогнила мазда 323 дето така зверски и тропаха каретата че ми е бедна фантазията да го опиша... карах около 9 месеца така ... накрая при съвсем леко навиване на волана в движение почваха да тропат чист късмет че някъде не се претрепах. не ги смених защото едното беше 110 лева като сложиш и смяната и излизаше че струва повече от колата от опит да ти кажа не си прави експерименти колко време ще изкара при първа възможност както са ти казали колегите сменяй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 15 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Ще го сменям, то се видя..Като поизсъхне, съм в сервиза. Само за статистиката държа да отбележа, че си купих колата с чукащо каре, и карам 4500км така вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Ми не го сменяй бе колега. 4500км .. кво са.Сигурно има живот в него още за толкова. Що се занимаваш да правиш глупости.Карай докато се строши. После ще го мислиш.Ще земат ти сложат некое турско менте и ще си ядеш топките след това.Ще си викаш .. "мамо мамо .. колко си ми беше хубаво тропащото каренце.Сега с това новото си еба мамата. Не ми пак ново трябва да купувам"Не го сменяй. Тва са отживелици.Дай парите за кино или за хубава вечеря в ресторант.Или за цигари. Или за дискотека.Тва каре ще те надживее ... вервай ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 направо го закопаваш в буквалния смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 На моето трака вече 10000км вече. Но казват че в Бг имало много ментета и се чудя да сменям ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Алекс време ти е да го сменяш. И аз тия дни дано се натуткам да сменя моето че предницата ми е като пияна. Намерих някакви Holzer за 42 лв. с отстъпка и много им се чудя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 При мен единствано при пълен навит волан чука понякога - иначе предницата е здрава и стабилна - всичко друго е смененно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 При мен тропа постоянно и във всички посоки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване