Jump to content

След 140км/ч спира да върви


plesho1912

Recommended Posts

Здравеите колеги,моята е 1.9тди 110 коня AVG мотор.Имах проблем на магистралата усетих че колата губи мощност над 100-110км и трудно минава 3000 оборота.Спрях загасих я,запалих отново и се оправи но само за малко.Ходих на диагностика в Супер Дизал и се оказа скъсана връзка за налягането към турбото .Сменихме я и колата почна да върви по начина по който си вървеше.Когато обаче закачиха компа за нова диагностика в режим на движение,се оказа че показателите се отклоняват от нормата и ненадуват турбото както би трябвало (нещо от рода на това че трябвало да бъде 1.5 бара а я надува до 0.7-0.8бара)Замериха налягането и се оказа че преди електромагнитното клапанче, което регулира турбото налягането е 0.9 бара а след него 0,5. Това ми посочиха че е въпросното клапанче,за него ли става дума в горните коментари това ли е H75

Пичовете от супер дизел искат да го смениме,за да видиме дали от него е проблема или отиваме на турбото.Също така като я купувах ми казаха че АГР леко е запушен,той дали има отношение към този проблем с надуването на турбото?

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Огледай първо турбопътищата до интеркулера, него прегледай за омасляване и от него до смукателния колектор. В движение на отворени прозорци се заслушай като я напънеш дали се чува съскане. Ако е виновен Н75 трябва лостчето на актуатора да няма ход около 1 сантиметър разлика от угасен и запален мотор. Огледай и вакуумните маркучета.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, и аз да питам.

Колата пренадуваше и влизаше в авариен, като съответно на магистрала успявах да стигна до 110-120км. Смених първо N75, след което отидох при Ventomen от VW форума. Момчето ми каза какъв е проблем: зацапана геометрия и актуатор за смяна. Почисти турбото, колекторите и смених с нов актуатор Гарет. След това профилактично смених и вакуумите, махнах и катализатора, затапен е ЕГР.

Всичко ок, но последната седмица отивайки към морето пак влезна в авариен режим. На връщане от морето отново на Карнобатската магистрала("рестарт" и всичко е ОК) и след това около Пазарджик отново останах без ряз. Карал съм със 120-130км/ч на места 140. Интресно ми може ли проблема да е от не добре настроен актуатор примерно? Не се сещам какво друго може да е. От чистенето на геометрията има няма съм минал 3-4000км.

Първия път, в който изключи беше на около 1000км след профилактиката. Изкажете мнение :rolleyes:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мен имаше същтия проблем,но забиваше на 120км/ч колата е Б4 1,9 тди 1З

Смених клапана, който стои на маркуча от кулера към турбото с друг подобен, наложи се само да сменя буксата

Клапана незная от каква кола е, на външен вид си приличат доста, но не са еднакви

Това прече ли и да бегам ли да търся същия такъв какъвто извадих?

Сега колата не забива и ни влиза в авариен режем, но незная прече ли това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Моята е с 1z мотор и ми прави подобен номер. На магистралата по надолнище и повече от 140 не вдига. Иначе до 120 е добре.

катализатора махни колега и всичко ще се оправи моят го махнах днес и сега няма проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Днес махнах катализатора,вчера сложих чип и стана нещо страшно.Но определено има разлика без катализатор,макар че малко по обратния ред ги направих нещата.Аз си мисля,че задръстен катализатор прави проблеми на 4 и 5-по-бавно наема колата.Лично моя не беше чааак толкова затлачен.Сега и ако гори малко ще е супер....Поздрави.

колега виждам че си махнал катализатора, къде извършват тази опция в Бургас и колко парички ти излезе? че мисля и аз да го махам,благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега виждам че си махнал катализатора, къде извършват тази опция в Бургас и колко парички ти излезе? че мисля и аз да го махам,благодаря предварително

На доста места може да извършат махането на катализатора,аз моя го махнах при едни момчета на Мария Луиза пада се точно под моста взеха ми 35 лв. с поставяне на права тръба и катализатора си го взех,но това беше в началото на годината <_< можеше и без пари да ми излезе като им дам катализатора ама аз съм си егоист :hilezh: .Иначе и на Транспортна преди Карфура има няколко сервиза там ми обадиха същата цена тогава.Където и да отидеш първо се разбери за цената и после да действат,че мамата си тракат"масторите" :flipoff:

Редактирано от motoboys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега виждам че си махнал катализатора, къде извършват тази опция в Бургас и колко парички ти излезе? че мисля и аз да го махам,благодаря предварително

До затвора правят гърнета.Сложи си резонаторно гърне и гледай шефа им да е там,за да го направят добре.Катализатора си го вземи и го продай.Всичко ми излезе 70лв,а катализатора го продадох за 65лв.Успех...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До затвора правят гърнета.Сложи си резонаторно гърне и гледай шефа им да е там,за да го направят добре.Катализатора си го вземи и го продай.Всичко ми излезе 70лв,а катализатора го продадох за 65лв.Успех...

Би ли споделил защо си сложил резонаторно гърне на ТДИ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил защо си сложил резонаторно гърне на ТДИ???

Много ме притесняваше да не се появят резонанси и някакви други шумове.Тя и без това имаше слаб резонанс,което ме побъркваше на точно определени обороти.Доволен останах но след поставянето на допълнителна мека връзка.В момента по-добре не е звучала никога,никакви вибрации и допълнителни шумове.Не исках да рискувам със спестяването на 50лв от гърнето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги.

Реших да не пускам нова тема, зарди идентичен проблем с горе описаните.

Колата е Б4 1.9 ТДИ 1Z , няма катализатор отдавна. След 100 -110 км/ч все едно спира. Отпред до турбината преди се чуваше едно цъкане което вече не се чува, разбрах, че клапам Н75 е издавал този звук. Питах за нов, 130 лв. ми казаха. Преди да го взема реших да прегледам колата за грешки( имам кабел , но го ползвам от време на време да си чистя грешките, друго не разбирам), появиха се следните 2 грешки:

Control Module Part Number: 028 906 021 AP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D31

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Дали грешките имат нещо общо с тоя клапан , да знам дали да купувам.

Редактирано от Jordany
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доста места може да извършат махането на катализатора,аз моя го махнах при едни момчета на Мария Луиза пада се точно под моста взеха ми 35 лв. с поставяне на права тръба и катализатора си го взех,но това беше в началото на годината :D можеше и без пари да ми излезе като им дам катализатора ама аз съм си егоист :lol: .Иначе и на Транспортна преди Карфура има няколко сервиза там ми обадиха същата цена тогава.Където и да отидеш първо се разбери за цената и после да действат,че мамата си тракат"масторите" :)

благодаря колега за инфото. :D

До затвора правят гърнета.Сложи си резонаторно гърне и гледай шефа им да е там,за да го направят добре.Катализатора си го вземи и го продай.Всичко ми излезе 70лв,а катализатора го продадох за 65лв.Успех...

благодаря колега :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Да съживя тая стара тема, че ми писна да ровя за друга по-прясна...

Тръгнах да се прибирам към Бургас по Тракия-та. Бях решил да карам кротко, да видя с разните нови отсечки, колко точно време се скъсява. Обаче в някакъв момент не ми издържаха нервите да вися зад една кола и дадох газ. Да ама не. До 140 и приключихме. Доста нещо съм мяркал по темата със забиването, та казах си я да рестартирам системата. рестарт и тръгнахме - до 180 качи по-нагоре не позволи ситуацията. Впоследствие пак се хванах да карам по правилник и чак на карнобат-бс отсечката реших да настъпя. Пак не щя. Пак рестарт и пак тръгна. Качва и 3500 и 4000, оборота върви си както си е редно.

Преди около година и нещо сменях турбината с нова, която е навъртяла може би 6-7 хил км, та не вярвам да е в нея драмта. Когато я сменях, смених и Н75. Последните 3-4 месеца обаче карам само градско, само уикендите и само на къси разстояния. Така ми се подредиха нещата и много не я карам. Е може ли толкова мн да се е зацапала от кофти нафта (основно еко зареждам) и затова да ми прави тия номера ? Може би тука е момента да отбележа че имам май проблем с термостат или датчик и аз нз кое и понякога ми пада температурата - може ли да влиза в някакъв защитен режим щото си мисли че е студена ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение - пренадува турбината и затова влиза в авариен режим. Не мисля че има нещо общо с мисленето, че е студена. Предполагам ще имаш записана грешка за пренадуването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, както при колегата, така и аз имам същият проблем. Туко що пуснах и тема в раздел Ремонти/Сервизи, и съм обяснил от-до, за ситуацията при мен. Е може ли някой да ми обясни, какво причинява този проблем, че честно казано, както си обичам колата, и ме радва, и съм се зарекъл, че няма да я продавам, така и ще ми писне и ше я махна. Едно, че ми омръзна да се занимавам с чистене, едно че когато ми трябва мощ, пъргавост и бързина ги нямам, и комфорта в карането е под всякаква критика. Стария Опел на баща ми върви в пъто по-добре, а е 1.7 чист дизел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, както при колегата, така и аз имам същият проблем. Туко що пуснах и тема в раздел Ремонти/Сервизи, и съм обяснил от-до, за ситуацията при мен. Е може ли някой да ми обясни, какво причинява този проблем, че честно казано, както си обичам колата, и ме радва, и съм се зарекъл, че няма да я продавам, така и ще ми писне и ше я махна. Едно, че ми омръзна да се занимавам с чистене, едно че когато ми трябва мощ, пъргавост и бързина ги нямам, и комфорта в карането е под всякаква критика. Стария Опел на баща ми върви в пъто по-добре, а е 1.7 чист дизел!

Ами колега няма как с градско каране няма как да не се цапа ,все пак геометрията почти не работи или аре съвсем леко мърда , а нагара и гадостите си ги има както и на ниски така и на високи само че разликата че при ниските и на по затворена геометрия няма се налепват по лесно .

Има начин да се забави процеса ,но не и да се избегне с софтуерна намеса ,в картата на N75 duty cikle ,само че пък старта после е зле , в смисъл пробвал съм го ,но няма как да ти го обясня на под 3 мг и при по 1050 оборота се прави геометрията да е максимално отворена ,и как работи сега - ами газиш, караш и когато си махнеш крака от газта геометрията мигновенно се отваря до край и газовете излизат в пъти по бързо и така зацапването е по малко ,и друго е но е дълго .

Според мен е по добре да си я свалиш и почистиш и да си свиркаш нищо сложно не е отнема с малко сръчност 2-3 часа(ако топлата част реши да се предаде).

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посръчках я днеска малко на извънградско, като че ли се оправи...Ама утре ще я опъна на Тракията пак и ако пак ми направи номер, ще я карам да я чистят. Още една турбина нямам намерение да си купувам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То чистене ше е, няма как, вече веднъж смених гайките и болтовете по топлата част и от към изпускателния колектор и меката връзка, защото от толкова сваляне и качване се бяха заоблили. Не е много хамалогия, за 2 часа всичко е готово, но ме е страх да не строша перките вече :P Чудех се дали ако пръсна с някакъв спрей от към меката връзка, малко да се разкиснат тея сажди, дали няма да пооправи положението, че така или иначе след 2000 км пак ще е циментирала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я пръскай , свали турбината и я поляй с нафта от къде топлата част и където можеш с четка намажи за да проникне хубаво между средната и топлата част ,няма да има никакъв проблем , само ако ги разделяш с чука много много ама много внимавай да не изтумбиш наистина перките на топлата част ,аз затова съм си направил специална скоба и никакви тежки усиляа с чука а само пръскане и със скобата .

Иначе щом си го правил действай няма смисъл да я караш и да дадеш 100 кинта за такава дреболия , наистина само малко гайките са кофти ама ко ти пука то па лесно нема .

Иначе софтуерно може малко да се спомогне за по бавно зацапване но нямя полза дали ще е един или 3 месеца се тая .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посръчках я днеска малко на извънградско, като че ли се оправи...Ама утре ще я опъна на Тракията пак и ако пак ми направи номер, ще я карам да я чистят. Още една турбина нямам намерение да си купувам :D/>

Мега филма е това :D От Бургас до Пазарджик - никаква драма. КАрах някъде половин час със 150-160 на 5та към 3500об. Никаква драма. Докъм 190 си хвана без проблем. Спрях на Пазарджик на макдоналдс за 20ина минути. Тръгнах после , отначало всичко ок, прехвърля си 140ката и в някакъв момент пак заби :blink: СЛед рестарт пак се оправи, ама вече ми е супер странно какво става..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че компютъра не може да приеме как 1900 кубика дизел могат да предоставят 800 нютонметра и максимална скорост над 280км/ч и затова отказва да работи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...