Jump to content

Проблем с Audi 80i - мех. инжекция - пали на бензин и веднага угасва


ogi_popov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам Ауди 80 с механична инжекция. Цялата зима колата стоя в гараж - припалвал съм я през седмица. От около месец я карам - поддържа ниски обороти, като подам газ започва да глъхне, след това се отпушва и тръгва, после отново заглъхва. И от няколко дни започна да пали на бензин и да гасне веднага. На газ работи перфектно.

Разрових темите във форума и по сходните описания пробвах с: регулатор на налягането, температурен датчик, датчика на ламбда-сондата, регулирах пластината на дебитомера, която залепваше в горно положение, бензин има, ток има.

Ако някой има идея какво още да пробвам - споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз имах нещо подобно на твоя проблем

при мен проблема,ако така мога да го нарека,беше че пали от 2-3 път

и от 1,2 или 3 път като паля,само припалва и веднага угасва и трябва да я паля пак

при мен се оказа точно стъпковото моторче и реглажа му,благодарение на veselin_velchev вече всичко е нормално

та пробвай и ст. моторче

ако имаш въпроси питай :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър сменял ли си скоро.Може вече да е запушен.Има вероятност бензиновата помпа да си заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътре има една пластинка

значи на Б2 не знам как точно е ст. моторче

но при мен на самото моторче има едно болтче/7 мм/

то се развива и пластинката вътре се бута напред,назад за да се увеличи отворът и по този начин да влиза повече въздух.В резултат-завъртам ключа и пали от раз,държи 1100 оборота на студено/така съм си я настроил пластинката/ и след около 2 мин вече са около 850

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :f_ck_you: начи при мене пластинката е скапана.... отварях го това стъпково моторче намествах я, не стана....

иначе стъпковите моторчета са еднакви за всички K-jetronic просто номерата са различни, което все повече се обеждавам, че е разликата само в реглажа му....

регулирах пластината на дебитомера, която залепваше в горно положение

Какво имаш предвид пластина колега??? Къде се намира? Да не говориш за кръглия дросел под гумата (меката връзка) на инжекцията, до главата (дистрибутор) на инжекцията....

И като загрее ли продължава да ти прави проблема???

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говориш за кръглия дросел под гумата (меката връзка) на инжекцията....

а там май не се пипа...ако е това,което си мисля аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем на 5-ка и го реших с пластината на дебитомера (тази част в която влизат кабелите я местих нагоре надолу) от нея си правя оборотите и паленето, преди като загрееше палеше трудно след това нямам проблеми от лятото насам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а там май не се пипа...ако е това,което си мисля аз

Пипа се шестограма през дупчицата между гумата и главата само при реглаж на сместа....

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам там

аз оборотите на загрял двигател си ги оправих от онова винтче на дросела,под чопчето за газта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом работи идеално на газ не е стъпков мотор... ако той не работи, за да работи на газ, трябва да се смени с газов кран (справка раздел АГУ и иновацията на колегата VBI :f_ck_you: ) За да пали на бензин и после да прави проблеми, не вярвам да е бензинова помпа (тя обикновено или работи или не)... до тук с моите познания, кажи от къде си и евентуално може да ти препоръчаме местни сервизи по темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Петър

VBI в доста напред в матряла и неговите съвети са помогнали на половината форум

и аз така си мислех,че ст. моторче ми е преебано

и бях сложил такъв реглажен кран

НО

ст. моторче има пластинка,която се затваря при затопляне на двигателя

а реглажния винт няма такава пластинка т.е. с него могат да се направят оборотите бетон на студен двигател примерно,но кой ше затвори кранчето,когато двигателя достигне работна температура?

има и друг момент-ако настроим оборотите на загрял двигател чрез реглажния винт,то кой ще отвори пластинката,когато колата е престояла да речем цяло денонощие и на сутринта я палим студена?

и точно тук идва недостатъка на реглажния кран-той не може да замести ст. моторче,щото няма пластинка вътре и няма кой да му казва кога да я затваря и отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

имам Ауди 80 с механична инжекция. Цялата зима колата стоя в гараж - припалвал съм я през седмица. От около месец я карам - поддържа ниски обороти, като подам газ започва да глъхне, след това се отпушва и тръгва, после отново заглъхва. И от няколко дни започна да пали на бензин и да гасне веднага. На газ работи перфектно.

Разрових темите във форума и по сходните описания пробвах с: регулатор на налягането, температурен датчик, датчика на ламбда-сондата, регулирах пластината на дебитомера, която залепваше в горно положение, бензин има, ток има.

Ако някой има идея какво още да пробвам - споделете.

В главата на инжекциона имаш цедка на излишното гориво - тя се е запушила и вдига налягането в системата. Цедката се намира отпред на главата - развиваш я, издухваш я и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI в доста напред в матряла и неговите съвети са помогнали на половината форум

и аз така си мислех,че ст. моторче ми е преебано

и бях сложил такъв реглажен кран

НО

ст. моторче има пластинка,която се затваря при затопляне на двигателя

а реглажния винт няма такава пластинка т.е. с него могат да се направят оборотите бетон на студен двигател примерно,но кой ше затвори кранчето,когато двигателя достигне работна температура?

има и друг момент-ако настроим оборотите на загрял двигател чрез реглажния винт,то кой ще отвори пластинката,когато колата е престояла да речем цяло денонощие и на сутринта я палим студена?

Колега, спор няма,

просто от опит казвам, че щом работи на газ перфектно, надали ще е от стъпковия мотор, който работи не само на бензин, но и на газ... според мен проблемът е другаде и дано да съм добър гадател е нещо елементарно и евтино по горивната система (бензиновата)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
В главата на инжекциона имаш цедка на излишното гориво - тя се е запушила и вдига налягането в системата. Цедката се намира отпред на главата - развиваш я, издухваш я и това е.

Можеш ли да ми разясниш по-точно къде се намира тази цедка

Благодаря за светкавичните ви коментари!

Утре ще продължа с "гимнастиките" и ще ви държа в течение.

Редактирано от ogi_popov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен - от пред на главата в лявата горна част има болт с вътрешен шестограм. Развиваш го и и вътре има цилиндрична цедка около 1 см. дълга. След дълго седени обикновенно се запушва. Тя е след регулатора на налягането и резултата е, че налягането става много голямо. Разбира се някой маисторчета ги махат тези цедки. Ако и твойта е махната търси проблема другаде, но съм убеден, че е свързан с налягането на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти така и не написа какъв е мотора.

Това не е ли KE- JETRONIC.

Аз съм ти писал за K-JETRONIK - KV мотор. При KE- JETRONIC налягането не се ли регулира по различно?

На картинката с номер шест е регулатора на налягането. Там е и цедката.

На твоята снимка това на ъгъла какво е.

post-5669-1269970966.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти така и не написа какъв е мотора.

Това не е ли KE- JETRONIC.

Аз съм ти писал за K-JETRONIK - KV мотор. При KE- JETRONIC налягането не се ли регулира по различно?

На картинката с номер шест е регулатора на налягането. Там е и цедката.

На твоята снимка това на ъгъла какво е.

Двигателя е JN. Имам резервна глава и открих прословутото минифилтърче. На схемата за инжекциона 22 е болт 20 Nm, при смяна се поставя болт тип "банджо" на мястото на минифилтъра.

Утре ще пробвам и "на живо" и пак ще пиша.

Още малко снимки, за тия които ще го търсят:

post-45476-1269978788.jpg

post-45476-1269978823.jpg

post-45476-1269978845.jpg

post-45476-1269978860.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, двигателя е JN! Имам същият, със сходен проблем, така че следя темата с интерес! При мен даже е по зле - колата не е палена отдавна и при пшоследното запалване работи около 3 мин и изгасна - оттогава никакво палене! Нито на газ, нито на бензин! За момента не ми е спешна тази поправка и чаках да се позатопли навън, за да започна с ремонта! дано колегата се справи и да каже какво е било!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо никой не говори за дюзите? Моята е също JN и сходен проблем ми се проявява когато не карам на бензин дълго време. След добавяне на добавка за почистване на дюзите проблема ми се оправяше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, проблема не е от минифилтъра - преди малко го смъкнах, продухах, пробвах и пак същото.

Каква е добавката за прочистване на дюзите и как ще стигне до тях, при условие че не мога да я запаля на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...