ogi_popov Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Здравейте колеги,имам Ауди 80 с механична инжекция. Цялата зима колата стоя в гараж - припалвал съм я през седмица. От около месец я карам - поддържа ниски обороти, като подам газ започва да глъхне, след това се отпушва и тръгва, после отново заглъхва. И от няколко дни започна да пали на бензин и да гасне веднага. На газ работи перфектно. Разрових темите във форума и по сходните описания пробвах с: регулатор на налягането, температурен датчик, датчика на ламбда-сондата, регулирах пластината на дебитомера, която залепваше в горно положение, бензин има, ток има.Ако някой има идея какво още да пробвам - споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 колега и аз имах нещо подобно на твоя проблемпри мен проблема,ако така мога да го нарека,беше че пали от 2-3 пъти от 1,2 или 3 път като паля,само припалва и веднага угасва и трябва да я паля пакпри мен се оказа точно стъпковото моторче и реглажа му,благодарение на veselin_velchev вече всичко е нормалнота пробвай и ст. моторчеако имаш въпроси питай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Какво точно вкючва реглажа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Горивния филтър сменял ли си скоро.Може вече да е запушен.Има вероятност бензиновата помпа да си заминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 вътре има една пластинказначи на Б2 не знам как точно е ст. моторчено при мен на самото моторче има едно болтче/7 мм/то се развива и пластинката вътре се бута напред,назад за да се увеличи отворът и по този начин да влиза повече въздух.В резултат-завъртам ключа и пали от раз,държи 1100 оборота на студено/така съм си я настроил пластинката/ и след около 2 мин вече са около 850 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 (Редактирано) Мерси начи при мене пластинката е скапана.... отварях го това стъпково моторче намествах я, не стана....иначе стъпковите моторчета са еднакви за всички K-jetronic просто номерата са различни, което все повече се обеждавам, че е разликата само в реглажа му....регулирах пластината на дебитомера, която залепваше в горно положениеКакво имаш предвид пластина колега??? Къде се намира? Да не говориш за кръглия дросел под гумата (меката връзка) на инжекцията, до главата (дистрибутор) на инжекцията....И като загрее ли продължава да ти прави проблема??? Редактирано 29 Март 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Да не говориш за кръглия дросел под гумата (меката връзка) на инжекцията....а там май не се пипа...ако е това,което си мисля аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anabolla Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Аз имах подобен проблем на 5-ка и го реших с пластината на дебитомера (тази част в която влизат кабелите я местих нагоре надолу) от нея си правя оборотите и паленето, преди като загрееше палеше трудно след това нямам проблеми от лятото насам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 (Редактирано) а там май не се пипа...ако е това,което си мисля азПипа се шестограма през дупчицата между гумата и главата само при реглаж на сместа.... Редактирано 29 Март 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 не знам тамаз оборотите на загрял двигател си ги оправих от онова винтче на дросела,под чопчето за газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter11 Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Щом работи идеално на газ не е стъпков мотор... ако той не работи, за да работи на газ, трябва да се смени с газов кран (справка раздел АГУ и иновацията на колегата VBI ) За да пали на бензин и после да прави проблеми, не вярвам да е бензинова помпа (тя обикновено или работи или не)... до тук с моите познания, кажи от къде си и евентуално може да ти препоръчаме местни сервизи по темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 колега ПетърVBI в доста напред в матряла и неговите съвети са помогнали на половината форуми аз така си мислех,че ст. моторче ми е преебанои бях сложил такъв реглажен кранНОст. моторче има пластинка,която се затваря при затопляне на двигателяа реглажния винт няма такава пластинка т.е. с него могат да се направят оборотите бетон на студен двигател примерно,но кой ше затвори кранчето,когато двигателя достигне работна температура?има и друг момент-ако настроим оборотите на загрял двигател чрез реглажния винт,то кой ще отвори пластинката,когато колата е престояла да речем цяло денонощие и на сутринта я палим студена?и точно тук идва недостатъка на реглажния кран-той не може да замести ст. моторче,щото няма пластинка вътре и няма кой да му казва кога да я затваря и отваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Здравейте колеги,имам Ауди 80 с механична инжекция. Цялата зима колата стоя в гараж - припалвал съм я през седмица. От около месец я карам - поддържа ниски обороти, като подам газ започва да глъхне, след това се отпушва и тръгва, после отново заглъхва. И от няколко дни започна да пали на бензин и да гасне веднага. На газ работи перфектно. Разрових темите във форума и по сходните описания пробвах с: регулатор на налягането, температурен датчик, датчика на ламбда-сондата, регулирах пластината на дебитомера, която залепваше в горно положение, бензин има, ток има.Ако някой има идея какво още да пробвам - споделете.В главата на инжекциона имаш цедка на излишното гориво - тя се е запушила и вдига налягането в системата. Цедката се намира отпред на главата - развиваш я, издухваш я и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter11 Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 VBI в доста напред в матряла и неговите съвети са помогнали на половината форуми аз така си мислех,че ст. моторче ми е преебанои бях сложил такъв реглажен кранНОст. моторче има пластинка,която се затваря при затопляне на двигателяа реглажния винт няма такава пластинка т.е. с него могат да се направят оборотите бетон на студен двигател примерно,но кой ше затвори кранчето,когато двигателя достигне работна температура?има и друг момент-ако настроим оборотите на загрял двигател чрез реглажния винт,то кой ще отвори пластинката,когато колата е престояла да речем цяло денонощие и на сутринта я палим студена?Колега, спор няма,просто от опит казвам, че щом работи на газ перфектно, надали ще е от стъпковия мотор, който работи не само на бензин, но и на газ... според мен проблемът е другаде и дано да съм добър гадател е нещо елементарно и евтино по горивната система (бензиновата)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogi_popov Публикувано 29 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 (Редактирано) В главата на инжекциона имаш цедка на излишното гориво - тя се е запушила и вдига налягането в системата. Цедката се намира отпред на главата - развиваш я, издухваш я и това е.Можеш ли да ми разясниш по-точно къде се намира тази цедкаБлагодаря за светкавичните ви коментари!Утре ще продължа с "гимнастиките" и ще ви държа в течение. Редактирано 29 Март 2010 от ogi_popov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 По спомен - от пред на главата в лявата горна част има болт с вътрешен шестограм. Развиваш го и и вътре има цилиндрична цедка около 1 см. дълга. След дълго седени обикновенно се запушва. Тя е след регулатора на налягането и резултата е, че налягането става много голямо. Разбира се някой маисторчета ги махат тези цедки. Ако и твойта е махната търси проблема другаде, но съм убеден, че е свързан с налягането на горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogi_popov Публикувано 30 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Не открих такова чудо - снимах я - покажи къде да търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Ти така и не написа какъв е мотора.Това не е ли KE- JETRONIC.Аз съм ти писал за K-JETRONIK - KV мотор. При KE- JETRONIC налягането не се ли регулира по различно?На картинката с номер шест е регулатора на налягането. Там е и цедката.На твоята снимка това на ъгъла какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 JN или DZ му е мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 DZ не е със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogi_popov Публикувано 30 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Ти така и не написа какъв е мотора.Това не е ли KE- JETRONIC.Аз съм ти писал за K-JETRONIK - KV мотор. При KE- JETRONIC налягането не се ли регулира по различно?На картинката с номер шест е регулатора на налягането. Там е и цедката.На твоята снимка това на ъгъла какво е.Двигателя е JN. Имам резервна глава и открих прословутото минифилтърче. На схемата за инжекциона 22 е болт 20 Nm, при смяна се поставя болт тип "банджо" на мястото на минифилтъра.Утре ще пробвам и "на живо" и пак ще пиша.Още малко снимки, за тия които ще го търсят: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Колеги, двигателя е JN! Имам същият, със сходен проблем, така че следя темата с интерес! При мен даже е по зле - колата не е палена отдавна и при пшоследното запалване работи около 3 мин и изгасна - оттогава никакво палене! Нито на газ, нито на бензин! За момента не ми е спешна тази поправка и чаках да се позатопли навън, за да започна с ремонта! дано колегата се справи и да каже какво е било! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 А защо никой не говори за дюзите? Моята е също JN и сходен проблем ми се проявява когато не карам на бензин дълго време. След добавяне на добавка за почистване на дюзите проблема ми се оправяше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogi_popov Публикувано 31 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Колеги, проблема не е от минифилтъра - преди малко го смъкнах, продухах, пробвах и пак същото.Каква е добавката за прочистване на дюзите и как ще стигне до тях, при условие че не мога да я запаля на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Пробва ли да регулираш стъпковия мотор??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване