MAPTO7007 Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 (Редактирано) Не съм сигурен мястото на темата дали трябва да е тук но модераторите ще ме поправят ако съм сгрешил.Пускам тази тема с цел колегите които карат автомобили с въпросния двигател (AJL) да споменат въпросните разлики,прилики,снимков материал,всякакъв вид информация техническа и документална относно този мотор който е единствен и има толкова малко информация в нета за него.Целта е от по-запознатите да споделят разликите (ако са правили съпоставка) с останалите няколко мотора дето се монтират на (В5) платформата на Ауди от 1995 до 2001 година,а именно (AEB,ANB,APU и AWT)Пак повтарям че всякакъв вид информация,сравнения,технически стойности,ускорения,разход на гориво и така нататък + снимков материал на самите автомобили е добре дошъл.Както се знае почти нищо няма в нета за този мотор като данни освен че е с заводски (132kW/180к.с) Редактирано 9 Април 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 е то тук знам 1-2 само с тоя мотор..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Аз знам 3-ма сигурни ... може и да има и други впоследствие знае ли човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 За няколко разлики знам със сигурност аз: -дебитомера ми е Hitachi-мисля, че всички AJL са със заводско спортно окачване, моето също е-номера на турбото ми е различен от на АЕB, предполагам има разлики спрямо нормалното за АЕB или предлагащите чипове доста жестоко послъгват -всички са с новите табла, малките цифри с нелинеен километраж и всички са с S-волан и рекаро (мисля по-твърдо от стандартното?).Имам оригинална книжка, малко данни от нея:0-100 - 7,8сек230км/ч максимална (това по спомени)Разход няма В талона на колата, пак по спомени, пише: 1440кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Остава и колегите по спомен nikoo_1 и кокито да се изкажат също ако са запознати те също карат AJL мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Да обобщим и да ЪП-нем темата ...- Различен дебитомер в случая Hitachi- По-различно Турбо от на АЕВ и Софтуер- С по-новия изглед на арматурното таблоОтносно Окачването не е фактор (повечето са с 1ВЕ) ... Волан-а също (повечето след 1998 година са с S-волан) ...Очакваме другите двама и повече колеги да се намесят и да споделят още данни откъм разлики/прилики между моторите и така нататък ... накрая като съберем достатъчно полезна и съвкупностна информация ще помолим някой модератор да изчисти и пинне темата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Ако турбото е различно тогава и в горивната система може да има разлики? По-яка бензинова помпа примерно. Надали разликата идва само от работните карти на компютъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 разликата в турбините не е ли достатъчна разлика за повечето коне..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Влезни на www.vagcat.com и сравни частите на различните модели. Явно колегите с тия мотори не следят темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 разликата в турбините не е ли достатъчна разлика за повечето коне.....Само с ветър не става .....все пак раазликата е 30 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 В талона на колата, пак по спомени, пише: 1440кг.Твоята комби ли е, че седана си мисля трябва да е към ~1380кг.?Повечето дето съм виждал да се продават най-често са комбита, като са били с идентично оборудване, светъл дълбок салон, голям ФИС, уреди за температура на масло + волтметър, С-лайн волан, ниското окачване.Мойта е произведена 12ти месец 1997-ма по талон е с първа регистрация началото на 98-ма.Мотора си е АЕБ с дребни козметични разлики, няма по-голямо турбо и по-големи инжектори от останалите ранни 1.8Т 150коня мотори, разликата е в актуатора и софтуера на Екуто и други таквиа дреболии. Като налягане прави пик 11-12пси (0.7-0.8бара) и след 5000об/мин пада на около 0.5бара. На мойта кола по натам ще сваля турбото и ще го снимам да се види, че си е най-обикновенно К03 и да спрат споровете, има и други 1.8Т 180коня мотори дето са с малко К03. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 Мойто е точно такъв авант - С-лайн волан, сиво рекаро, ниското окачване, голям фис, полиран махагон. Мисля, че моя салон е като твоя. И явно тежи повечко от седана.Чудя се какви са разликите в турбините след като номерата им са различни? Защо въртящия момент не започва от същите обороти като на AEB примерно след като явно турбото трябва да го позволява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 (Редактирано) С 4-ките не съм запознат, но преди време като търсех по моргите K03S ми направи впечатление че 180 кониовите мотори не са задължително с K03S както може да се очаква...примерно Октавия 180 коня беше с K03 а един мотор с код AUM които сток е 150 коня беше с инжектори 317 кубика и K03S....така че по-мощните версии не са задължително с по-силна турбина и по-големи инжектори...поне при А3/Г4 е така. Редактирано 11 Април 2010 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 С 4-ките не съм запознат, но преди време като търсех по моргите K03S ми направи впечатление че 180 кониовите мотори не са задължително с K03S както може да се очаква...примерно Октавия 180 коня беше с K03 а един мотор с код AUM които сток е 150 коня беше с инжектори 317 кубика и K03S....така че по-мощните версии не са задължително с по-силна турбина и по-големи инжектори...поне при А3/Г4 е така.Точно така стоят нещата, не всички 180к.с. 1.8Т мотори са с К03, имах точно Голф МК4 ГТИ 1.8Т АУМ мотор (идентичен е с AUQ-мотор, който се монтира на ГТИ 180к.с.), който беше с К03С турбо и 317цц инжектори, дори и сток върви доста повече от Голф 1.8Т АГУ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 разликите са в дебитомер и настройка--- за други дреболии незнам, само занам че турбото на 100% е К03 за съжаление без S за инжекторите незнам но имам съмнения че са едентични с другите мотори но това ще знам съвсем скоро а по интериора всичко е строго индивидуално според мен, иначе и аз съм с фис и аз съм с S-волан но нямам рекаро... спортно окачване си е по дифоулт за модела (четох го някъде но непомня къде) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 (Редактирано) Колега кокито ... твоя Авант от Варна ли го взе доста време в Мобиле.Бг се продаваше един такъв без Спортни седалки,Същия цвят и Мотор (AJL) но заради акциза седеше ...Аз даже бях звънял когато си търсех кола да питам за него ... .. . Редактирано 12 Април 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 (Редактирано) моя е от август е колата там,но на цена 12700 незнам кой би си я позволил след обработка и падане на акцизите се стигна до споразомение на 6700лв п.п.- разхода как ви варира? Редактирано 12 Април 2010 от кокито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Моя разход е около 12 градско (Пловдив), на дълго под 8,5 почти не може да се свали. Нормално каране е това до 110-120.Вашите АJL-ли какво ви дават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 (Редактирано) около 14 (варна)някой знае ли какъв размер са предните спирачни дискове? 260мм или 288мм така на око на такива ги опреличавам, но незнам. Редактирано 12 Април 2010 от кокито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 За мен може да се каже,че карам AJL ама с чип и под 14 в Бургас не свалям разхода,но и колата рядко се кара под 4000+ оборотаИзвън Бургас с доволно настъпване дава 10-12 и наистина мине ли 120 стрелката под 8,5-9 не сваля.Много са ми интересни като почнат дори и за АЕВ моторя да казват,че с 180-200 им гори 10!!!Може ,но за 10 сек,ако го покарат така 80-90км и после ще припаднат на бензиноколонката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 (Редактирано) Мен ми дава градско точно 10литра на 100, даже последния път с 30лв. 100октана минах 140км в града, само че маршрута ми е такъв, че не влизам в трафик, карам леко и на сравнително дълго разстояние. Извън градко до Пловдив с леко каране 110-130км/ч даде 7.8-7.9, с по-сериозно каране си дава +9литра...Не е някаква голяма ламя мотора от разход не мога да се оплача. Редактирано 12 Април 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 За мен може да се каже,че карам AJL ама с чип и под 14 в Бургас не свалям разхода,но и колата рядко се кара под 4000+ оборотаИзвън Бургас с доволно настъпване дава 10-12 и наистина мине ли 120 стрелката под 8,5-9 не сваля.Много са ми интересни като почнат дори и за АЕВ моторя да казват,че с 180-200 им гори 10!!!Може ,но за 10 сек,ако го покарат така 80-90км и после ще припаднат на бензиноколонкатаКакво значи "може да се каже"?Или е AJL или не е.Аз съм с AEB и да,това е разхода при тази скорост.За последен път тествах преди 20 дни от Германия до БГ и на колонката не припадах защото разхода излиза 10,5л/100км.А имах много повече от 80-90км да карам със 180-200 км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 то в този ред на мисли.. може да се вметне колко ви гори градско/извънградско/извън България,защото може малко да съм пътувал извън нашата мила родина но... ралика си има и тя се отразява на разхода на гориво...(лично мнение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Преди една седмица се върнах от малка обиколка на Северна България ...Колата беше натоварена прилично (4-ма човека и към 150кг в багажника) по стикер на багажника и дават тегло от 1459 кг. някъде напълно натоварена максималното тегло да е било към 1900-2000кг.От Дупница до едно Селце на 25км. от Свищов от там до Свищов от там до Левски и отново до това Селце и отново към Дупница ... над 700км по киламетраж натоварен автомобил и с /почти заминал си термостат който поне по показания на таблото спусна ли се по продължително нанадолу стрелката пада на 70 градуса/ ми даде разход по Борд.компютър 6.8 реално по сметки на горивото и изминатите километри излезе 7.6 скоростта е била 160-130-120-100-80-60 за различните участъци ...Мога да кажа че съм много доволен от разхода ... реално и дават 8.5 знам но да подчертая че на отиване преминавайки през София трафика беше лек ... на връщане беше по натоварен но слагам ги 8.0 литра да е изгоряла не повече макар че по сметки излиза по малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Аз също съм с AJL взех го на скоро. Авант 2000 г. кожено рекаро, голям фис, спортно окачване, s волан. Разход градско бензин - от 8/100 до 20/100. Сложих ГИ фобос смесено 13. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване