MAPTO7007 Публикувано 15 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 Колега кокито пускам ти една оферта ... намери ми кожен салон или не кожен но РЕКАРО ето такъв като на снимката (с ел.управление на седалките напред-назад,нагоре-надолу и лумбалната функция също,без подгряване)И ще ти дам моя спортен кожен от S4 (B5) със същите функции ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 За разликата между quattro и предно-значи аз съм с 1.8 т quattro и на 140 км/час -4000 оборота, а на баща ми е 1.8 т на предно и при него на 140 колата е на 3600 оборота, и от там по-малък разход.Извънградско на предно спокойно дава 9 газ, а quattroto-11-12 газ, и двете са AEBТова е много относително и зависи от много неща - гуми, скорости бла бла . При мен на 4000 оборота съм на 160 км/ч и аз съм с АЕБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 Ти си с лимузина А6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 .....Какво му е относителното... и ти на 140 ще си към 3500 оборота.Може и при него да са били толкова, но да не е видял. Явно с една скоростно кутия от АЕБ ще си снижа доста разхода с тия предавателни числа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 (Редактирано) значи не съм чак толко проС и аз искам такъв... като си купувах колата (януари) в ebay имаше 600 паунда струваше... ако видя пак, и не съм в състояние да купя първо на теб ще сЪ збадя п.п. Между другото в варна има колега с такъв бежов на цвят.....бях силно впечатлен... дали е от форума? Редактирано 15 Април 2010 от кокито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 15 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 не казвам че си проС колега не ме разбирай погрешнУ ... просто така се бъзикаМ ... не за друго са нямам един лев да дам да го претапицирам че пустЪ кожа ич не ми аресвЪ ... иначе салона става ... немога се оплачЪ ...е де да беше баШ Рекарото амъ пуст стандарт пари немЪ ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 имам спешен въпрос...? как да разбера колко милиметра ми е съединителя... искам да си поръчам по интернет, а има разновидности.... някой сменял ли е? по VIN може ли да се разбере какъв е съединителя? плиийс спешно е!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Може... отиваш в юнитрейд или порше и те ще ти кажат какъв е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 имам спешен въпрос...? как да разбера колко милиметра ми е съединителя... искам да си поръчам по интернет, а има разновидности.... някой сменял ли е? по VIN може ли да се разбере какъв е съединителя? плиийс спешно е!!!Размера на диска е 228мм по ЕТКА за (AJL) така го дават ...Връщаш твоя оригиналния в Порше и новия го взимаш на перфектна цена ...Ето и снимков материал не вярвам да има грешка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 аз по скоро си мислих нещо за "sachs performance", но все пак ще отида да попитам какво предлагат в Порше варна... и немога да разбера защо на А3 1.8Т куатро съединителя е по голям (240мм) от на наще кораби? не би ли трябвало да е обратно?благодаря за инфото много ми беше полезно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Не е по-голям.По ЕТКА е 225 мм за 1.8Т в А3 от 2003 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) Редактирано 19 Април 2010 от billy_boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Въпроса ми е какво точно трябва да сменя на AEB, за да го направя AJL ?От сама тема прочетох че разликите главно са:разликата е в актуатора и софтуера на Екуто и други таквиа дреболии.Кои са другите дреболи и!?Инжектори 317кубика и турбо K03s.По сметки излиза, че трябва да подменя тези неща за да стане AJL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 аз по скоро си мислих нещо за "sachs performance", но все пак ще отида да попитам какво предлагат в Порше варна... и немога да разбера защо на А3 1.8Т куатро съединителя е по голям (240мм) от на наще кораби? не би ли трябвало да е обратно?благодаря за инфото много ми беше полезно....С тоя съединител ще ти трябва и нов ляв крак ако караш градско. Ужасно твърд е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Въпроса ми е какво точно трябва да сменя на AEB, за да го направя AJL ?За какво ти е да правиш AEB на AJL? Просто си чипни колата и ако я направят като хората и е читава естествено, ще върви даже повече от AJL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Човека може да е сантиментален и да обича оригинално изпипаните детайли.В случая да превърне AEB в AJL ... (Аз доколкото разбрах различни са софтуера,дебитомера,актуатора) за останалите като турбо и инжектори не съм сигурен как стоят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Да, в крайна сметка всеки сам си изкарва парите и сам решава как да ги похарчи, но лично за мен такова начинание е лишено от всякакъв смисъл. Разбирам да иска да промени нещо по външния вид на колата - ок. Но за чий му е да сменя дебитомер примерно, като само той ще знае че е Хитачи, и на всичкото отгоре оригиналния му Бош си върше работата екстра. Ами актуатора за кво да го сменя, като турбото пак си остава същото като на АЕБ, софта ясно че трябва да се промени. Но ти са примерно, ще кажеш ли на чипьора - Не ми прави колата 190 коня, искам я 180, че много силна ще ми стане иначе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 в ПОРШЕ с връщане на старите части ако са оригинални феродов диск 360лв притискателен диск- 240 лв аксиален лагер 161лв ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 В крайна сметка мислите ли, че турбото е същото? Номера е различен, а и всички тунинг фирми обещават 20-25 коня отгоре (над АЕВ), всички ли да лъжат яко? Дали ауди ще пуснат на пазара турбо кола изцедена почти до максимум с тия 180 коня? И може ли някой да ми обясни откъде идват тия допълнителни коне след като всичко е идентично?@кокито и аз съм пред дилема за съединител, стария вече почва да приключва и се чудя дали мога да ъпгрейдна с нещо приятно за каране Сподели какво е станало при теб ако ме изпревариш със смяната... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) Аууу че то тоя съединител много скъп за AJL-а бре 760 левчета тцтц ...Аз все още съм в поносимата графа май 460 лева (за всичко - Феродов диск - Притискателен диск - Аксиален лагер)Сега се поражда и още един въпрос ... каква ли точно е разликата и при самите комплекти съединители?AJL vs. AEB,ANB,APU и AWT (quattro version) Редактирано 19 Април 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) MAPTO7007 еднакви милиметри са дисковете... под различен сериен номер са обаче... попитах в порше каква е разликата отговориха ми с вдигане на рамене...DLS значи доста съм в филма с съединителя! от овърдрайв чакам сега отговор за комплектче... там имам схема надявам се да не е чак толко скъпо ако ли не остава да решавам между Sachs и евтиния вариант Редактирано 19 Април 2010 от кокито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 (Редактирано) Днес загледах че при 140км/ч. оборотомера и на мен ми е на 4000об/м. значи би трябвало при (quattro) версиите при А4 (В5) всички да са в тоя диапазон при тая скорост.Колегите с (AJL) какво ще кажат как е там положението?п.п колега кокито баси 1200 лева съединител ли ще сложиш на колата ве не се излагай да няма да я ползвош за драг или нещо друго от сорта на гонки. Редактирано 20 Април 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 MAPTO7007 еднакви милиметри са дисковете... под различен сериен номер са обаче... попитах в порше каква е разликата отговориха ми с вдигане на рамене...DLS значи доста съм в филма с съединителя! от овърдрайв чакам сега отговор за комплектче... там имам схема надявам се да не е чак толко скъпо ако ли не остава да решавам между Sachs и евтиния варианттвоя феродов диск дали има демпфери?тази комбинация която си посочил "някой" вече я е пробвал заедно с лек маховик FIDANZA. Резултата е че колата не става за градско каране притискателя е доста по-твърд от стандартния, липсата на демпфери в комбинация с керамика и твърд притискател водят до никакъв полу съединител, ама наистина никакъв.след като го "изядох" така минах на друг вариант - демпферна керамика + обикновен притискател.Ако смяташ да запазиш демпферния маховик, тогава можа и да направиш керамиката да не е демпферна и ще е ок.Другия вариант е SACHS Performance притискател с обикновен феродов SACHS/LUK, ще имаш достатъчно "здрав" съединител, ще имаш и полусъединител, но ще ти е неприатно твърд педала.като цяло това е като коментар от препатил ако ти трябва някоя от горните комбинации, може да видим какво може да се направи...а също така имам и един ето такъв на около 3 000км и 3 месеца експлоатация, мога да ти го дам на 150лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Депресиращо звучи филма с тия съединители.... Има ли вариант за мааалко по-здрав от оригиналния, който да се кара пак толкова приятно?Дали има нещичко по-здраво в заводския съединител на АJL-a спрямо другите 1,8Т? Не вярвам някой да знае със сигурност, но да питам профилактично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 ами аз мисля съм намерил решението - демпфери трябва да има - без значение на моховик/феродов или и на двете места.феродото става "керамика" и притискателя остава стандартния. за мен това е добре за ежедневно каране и да сигурно няма да понесе 420NM, сигурно и 350NM ще са му близо до границата, но за чипнато quattro, без допълнителни модове (турбини и т.н.) мисля няма да се предаде съединителя в този вариант.колегата xenonsystems кара с моя "стария" притискател Sachs Performance + обикновен феродов, а неговото А6 си е барнато малко повече и няма ядове, но просто за мен така съединителя е много твърд и трудно се кара градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване