Jump to content

Как да отворим и смажем ел. огледалата на А4 В5


leo

Recommended Posts

Колега ти ме вдъхнови и вече ми се прибират огледалата :hilezh: Позволи ми една корекция. Няма нужда от плосък предмет за ваденето на стъклото. Просто отвиваш най-напред отдолу черното капаче и от там най-долните крачета ги бутваш с пръсти и отщипваш стъклото :hilezh:

Тъпото е, че пластамаста старее. При мен на лявото отгледало имах едно счупено краче, което си стоеше там и залипих умело :hilezh: На дясното имах 2 счупени и тях залепих и сега сме спи града :stupid:

Мерси много пак, жив и здрав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Браво Лео! Супер материал... Поздравления! На базата на твоя материал, ще се опитам да вградя LED-ове за мигачите в огледата. Много ти благодаря.

Редактирано от kogechi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
От къде се пуска подгряването на стъклата (А4 Авант)??? :flehan:

Подгряването май май се пуща саминко, по принцип - при определена външна температура 5-7 градуса - нешо такова, поне така се получава при мен, нямам си спец копче и не е свързано с подгряването на задното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да, ако всичко е наред. Ако не се затоплят евентуалните причини може да са:

Изгорял предпазител

Прекъснат проводник

Прекъснат нагревател на стъклото

Неоргинално стъкло

и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

:hilezh: Здравей Leo,

Първо да ти благодаря за мнението в моята тема, и да се похваля че днес и моите огледала вече се джуркат като нови :hilezh: благодарение на теб и тази тема.

Намислил съм обаче и лекинко продължение, но за него - по-нататък. Още веднъж огромно мерси за труда и разясненията.

:hilezh:

п.с. На колегата jaredharet бих му препоръчал да си види кабелите или масата. Подобен ефект на "подминаване" на зададена позиция е твърде вероятно да се получава от "допълнително-подадено" напрежение. Възможно е даже, бушона който ти е сложен да не е съответния такъв. Според мен това е Ел. проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че ще имам последовател на темата :hilezh: А на колегата jaredharet за проблема му с прибирането според мен проблема му е механичен, а не електричен. Има едно зъбче Т образно (на 10-тата снимка се вижда) и ако то е счупено или другото с което се засичат, което е на капака на огледалото тогава огледалото при отваряне ще се отвори повече от необходимата му позиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам отговорите, май имаш последователИ :hilezh: А за проблема на колегата - може и да си прав. Ако наистина това колелце липсва, е счупено или извадено от седлото, твърде е вероятно да не спира на нужната позиция. Аз изказах мененито си от гл. точка на това че той спомена думата "подминава", което ме наведе на мисълта за "инерция", която пък може да се получи ако има по-продължително подаване на ток ?! Но може и да греша. Той да каже. Дали огледалцето му подминава или въобще НЕ застава на позиция. Ако е второто - значе проблема ще е механически. Мале как се отнесох :hilezh:

Редактирано от centrino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колега,

Темата е чудесна. Всичко е описано подробно и след като изпълних указанията и моите огледала се прибират всеки път.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Колеги знае ли някой как се разглобяват фейслифтовите огледала. Тези които са с датчика на температурата вътре. Отварях ги и вътре не са по този начин направени.Моторчето май не може да се свали отделно, както е показано тук с трите болчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Можеш ли да ги покажеш на снимка?

За дитанционните шайбички ли става въпрос?Те могат да се отрежат на часовникарски струг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето в този случай е захванато с три болчета и като се развият се разглабя. При моя случай отгоре кожуха на моторчето не е захванат с болчета а е свързан с "пантата" около която се завърта огледалото,когато се прибира. Т.е. за да се покаже моторчето може би трябва да се разглоби самата панта около която има една пружина и зегерка......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Най-после с идване на зимата реших и аз да свърша тази работа. Ако знам защо се мотах цяло лято... :dance: Както и да е.

При мен проблемите са следните. Откакто съм купил колата не ми работи подгряването на 2-те огледала, но на задния прозорец работи. Освен това понякога шофьорското огледало не се сгъва. Оправя се като до дръпна към мен 2 пъти лекичко и после като завъртя копчето то си се сгъва , проблеми с разгъване не е имало. Веднъж някой некадърник ми беше обърнал наопаки огледалото но като го дръпнах да застане на "правилното място" се намести и не ми е създавало някакви нови проблеми.

Само със смазване дали ще се оправи проблема със нежеланието огледалото да направи опит да се сгъне, или има проблем в нещо? (има ли датчик който знае дали е разгънато или сгънато?)

Относно подгряването, едната букса на самото стъкло е някак си като скършена, но направих следния опит. Вързах мултицет на буксите за подгряване, запалих колата и пуснах подгряване (12 градуса външна температура). След 5-6 минути задния джам се затопли по реотаните. А мултицета продължаваше да пише 0-ла волта. Сякаш освен повреденото огледало и волтаж не стига до него. Все още не съм отварял дясното за да видя как е там положението, и дали има напрежение.

Уж на всички места има бушони които мерих с мултицет и няма прецакан бушон.

Възможно ли е подгряване на задния джам да тръгва винаги при натиснато копче, а волтаж на буксата за подгряване на огледалата да се появява само когато температурата е по-ниска от 5 градуса ? Стъклата ми нямат отделен датчик за температура.

Колата е А4 Б5 АЕБ 1997 авант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си едитна мнението. Установих защо като съм мерил 2-те букси които отиват към стъклото не е имало напрежение. Кабела чиято букса откачих от вратата (10 пинова със заети само 8). Точно този кабел е прекъснат, но не знам на кой пин е бил. Само черния - номер 4 е там, дали някой има представа кафявия кабел на кой номер отива? :dance:

Редактирано от caracas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Днес и аз направих процедурата, със смазването на червяка на лявото огледало и сега работи перфектно. Само като разглобих огледалото, освен двете букси които се закачат за подгрева, имаше и още един двоен кабел с букса накрая, която не беше закачена никъде.Някой знае ли тази букса за какво може да е? За съжаление не я снимах, но мога да направя снимки допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

САМО ЕДНО БЛАГОДАРЯ ,МИСЛЯ чЕ НЕ Е ДОСТАТЪчНО ! :) ИМА ИНТЕЛИГЕНТНИ МЛАДИ ХОРА В БЪЛГАРИЯ,КОЕТО Е МНОГО РАДОСТНО..АКО МОГА И АЗ ДА СЪМ ПОЛЕЗЕН СЪС ВЪПРОС/ДОПЪЛНЕНИЕ - НЕ МОЖЕ ЛИ ОГЛЕДАЛОТО ДА СЕ БУТНЕ ОТДОЛУ СЛЕД СВАЛЯНЕТО НА ДОЛНОТО КАПАчЕ....

полезна тема..на едната снимка много добре се е хванал и фотографа :hilezh:

Ако забеляза това е неслучайно :hilezh: ,огледалото за обратно виждане е сложено долу ниско вляво и се получава желания ракурс.... :rolleyes:

Редактирано от ridle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само да кажа, че на модела след 1997г. моторчето на огледалото се захваща супер различно. Отдолу е с 4 винтчета. А не отгоре с 3. Днес се изкривих да го сваля и в крайна сметка не направих нищо, защото самото разглобяване е много по завъртяно. Аз го свалих по друга причина, не се прибира, оказа се че с счупено. Както и да е, просто за колегите с модели след 97-ма да имат впредвит че този материал няма да им свърши работа. Успех на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз всъщност не съм наясно ,защо се е стигнало до темата,заради неприбиране на самата огледална платка или неприбиране на корпуса с огледалото напред или назад.,Моят корпус от черна пластмаса е леко пукнат във средната външна част на лявото огледало и затова се заинтересувах от темата за да разбера как се сваля корпуса,но не разбрах какъв е точно проблема при другите колеги ,тези огледала на старите модели ауди А4 94-97 ,не се прибират сами доколкото знам от опит ,а се въртят ръчно при необходимост за намаляне габаритите на колата ,от работно положение (приемаме перпендикулярно на колата)на 90о напред или на 90о назад.А вътрешно огледалото независимо от външния корпус се настройва за правилно виждане назад - ПОСРЕДСТВОМ ЕЛЕКТРО/МЕХАНИКА,със едно малко кръгло копче на шофъорската врата.Сигурно на ЛЕО не му е работила добре настройката за виждането назад ,докато прибирането на огледалото напред и назад едва ли може лесно да блокира ,освен ако не е пипано некомпетентно.

САМО ЕДНО БЛАГОДАРЯ ,МИСЛЯ чЕ НЕ Е ДОСТАТЪчНО ! :) ИМА ИНТЕЛИГЕНТНИ МЛАДИ ХОРА В БЪЛГАРИЯ,КОЕТО Е МНОГО РАДОСТНО..АКО МОГА И АЗ ДА СЪМ ПОЛЕЗЕН СЪС ВЪПРОС/ДОПЪЛНЕНИЕ - НЕ МОЖЕ ЛИ ОГЛЕДАЛОТО ДА СЕ БУТНЕ ОТДОЛУ СЛЕД СВАЛЯНЕТО НА ДОЛНОТО КАПАчЕ....

полезна тема..на едната снимка много добре се е хванал и фотографа :hilezh:

Ако забеляза това е неслучайно :hilezh: ,огледалото за обратно виждане е сложено долу ниско вляво и се получава желания ракурс.... :rolleyes:

ВСИчКО Е ДОБРЕ ,АКО МОМИчЕТО НЕ РАЗСЕЙВА МЕХАНИКА :hilezh: ..........

Редактирано от ridle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...