Jump to content

какво ауди а6 да си взема


Recommended Posts

Здравейте, знам че по тази тема се е изписало много но така и не намерих това което търся.

Значи съм се спрял на ауди а6 2,5 tdi 150к. от 2000г. но прочетох че не са много добри мотори а нищо незнам за 180к. те със същите ли проблеми са чупят валове и гнп им дава фира.

просто ми дайте съвет с какъв мотор да си взема предпочитам да е дизел щото е по икономичен а и искам да е по голямо от а4 за това се спях на а6

иначе ако се бях спрял на а4 щях да си взема 1,9 tdi чувал съм че са с добри мотори

благодаря предварително за отговорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 120
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте, знам че по тази тема се е изписало много но така и не намерих това което търся.

Значи съм се спрял на ауди а6 2,5 tdi 150к. от 2000г. но прочетох че не са много добри мотори а нищо незнам за 180к. те със същите ли проблеми са чупят валове и гнп им дава фира.

просто ми дайте съвет с какъв мотор да си взема предпочитам да е дизел щото е по икономичен а и искам да е по голямо от а4 за това се спях на а6

иначе ако се бях спрял на а4 щях да си взема 1,9 tdi чувал съм че са с добри мотори

благодаря предварително за отговорите

Че то и А6 1,9тди има.Чипваш го и още по економично и пъргаво.АФН е добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел тук, 2.5 TDI / 180 к.с. няма проблемите на по-стария /150 к.с./, все пак е и по-нов.. Но нека дизелджиите да се изкажат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел тук, 2.5 TDI / 180 к.с. няма проблемите на по-стария /150 к.с./, все пак е и по-нов.. Но нека дизелджиите да се изкажат ;)

След малко ще дойдат за 1736562 път да обяснят за тоя 2.5 ТДИ за който се пуска тема през 35 минути и всеки пита едно и също :) 180кс не е по-добър от 150 коня печката . Имаше си някакви означение и малък брой от тия 163 коньовите (които са нови и скъпички) не с кашкавалени валове .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как па реши че не е по добър от душегуба :) От инфото в форума ли ахах ;)

Търси код на мотора АКЕ ако си решил твърдо да е 2.5 но тои е доста по-нова година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mitsubishi galant wrote:

150к.с.-1997г до 2001г

AFB/AKN-не се препоръчват

155к.с.-2001г до 2004г

AYM

163 к.с.:2003г до 2004г

BFC- - старите валове

BCZ/BDG - новите

180к.с.2000г до 2004г

АКЕ - старите;

BAU/BDH - новите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е последно АКЕ-то да, или не?

ПС: А и проблемите по тях не идват само от валове... То са помпи, електроники... Няма да е лошо веднъж за винаги да се уточни кой става и кой не, тъй като е интерес постоянно този въпрос... И мен ме гъделичка отдавна...

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е последно АКЕ-то да, или не?

ПС: А и проблемите по тях не идват само от валове... То са помпи, електроники... Няма да е лошо веднъж за винаги да се уточни кой става и кой не, тъй като е интерес постоянно този въпрос... И мен ме гъделичка отдавна...

Не става и той.Проблемите не са от помпи,електроники и т.н. - тва са митове на пишман майстори.Основния проблем е ,че мотора е V6(при положение ,че дргите пройзводители подобни кубатури ги правят редови) и от там нататък сяка елементарна смяна (примерно смяна на ремъци под 1000 лева няма) разглобяваш сума ти неща се едно караш някоя италианка :) .Като прибавиш и валоядноста :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете ясно, ма мани ги тях. И да заминат - сменяш веднъж и забравяш после... Но виж има твърде много легенди, не само по българските форуми за проблемите по 2.5тди, за да е от пишман-майсторите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете ясно, ма мани ги тях. И да заминат - сменяш веднъж и забравяш после... Но виж има твърде много легенди, не само по българските форуми за проблемите по 2.5тди, за да е от пишман-майсторите...

За да има толко негативи по тоя мотор мислиш ли че само набедените майстори са проблем. Освен тва не стига, че няма почти нито един надежден елемент в тоя мотор ами и доста често се налага да му се бае и се почват едни диагностики едно умуване що така и т.н За капак на всичко едва ли може да се достигне до нещо без да правиш "ексхумация" на трупа :) шегичка ма донякъде вярна на тва животно предницата му пада за щяло и не щяло да бяха мислили преди да го сътворят. За мен тоя мотор е плод на болната амбиция на ауди да сътворят техническо чудо за времето си но тъй като не са имали разработен v6 са успели да направят това което е едно недоразумение при покупка втора ръка.

В тоя ред на мисли :bia: може наистина да са по-добре новите разновидности на 2.5 от 163( за него съм сигурен) както и тези с кодове BAU/BDH но никоя фирма не прави радикални изменения в моторите си точно преди отпадането им в продуктовата гама и аз лично никога не бих се доверил отново на какъвто и да е 2.5ТДи ако ще да е на 10 х км :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, знам че по тази тема се е изписало много но така и не намерих това което търся.

Значи съм се спрял на ауди а6 2,5 tdi 150к. от 2000г. но прочетох че не са много добри мотори а нищо незнам за 180к. те със същите ли проблеми са чупят валове и гнп им дава фира.

просто ми дайте съвет с какъв мотор да си взема предпочитам да е дизел щото е по икономичен а и искам да е по голямо от а4 за това се спях на а6

иначе ако се бях спрял на а4 щях да си взема 1,9 tdi чувал съм че са с добри мотори

благодаря предварително за отговорите

благодаря на всички за отговорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, в цялата тема сте се събрали "разбирачи"...

Оптимиста е във всяка тема за този мотор , само за да го оплюе без адекватно да се обоснове. За сметка на това е имал такъв, но доста зле гледан. Някой от всичките до тук да е притежавал такъв мотор, да го е обслужвал и реално да се е сблъсквал с проблеми по него ? Не знам какво очаквате да се говори за този мотор, след като 75% от А6 през това поколение са излезли от завода с този мотор. Това , че пада предницата е най-голямото услеснение и просто хрумване, което би могло да бъде измислено, защото след 15 минути работа за да развиеш 4 болта и свалиш два фара, просто си взимаш едно столче сядаш си пред мотора, отваряш си една биричка и почваш да си редиш ремъци и не си трошиш ръцете по коша . Това ,че някой е спестил от смяна на термостат или водна помпа и се налага пак въпросната процедура, си е негов проблем. Определено мотора има драми, но не са нещо страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че мотора е идеален, ама легендите тръгват от това че повечето купени коли, особенно от БГ, са докарани тука на безброй киломерти, с безброй предишни собственици и безброй незнайни проблеми!Частите са на стабилни цени и като дойде време за плащане, хората пропищават и плюят "калпавия" мотор!Логиката е много проста, за да се продава колата тук на хубава цена и от нея търговеца да има печалба, то същата тая кола в Немско, същия тоя търговец, едва ли не са му я подарили!Всеки нормален човек който мисли трезво и разгледа немското и нашето мобиле, точно за 5 минути траа му стане ясно кола на каква цена си струва да се плаща!Отделно, най добре е да се ходи у Германия, ама не всеки му се занимава!Гаранция няма никога, но все пак е много, много по добре, още повече ако я вземеш от частно лице!Повечето такива коли обаче не са на тарикатски цени!Майстора ми си взе А4 с тоя мотор 2000 година фул екстри, с превъртял ремък ли беше, не помня точно, за никви пари!Отвори го, оказа се че няма големи драми, за по сигурно смени валовете и оттогава 2 години кара и нема проблеми!Аз винаги съм бил на принципа да платя 1000-2000, дори повече пари над пазарната цена, обаче знам че взимам нещо което си струва(естесвено не на сляпо доверие де)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че мотора е идеален, ама легендите тръгват от това че повечето купени коли, особенно от БГ, са докарани тука на безброй киломерти, с безброй предишни собственици и безброй незнайни проблеми!Частите са на стабилни цени и като дойде време за плащане, хората пропищават и плюят "калпавия" мотор!Логиката е много проста, за да се продава колата тук на хубава цена и от нея търговеца да има печалба, то същата тая кола в Немско, същия тоя търговец, едва ли не са му я подарили!Всеки нормален човек който мисли трезво и разгледа немското и нашето мобиле, точно за 5 минути траа му стане ясно кола на каква цена си струва да се плаща!Отделно, най добре е да се ходи у Германия, ама не всеки му се занимава!Гаранция няма никога, но все пак е много, много по добре, още повече ако я вземеш от частно лице!Повечето такива коли обаче не са на тарикатски цени!Майстора ми си взе А4 с тоя мотор 2000 година фул екстри, с превъртял ремък ли беше, не помня точно, за никви пари!Отвори го, оказа се че няма големи драми, за по сигурно смени валовете и оттогава 2 години кара и нема проблеми!Аз винаги съм бил на принципа да платя 1000-2000, дори повече пари над пазарната цена, обаче знам че взимам нещо което си струва(естесвено не на сляпо доверие де)!

виж не всичко скъпо е хубаво много хора си мислят така и накрая хапват дървото. принципно колата е като жената въпрос на късмет. но е задължително да си смениш всички колсумативи като я вземеш както каза ремаци ролки водна помпа термостат масла и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж тук http://www.avto.net/_AVTO/

Ако искаш А6 с 1.9 мотор на малко км.- това е мястото за твоят избор.

След два несполучливи опита на 2.5 , преди 2 години се зарекох , че такова не ща да ми влиза в къщата(за 3.0 тди нищо не съм казал :) ) и изнамерих къде има най много А6 1.9 - оказа се в Словения.

Редактирано от genitrans
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

Нема такова нещо. Като избирах аудито цените нямаха нищо общо с реалното състояние. Общо взето всеки си беше калкулирал цените както му е дошло. Без да се интересува какво му е реалното състояние. А ходенето до Германия нищо не гарантира. И оттам можеш да си купиш кенеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не ме разбирате напълно!Ходенето до Германия Шпекс ми гарантира собственик немец, което в 99% от случаите е хиляди пъти по голяма сигурност от който и да е български джамбазин (освен ако не ми е некой сериозен приятел)!Говорейки за цената, имах предвид чужбина и пак ще го повторя частно лице, щото тези продавачи дигат цената, когато има за какво(състояние, километри година и т.н.)От БГ кола бих купил само от доверен човек, щото много авери са се парили и съм се убедил че не си заслужава такъв риск!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема такова нещо. Като избирах аудито цените нямаха нищо общо с реалното състояние. Общо взето всеки си беше калкулирал цените както му е дошло. Без да се интересува какво му е реалното състояние. А ходенето до Германия нищо не гарантира. И оттам можеш да си купиш кенеф.

Този път съм съгласен с тебе . Всеки си определя цена , както му скефне , върти километража както си иска и тн . То ако не беше така , щяхме да купуваме колите си от интернет и нямаше да ходим на оглед :steinigung:

Не че мотора е идеален, ама легендите тръгват от това че повечето купени коли, особенно от БГ, са докарани тука на безброй киломерти, с безброй предишни собственици и безброй незнайни проблеми!

Това е така , този мотор е най-разпространения за А6 Ц5 в България , освен това е бил единствения дизел (1,9 тди по разбираемии причини го изключваме) преди фейслифта и който е искал Ц5ца за много каране си е взимал 2.5 тди . Но не може всички проблеми да идват от това или от немърливост . Факт е че тоя мотор НЕ Е надежден и има много голяма вероятност да попаднеш на пълен гроб . Валовете не са единствения проблем , турбото също е рисков елемент , някъде се обвиняваше маслената помпа , която при рязко повдигане на колата (качване на бордюри) не качва масло в турбината , не знам колко е вярно , но аз не бих заложил , точно на този дизел , не случайно наречен душегуб .

Един колега тук наскоро се похвали с Ц5 1,9 ТДИ помпа-дюза и каза , че бил изненадан от динамиката ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този път съм съгласен с тебе . Всеки си определя цена , както му скефне , върти километража както си иска и тн . То ако не беше така , щяхме да купуваме колите си от интернет и нямаше да ходим на оглед :steinigung:

ами батко.. навремето един преподавател в университета с прякор "секирата" казваше - докът има телета, ще има и касапи :D

за какво ти го казвам - ами докъто ние - клиентите на "джамбазите" обичаме да ни лъжат - те ще ни лъжат. Нали знаеш - българина се страхува най-много да не настине и да не се мине и все си мисли че точно той е наебал дявола докът фърчи.

погледни няколко теми по-надолу в темата за А4 б5 фейслифт, какво бях писъл за един оглед на една В6-ца.. ама да ти кажа много трудно го разубедихме момчето да не скокне в таз кола.. ама наистина много трудно. Ама можело само това да и е.. ама можело пък да не е такъв гроб, ама можело да е на такива километри.. ми докъто има такива клиенти, ще има и такива търговци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами батко.. навремето един преподавател в университета с прякор "секирата" казваше - докът има телета, ще има и касапи :steinigung:

за какво ти го казвам - ами докъто ние - клиентите на "джамбазите" обичаме да ни лъжат - те ще ни лъжат. Нали знаеш - българина се страхува най-много да не настине и да не се мине и все си мисли че точно той е наебал дявола докът фърчи.

погледни няколко теми по-надолу в темата за А4 б5 фейслифт, какво бях писъл за един оглед на една В6-ца.. ама да ти кажа много трудно го разубедихме момчето да не скокне в таз кола.. ама наистина много трудно. Ама можело само това да и е.. ама можело пък да не е такъв гроб, ама можело да е на такива километри.. ми докъто има такива клиенти, ще има и такива търговци.

Така е спор няма . Едната от причините е точно тази - всеки иска , кола която да гори малко и да бяга много и като види 2.5 ТДИ и обезумява , без да знае , че има голям риск да си вкара не лош х*и в задника .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, в цялата тема сте се събрали "разбирачи"...

Оптимиста е във всяка тема за този мотор , само за да го оплюе без адекватно да се обоснове...

И ти да беше на негово място и да си видял толкова мъка от 1,8Т и тш щеше да плюеш. :steinigung:

А по темата... до няколко години /2-3/ когато 3,0тди стане масов и за него се очаква да започне да се говори че е душегуб. Не за друго, ама една смяна на масло и филтри е към 500-600лв при много добри отстъпки. А като станат на по 500 000+, на колкото са 90% от душегубите и като започнат едни смени на веригите... не ми се мисли. :rolleyes:

Та вероятно и с душегуба нещата са така... валовете били куци, ами сменят се и докато човек е собственик на тази кола, много малко е вероятно да има проблем с валовете. А има помпи, доста електроника която като изгърми и нещата стават доста зле финансово.

Една кола /мотор/, която се е водила висок клас винаги ще има поддръжка като на кола висок клас, ако ще да е на 15г. Не случайно С5 е с даже по-ниска цена от едно А3 от същата година. Просто за кола от този клас /въпреки че С5 има общо с луксозна лимузина, колкото Легендата е драг шампион/ си трябват средства за поддръжка и то не малки.

Варианта е човек да разбира като един колега от форума, Шпекси се казва и да може да си прави подобрения по колите и даже нещата да си ги прави по-добре от оригиналните. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...