Jump to content

Монтиране на борд компютър А4 Б5


Recommended Posts

Попаднах на този цветен дисплей. Официално не поддържа Б5, но един руснак го е пуснал. Почти всичко работи. Това което успях да разбира е, че го монтира на бензинова кола с CAN шина (дигитален часовник) и на табло без CAN не може да се сложи (с аналогов часовник). Интересното е, че от това което четох за смяната на таблата може да се сложи табло с дигитален часовник на мястото на табло с аналогов. Има ли CAN емулатор като при радиата или тук става по-сложно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се засилите да купувате такива ми свирнете: ще участвам. Братушките убиват рибата :D

 

EDIT: в Русе вече пият от извора: https://www.facebook.com/Auto-display-BG-1452779988377313/

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пише, че може да направи отстъпка за няколко бройки. Аз мисля да взема, ако разбера как мога да симулирам CAN-а иначе няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е целта да го симулираш. От него дисплея чете информацията и ти я визуализира. Това за температура на двигател, масло и другите луксове. Иначе основните показания ще работят., според мен. Не пречи да ги запиташ

Аз мисля да ги изчакам да пуснат официално версия за А4 Б5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че си взима всичко по CAN единственото което ще работи е welcome скриина. Не е ясно дали ще пуснат и не е ясно дали ще става за по-старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎6‎.‎9‎.‎2016‎ г. at 2:31 PM, KPACEH said:

Излезе грешка на airbag с новото табло

01025 Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction 

31-00 Open or Short to Ground 

 

Със старото табло след изчистване грешката не се появява.

Идей.

Колега и аз имам същият проблем, би ли ми казал как си го оправил?

01025 - Индикаторна лампа за неизправност (MIL) неизправност на контролната верига

           - късо съединение до замасяване  или отворена верига

           - постоянно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си давал на контакт преди да си закачил възглавницата е възможно да ти излезе тази грешка. Да не би на старото табло да е било премахнато осветлението на индикатора. Аз имах такъв проблем на предишна кола но тя е била удряна и щом грешката не се изтрива с вагкома, трябва да се свали модула и да се препрограмира. Този модул след като регистрира грешка при удар не се изтрива с диагностика.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1-вото табло не е махан индикатора. Понякога при сваляне на таблото се появяваше тази грешка (говоря за първото табло UK-NSI - 033C) При закачане на ВАГКОМ се оправяше. Така беше и с второто табло  (VDO - 033F) след като се закачи на ВАГКОМ се оправяше. Второто табло не излезе сполучливо - изгорял зумер, трепване на стрелката на скоростомера при отваряне на врата и даване на контакт, избледняване на дисплея след повече каране от около 30 мин, имаше изтекъл ел. кондензатор на което впоследствие при десен мигач мигаше и дисплея :steinigung:. Накрая ми писна и си намерих трето табло - VDO - 034F (подсветката на дисплея е малко по различна от второто табло):hilezh:. При него всичко е ОК (Няма треперене на стрелката, няма мигане на дисплея и няма избледняване), не работи зумера - почти съм намерил зумер и ще го оправя. Но не знам откъде идва тази грешка на третото табло при условие, че същата на двете табла се оправя. Да не би да трябва да се направи адаптация (запознаване с airbag модула) на третото табло. Да добавя благодарности на колегата KCV за чек модула на светлините, не съм го свързал, чакам да се стопли малко времето... :zustimm:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези табла имат по два input от ABS и AIRBAG. Единия се води директ, а другия инвертед . Предполагам там ти е проблемът. При буксите от табла които съм разглеждал, упроводяване има само в единия от двата вида входове. Пробвал съм при даване на GND на инвертед входът, лампата за проблем на таблото изгасва. Явно таблото е направено да работи с два вида сигнали. Провери при теб как е фабричното упроводяване. По спомени, пинът за AirBAG direct бе 9-ти на синята букса, а airBAG inverted бе 12-пин пак от синята букса, но това го провери в PinOut-а за таблото си. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По посочената схема, явно таблото търси странични възглавници, които нямам и сигурно те са дадени на маса. Как да оправя проблема? Не съм гледал но ще погледна за 12 пин на синята букса дали изобщо е опроводена и как стои въпроса с нея. Ако е на маса как да постъпя, да я прекъсна и се опитам да изчистя грешката чрез ваг ком? Или с вагком трябва да се укаже на таблото, че странични аирбагове няма. Идеи?

AirbagProblem.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази схема не знам от къде си я докопал, но е грешна!!! Когато мога, ще ти постна схемата на таблото ти, извадено от ELSA. Имам я, но си я държа разпечатана на листа. Ще намеря къде я имам на дигитален архив и ще я постна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива човечета не ми допадат!!! Принципно съм докачлив!

 

Screen_Shot1207.png

Screen_Shot1208.png

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎10‎.‎3‎.‎2017‎ г. at 11:10 AM, bsdnikolov said:

Такива човечета не ми допадат!!! Принципно съм докачлив!

 

Screen_Shot1207.png

Screen_Shot1208.png

 

И тази схема я имам, спрямо първия отговор за 12-Pin Airbag(inverted) *****Пробвал съм при даване на GND на инвертед входът, лампата за проблем на таблото изгасва.**** Мисля да го дам на маса и да пробвам с Вагком'а дали ще изчисти грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бих искал да си сложа такъв цветен дисплей.Моята няма нито ФИС нито нищо ;( ама сам едва ли ще мога да се справя ;(

Редактирано от AudiFANNN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
На 9.06.2010 г. at 17:25, REISTAR написа:

които е монтирал нека сподели. колата е ауди 1.8 турбо куатро комби таблото с фиса и ръчката и те са от същият модел 97 година , разликите в таблата са в червено

09_06_10_1325.jpg

09_06_10_1321.jpg

09_06_10_1405.jpg

Тук не разбрах, на последната снимка коя букса е старата и коя новата (на новото табло)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата е 2 пиновата а новата е 6 пиновата. За комби е. За седан модела е с 4 пина, т.е. 2 пина са за задната чистачка [emoji12]

Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Изчетох темата, но не разбрах има ли някой, който е успял да подкара фейсово табло (дигиталния часовник) на кола преди фейслифта (аналогов часовник) '98-ма, изобщо възможно ли е?

Мисля, че в първите фейслифти сигнала не е по CAN, това по часовника ли се разбира?

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте и весело посрещане на 2018-та след малко, та на въпроса свързах всичко както си трябва за фиса и ръчката всичко тръгна, но външната темпераатура така и не иска да ми я изкара на фиса. Свързах от буксата на фиса към червена букса Б пин 1 на климатроника, но не ми я показва. Датчика в бронята си е там на 55 канал си ми показва точната температура навън. Да не би да има и друг датчик някъде? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...