Dental Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Колеги пускам тая тема защото искам да разбера възможните причини поради които колата може да пуши повече от колкото е нормално за един дизелов агрегат.Моита специално нз дали е нормално пушене-като тръгвам на първа и втора от светофар примерно забелязвам в огледалото че правя облаче ...но след това като продължавам да ускорявам няма дим?! Ако съм я карал дълго време на извънградско..след това първия ден съм като локомотив... Кажете мнение по моя въпрос и като цяло по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 а колата с какъв двигател е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 16 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Моя двигател е 1.9 тди 1з 90 конета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Не и давай да пие за да не пуши. Аз като си пийна и ми се допушва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 (Редактирано) Стига бе, аз си мислех че пуши щото не може да пие, нали е забранено. =============================Колега кажи поне какъв цвят пуши - бяло, черно/синьо ? Този въпрос е малко от тези с милион възможни отговори. Редактирано 16 Юни 2010 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 16 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Ми мои приятели дето карат след мен ат пат казват че е синкаво-черен.Не ми губи масло,имам омасляване около турбото много слабо но го отдавам на маслените пари които се намират там.Гумички не съм пипал,ауспуха не ми прави черни рингове като ускорявам на висока предавка казват че изпушва за около 5 сек и спира ,ама в градско няма знаение дали е топла,студена....на 1 и 2 си пуши ...не я форсирам а потеглям нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RED-AUDI Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 И аз забелязах нещо такова при мен (същия двигател) от известно време. Водих я на майстор - проблеми няма, последните 2000 км не е пипнала маслото, а в обороти 1000 до 1500 пуши черно.И започнах да гледам другите дизели по светофарите, как и чисто нови коли вадят такива облаци, че кокошките си лягат за 2 часа...Та питането ми е - дали двигателчето не кърка нещо с лошо качество, та да прекалява и с пушенето.На моето уж пиенето от Австрия му го карали, обаче това дълбоко ме съмнява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Колега много общо си го казал пуши.Дай някакво по-добро обяснение.Пушенето може да ти идва от турбината.Ходил ли си да я видят на VAG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 16 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Не колега,не съм ходил на вагком .Колата си има тяга,върви си,набира си,единствения и проблем е че пуши доста по светофарите при тръгване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Може да пуши и от кофти центровка или кофти нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisco Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Ето малко от сервзините ръководства:Замърсен въздушен филтърНе затварящ се ЕРГпроблеми с дюзиНе добре зацепена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Колега най добре на сервизче да я види някой които разбира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 17 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Абе днес на светофара като видях едно бмв как изпуши....мисля че при мен нещата са си доста в ред ))Но все пак ще отида на сервизче да погледнат хората за какво става въпрос.Мерси колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Не съди по другите коли,защото по улиците има милиони трошляци. Гледай си твоята кола и си я проверявай от какво може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Лятото е така,попушва и леко замира от към вървеж!На есен ще се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 23 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 Тва пък що? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 23 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 Тва пък що?Заради по-студения въздух . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar55 Публикувано 2 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2010 Огледай входната тръба на въздуха към смук.колектор дали е омаслен.Може да идва малко масло от турбото.Ако колата върви добре недей да се ръсиш с ремонти.Карай докато ти омръзне и купувай по нов модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 3 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2010 Лятото е така,попушва и леко замира от към вървеж!На есен ще се оправи Тва пък що?Както е казал и колегата по-горе,студения въздух и повечето кислород в него,тогава има пълно изгаряне,колата върви повече и не пуши толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sxema Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 И мойта изпушва черно на 3-та като е настъпя и точно като се включи турбото се появява един облак тва някъде за 5 сек. и след това няма дим поне не го виждам а и приятелите нищо не казват мотора е 2.5 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 не е само при вас проблема колеги.АЕЛ-а направи прави страх отзад ама и върви кат изоглавен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Моята пък чак се учудвам - не пуши! Само веднъж съм я виждал, цял ден стоя на -20 навънка, и после като запали, чак гръмна, колегата, дето чакаше навънка да тика, ако не запали, си пра гащите от чернилка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Колеги пускам тая тема защото искам да разбера възможните причини поради които колата може да пуши повече от колкото е нормално за един дизелов агрегат.Моита специално нз дали е нормално пушене-като тръгвам на първа и втора от светофар примерно забелязвам в огледалото че правя облаче ...но след това като продължавам да ускорявам няма дим?! Ако съм я карал дълго време на извънградско..след това първия ден съм като локомотив... Кажете мнение по моя въпрос и като цяло по темата Има няколко вида дим : бял(гори анифриз), черен(гориво или отработени газове), син(масло) и трите вида смесено(е...ло си е майката).На една от моите коли(А4, AVG) на аутобана, ако леко върна газта и подам пак, примерно скоростта е 140 изпушва яко в началото, но после спира.Това го вижадш докато караш само през ноща на фаровете на другите, т.е. само през ноща и без значение да ли е зима или лято. Бях се поболял да търся причината. Пробвах с различни горива и масла, нямаше разлика. Запушвах АГР-вентили, пробвах с нови филтри, без филтри, гледах стойностите на дебитомера, температурен датчик, умна дюза, дали влиза в ограничитела за дим, аванс,налягане на турбо, компресии, абе всичко. не можах да открия нещо. После карах коли на други познати и се оказа, че и техните го правят същото.Как пали мотора когато е студен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 3 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 Мотора си пали без грешка,не се и замисля.Зимата февруари като я купих колата работеше на 1 свещ!!!всички други бяха сдали багажа и маистора в сервиза каза че щом в тия студове тогава е палила само на 1 свещ знаи мотора е добре!Пушека сега лятото забелязвам че ако 2 дена последователно я понастъпвам чат пат....поспря да пуши така....предполагам че е издухала некви нагари ли...де да знам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Привет колеги, прощавайте, че повдигам стара тема, но имам проблем.Мотора е 1З на Б4. От седмица започна да пуши осезаемо-на фарове зад мен много личи. На магистралата за я изрязвах и в огледалото видях за миг облак дим, после изчезна колкото и да я мачкам. Тази вечер издърпах на тихи обороти вакума на ЕГР, и не изчатка и не смени гласа мотора.Това съм констатирал до момента. Въпроса ми е може ли пушенето да се дължи на заклинил егр клапан. Не знам какво да правя. Ще ви бъда благодарен за каквито и да е идеи.ППне успях да подкарам търсачката на форума с "егр".извинявам се ако вече я има тази тема и аз не съм я намерил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване