PESHO OT MARS Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Колеги моля Ви да преживеете безспорния факт че дизела има ДВА пъти по-висок коефициент на полезно действие!Може ли само да покажеш къде го прочете този ФАКТ а?защото до преди 15 годинки КПД-то на двигателя с вътрешно горене се приемаше грубо за около 25-28%. Сега някак си се опитваш да ни убедиш че дизела е близо до 60% ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Безмислен е спорът бензин vs дизел! На всички е ясно, че бензинът е по - добрият избор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Я,,, мойта кола на най заден план Колега тдито ако е твое 100 пъти евала за вървежа.... безкомпромисен привържаник съм на бензина.... ама понеже седях точно на финала..... това оранжевото как минавашееее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Това оранжевото хвърля турбини през месец и пак не върви колкото Купрата на Иво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 (Редактирано) това оранжевото е с една и съща турбина от година и не хвърля турбина,а се сменяше докато се постигне оптималното.второто място на съревнованието взе голф3 ABF с турбо(над 300коня),празен като варел.на сеата му е махнат даже климатика за олекотяване.двете коли нямат нищо общо и вървят на едно,ако трябва да се мерят ,само кажете кога.(това е друга тема) Редактирано 22 Юни 2010 от ifidik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 23 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 Дотука колеги със спора.... плийс.... Пуснете някое клипче на вървежно VAG дизелче..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 23 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 Такова нема, ама ето едно Полско(май) извращение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 Пуснете някое клипче на вървежно VAG дизелче.....Ето едно дет понавървява за камьон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 клипове от калояново с бензинови голфове над 300 коня.http://vbox7.com/play:1075fa74http://vbox7.com/play:adf40331 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 клипове от калояново с бензинови голфове над 300 коня.http://vbox7.com/play:1075fa74http://vbox7.com/play:adf40331Евала на TDI-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angell Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 (Редактирано) клипове от калояново с бензинови голфове над 300 коня.http://vbox7.com/play:1075fa74http://vbox7.com/play:adf40331ами като гледам къде си настройвал е съвсем нормално да мачка бегачките.някой ден ако се засечеме може да ги пробваме че и моята е мапвана там и е като за твоята категория само дето е бенз.поздрави Редактирано 26 Юни 2010 от angell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 колата е мапвана от БРЕЗЕЛ.и mityo кой си ти да даваш оценка на хората.излез да видим ти каква кола си направил и какво си постигнал.спора не е ,че купрата не върви,върви и то благодарение на Тони(келеша).както казах двете коли нямат нищо обшо.купрата е заводско помпа дюза 160коня и до вчера беше с турбина 2260.колата е олекотена максимално( махнат е даже климатика).до вчера,щот вече трябва да е с още по голяма турбина .това си е тяхна работа,евала за направеното.оранжевото голфче е с турбина 2256 и мощноста е изкарана от стария двигател 110коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 колата е мапвана от БРЕЗЕЛ.и mityo кой си ти да даваш оценка на хората.излез да видим ти каква кола си направил и какво си постигнал.спора не е ,че купрата не върви,върви и то благодарение на Тони(келеша).както казах двете коли нямат нищо обшо.купрата е заводско помпа дюза 160коня и до вчера беше с турбина 2260.колата е олекотена максимално( махнат е даже климатика).до вчера,щот вече трябва да е с още по голяма турбина .това си е тяхна работа,евала за направеното.оранжевото голфче е с турбина 2256 и мощноста е изкарана от стария двигател 110коня.Каква е мощноста на голфа на колелата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 (Редактирано) клипове от калояново с бензинови голфове над 300 коня.http://vbox7.com/play:1075fa74http://vbox7.com/play:adf40331Тия Голфове са много далече от 300-те коня, а и времената на Калояново са много измислени (нямат нищо общо с реалността и се измерват по-супер смешен начин), на Лесново Силните коли на предно дават ниски 13ки, а Ауди А3 1.8Т с 2860РС турбо (демек 300коня) даде 13.01 да не говорим, че имаше и по-силни от него коли, но дадоха малко по-слаби времена но с висока терминална 180 почти 190км, което е сигурно поне с 20км повече отколкото дизела може да направи на 400метра, на горе да не говорим, разтрела ще е брутален.Върви колата, но не се превъжбуждайте излишно, няма место да се мери с читаво направен бензин 1.8Т или 2.0Т на каквато и да е дисцилина освен на разход и пушилка...А и сеата е доста по-бърз имаше много храна и клинчета как разцепва оранжевия Голф Редактирано 26 Юни 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 29 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2010 TDI-то явно добре е направено, 13 сек на 400м на Калояново не е лош резултат особено като за дизел, предполагам на истинска писта с апаратурата на БФДР ще даде средна или висока 14ка. Факт е обаче че някои дизелджии много се превъзбудиха и решиха че това TDI наистина може да победи 300 к.с. бензинов голф, бил той правено 1.8Т, или турбиниран ABF - е няма как да стане!Даже по нагоре колега с 1.8Т беше отправил оферта за гонка, но като гледам собсвеника на TDI-то не пише във форума, само някакви други хора пишат предимно безмислици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 безсмислици не се пишат.тая неделя са организирани гонки на острово-разград.да заповядат всички бързи коли да си премерим силите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 ши става весело Евала на ifidik за постигнатото, макар и на чужда кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Ако търсиш 1.8т за сверка аз съм готов,а и ще ти дам 20 метра преднина да е по интересно.Що си мислите че 1.8т не върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Спасе, ти ли даде 13.0хх на Лесново с А3та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Колата ми е А4 и даде 12-ки на Сливен,миналата година с 5-степената кутия и на 1.5 бара.Сега с 6-тачката и на 2=бара не сам я мерил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 на 2=бара може ли малко по подробно и със снимки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 6-степенната кутия незнам дали ще ти свали времето, ама виж двата бара....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 6-тачката е с значително по дълги скорости S-2кова. От миналата година-сега върви в пъти повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 1 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Вижте му подписа на човека - Garrett GT30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Принципно,не че много разбирам, ама факта че ще изредиш по малко скорости до финала, не е гаранция за по ниско време, докато 2та бара е друга работа, макар че и там има условности!Сетих се коя е колата ти, доста сериозен автомобил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване