Jump to content

Recommended Posts

Колеги моля Ви да преживеете безспорния факт че дизела има ДВА пъти по-висок коефициент на полезно действие!

Може ли само да покажеш къде го прочете този ФАКТ а?

защото до преди 15 годинки КПД-то на двигателя с вътрешно горене се приемаше грубо за около 25-28%. Сега някак си се опитваш да ни убедиш че дизела е близо до 60% ли? :bia::bia:;);):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

e1b2b66cdec103d2.jpg

Я,,, мойта кола на най заден план :lol:

Колега тдито ако е твое 100 пъти евала за вървежа.... безкомпромисен привържаник съм на бензина.... ама понеже седях точно на финала..... това оранжевото как минавашееее :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това оранжевото е с една и съща турбина от година и не хвърля турбина,а се сменяше докато се постигне оптималното.второто място на съревнованието взе голф3 ABF с турбо(над 300коня),празен като варел.

на сеата му е махнат даже климатика за олекотяване.двете коли нямат нищо общо и вървят на едно,ако трябва да се мерят ,само кажете кога.(това е друга тема)

Редактирано от ifidik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клипове от калояново с бензинови голфове над 300 коня.

http://vbox7.com/play:1075fa74

http://vbox7.com/play:adf40331

ами като гледам къде си настройвал е съвсем нормално да мачка бегачките.

някой ден ако се засечеме може да ги пробваме че и моята е мапвана там и е като за твоята категория само дето е бенз.

поздрави

Редактирано от angell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е мапвана от БРЕЗЕЛ.

и mityo кой си ти да даваш оценка на хората.излез да видим ти каква кола си направил и какво си постигнал.

спора не е ,че купрата не върви,върви и то благодарение на Тони(келеша).както казах двете коли нямат нищо обшо.купрата е заводско помпа дюза 160коня и до вчера беше с турбина 2260.колата е олекотена максимално( махнат е даже климатика).до вчера,щот вече трябва да е с още по голяма турбина .това си е тяхна работа,евала за направеното.

оранжевото голфче е с турбина 2256 и мощноста е изкарана от стария двигател 110коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е мапвана от БРЕЗЕЛ.

и mityo кой си ти да даваш оценка на хората.излез да видим ти каква кола си направил и какво си постигнал.

спора не е ,че купрата не върви,върви и то благодарение на Тони(келеша).както казах двете коли нямат нищо обшо.купрата е заводско помпа дюза 160коня и до вчера беше с турбина 2260.колата е олекотена максимално( махнат е даже климатика).до вчера,щот вече трябва да е с още по голяма турбина .това си е тяхна работа,евала за направеното.

оранжевото голфче е с турбина 2256 и мощноста е изкарана от стария двигател 110коня.

Каква е мощноста на голфа на колелата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клипове от калояново с бензинови голфове над 300 коня.

http://vbox7.com/play:1075fa74

http://vbox7.com/play:adf40331

Тия Голфове са много далече от 300-те коня, а и времената на Калояново са много измислени (нямат нищо общо с реалността и се измерват по-супер смешен начин), на Лесново Силните коли на предно дават ниски 13ки, а Ауди А3 1.8Т с 2860РС турбо (демек 300коня) даде 13.01 :respekt: да не говорим, че имаше и по-силни от него коли, но дадоха малко по-слаби времена но с висока терминална 180 почти 190км, което е сигурно поне с 20км повече отколкото дизела може да направи на 400метра, на горе да не говорим, разтрела ще е брутален.

Върви колата, но не се превъжбуждайте излишно, няма место да се мери с читаво направен бензин 1.8Т или 2.0Т на каквато и да е дисцилина освен на разход и пушилка...

А и сеата е доста по-бърз имаше много храна и клинчета как разцепва оранжевия Голф

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TDI-то явно добре е направено, 13 сек на 400м на Калояново не е лош резултат особено като за дизел, предполагам на истинска писта с апаратурата на БФДР ще даде средна или висока 14ка.

Факт е обаче че някои дизелджии много се превъзбудиха и решиха че това TDI наистина може да победи 300 к.с. бензинов голф, бил той правено 1.8Т, или турбиниран ABF - е няма как да стане!

Даже по нагоре колега с 1.8Т беше отправил оферта за гонка, но като гледам собсвеника на TDI-то не пише във форума, само някакви други хора пишат предимно безмислици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

безсмислици не се пишат.тая неделя са организирани гонки на острово-разград.да заповядат всички бързи коли да си премерим силите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е А4 и даде 12-ки на Сливен,миналата година с 5-степената кутия и на 1.5 бара.Сега с 6-тачката и на 2=бара не сам я мерил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно,не че много разбирам, ама факта че ще изредиш по малко скорости до финала, не е гаранция за по ниско време, докато 2та бара е друга работа, макар че и там има условности!Сетих се коя е колата ти, доста сериозен автомобил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...