Jump to content

Ауди А1 - първи снимки наживо.


daks

Recommended Posts

Реших да споделя с вас снимките, които днес собственоръчно направих още преди официалното представяне на модела. Mен лично много ме впечатли, но то си е до вкус. Очаквам масово да се хареса, но ми е интересно вашето мнение.

Това от снимките е с мотор 1.4 турбо с кутия S-tronic (DSG). Предполагам с тез 125 турбо-коня за размерите и тежестта си ще е доста пъргаво.

Само не се сещам защо тази малка кола е било зор да я качват на 17-ки с особено ниските гуми 215/40/17 и да влошават предполагам и без това твърдата возия, но...както се казва "оно немецо си го е сметнАл".

Поне с визията, определено са се постарали немците и този път.

Enjoy!

470295.jpg

470296.jpg

470297.jpg

470298.jpg

470299.jpg

470300.jpg

470292.jpg

470293.jpg

470294.jpg

470301.jpg

470302.jpg

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то си е дизайнерска колица един вид още от самото начало.. Фешън и фреш от всякъде изглежда :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е симпатично, а изработката на снимките изглежда по-изпипана от А3.

Прав си за джантите, дори германците писаха, че е препоръчително колата да се поръчва с нормално окачване и "нормални" джанти, защото иначе става тегаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста агресивен вид има за толкова малка кола. Определено ми харесва, макар фаровете да напомнят леко за друг автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е симпатично, а изработката на снимките изглежда по-изпипана от А3.

Знам, че не са читави снимките, но за жалост точно в тоя ден не си носех фотоапарата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид изобщо на снимки. Изглежда направено като големите Аудита, че дори и по-хубаво.

В чужбина май доста се търси, за тук съм скептичен, защото цените са :flipoff:

Довечера ще щракна статийките в Ауто Билд за него.

ПП: Предлага се и с 18" джанти :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яка количка :flipoff: Пък и с този мотор ще разплаква доста претенциозни бегачки по светофарите. Жалко, че няма да има quattro вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценова листа

1.4 TFSI с DSG, почва от 40К лв., с добро оборудване 50К си ги подминава отвсякъде.

Кво да правиш. Ауди е все пак. Искаш имидж плащаш имидж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само до имиджа. Искаш хубави материали, качествена сглобка, здравина и стабилност, естетика.

Но най-вече - да изпитваш радост като си я ползваш. ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Но, влиза в ценовият диапазон на Голф 6, който също разполага с качествени материали

и не по-лоша сглобка, а е и един клас нагоре.

Но, ако всички си купувахме коли по чисто рационални фактори,

най-вероятно щяхме да караме Кия или Дачия.

На 11-ти ще ходя на Audi Driving Experience, представяне на А1,

после ще опиша подробно какви са ми впечатленията.

Редактирано от hivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11-ти ще ходя на Audi Driving Experience, представяне на А1,

после ще опиша подробно какви са ми впечатленията.

Къде точно ще е това, от колко? Мисля, че и на мен ще ми е интересно.

Гледам, че се пада събота...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 7.30 на летището.

Ше вземем сланинка, домати и ракия.

Като опънем "Жълт Труд", на капака на А1-цата....

ще им омотаме мирогледа на тия от Инголщат за години напред. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много красиво. Не бих го предпочел пред А3, но е достоен конкурент на 1-ва серия на BMW.

A1 e в класа на Мини, а не на 1-ва серия.

Според мен бие Минито много лошо на тема интериор, както и екстериор - но само защото дизаина на Мини вече поомръзна - иначе е спорно. От двигателите също има какво да се желае. Очаквам моторът от Поло GTI - 1.4 със 180 к.с. Говори се, че със сигурност ще има S1, ама според мен горния мотор му идва малък, двулитровия с 211 к.с. ще му заспи. Доколкото си спомням Мини предлагат 204 коня двигател, така че Ауди задължително ще ги ударят в цифрата с S1.

Иначе с S-line пакет, S-tronic, контрастни лайстни на покрива и хубаво оборудване вътре става идеална градска кола, че от време на време и за извън града. На мен лично много ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A1 e в класа на Мини, а не на 1-ва серия.

..

Тва щех да кажа. 1ва серия е конкурент на А3. БМВ нямат кола в класа на А1, ако не броим Мини.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефи мъника. Супер качествена кола изглежда,дизайна е модерен абе изпипана кола.

Целта на тази кола е да се откроява със стил и да не изглежда тип "масов" автомобил,както изглеждат Голф,Поло и тн.,а това винаги струва пари.Нека мине една година да се види до колко е успешен модел и може да имам честа да ви представя форумна А1чка. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не се сещам защо тази малка кола е било зор да я качват на 17-ки с особено ниските гуми 215/40/17 и да влошават предполагам и без това твърдата возия, но...както се казва "оно немецо си го е сметнАл".

Както и сам си си отговорил, колега, немеца си е направил сметката, и в тази сметка изобщо не е вкарал фактора "БГ-действителност"! :) Хората си имат ПЪТИЩА, и изобщо не им пука на какви джанти ще карат, 17-ки, 18-ки или 19-ки, още по малко им пука дали на Българина ще му друса ако си купи тази кола!

Автомобилчето е ПРЕКРАСНО, но както на всеки друг автомобил, живота на ходовата му част, ще е доста по къс в България, отколкото във всяка една нормална европейска държава! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...