Jump to content

Ауди А1 - първи снимки наживо.


daks

Recommended Posts

Абе и това е вярно, но и не е съвсем. Имам приятели в Германия, твърдящи, че и те си имат дупки, макар и по-нарядко от нас. Твърдата возия обаче тормози возещите се не само по типичните дупки, които ние си знаем. Има го и термина неравности. Като се мине през трамвайни или влакови прелези, каквито навсякъде по света си има, какво правим? Като излезнеш за малко от перфектната мюнхенска (примерно) улица и просто минеш през нещо с ръб или умишлено сложен праг, защо трябва да ти изпадат зъбите. Може просто да се наложи да излезнеш с двете гуми в страни от асфалта с цел спиране край пътя на междуградско. Изобщо не може да се разчита само на перфектните аутобани по света. Колите се налага да се карат и другаде и тогава осъзнаваме колко е важно да има някаква гума, която да ни отделя от земята, предпазваща окачването на колата ни и нашите вътрешни органи. :)

Размерът гума тук може да се кара безопасно само ако е рън-флат, а това пък допълнително ще влоши усещането в колата.

Не знам аз просто съм противник на прекалено нископрофилните гуми, освен в случаите, в които е там за да гарантира спортното каране по завоите, за което е правена съответната кола. Другото си е неоправдан мазохизъм (според мен).

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по съгласен със теб, от мен, колега! :)

Точно по тази причина, продадох старата си кола преди 4 дни(Опел астра ГСИ 150кс) не се търпеше от друсане!

От 3 дни карам "новата" ми б4-ка 1.9 ТДИ, и не ми се слиза от нея, не ми се прибира в къщи искам да си спя в колата! ;)

Редактирано от BOJKATA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, все пак моделът серийно е оборудван с 15"-ки джанти, 17"-ките са опция, така че немецът си е сметнал всичко както трябва. :)

А и може да втвърдяват возията, но пък няма такава красота! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва щех да кажа. 1ва серия е конкурент на А3. БМВ нямат кола в класа на А1, ако не броим Мини.

Е, аз пък все си мислех, че А3 е с 3-та серия. Габарити, двигатели... Не е толкова малка А3-ката, бре!?

То така като го гледам на снимки, не мога да преценя колко е голямо всъщност. Но безспорно е красиво, особено муцуната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A1 няма конкурент от страна на БМВ,може би МИНИ е,но не точно.

На А3ката е 1ва серия,на А4ката е 3та серия,на А6цата е 5цата и на А8цата -7ма серия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Някой ходи ли да го види наживо в Порше вече?

Днес даже карах зад едно по Константин Величков, човекът сигурно се е чудил що се въртя все около него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ходи ли да го види наживо в Порше вече?

Днес даже карах зад едно по Константин Величков, човекът сигурно се е чудил що се въртя все около него...

Ходих до Порше и виждях на живо А1цата и е уникална кола,много ми харесва.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се возих, една приятелка си го купи. Приятна малка кола, но не се виждам да карам такъв автомобил :rolleyes: С 15-ки джанти много приятно вози. Не ми хареса багажника, прекалено е малък. Хареса ми и старт-стоп системата, до сега не бях я изпитвал.

Уж малка и икономична кола, пък градско в София е 10/100. Като се разработи би трябвало да падне разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компактният модел "Ауди" А1 ще се предлага и във версия с мощност 185 конски сили и 250 Нм. въртящ момент. Колата беше представена на приключилото наскоро изложение в Париж.

Мощното A1 се задвижва от 1.4-литров бензинов мотор с директно впръскване и два турбокомпресора. Той се комбинира с автоматична трансмисия с два съединителя и седем предавки.

Най-мощната модификация на "Ауди" А1 достига 100 км/ч за 6.9 секунди и спира устрема си при 227 км/ч. Разходът на гориво е любопитните 5.9 л/100 км.

На външен вид колата се отличава по по-масивната радиаторна решетка, променените брони и задна престилка.

Базовото оборудване на "Ауди" А1 с мощност 185 к.с. вкючва ESP с електрона система за блокировка на предния диференциал. Като опции се предлагат ксенонови фарове, 17-цолови алуминиеви джанти, LED задни светлини, атрактивно осветяване на салона, фарове, с автоматично превключване между дълги и къси светлини, безключов достъп, аудиосистема Bose с мощност 465 вата и т.н.

"Ауди" A1 1.4 TFSI (185 к.с.) ще се появи на пазара в началото на следващата година. Стартовата цена в Германия е 24 250 евро.

Източник - Дневник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С голяма радост искам да споделя,че вчера бях на тестдрайв на А1 в Порше БГ.

Теста започна,карайки А1 1.6ТИ 105 к.с. с ръчна скоростна кутия.Отначало подходих малко недоверчиво към вървежа и основно към старта на мъника,но след първото потегляне бях изненадан как върви,набира се страшно,турбо дупка сигурно има,но аз не я усетих.Впечатлих се и от шумоизолацията и липсата на вибрации,ако се качи някой със затворени очи трудно ще познае,че е в дизелова кола.

Вдигнах 80км./ч. и си викам няма да я ръчкам повече,все пак това е малка кола,което предполага нестабилност и несигурност.Нищо подобно,А1чката беше като залепена за пътя и пак у мен се появи усещане,че карам много по-голяма и тежка кола.Нямаше никакви признаци на клатене,недозавиване и така спокойно си карах с 130-140км./ч. В случая си мислех,че огромна заслуга за поведението имат 18ките джанти,но след това се качих на А1ца с 15ки и нещата стояха по същия начин.Въпросната 2ра А1ца беше по-базова като оборудване,но със страхотния 1.4 ТФСИ (122к.с.) и С троник.При тази комбинация мъника направо лети,може спокойно да направи смешни доста автомобили водещи се за вървящи.

Като се опитвам да съм безпристрастен мога да кажа,че А1 е много качествен,красив,стилен,сигурен,пъргав и недостижим до този момент от други конкуретни марки автомобил.

Утре ще кача снимки.

Искам да изкажа и големи благодарности към колежката Danish за отделеното време,внимание и най-вече за поканата за теста.Ако някой има мераци за ново Ауди да се свързва с нея без да се замисля. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, чак прекалено добре изглежда и ужасно изпипана и натъпкана с екстри. Чак се изненадах, като погледнах снимките :rolleyes: :rolleyes: Страшна колица! Изобщо не наподобява такъв клас по снимките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица я видях колицата в Мюнхен. Уникална е наистина, най ме впечатлиха фаровете и разпоожението на уредите в купето. Предполагам пространството също е много добре...

Тва има ли кватро? (срамота ще е да няма)

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онези келеши от Топ Гиър са написали много гадно ревю за мъника. Ама те пък какво ли разбират от коли всъщност? :hilezh:. Твърдят, че окачването му било "гумено" и изобщо не можело да се сравнява с Мини като пътно поведение. Разбирам ги де :). Онова все пак е "британско" :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа... и аз направих един тест драйв на новата А1ичка.

Какво да ви кажа... Усеща се като истинско Ауди - возия, стабилност, ускорение, материали. Не очаквах толкова от такава малка кола. Обезшумена е идеално.

Единственият проблем за мен е, че е прекалено малка. Отзад наистина става само за малки деца или пазарски чанти. Багажникът е доста малък. Огледалото за задно виждане също ми се стори миниатюрно. Въобще - отвън като я гледаш изглежда с добри размери, а вътре усещането е за тясно.

Не съм убеден, че правилно атакуват Мини. Няма го усещането за култов автомобил. Просто едно малко, хубаво и качествено Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях една в Пловдив , още на немски номера , доста прилична изглежда колата ..... бих казал доста по красива от а2 , всъщност а2-ката е по-голяма нали ? Това а1 в кой клас е polo, smart ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, също се качих на тест-драйв с 1.4 ТФСИ мотора, със S-tronic. КОЛАТА (става въпрос за А1 :rolleyes: ) ми развали всички представи за нуждата от висок клас автомобил за комфорта. Имах Б5 за стабилен автомобил и е наистина такъв в сравнение с А3 от същите години. Но А1 ми промени мирогледа завинаги! Определено и субективното усещане за вървеж е доста различно, но определено кефи! Винаги бих карал такава кола като градска!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...