VAG Fan Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Колеги, четох много по темата, но сами знаете, че след много четене и консултации с комшии и приятели кашата от съвети става голяма.Карам B3 1.8S 1991 год. От 2000 година не съм сменял антифриза. С годините му правихме замервания и все отлагах. Това лято казанчето за антифриз изведнъж стана кафеникаво. Днес го свалих и реших да го измия от вътрешната страна. Полепнала е кал. Колкото можах изчистих. Предполагам какво е вътре в системата. Дайте съвет от къде да разкача маркучите /без да свалям водната помпа/ за да изтече колкото може повече от стария антифриз. Проблем ли е наличието на кората под двигателя? И промивката на системата с вода ли да я правя или с някакъв препарат?Приемам идеи за свестна марка антифриз. Не карам с вода лятото, а само с антифриз /разреден де/.И ако съм пропуснал въпрос относно охладителната система подскажете какво друго трябва да имам предвид?Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 За да източиш хубаво антифриза , откачаш долния маркуч на радиатора и вадиш термостата , за промивка може и с вода , по - промий колкото можеш с вода и после напълни системата с вода и покарай малко , после като поистине мотора , пак я източи и сипи антифриз + дестилирана вода . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Наблюдавай с новия антифриз водната помпа в първите няколко стотин км. и за евентуална поява на течове от др. места. Съществува малка такава вероятност, от личен опит споделям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Ето как се промива системата, благодарение на колегата Вили http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61548&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Ето как се промива системата, благодарение на колегата Вили http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61548&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 31 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Днес промих системата. Точно преди да получа линка със съветите на колегата сложих преливника. Какви ли не опити правих, поизчисти се, но не чак толкова ефектно. Следващия път и аз ще използвам вече доказалия се метод с морската сол. А кога ще е този следващ път не се знае. Хубавото е, че пипнах и научих нещо ново. Сега остава карането и хвърлянето на един поглед за евентуално доливане и течове.Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
нaчko Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Прочетох доста за антифризите.Някой кара ли с "ЛЕНА"жълтия руския.А ако карате с червен-каква марка.Моля конкретно по въпроса да не разтягаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 (Редактирано) Аз карам с червен от Евро 07, G12+, немски, има същия български, цената е наполовина. Взех си естествено немски, не рискувам с такива неща. не си спомням марката, но опаковките са по 1,5л , май към 15лв бутилката беше. Бяла пластмасова с червени букви. Отдавна съм с такъв и не съм имал проблеми никакви. Тия руските неща ги забрави! Редактирано 11 Ноември 2015 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 От началото на лятото съм с http://www.rexol.bg/index.php?route=product/product&path=61_163&product_id=296. За сега нямам проблеми и е все още бистър. А относно течовете, преди седмица дозатегнах една скоба на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Аз отскоро 80-ката я карам с червен на SEVEN 1л е 5.20лв и е на -74, като го разредя с 2л вода тоест общо 3л течност и от полученото слагам 50мл във фризера при -24 не замръзва и като цяло съм доволен. Преди 2-3г пробвах и руския жълтия нз какво му беше името нито цената, за замръзване никакви проблеми обаче след няколко дни почнаха да ми сълзят маркучи и го махнах, на руски машини обаче имам наблюдения, че няма никакви ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Аз купих от бензиностанция Rompetrol момчето там ми го препоръча през цялата минала зима 1л, на колонката стоял без да замръзне- поне изпитан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
нaчko Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Две водни помпи смених за 3години,карал съм с руския и синия български последно(умишлено не го назовавам).Съмнявам се както в антифризите така и в качеството на помпите.Писна Ми от ментета.Руския отговаря на °,но дали щади помпата,Бг-то не става,там помпата издъхна по-бързо.Помпите бяха среден клас.Виждам,че се ползва червения G12 на 80 б3.Това ме интересува.Колкото и да е,има смазочни и антикорозионни качества. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Доста време карах с червен български на антикороза (или нещо подобно беше) поне ми го похвалиха и други ауди ползватели. Миналата година правих пак обслужване на навеса и водната помпа си беше като нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 (Редактирано) От Владо / АСЕ/ преди месец. Доволен. Малкото шише е флошът за системата. Големите две по литър и половина син антифриз ФЕБИ. Редактирано 12 Ноември 2015 от Костадин1975 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 И аз съм със син антифриз на ФЕБИ. Никакви ядове нямам, но го сменям редовно на 2-3 години. Според мен, вида на антифриза не е чак толкова важен.По-важното е да се кара с антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Доста време карах с червен български на антикороза (или нещо подобно беше) поне ми го похвалиха и други ауди ползватели. Миналата година правих пак обслужване на навеса и водната помпа си беше като нова. Антикороза АД- гр. Кнежа, аз карам със същия. Взимал съм няколко пъти, както червен така и син, не е имало проблем до сега. Химиите ги внасяха от някъде а тук ги дообработват и пакетират. Правят много препарати, не само антифризи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Колеги, имам един въпрос. За да не отварям нова тема, нека го постна тук. Стори ми се най-удачно, предварително се извинявам понеже не става въпрос за модела за който е раздела. Смених си водния радиатор. В сервиза ми сипаха оргинален немски червен антифриз G-12 на BASF. Обаче след известно време забелязах че нивото в казанчето спада драстично. Отидох в сервиза и се оказа дреболия, че пробката не е била затегната добре. Казха ми да си купя от същия антифриз и да долея. Да но в нашия град не намерих такъв. Въпроса ми е може ли да долея на друга фирма, G12 ли трябва да е пак. Имам една туба немски Kuhlerschutz CT 12 Plus, също червен. Съвместим ли е с този G12 на BASF. Колата е 100/А6,ако има значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 (Редактирано) Няма проблем относно марката стига да е G12. G12 + също можеш да долееш без проблем. Редактирано 30 Декември 2015 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 А това означение CT 12+ как да го разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 (Редактирано) Прочети на бутилката какви спецификации покрива по VW, MB, Opel и т.н. За G12 по VW мисля, че беше VW TL 774 D. Ако е това: Според това, което има като информация отговаря на VW TL 774 F което е G12+ !! http://www.cartechnic.de/en/products/?tx_ttproducts_pi1[cat]=7&tx_ttproducts_pi1[begin_at]=5&tx_ttproducts_pi1[backPID]=24&tx_ttproducts_pi1[product]=380&cHash=c7f725735d http://www.cartechnic.de/index.php?eID=tx_nawsecuredl&u=0&file=fileadmin/products/pb/MUE_PB_Kuehlerschutz_CT_12_plus_en.pdf&t=1451593449&hash=497e18049ea93c44bd2206596ae6376d Редактирано 30 Декември 2015 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Благодаря, колега. Точно това е бутилката. Значи да доливам смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 (Редактирано) G12+ е розово-лилав може да се смесва с G12/който е червено/ Редактирано 31 Декември 2015 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Колеги да доуточним че дали антифриза е червен не означава че е същия като друг червен. Щото повечетп хора ги разделят на цветове а не е правилно.Гледа се дали е G12 както в случая споменаха колеги. G12 мисле може да се смесва с G12+ и G12++ както и с G13. Аз лично карам с G13 концентрат Зеклеймиха ме че ще ми замине помпата и ще прегрее двигателя. Година Карам без проблеми. Другия път ще сипя малко вода да има. Пеше че до 70:30 концентрат : вода може безопасно да се кара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 А какъв е G13 че имаш опасения да ти замине помпата и да ти прегреее двг-то. Разясни малко спецификациите му. Аз съм карал винаги с концентрат, но G12 или G12+ не съм разреждал никога с вода и не съм имал проблеми. Правилно ли е да се кара само с концентрат. Казаха ми че така антифриза има по голям смазочен и антикорозен ефект. Вода се доливала с цел икономия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Казали са му така защото не го е разредил. Когато е разреден има по- добри охлаждащи свойства и по- добра течливост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване