Jump to content

Кога се сменя горивен филтър


galin_krastev

Recommended Posts

Искам да знам какво мисли всеки който прочете тази тема;

Поводът ми е че днес си поставих за цел да го сменя на моята А6 ц5 бензин 2.7т;

След два часа мъчене на болчето което отваря пластмасовата скоба която държи филтъра;

Превъртя ми горната квадратна гайка която се законтря в пластмасата;

На края леко прорязах ръба на законтренето че я отворих;

След многото ми проблеми преди това коментирани в други теми сега попаднах и на несменен оригинален бензинов филтър който бе щампован с дата 12.05.99 а колата ми е тогава някаде произведена;

Този филтър предполагам отдавна е вършел работа;

Колата ми е на 140000км в момента внесена от Швейцария а пак никой да не го смени този филтър си мисля че колкото и да ми се хвалят колите от там за мене си по лошо от българска подръжка колкото и лошо да звучи;

Филтъра го духнах с уста за да го усетя и ми се стори доста позапушен и останалият бензин излизаше на пулсация като прекъсване;

Предполагам че излекувах още едно болно място на колата;

След като запалих след няколко накасани въртенете без палене;

След като усетих на 5-6 въртене че колата ще запали да това и стана и след 20-30сек. колата студена не трепваше оборотомера;

Предполагам че сега горивото ще влиза по чисто;

Интересуваме вие кога си сменяте горивният филтър (независимо дали бензинов и дизелов) имам предвид:

1.Когато се сетите че не сте го сменяли отдавна:

2.При проблем свързан с горивната система;

3.На определени Км

4.На определено време (да кажем 1г. както е препоръчително за маслото на двигателя)

Или други причини;

Какво би довело ако този филтър не се сменя навреме;

Можели да направи сериозни аварии и какво най често се обажда при позапушен такъв;

Благодаря;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че около 40-50 хиляди е редно да се сменя горивния филтър.

Имам спомен че в книжката на дизела дето карам пише 60 000, но утре ще проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз горивния филтър го сменям през една смяна на маслото.

Да не седя на пътя някъде заради задръстен филтър от "хубавите" ни горива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че около 40-50 хиляди е редно да се сменя горивния филтър.

Имам спомен че в книжката на дизела дето карам пише 60 000, но утре ще проверя.

то може да пише у книжката ма си караш дизела у бг повече от 20 000 км с един филтър требва да си луд.На АЕЛ-а почвам въздушния на 5000 вече щото кат ги мине и не мое смуче толкова зле е станал.Ебати и мизерната страница сме :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам за теб, но аз имам преки впечатления от комън рейла дет карам.

Та въздушния с маслото на 15 000, горивния един път на първите 60 000 и после на 100 000.

Като стане на 140 другото лято пак ще го сменя.

Проблеми с не вървеж и подобни нямам, или поне компютърната диагностика при дилъра не показва такава.

Всичко е в норми, пък и колата се усеща че си върви нормално.

п.с дизела е шел обикновен и чат пат v-power

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ми каже некой на колко км да си сменям нещата по колата кат съм изсипал една торба пари.У БГ караме с лайна и колите ни дишат такива :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то може да пише у книжката ма си караш дизела у бг повече от 20 000 км с един филтър требва да си луд.На АЕЛ-а почвам въздушния на 5000 вече щото кат ги мине и не мое смуче толкова зле е станал.Ебати и мизерната страница сме :hilezh:

Он пита за бензИно! тИзека за аел-У му окаш! :hilezh:

Редактирано от BURKAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако си купиш нова кола и си смениш сам нещо кво става с гаранцията?

Или викаш иебем ти гаранцията ще го сменя по-рано?

Щот при наща фирма е така, нова кола от магазина и точка.

Дилъра кат каже 60 000 кво праем.

качеството на горивата не го коментрам

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че си сменям при тех всичко.Ма аз нова кола нема си купим и на старата ше си сменям всичко редовно и по-рано,за да си газим педала на газта кат пич :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензинова кола - 30 000 или 2 години - което е първо! Това за горивния! За въздушния и на купето - на всяка смяна на маслото! На 10 000 км! Ако колата се кара с лонг-лайф масла - 20 000, не вярвам някой да си тормози колата 30 000 до смяна на масло, но ако се кара повече извън града - това си е възможно и допустимо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушния го сменям на 12000 с маслото, а горивния през смяна на маслото, т.е. на около 25000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горивен на дизел - на всяка смяна на масло - 8-9к км

горивен на бензин - на всяка смяна на масло - 8-9к км, но на тази не го смених :respekt:

въздушен на купе на 5к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на горивен филтър я правя през смяна на масло т.е. около 20000км, а въздушният и поленов филтър на всяка смяна на масло (10000км).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същият двигател и сменям горивния през смяна на масло - около 30.000 км, но зависи и какви масло слагаш. Аз ползвам Longlife на Castrol.

Въздушния, когато и да го смениш, няма да сгрешиш. Този двигател, заради двете турбини, иска много въздух и колкото пътят на въздуха на входа и на изхода е по-чист, толкова и по-добре работи.

Ето и един Maintеnance schedule за обслужване.

allroad_maint.pdf

Редактирано от Sonny Liston
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Искам да знам какво мисли всеки който прочете тази тема;

Поводът ми е че днес си поставих за цел да го сменя на моята А6 ц5 бензин 2.7т;

След два часа мъчене на болчето което отваря пластмасовата скоба която държи филтъра;

Превъртя ми горната квадратна гайка която се законтря в пластмасата;

На края леко прорязах ръба на законтренето че я отворих;

След многото ми проблеми преди това коментирани в други теми сега попаднах и на несменен оригинален бензинов филтър който бе щампован с дата 12.05.99 а колата ми е тогава някаде произведена;

Този филтър предполагам отдавна е вършел работа;

Колата ми е на 140000км в момента внесена от Швейцария а пак никой да не го смени този филтър си мисля че колкото и да ми се хвалят колите от там за мене си по лошо от българска подръжка колкото и лошо да звучи;

Филтъра го духнах с уста за да го усетя и ми се стори доста позапушен и останалият бензин излизаше на пулсация като прекъсване;

Предполагам че излекувах още едно болно място на колата;

След като запалих след няколко накасани въртенете без палене;

След като усетих на 5-6 въртене че колата ще запали да това и стана и след 20-30сек. колата студена не трепваше оборотомера;

Предполагам че сега горивото ще влиза по чисто;

Интересуваме вие кога си сменяте горивният филтър (независимо дали бензинов и дизелов) имам предвид:

1.Когато се сетите че не сте го сменяли отдавна:

2.При проблем свързан с горивната система;

3.На определени Км

4.На определено време (да кажем 1г. както е препоръчително за маслото на двигателя)

Или други причини;

Какво би довело ако този филтър не се сменя навреме;

Можели да направи сериозни аварии и какво най често се обажда при позапушен такъв;

Благодаря;

Здравей колега ,аз сам от Бургас а ти .....И Така ,моита кола е ауди 1.8 бензин 1994 г.Купих я на 190 000 км, тази зима започна за първи път да прави номера със запалването само след престой над 12 часа.Вече е над 17 годишна и досега нито в сервизната книга ,нито пък на мене ми е правела проблем с каквото и да било..миналата година само след взета книжка за 3 месеца ,след като поднових карането на колата след изтичането на нак. срок ,отказа педала на съединитела,но си го оправих със обезвъздушаване и смяна на хидравличната течност,от миналата година до сега съединитела си работи безотказно което означава че помпите му са напълно здрави,а след престоя на едно място се е кондензирала вода в системата и така ....мойта кола може би от датата на производство не и е сменян горивния филтър който само съм чувал че се намира близо до заднато дясно колело,,възможно е моя проблем да е точно от там,,,Ако е запушен горивния филтър ,би следвало помпата да започне да се товари много ,но тя има предпазни клапани и от там да дойде неравномерна работа на двигатела ,нестабилни обороти ,придърпване ,тресене и т,н.Аз ще трябва да проверя и сменя моя ,ти преди раглобяването на филтъра ,когато си го имаше проблема със паленето ,обърна ли внимание дали се чува виене на горивната помпа която сигурно се намира в резервоара ти ,

Редактирано от ridle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам за теб, но аз имам преки впечатления от комън рейла дет карам.

Та въздушния с маслото на 15 000, горивния един път на първите 60 000 и после на 100 000.

Като стане на 140 другото лято пак ще го сменя.

Проблеми с не вървеж и подобни нямам, или поне компютърната диагностика при дилъра не показва такава.

Всичко е в норми, пък и колата се усеща че си върви нормално.

п.с дизела е шел обикновен и чат пат v-power

Kато ти изпляска някоя дюза, ще разбереш за кво иде реч или помпата...Горивата в БГ са толкова мизерни особено дизеловите, че през смяна на масло или 20 000км. е нормален интервал за горивните филтри...

При бензиновите мотори не повече от 40 000...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя горивен филтър е произведен в годината на производството на колата, която е на над 400К км. Тоест филтъра ми май не е сменян никога, освен ако при последното обслужване на шлепа в германско не са му сложили филтър от държавния резерв :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз бензиновия го смених тези дни за прьв пьт от както имам колата, т.е. 40 000 км. Изтече мьтен бензин, но колата си вьрвеше без проблем преди това. Вадихме и бензиновата помпа, че се прецака, вьпреки, че колата никога не е стояла с по-малко от 10 л. бензин да речем. За мое учудване цедката й бе абсолютно чиста :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...