galin_krastev Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Искам да знам какво мисли всеки който прочете тази тема;Поводът ми е че днес си поставих за цел да го сменя на моята А6 ц5 бензин 2.7т;След два часа мъчене на болчето което отваря пластмасовата скоба която държи филтъра;Превъртя ми горната квадратна гайка която се законтря в пластмасата;На края леко прорязах ръба на законтренето че я отворих;След многото ми проблеми преди това коментирани в други теми сега попаднах и на несменен оригинален бензинов филтър който бе щампован с дата 12.05.99 а колата ми е тогава някаде произведена;Този филтър предполагам отдавна е вършел работа;Колата ми е на 140000км в момента внесена от Швейцария а пак никой да не го смени този филтър си мисля че колкото и да ми се хвалят колите от там за мене си по лошо от българска подръжка колкото и лошо да звучи;Филтъра го духнах с уста за да го усетя и ми се стори доста позапушен и останалият бензин излизаше на пулсация като прекъсване;Предполагам че излекувах още едно болно място на колата;След като запалих след няколко накасани въртенете без палене;След като усетих на 5-6 въртене че колата ще запали да това и стана и след 20-30сек. колата студена не трепваше оборотомера;Предполагам че сега горивото ще влиза по чисто;Интересуваме вие кога си сменяте горивният филтър (независимо дали бензинов и дизелов) имам предвид:1.Когато се сетите че не сте го сменяли отдавна:2.При проблем свързан с горивната система;3.На определени Км4.На определено време (да кажем 1г. както е препоръчително за маслото на двигателя)Или други причини;Какво би довело ако този филтър не се сменя навреме;Можели да направи сериозни аварии и какво най често се обажда при позапушен такъв;Благодаря; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Мисля че около 40-50 хиляди е редно да се сменя горивния филтър.Имам спомен че в книжката на дизела дето карам пише 60 000, но утре ще проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Аз горивния филтър го сменям през една смяна на маслото.Да не седя на пътя някъде заради задръстен филтър от "хубавите" ни горива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Мисля че около 40-50 хиляди е редно да се сменя горивния филтър.Имам спомен че в книжката на дизела дето карам пише 60 000, но утре ще проверя.то може да пише у книжката ма си караш дизела у бг повече от 20 000 км с един филтър требва да си луд.На АЕЛ-а почвам въздушния на 5000 вече щото кат ги мине и не мое смуче толкова зле е станал.Ебати и мизерната страница сме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) Ми не знам за теб, но аз имам преки впечатления от комън рейла дет карам.Та въздушния с маслото на 15 000, горивния един път на първите 60 000 и после на 100 000.Като стане на 140 другото лято пак ще го сменя.Проблеми с не вървеж и подобни нямам, или поне компютърната диагностика при дилъра не показва такава.Всичко е в норми, пък и колата се усеща че си върви нормално.п.с дизела е шел обикновен и чат пат v-power Редактирано 8 Декември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Нека ми каже некой на колко км да си сменям нещата по колата кат съм изсипал една торба пари.У БГ караме с лайна и колите ни дишат такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) то може да пише у книжката ма си караш дизела у бг повече от 20 000 км с един филтър требва да си луд.На АЕЛ-а почвам въздушния на 5000 вече щото кат ги мине и не мое смуче толкова зле е станал.Ебати и мизерната страница сме Он пита за бензИно! тИзека за аел-У му окаш! Редактирано 8 Декември 2010 от BURKAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) Е ако си купиш нова кола и си смениш сам нещо кво става с гаранцията?Или викаш иебем ти гаранцията ще го сменя по-рано?Щот при наща фирма е така, нова кола от магазина и точка.Дилъра кат каже 60 000 кво праем.качеството на горивата не го коментрам Редактирано 8 Декември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 че си сменям при тех всичко.Ма аз нова кола нема си купим и на старата ше си сменям всичко редовно и по-рано,за да си газим педала на газта кат пич Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 То добре, ама що мислиш че не се гази и докато е в гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 На 10 000 км. сменям горивен филтър. През 3000 км или на 3-4 седмици, сменявам и въздушния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 На бензинова кола - 30 000 или 2 години - което е първо! Това за горивния! За въздушния и на купето - на всяка смяна на маслото! На 10 000 км! Ако колата се кара с лонг-лайф масла - 20 000, не вярвам някой да си тормози колата 30 000 до смяна на масло, но ако се кара повече извън града - това си е възможно и допустимо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Сменям го на всяка смяна на масло,около 8000км.Все пак е 22лв.При горивата,които зареждаме требе и по-често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Въздушния го сменям на 12000 с маслото, а горивния през смяна на маслото, т.е. на около 25000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 горивен на дизел - на всяка смяна на масло - 8-9к кмгоривен на бензин - на всяка смяна на масло - 8-9к км, но на тази не го смених въздушен на купе на 5к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Смяната на горивен филтър я правя през смяна на масло т.е. около 20000км, а въздушният и поленов филтър на всяка смяна на масло (10000км). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Liston Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 (Редактирано) Аз съм със същият двигател и сменям горивния през смяна на масло - около 30.000 км, но зависи и какви масло слагаш. Аз ползвам Longlife на Castrol.Въздушния, когато и да го смениш, няма да сгрешиш. Този двигател, заради двете турбини, иска много въздух и колкото пътят на въздуха на входа и на изхода е по-чист, толкова и по-добре работи. Ето и един Maintеnance schedule за обслужване.allroad_maint.pdf Редактирано 9 Декември 2010 от Sonny Liston Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ridle Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 (Редактирано) Искам да знам какво мисли всеки който прочете тази тема;Поводът ми е че днес си поставих за цел да го сменя на моята А6 ц5 бензин 2.7т;След два часа мъчене на болчето което отваря пластмасовата скоба която държи филтъра;Превъртя ми горната квадратна гайка която се законтря в пластмасата;На края леко прорязах ръба на законтренето че я отворих;След многото ми проблеми преди това коментирани в други теми сега попаднах и на несменен оригинален бензинов филтър който бе щампован с дата 12.05.99 а колата ми е тогава някаде произведена;Този филтър предполагам отдавна е вършел работа;Колата ми е на 140000км в момента внесена от Швейцария а пак никой да не го смени този филтър си мисля че колкото и да ми се хвалят колите от там за мене си по лошо от българска подръжка колкото и лошо да звучи;Филтъра го духнах с уста за да го усетя и ми се стори доста позапушен и останалият бензин излизаше на пулсация като прекъсване;Предполагам че излекувах още едно болно място на колата;След като запалих след няколко накасани въртенете без палене;След като усетих на 5-6 въртене че колата ще запали да това и стана и след 20-30сек. колата студена не трепваше оборотомера;Предполагам че сега горивото ще влиза по чисто;Интересуваме вие кога си сменяте горивният филтър (независимо дали бензинов и дизелов) имам предвид:1.Когато се сетите че не сте го сменяли отдавна:2.При проблем свързан с горивната система;3.На определени Км4.На определено време (да кажем 1г. както е препоръчително за маслото на двигателя)Или други причини;Какво би довело ако този филтър не се сменя навреме;Можели да направи сериозни аварии и какво най често се обажда при позапушен такъв;Благодаря;Здравей колега ,аз сам от Бургас а ти .....И Така ,моита кола е ауди 1.8 бензин 1994 г.Купих я на 190 000 км, тази зима започна за първи път да прави номера със запалването само след престой над 12 часа.Вече е над 17 годишна и досега нито в сервизната книга ,нито пък на мене ми е правела проблем с каквото и да било..миналата година само след взета книжка за 3 месеца ,след като поднових карането на колата след изтичането на нак. срок ,отказа педала на съединитела,но си го оправих със обезвъздушаване и смяна на хидравличната течност,от миналата година до сега съединитела си работи безотказно което означава че помпите му са напълно здрави,а след престоя на едно място се е кондензирала вода в системата и така ....мойта кола може би от датата на производство не и е сменян горивния филтър който само съм чувал че се намира близо до заднато дясно колело,,възможно е моя проблем да е точно от там,,,Ако е запушен горивния филтър ,би следвало помпата да започне да се товари много ,но тя има предпазни клапани и от там да дойде неравномерна работа на двигатела ,нестабилни обороти ,придърпване ,тресене и т,н.Аз ще трябва да проверя и сменя моя ,ти преди раглобяването на филтъра ,когато си го имаше проблема със паленето ,обърна ли внимание дали се чува виене на горивната помпа която сигурно се намира в резервоара ти , Редактирано 7 Февруари 2011 от ridle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Ми не знам за теб, но аз имам преки впечатления от комън рейла дет карам.Та въздушния с маслото на 15 000, горивния един път на първите 60 000 и после на 100 000.Като стане на 140 другото лято пак ще го сменя.Проблеми с не вървеж и подобни нямам, или поне компютърната диагностика при дилъра не показва такава.Всичко е в норми, пък и колата се усеща че си върви нормално.п.с дизела е шел обикновен и чат пат v-powerKато ти изпляска някоя дюза, ще разбереш за кво иде реч или помпата...Горивата в БГ са толкова мизерни особено дизеловите, че през смяна на масло или 20 000км. е нормален интервал за горивните филтри... При бензиновите мотори не повече от 40 000... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Моя горивен филтър е произведен в годината на производството на колата, която е на над 400К км. Тоест филтъра ми май не е сменян никога, освен ако при последното обслужване на шлепа в германско не са му сложили филтър от държавния резерв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Значи аз бензиновия го смених тези дни за прьв пьт от както имам колата, т.е. 40 000 км. Изтече мьтен бензин, но колата си вьрвеше без проблем преди това. Вадихме и бензиновата помпа, че се прецака, вьпреки, че колата никога не е стояла с по-малко от 10 л. бензин да речем. За мое учудване цедката й бе абсолютно чиста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване