Jump to content

Q7-Активиране на скрито меню за ПЕЧКА


Michael Petrov

Recommended Posts

Ако някой се интересува как да си активира скрити менюта за AUX/Heat със таймери за вкл/изкл. нека пише ...ще отговоря подробно и с картинки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се интересувам. Печка дали трябва да имам, обаче?

Еми......Иначе как..Q7 3.0.TDI мисля че всички имат задължително вградена за другите модели не съм сигурен...Тази опция в софтуера активира и Aux./Ventil. функция за проветряване на купето през лятото с таймер или настройки за външна/вътрешна температура...

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето има печка, но се включва сама, когато е студено. Пуши отдолу колата, но нямам меню за контрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето има печка, но се включва сама, когато е студено. Пуши отдолу колата, но нямам меню за контрол.

Повечето са с автоматични настройки. Но това може да се промени с малко барване в компа на колата...След това вече са налични ръчни настроки в менюто на климатроника...

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички дизелови q7-ми имат печки,просто не са отключени.

По-скоро всички да имат подготовка, но гаранция не и цялата система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време чета във форума за тези печки по-колите! Мисля, че тук му е мястото някой да ме просвети в тази област, защото и грам понятие си нямам! Та, какви са тези печки, как се пускат и най-важното, как мога да проверя дали моята кола А8 D2 2000г. 3.7 бензин, има такава? Ще съм ви много благодарен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време чета във форума за тези печки по-колите! Мисля, че тук му е мястото някой да ме просвети в тази област, защото и грам понятие си нямам! Та, какви са тези печки, как се пускат и най-важното, как мога да проверя дали моята кола А8 D2 2000г. 3.7 бензин, има такава? Ще съм ви много благодарен!!!

Това са един вид нафтови горелки.. с две думи.. използват нафтата за гориво а акумулатора за енергиеен източник за обдухването с вентилатора и произвеждат топлина.. това е много просто казано...Не съм чувал за бензинови печки може и да има, и поради тази причина би трябвало твоята бензинова кола да няма такава.. Монтират ги в дизеловите коли повече заради това че дизела - като двигател има по-малко топлоотделяне от бензиновият двигател и основната им функция е автоматично да се включват за да затоплят по-бързо до работна температура двигателят и купето съответно, но приоритет на автоматичните е двигателят. Дори има фунция в екстримно студено време или когато се спускате по-наклон когато раб.температура на двигателя пада да се включат и да поддържат тази температура... това е в общи линии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат се печки и на бензинови двигатели :)

Апропо четох в сайта на Webasto, че нещо от сорта на 2005та насам масово колите от среден и висок клас идват с пре-инсталирана система за подгряване. Примерно когато навън е студено (под 3 градуса) да подпомогне духането на топъл въздух преди двигателя да е загрял. Тогава има вероятност да се превърне в истинска печка с дистанционно срещу "символична" сума. На един Мултиван Т5 му добавихме такова пак при Webasto за 600лв мисля беше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи как се отключват(активират)?

знам за MMI системите на Q7 или други модели след 2006 г.За RNS е малко по-различно, подминавал съм го във форумите и не знам как се прави. Така че ако за MMI ти върши работа ОК.

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам за MMI системите на Q7 или други модели след 2006 г.За RNS е малко по-различно, подминавал съм го във форумите и не знам как се прави. Така че ако за MMI ти върши работа ОК.

колега тоя начин за активация супер таен ли е или кво ?

като имаш мерак напиши едно опътване как се прави и тва е , 10 поста в темата абсолютно ненужни ......

знам как се прави

ако има някой мерак

ма знам само за мми

еми хубаво ама тва не помага по никъв начин

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тоя начин за активация супер таен ли е или кво ?

като имаш мерак напиши едно опътване как се прави и тва е , 10 поста в темата абсолютно ненужни ......

знам как се прави

ако има някой мерак

ма знам само за мми

еми хубаво ама тва не помага по никъв начин

:bia:

Пич ако караш кола ауди с ММИ кажи модел и година няма да се обяснявам ненужно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ще се радвам и ще съм благодарен да напишеш.

Карам Q7 2007 с ММI и с печка, 3.0 дизел, но нямам ръчно баране в менютата. Включва са зимата на студено автоматично.

Ако искаш да помогнеш ще се радвам да мога да пипам ръчно.

Пиши тук или на лично. Естествено ако струва пари ще кажеш колко, ако ли не ... бира колко :hilezh:

Намерих това но не разбирам от кабел ваг ком и не смея сам да пипам

"All Q7 with TDI engines (3.0 and 4.2) have an auxialiary heater factory fitted.

The difference between the aux heater and the parking heater is that the second one has 3 extra items:

1. Shut-Off Valve N279 is fitted. This valve is actuated by the Aux Heat Control Unit and it closes the long coolant circuit. In this case when the Parking Heater is turned ON (by MMI timer or by remote control) it closes the long coolant circuit (engine) and circulates the coolant only in the short circuit (passenger compartment). Without this valve fitted during cold winter days, it takes a very long time to warm the passenger compartment as the coolant is circulated also thru entire engine.

2. Remote control receiver. This is fitted in the luggage compartment on the right hand side, next to the Phone Aerial Amplifier. It is used to receive the commands from the remote control and to turn the aux.heater on/off. It is connected to 12v, with only one wire to the aux heat controller and to the antenna amplifier in the right C-Pillar. Not all Q7 though have the right antenna amplifier that has the output for heater remote control. All of them have the antenna fitted on the right side window.

3. The remote control which is a standard Telestart T90 unit. The remote control can be easily adapted to the aux heater control unit using Ch.4 under Adaptation.

To enable timers in the MMI it is very simple as long as the aux heater control unit is there.

To do this you have to check first with a Vag-Com interface if you can see and interogate the controller 18-Aux.Heat.

If YES then select controller 08-Auto HVAC (Climatronic control unit) and add 2048 to the actual coding. Save the coding and restart the Climatronic by turning ignition off and on again.

Now pressing the SETUP button on the Climatronic Control Unit (NOT THE ONE IN THE CENTER CONSOLE UNDER THE CAR BUTTON) you will see the timers menu active.

Using the Climatronic Setup you can turn Aux Heat ON/OFF, Ventilation ON/OFF and also program up to 3 timers for the Aux Heat.

Without the valve the Aux Heat works fine but you have to remember that it is taking longer to heat up the passenger compartment."

Редактирано от kokonai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VAG-COM кабел става. Аз използвам лично софтуер 10.6. Влизаш в компа и проверяваш дали имаш 18-Aux.Heat ако да - тогава влизаш в контролер 08-Auto HVAC, и сумирaш настоящето кодиране като цифра със 2048 и получената сума вкарваш като актуален код.Записваш кода и рестартираш климатроника като изключваш и отново включваш запалването на колата. Тогава в менюто на климатроника от копчето SETUP - на самият климатроник,ще се появят настройки за печката с таймери. Не е задължително да имаш Shut-Off Valve N279 той се монтира допълнително в сервиз на АУДИ и е за по-бирзо затоляне на купето на автомобила-затваря кръга на антифриза към двигателя или обрато отваря го и може да се използва по хитър начин- като спреш автомобила и изключиш двигателя може да отнема от топлината на двигателя и да я подава към климатроника за да поддържа купето топло ако в него например е детенце и те чака, в по-голяма част от колите го няма. Това е като го направиш пиши да ти обясня кое за какво е и какви са евентуалните екстри в менюто се появвява и AUX./Vent.това е за през лятото.

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че всички 3.0 дизел имат печка... моето също има въпреки че няма настройка за таймер. Аз малко кофти разбрах,че имам печка... не го бях карал 20-тина дена и когато го запалих изкарах го от гаража и слизам, а под краката ми леко пълзи черен пушек. Явно горелката тъкмо е запалила защото в гаража е топло а навън си беше студ.

Иначе колега Michael Petrov супер си, че ни светна на тая хитринка :hilezh::rolleyes::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромни БЛАГОДАРНОСТИ на Михаел.

Благодарение на него вече си имам работеща печка. Настройките са точно както в книжката описано. Таймерите работят чудесно. 30 мин не са достатъчни за хубаво загряване, но 45 е друга работа. Паленето сутрин е вече много по-спокойно като звук и въртене. Е, аз лично я държа в гараж та сутрешното палене не мога да му се радвам, но тези дни успях да я пробвам навън.

Още веднъж БЛАГОДАРЯ и няма да избягаш от почерпка да си знаеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да използвам момента да поразпитам, гледам че има хора наясно.

Мойто Q7 си го поръчах с печка с дистанционно. Много рядко я ползвам, щото не ми се гледа да върши много работа. Общо взето пускам я понякога преди да стана от ресторанта или нещо подобно. Колко време трябва да духа тва нещо, за да постопли колата? И трябва ли климатроника да е оставен на по-високи градуси? Ръчното пускане от менюто, само с auxiliary heating: on ли става, или и нещо друго трябва да се пипа?

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. При минус 10-тина градуса навън,30-мин. работа на печката и купето е позатоплено при оставен климатроник нагласен на 24 градуса,двигателя пали на работни обороти и сигурно заедно със скоростната кутия са затоплени до около 15-тина градуса. Не съм пробвал работа на печката 45-мин. Това с 30-тте ми върши работа засега. Ако се остави климатроника на по-високи градуси ще са му нужни 45-мин за да може да духа по-топло така че ......За дистанционното управление важи същото.Само дето настойките на времето за работа се правят вътре от менюто на климатроника. Просто с дистанцията си го пускаш когато ти скимне - без предварително нагласяне на таймера. Това е...

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте, виждам, че темата е доста стара, но проблемът ми е свързан точно с печката. И така - преди 6 месеца си поръчах комплект дистанционно за печката на моята Q7-ица /3.0TDI/ от Webasto - България. Очаквах с нетърпение да застудее за да я пробвам, но се оказва, че нещо не е както трябва - един път пали, три пъти не пали, вече пощурях! Дистанционното показва, че печката работи, а в действителност тя не работи! Смених му батерията с нова - същата работа. В същото време от менюто си пали безотказно! Имах консумация, оправих проблема. Имах прецакана дефрост клапа на климатроника - смених я! В момента колата няма нито една грешка, но дистанционното продължава да се ебава! :wall:  Още нещо, което не е толкова важно за мен, но все пак - при ръчно запалване на печката от менюто всичко е перфектно, пали на момента и на таблото веднага започва да мига символ "пламък". При палене от дистанционното въпросният символ не свети. Двама мои приятели си направиха паленето чрез телефона и нямат подобни проблеми! Има ли някой тук с подобен проблем и идва ли му на някой някаква идея къде може да е проблема? Благодаря предварително на отзовалите се  :zustimm:

Редактирано от marindik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...