buhoveca Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 колеги какви са симптомите на неработещ ЕГР клапан или на неработещ както трябва смисал да не затваря докраи за 1.9 тди 90 коня 1з и също симптоми на спукан турбо маркуч или кулер ме интересуват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 колата става тотален мъртвец.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 6 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 неможе ли да има лек спад в варвенето а не да е пълен мартвец че при мене има лек спад в варвенето и съм на мисалта катализатор или ЕГР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinko85 Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 колата става тотален мъртвец.. При кой от 2-та варианта става това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Ichev Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Пълен мътрвец предполагам, че колегата има впредвид спукан кулен или турбо маркуч. За запецнал ЕГР бих казал много черни пушаци на натиснат педал на газта до край при ниски обороти. Ако питаш мен ЕГР-а е излишен, на твоита кола няма да има проблеми да се затапи според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Щом от АУДИ са сметнали,че трябва да има ЕГР клапан,то със сигурност не е сложен случайно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 6 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 колеги аз моя егр като го погледа вътре в него има едно като буталце като е изгасена колата се прибира като запаля колата излиза около 5 милиметра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksei4y Публикувано 7 Март 2011 Доклад Share Публикувано 7 Март 2011 Колега не знам какво прави този ЕГР клапан, но на всички които познавам с такива мотори и от други хора които съм чувал са със затапен клапан както и моя е така, нямам представа защо ги затапват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gothic_fan Публикувано 7 Март 2011 Доклад Share Публикувано 7 Март 2011 Този клапан има изцяло екологична функция. Нарича се още клапан за рециркулация на изгорелите газове, служи за повторно доизгаряне при ниски обороти на празен ход,когато на колата не и трябва мощност. Абсолютно излишен! При мен отдавна го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinko85 Публикувано 7 Март 2011 Доклад Share Публикувано 7 Март 2011 И аз онзи ден тръгвам да го затапвам но някой ме беше изпреварил А с него не загрява ли по бързо колата или не?специално за дизел говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
младен симеонов Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 А възможно ли е при запецнал АГР клапан колата да гори масло.Ауди а4 1.9 тди 90 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 EGR-a няма отношение с горенето на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Здравейте , използвам темата, за да питам: решил съм да изчистя всмукателния колектор и да затапя ЕГР клапана, за да не ми цапа повече. Колата е 96г с АФН мотор и питането ми е, необходими ли са някакви софтуерни манипулации и с колко ламаринки се затапва егр? 1 или 2? Наред с него необходимо ли е да се почисти и картерната вентилация, клапана й отгоре, понеже доста изчетох по темата, че създавал някакви ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Ламарини 2, от към блока 1 и към егр 1, но поне 2 ММ дебелина. Да не сложиш от капачка на буркан като мен. 2 бр. Ако решиш един ден да върнеш егр. Ако не 1 бр. Отдолу към блока. Слагаш болт 6мм. отрязан в вакума към егр. При мен колата в Германия така бяха го затапили с отрязък от болт. Почистващ хубаво колекторите и колата ще диша по леко, без еко клапана. Относно загряването разликата с и без егр е малка. Има много изписано относно трудното загряване зимата на тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Благодаря , колега. Колектора е изчистен, единствено което не попитах - между тапата и егр , и между колектора и блока има ли гарнитури и нови дали се намират? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 https://www.olx.bg/ad/zamestitel-egr-agr-egr-race-pipe-bmw-x5-x6-e90-e60-e65-drosel-vw-audi-CID360-ID6KKPr.html Аз съм купувал от тук.Нещата са направено професионално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 Здраввйтв колеги.. Да съживя малко темета.. Имам и аз проблем с този EGR... Вчера както си карах на извънградско ми светна Чека... И като пусна колата по инерция обоеотите започват на играят 600-1400 и така до безкрай.. Подавам газ на свободна, пускам газта и пак същия филм, оборотите играят в същият диапазон 600-1400... Включвам си на скорост,и колата си върви без проблем... След като се успокои малко мотора оборотите заспиват... Това ми го прави само на дълъг път... Ходих на диагностика, и излезнаха грешките от снимките.. Направиха тест на ЕГР клапана, стоеше си на 2.0 при подаване на газ.. Трябвало да бъде над 5,нещо такова спомена монтьора.... Въпроса ми е следния.. В града колкото и да си карам това не го е правила колата, само на извънградско, при продължително каране... Може ли наистина този ЕГР да прави подобни мизерии.. Ако в за смяна , ще го сменям още тия дни, никакъв проблем ... received_422342532591437.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 Свали го да го изчистиш тоя клапан на първо време. Струва ми се обаче че си в грешния раздел за модела. Каква е точно колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 @railfan А4 Б7 1.6/2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 11 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2021 По темата - симптомите са, че колата загрява до работна температура по-бавно от обичайното, както и че работи неравномерно (макар и едва забележимо) в ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 11 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2021 Симптомите са незабележими за шофьора, но когато ЕГР откаже компютърът блокира двигателя и той започва да работи неравномерно, не може да се изфорсира и светва "check engine". Най- често се износва пластмасовото зъбно колело, което отваря и затваря едната клапа. Най-елегантното решение е софтуерно блокиране (компютърът на "търси" въобще ЕГР-а). Вече всички сервизи знаят "хватката" и срещу стотина лева я прилагат. Недостатък на блокирането на ЕГРа е забележимо по-бавното загряване на колата, а дали блокираният ЕГР може да се открие при проверката на газовете (при техническия преглед) не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 @iliyan_pi Поръчах си нов оригинален на Metzger който днес дойде...Та искам да попитам,има ли някакво значение дали в сервиз ще ми го поставят,или тази процедура мога да извърша сам...Дали трябва някаква адаптация със OBDeleven или VCDS ако трябва,как се извършва със горепосочените програми....Благодаря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 Мисля, че и сам можеш да монтираш новия клапан и адаптяция не е необходима. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване