Jump to content

Тест на летни гуми от ADAC за 2011г.


  

136 гласа

  1. 1. Кой модел от топ 5 бихте избрали?

    • Vredestein Sportrac 3
      24
    • Bridgestone Ecopia EP 150
      21
    • Nokian V
      16
    • Maloya Lugano
      6
    • Continental ContiPremium Contact 2
      62
    • Друг (посочете в коментара си)
      7


Recommended Posts

Колеги, интересува ме какво е мнението Ви за резултатите от въпросния тест на ADAC за летни гуми за 2011г. - изненадват ли Ви, мислите ли, че според вас това е наистина най-доброто във въпросния размер, и кой от модели в "топ 5" бихте избрали? :wub: Според вас има ли по-добра гума (макар и по-стара като модел) от посочените в теста, и такава, която е можело да бъде изпробвана също? Мисля, че щеше да е интересно да се представи модела на Pirelli Cinturato P7 вместо P1, като се има предвид, че е победител в теста на AutoBild, но за размер 205/55/16 ама може и да си има причини... :bia:

Това са всички резултати .

В момента аз съм с Bridgestone Turanza ER300 и съм доволен от тях и се чудя дали например Bridgestone Ecopia EP150 ги превъзхожда с нещо? ;)

п.п.: Уточнявам, че не поставям под съмнение резултатите на специалистите от ADAC, а просто искам да разбера мнението и предпочитанията Ви. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щом искаш нашето мнение значи подлагаш тяхното под съмнение, не мислиш ли??? :zustimm:

Да не вярваш на ADAC е като да не вярваш на партията. :bia:

Сега сериозно - може съвсем спокойно да гласуваш 106% доверие на ADAC. Най-големият автомобилен клуб в Европа, невероятни експерти за всичко свързано с автомобилите. Просто каквото ти кажат го приемаш за чиста монета и въобще не повдигаш въпрос!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си, че така ще стане! :bia::hilezh::hilezh:

Естествено, че не подлагам техните резултати под съмнение!!! Вашето мнение няма как да е по-значимо и вярно, защото няма как да са изпробвани всички гуми наи-малкото, а и едва ли някой е правил каквито и да е "тестове" с тях. :hilezh: Ако нещо не съм формулирал правилно заглавието на темата или нещо друго го поправи няма проблеми. :D

Целта ми беше да си поначешем езиците и толкова! :D И пак казвам на 100% им вярвам! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен дойде време за купуване на летни гуми и се чудя какви. В последния тест на АутоБилд при Вредещайн имаше само 1 забележка - нисък комфорт на возене. А пък Дънлоп са по-надолу в класацията и са по-скъпи.

Редактирано от ThugLord
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам да заложа на Nokian V, размер 205/60/15. Continental PremiumContact 2 имат малко по-добри показатели, но пък са 160лв, пред 137 за Нокиан-а. Това по цени на avtogumi.bg, че в Диана ми заявиха някакви невъзможни цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз мисля тия дни да сменям гумите, спрял съм се на Continental PremiumContact 2. Зимата карах с Т830 и мога да кажа, че са перфектни гуми за мен лично - много добро поведение при всякакви условия, безшумни, с водят ги с нисък разход на гориво, а и са по-меки и комфортни от Вредещайн например. Само не разбрах защо разликата в цените между 195/65 и 205/60 при 15-ките е около 38-40лв. на гума при все, че това е само 1см разлика на гума, а общо се оскъпяват с около 150-160лв. за 4 гуми. Абсолютно безмислено ми се струва да се дават тези 160лв. повече само за да е не 195/65, ами 205/60, даже в първия случай е с около 1см по-голямо разтоянието от края на джантата до земята, което по нашите пътища според мен ще се усеща повече от единия сантиметър в широчина...някой да знае каква е логиката цените да са толкова по-високи заради 10мм по-широка гума?

П.П. Имаше един Иво дето има гумаджийница в Дружба 2 близо до Лидъл дето го направиха, препоръчаха ми го от форума, но му имам само тела, а не му е включен. Ника някой да му знае?

Редактирано от A3_Ambition
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ,че в тия тестове няма графа за издръжливост по "лунни пейзажи" :D

Щот е затворен кръг гума която издържа на дупки (демек почти бандажна) има отвратно поведение на пътя гума която пък е мека и има перфектно сцепление умирга на първата по-сериозна дупка (даже не говоря за ситуация челно в дупка :hilezh: ).

Дали ще е дънлоп конти и т.н в тоя ценови диапазон все ще си доволен пък и надали ще изкарат 50-60 х км както си е реда все пак в Българистан живеем в другата Европа даже немат такива красиви лунни пейзажи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Карал съм последните 7г с Нокиан и Континентал летни гуми. Нокиана е малко по-евтин. Като ходови качества бяха наравно. Обаче Континентала се оказа че е доста по-здрав при каране по дупки, удряне в бордюри или със спаднала гума. Нокиана измряха преди да съм ги изтъркал от скъсан кордаж, разни бомби и т.н. Сега верно че бяха друг модел, който отдавна не се произвежда, но като цяло Нокиана са мекички за БГ(то същото е и с Мишлен, Клебер и Корморан). Миналата година си купих пак същия вече поостарял модел Континентал премиум контакт 2, само че 205/60/15 вместо 195/65/15. Да ама качеството вече не е същото. Първо струва ми се че се износват доста по-бързо - едвам ще издържат 3 сезона, срещу 5 на предишните. Другото е, че първите 10000км теглят надясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конти-то е супер гума.

Искам само да подчертая нещо за кратко.

Много е важно какви са съставките в гумата, защото в нея има над 2000 различни материала.

Естествено най-важните съставки за каучук-естествен, чиито добив се държи от известната немска фирма Bayer или силика - това е изкуствен материал, заместващ Каучука, много по траен, но и много твърд и с недобро сцепление.

По принцип японските гуми ползват повече силика в гумите си.

Аз бих подредил гумите по марки така Мишлен (Michelin чете се мишлен), Бриджестоун-Висок Клас; Континентал, Гудиар, Дънлоп, Фулда, Пирели и др.- нещо като среден висок клас, Клебер, БФ Гудрич,Нокиан,Вредещайн и др.-среден клас, и вече осталите марки са нисък клас като Сава, корморан, дебица, барум и др..

Мишлен за мене е най-добрата гума, и ще ви кажа защо, имат развойни центрове на всички континенти, това означава, че съобразяват смесите за направата на гумата според климата в Региона, защото не може гума за Бразилия да се кара в България. защото ще изкара много малък пробег. Ако някой ще си кара колата дълго време и иска гуми да изкарат поне 40 000 км Мишлен е изборът, зависи от размера разбира се защото гума 285/35/20 например ще изкара в най - добрият случай 15 000 км.

Само още нещо най-важната част от гумата е каркасът -това е носещата конструкция на гумата, а за гумите регенерат-и използват само каркаси от Мишлен, минават на скенер за повреди и след това им слагат нов протектор и някаква измислена марка

Редактирано от chris01
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като вдигнеш 120 гумата се пръска и парчета от нея се разхвърчат до Марс <_<

Мишлена освен, че е безбожно спък не знам кое му е по-добро от останлите премиум марки гуми (аз този сезон не успях нито един Мишлен да продам за сметка на Континентал, Гудиър и Дънлоп)

С тази пприродосъобразна политика дето я водят гумите им нямат никакво сцепление - за това и не ги оценяват високо по тестовете. Нови модели също излизат рядко за сметка на конкурентите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти са колорист ли си, гуми продаваш, щото нещо се обърках?

и ще те изпреваря с отговора на въпроса който почва да се върти в главата ти, работил съм във фирма вносител на гуми, и поддържам още връзки с тях и съм продал някъде около 1000 гуми за 2 години, чисто нови, плюс за всички продадени рекстъни в бг 260 броя зимни гуми мишлени.+ за малки, големи и още по-големи.

така че на всеки бих помогнал и с отстъпка и по-нормални цени за монтаж.

те за това ги оценяват накрая препоръчително, добро и т.н. мисля че точно това е обективната оценка.

гледайте това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти: бояджия/тенекеджия, полираш/пастираш, гуми продаваш?

Гумите са изцяло страничен бизнес, който развивам с брат ми и не пречи по никакъв начин на колористиката :hilezh:, повече не смятам за нужно да ти обяснявам.

И мишелин не ми го хвали освен ако не става въпрос за неоправдана скъпотия :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой ще си кара колата дълго време и иска гуми да изкарат поне 40 000 км Мишлен е изборът,

Дънлопките ми са на 2 сезона имат 5 мм протектор и са на 60 000 км. Ако верно Мишленките изкарвта само по 40 000 км въобще не ми ги хвали. Не че така или иначе ще си купя тяхна гума де. Големи боклуци са.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Дон хахаха да всичко свързано с автомобилите, аз ти отговорих на въпроса предварително хахахха аз не продавам гуми,

А МОГА ДА помогна с ДО 20% ОТСТЪПКА за нови гуми И ПО ЕВТИН МОНТАЖ.

говориш необосновано и без детайли.

Мишелин е най-добрата гума може би с Бриджстоун, пък ти развивай бизнес без да знаеш дори този прост факт.

Дънлопките ми са на 2 сезона имат 5 мм протектор и са на 60 000 км. Ако верно Мишленките изкарвта само по 40 000 км въобще не ми ги хвали. Не че така или иначе ще си купя тяхна гума де. Големи боклуци са.

виж сега в сервиза на Порше, защото имахме договор с тях, както и да е, спордс оркидс карс, карачите сменят по 2 комплекта гуми на сезон, значи около 5000 км, незнам дали знаеш но на поршетата гаранцията им важи само, ако са обути с Мишлен.

Ксара чисто нова обута с мишлен-на 60000 км имаше 5 мм грайфер, карана от жена. дот 0302

Зависи от начина на каране и размера, за дълготрайността на гумите

Плюс това тази марка обхваща такива размери каквито другите марки не предлагат от сорта на 315/25/19,

Редактирано от chris01
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, незнам дали знаеш но на поршетата гаранцията им важи само, ако са обути с Мишлен.

От всички мишлени сега стигнахме до тея с които са обути поршетата.

Мисля е безмислено да продължаваме да говорим на тая тема. Изясни ни се колко ги разбираш нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може гаранция да се влияе от гума :zustimm: ? Ей това просто нещо ми го обясни :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как що ве.... щот на Крисчо му свършиха аргументите и почна да вади жокери от късия ръкаФ на фанелата :rolleyes: По големи глупости от на тоя скоро не бях чел :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ме притеснява повече червивия соев шпек.

Да кара гуми 60 000 ?????

Явно вече и теловете им е протрил.

Или от тия 60 000 - 50 000 ги е направил докато е бил на подемника :rolleyes:

Моите дънлопки 205/55/15 са на почти 20 000 и им остават не по-вече от едно ходене до швабско и обратно.

И то при условие че съм пенсия и не въртя гуми или да спирам с квичене на всеки светофар.

Явно са били от 'партидата' за България

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кара гуми 60 000 ?????

Явно вече и теловете им е протрил.

Или от тия 60 000 - 50 000 ги е направил докато е бил на подемника :rolleyes:

Аз съм правил 50000км на континентал спорт контакт 2 и имаха още живот и се държаха идеално, но там колата беше само към тон и половина. Сегашните ми летни Бриджстоуни вече са на 20000км и ще карат минимум още толкова, а колата тежи доста над 2 тона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ме притеснява повече червивия соев шпек.

Да кара гуми 60 000 ?????

Явно вече и теловете им е протрил.

Или от тия 60 000 - 50 000 ги е направил докато е бил на подемника :rolleyes:

Моите дънлопки 205/55/15 са на почти 20 000 и им остават не по-вече от едно ходене до швабско и обратно.

И то при условие че съм пенсия и не въртя гуми или да спирам с квичене на всеки светофар.

Явно са били от 'партидата' за България

Както казах вече, още има 5 мм протектор. Кой модел си карал ти и на каква кола ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишлен за мене е най-добрата гума, и ще ви кажа защо, имат развойни центрове на всички континенти, това означава, че съобразяват смесите за направата на гумата според климата в Региона, защото не може гума за Бразилия да се кара в България. защото ще изкара много малък пробег. Ако някой ще си кара колата дълго време и иска гуми да изкарат поне 40 000 км Мишлен е изборът, зависи от размера разбира се защото гума 285/35/20 например ще изкара в най - добрият случай 15 000 км.

Само още нещо най-важната част от гумата е каркасът -това е носещата конструкция на гумата, а за гумите регенерат-и използват само каркаси от Мишлен, минават на скенер за повреди и след това им слагат нов протектор и някаква измислена марка

Искаш ли да дойдеш да ти покажа един "уникален" Мишлен с DOT 3907 който прилича на 100 годишна видинка. Рони се протектора, пързаля във всички посоки и т.н.

Аз лично не бих си купил Мишлен пък нека са много велики, тези техни модели за които имам пари са пълни боклуци и много други марки ги превъзхождат срещу далеч по-разумна цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове НЕ може да ме убедите че в нашата прашна София в която всеки дъждец обръща сухата шкурка от пепеляк по хАсфалта на водна шкурка, карате по 50 000 километра и има ОЩЕ 5 мм грайфер !!!!

Ама той 8мм когато е произведена гумата бре!

Аз предпочитам да ми се е протрила гумата на 20 000 и да имам сцепление от колкото 'икономичните' гуми на мишлен които са като намазани с масълце :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...