turbogti Публикувано 14 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2006 (Редактирано) Вчера тръгнах да сменям на стотарката накладките, защото взе да мига червената удивителна. Гледам аз диска - ами диск. Махам накладките аз и гледам има още хляб в тех ама кабелчето трило там отвътре в ръба на диска и светнало. Предвидливо съм си купил микрометър и смело тръгвам да меря и к'во да видя дискът останал на 7.2 мм Гледам, че за този диск (невентилиран) го дават да е 15 мм като нов и на 13 мм му дават минимума. Бегом към магазина и още като видех новите дискове и всичко ми стана ясно... Ами, че те и на тегло си личи разликата дори!!! http://store3.data.bg/camshaft/brake-discs/Така, че моят съвет е да си смените дисковете, за да имате спирачки, а не само да си мислите, че имате!Смятам, че дисковете може и да не са като марката от снимките, но все пак да са читави поне на външен вид. Редактирано 14 Септември 2006 от turbogti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 14 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2006 На мен днес почна да ми чегърта нещо в задно ляво колело...свалям гумата - дискът ръждясал...няма никакви следи от триене накладките нямат и помен от феродо, а чегъртането идвало от желязната планка на накладката в ръба на диска. Дискът под 10 мм...А аз си мисля, че имам спирачки на 2 тона автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 14 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2006 Точно за това става въпрос. Прегледай си и предните, защото има голяма вероятност да ти настръхне косата като на мене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 (Редактирано) На външен вид и стария не плаши, това е лошото.Трябва си мерене.АТЕ - хубави Редактирано 15 Септември 2006 от L&R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Определено ме заинтересува и мен...., кажи за какви пари става въпрос и каква марка са дисковете..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 абе вие сте некви педанти. хората карат докато дискът стане като вестник тънък и пак мвикат че са си ОК....евала на колегата- аз също точно така напарвих с мойте дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 аз не разбирам и като бях при майсторите да сменям предните лагери и им викам да погледнат дисковете и ако са за смяна да сменят директно. Даже ми се обадиха да ми кажат че ще ги сменят. Та така - има хора които ми казват тези неща, аз не разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 ми ти кво очакваше да чуеш от майсторите щом така си поставил въпроса!?!? естествено че ще ти кажат - сменяй смело, щом имаш кинти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 (Редактирано) Момчета! Зимата и пролетта гуми сменяте ли - сменяте! Какво ви пречи да си прегледате спирачките покрай смяната - нищо! Освен здрава доза мързел може би! Или аз съм от малкото луди, дето сменят гуми 4 часа със основен преглед на спирачки, ходова част и т.н.? Не си играйте с огъня - спирачки са това, не елстъкла! Редактирано 15 Септември 2006 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Предвидливо съм си купил микрометър и смело тръгвам да меря и к'во да видя дискът останал на 7.2 мм Гледам, че за този диск (невентилиран) го дават да е 15 мм като нов и на 13 мм му дават минимума. Според мен на колегата дисковете са "стъргани". Не мога да си представя че ще изтънеят 8мм от накладки и няма да се набраздят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 естествено че ще ти кажат - сменяй смело, щом имаш кинти.хаха, колко се бъркаш това е друга тема, няма да спамиме тука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 15 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 (Редактирано) Колата е от Италия, аз съм я внасял и беше с прецакана спирачна помпа, а дисковете бяха яко ръждясали от стояне некъде. Тогава само смених спирачната помпа, смених и спирачната течност с перфектно обезвъздушаване, видях, че има хляб в накладките и газ. Ако някой у жабарско си е играл да ги стърже - може, но фактът е че за няма и 20к км дисковете лъснаха, а в началото наистина бяха много яко ръждясали. Старите накладки бяха TEXTAR и джантите постоянно бяха черни от феродото и никога не са свирили тези спирачки, което ме навежда на мисълта, че не са били лоши като цяло накладките, но според мен с времето дисковете са свършили и това е. Хубавото е, че като замеря тези след няколко хиляди км ще мога да добия представа как и колко бързо си отиват дисковете Редактирано 15 Септември 2006 от turbogti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Към Turbogti Не ме извика по време на операцията ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 18 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 Ами как да те извикам, като си неуловим с това бързо Ауди, че и с климатик вече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 ако някой има интерес, това по-долу са снимки на дисковете от старото ми Ауди Б3 вентилирани, и т.к. не знам колко трябва да са по принцип ги замерих и тези излезнаха 20мм.Ако това е добре и някой му вършат работа - подарявам му ги(писна ми да ги подарявам и никой ги не ще! Ако не до 1-2 дни ще ги засиля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 Колега,засилвай ги.Минималния допуск е 23мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 21 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2006 Колеги, нека някой, който вече е сменял дисковете да напише за каква цена иде реч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 21 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2006 а някой може ли да каже как се сменят задни дискове и накладки на В4. мисля да се пробвам сам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 а някой може ли да каже как се сменят задни дискове и накладки на В4. мисля да се пробвам самСмяната е много лесна стига да ти се занимава. Като смъкнеш гумата отзад на главината има 2 имбусни болта (вътрешен шестограм) които държат спирачния апарат. като ги развиеш апарата се освобождава и ако на диска няма ръб би трявбало да може да излезе ( при мен имаше ръм на диска и малко играчка падна). След като искараш апарата диска трябва да излезе(ако е клеасал върху главината с леко почукване) Няма да ти обяснявам за смяната на самите накладки защото смятам че като ти в ръцете спирачния апарат сам ще разбереш за какво става въпрос! Надявам се да съм ти полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 а някой може ли да каже как се сменят задни дискове и накладки на В4. мисля да се пробвам самСмяната е много лесна стига да ти се занимава. Като смъкнеш гумата отзад на главината има 2 имбусни болта (вътрешен шестограм) които държат спирачния апарат. като ги развиеш апарата се освобождава и ако на диска няма ръб би трявбало да може да излезе ( при мен имаше ръм на диска и малко играчка падна). След като искараш апарата диска трябва да излезе(ако е клеасал върху главината с леко почукване) Няма да ти обяснявам за смяната на самите накладки защото смятам че като ти в ръцете спирачния апарат сам ще разбереш за какво става въпрос! Надявам се да съм ти полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 Ами той patzi ако до сега неси е сменил дисковете сам то проблема му е бил точно с апарата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simosimisti Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 а колеги.....моята е б 3 е с вентилирани предни.колко требва да е дебилината на диска минимално допустимата????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 14 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2006 турбогти .... само не каза като ги смени чувства ли се разлика в спирането! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2006 турбогти .... само не каза като ги смени чувства ли се разлика в спирането!Е ако няма, не знам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 14 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2006 Аз също смених дискове и накладки, има разлика в спирането към по-добро, но си мисля че ефекта иде от накладките, търсете меки накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts