Jump to content

Сменяйте си дисковете на спирачките!!!


turbogti

Recommended Posts

Вчера тръгнах да сменям на стотарката накладките, защото взе да мига червената удивителна. Гледам аз диска - ами диск. Махам накладките аз и гледам има още хляб в тех ама кабелчето трило там отвътре в ръба на диска и светнало. Предвидливо съм си купил микрометър и смело тръгвам да меря и к'во да видя дискът останал на 7.2 мм :D Гледам, че за този диск (невентилиран) го дават да е 15 мм като нов и на 13 мм му дават минимума. :D Бегом към магазина и още като видех новите дискове и всичко ми стана ясно... Ами, че те и на тегло си личи разликата дори!!! :bia:

http://store3.data.bg/camshaft/brake-discs/

Така, че моят съвет е да си смените дисковете, за да имате спирачки, а не само да си мислите, че имате!

Смятам, че дисковете може и да не са като марката от снимките, но все пак да са читави поне на външен вид.

:D

Редактирано от turbogti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен днес почна да ми чегърта нещо в задно ляво колело...свалям гумата - дискът ръждясал...няма никакви следи от триене :D накладките нямат и помен от феродо, а чегъртането идвало от желязната планка на накладката в ръба на диска. Дискът под 10 мм...

А аз си мисля, че имам спирачки на 2 тона автомобил :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На външен вид и стария не плаши, това е лошото.

Трябва си мерене.

АТЕ - хубави :D

Редактирано от L&R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие сте некви педанти. хората карат докато дискът стане като вестник тънък и пак мвикат че са си ОК....

евала на колегата- аз също точно така напарвих с мойте дискове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не разбирам и като бях при майсторите да сменям предните лагери и им викам да погледнат дисковете и ако са за смяна да сменят директно. Даже ми се обадиха да ми кажат че ще ги сменят. Та така - има хора които ми казват тези неща, аз не разбирам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета! Зимата и пролетта гуми сменяте ли - сменяте! Какво ви пречи да си прегледате спирачките покрай смяната - нищо! Освен здрава доза мързел може би! Или аз съм от малкото луди, дето сменят гуми 4 часа със основен преглед на спирачки, ходова част и т.н.? :D

Не си играйте с огъня - спирачки са това, не елстъкла! :D

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвидливо съм си купил микрометър и смело тръгвам да меря и к'во да видя дискът останал на 7.2 мм :D Гледам, че за този диск (невентилиран) го дават да е 15 мм като нов и на 13 мм му дават минимума. :D

Според мен на колегата дисковете са "стъргани". Не мога да си представя че ще изтънеят 8мм от накладки и няма да се набраздят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е от Италия, аз съм я внасял и беше с прецакана спирачна помпа, а дисковете бяха яко ръждясали от стояне некъде. Тогава само смених спирачната помпа, смених и спирачната течност с перфектно обезвъздушаване, видях, че има хляб в накладките и газ. Ако някой у жабарско си е играл да ги стърже - може, но фактът е че за няма и 20к км дисковете лъснаха, а в началото наистина бяха много яко ръждясали. Старите накладки бяха TEXTAR и джантите постоянно бяха черни от феродото и никога не са свирили тези спирачки, което ме навежда на мисълта, че не са били лоши като цяло накладките, но според мен с времето дисковете са свършили и това е. Хубавото е, че като замеря тези след няколко хиляди км ще мога да добия представа как и колко бързо си отиват дисковете :D

Редактирано от turbogti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой има интерес, това по-долу са снимки на дисковете от старото ми Ауди Б3 вентилирани, и т.к. не знам колко трябва да са по принцип ги замерих и тези излезнаха 20мм.

Ако това е добре и някой му вършат работа - подарявам му ги(писна ми да ги подарявам и никой ги не ще! :)

Ако не до 1-2 дни ще ги засиля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нека някой, който вече е сменял дисковете да напише за каква цена иде реч! :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

а някой може ли да каже как се сменят задни дискове и накладки на В4.

мисля да се пробвам сам

Смяната е много лесна стига да ти се занимава. Като смъкнеш гумата отзад на главината има 2 имбусни болта (вътрешен шестограм) които държат спирачния апарат. като ги развиеш апарата се освобождава и ако на диска няма ръб би трявбало да може да излезе ( при мен имаше ръм на диска и малко играчка падна). След като искараш апарата диска трябва да излезе(ако е клеасал върху главината с леко почукване) Няма да ти обяснявам за смяната на самите накладки защото смятам че като ти в ръцете спирачния апарат сам ще разбереш за какво става въпрос!

Надявам се да съм ти полезен. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой може ли да каже как се сменят задни дискове и накладки на В4.

мисля да се пробвам сам

Смяната е много лесна стига да ти се занимава. Като смъкнеш гумата отзад на главината има 2 имбусни болта (вътрешен шестограм) които държат спирачния апарат. като ги развиеш апарата се освобождава и ако на диска няма ръб би трявбало да може да излезе ( при мен имаше ръм на диска и малко играчка падна). След като искараш апарата диска трябва да излезе(ако е клеасал върху главината с леко почукване) Няма да ти обяснявам за смяната на самите накладки защото смятам че като ти в ръцете спирачния апарат сам ще разбереш за какво става въпрос!

Надявам се да съм ти полезен. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той patzi ако до сега неси е сменил дисковете сам то проблема му е бил точно с апарата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също смених дискове и накладки, има разлика в спирането към по-добро, но си мисля че ефекта иде от накладките, търсете меки накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...