Jump to content

Recommended Posts

Зная че са изписани десетки теми по този въпрос,но това си е моята тема и моля тези които имат такива(или пък са имали)да изразят мнение.

Замислям се за А6 2.5 дизел,95-6г. Моля ви направете една бърза характеристика на този автомобил:предимства,недостатъци.Кой от двата мотора е по-добрия,какво да гледам при избора на тази кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей точно от тебе не очаквах да пуснеш такава тема, има изписани около 100-ина :rolleyes:.

Двигателя е 115 или 140 коне, 5 цилиндъра редови, помпата е с електронно управление (то се сменя на около 300к км), разход среден около 6.5-7, много широко купе. Са много хора ще кажат - вечен двигател - ами вечен е ако си го купил чисто нов и си го гледал като хората, само че такива в БГ е много трудна работа да намериш.

Все пак като съотношение кеф/цена за дизелово ауди - май няма по-добър избор.

Имаш ли нещо в предвид ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ще ти кажа че точно ти исках да напишеш нещо по-въпроса,избирам си още но ще се радвам и на предложения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола е, само дет нямам увереност че и на 5 майстори да я заведеш ще успееш да й намериш кусурите, аз на мойта бившата след като я продадох какви неща излезнаха за нея, ужас!!! Повече кола от БГ - никога! Само ако е от първи собственик, което за аудита е много мъглива работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се замислям за варианта да ида да си я докарам сам от Германия,въпреки че изобщо не ми се занимава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали има клубни вносители? Аз ако знаех за тях когато избирах моята кола, вероятно щях да им поръчам да ми донесат.

В никакъв случай не съжалявам че купих моята, само ти казвам какво бих направил тогава, и какво ще направя, като реша да я сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вале,

според мен колегата Sag е прав, не мисля, че ще ти излезе кой знае колко по-евтини да си я докараш сам, а в определени скучаи може и повечко да платиш, ако те хване някой карък по пътя, ситуацията става си еб*** мамата.

поогледай се и тука пък може нещо да излезе :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вале,

според мен колегата Sag е прав, не мисля, че ще ти излезе кой знае колко по-евтини да си я докараш сам, а в определени скучаи може и повечко да платиш, ако те хване някой карък по пътя, ситуацията става си еб*** мамата.

поогледай се и тука пък може нещо да излезе :flipoff:

Не е въпроса за цената, защото едни ремонти ще изравнят много бързо разликата и сметката пак няма да излезе. По-добре да се търси гледана кола, евтините е ясно защо са евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам но в мобиле.де има доста такива които са на под 200000 км.А и много ме дразни като ми кажат "ми знам ли я на колко е, те нали ги връщат"Кой освен Алеко във форума внася коли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се замислям за варианта да ида да си я докарам сам от Германия,въпреки че изобщо не ми се занимава...

Няма кво да се замисляш определено си заслужава да отидеш само че с ЧОВЕК който знае кво прави и можеш да му се довериш щото има вариант да си загубиш времето и парите не е никак лесно но е по-добрият вариант.

Относно колата си мисля че за тези пари по -добър семеен автомобил не може да се купи :flipoff: аз минах от пасат 93 2.0 16V НА С4 2.5ТДИ като търсих кола в бг около 2 месеца видях 50 на баракуди и няколко прилични ама не бяха в цена и се дигнах до Австрия и германия с един приятел търговец.Голям зор видях докато намеря прилична и да не струва колкото от новия модел но намерих. тогава |2год|я платих 4 хил еиро + ддс сега за около 4 можеш с малко късмет да намериш 96-7 на нормални километри 200+ :P че даже и 4х4 в много прилично състояние.

Гледам че търкаляш В4 определено ще останеш доволен от А6-та много по- стабилна и конфортна а окачването и е доста по-здраво и ефтино и върви и с двата мотора доста по-добре срещу приблизитерно същия разход.

мога да ти дам примерни цени на някой неща

газови амортисиори Боге 4 бр 530лв всичко комплект

маркуч интеркулер 167.5лв от Порше бг на стария му беше дошло времето :)

кранче |клапа парно 66лв от Порше бг разхерметизира се и протече доста гадно на път :)

реле за мигачи 15 лв, филтрите са ти като на В4 като цена, ремъци и ролки от симеон около 300 лв + труд 80-150 лв в общи линий няма нищо прекалено скъпо по този автомобил

помпата се ремонтира турбото също но при тези модели то не прави никви проблеми щот е доста големичко е не се товари колкото на по-новия модел и не се налага да вадиш примерно 2 хилки за ново :) . Имах възможност да карам в градско малко едно 2.5 ТДИ 140 коня и да ти кажа не откривам особена разлика поне до 100 може би малко на 4та дърпа по-добре е при сички положения по-големия двигател си е по-добър за тва купе но и двата са прилични.

Имам си таблица в която проследявам разхода и за две години средният разход доближава 8 лт на 100 но не се стремя да карам икономично ако джиткаш със 120 постояннто разхода е 6-6.5.

Успех ако си решил няма да си разочарован предполагам със сигурност :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details цената не е ли подозрително ниска?

Някой наема ли се да я погледне,ще съм задължен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса за цената, защото едни ремонти ще изравнят много бързо разликата и сметката пак няма да излезе. По-добре да се търси гледана кола, евтините е ясно защо са евтини.

Винаги съм изповядвал тая философия, ама винаги. Търся ли кола за себе си го правя дъълго и внимателно, чак до отегчение. Накрая винаги ги плащам скъпо за модела си, но съм доволен от избора. Евтиното крие мноого повече рискове и само един от тях би могъл да изравни разликата в цената, та и да си вътре. Последната я платих поне с 3000 повече от нормалното, но за първите 7000 км. съм давал само пари за ъпгрейди и кефчета(джанти, гуми, фолио, ксенони, музика и др.). Веднъж преди години се обърках и се възползвах от т.нар. голяма далавера, гореща оферта и т.н. и се опарих, ама яко. Е нема повече. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега какво - Б4 то нещо ти е бавничко вече :respekt:

А тази от обявата - малко ми се струва странен телефонния номер който е даден, утре ще го преслушам..

А за колата - има няколко чарка, дето струват майка си и баща си (дебитомер, демпфер, помпа/електроника), а останалите са като на Б4...

A иначе (за да подразним Стани) - върви повече и харчи по-малко от V6 варианта 150/155 к.с (това разбира се след задължителния чип :respekt: )

Ще ти пиша, ако успея да се разходя да я видя.. дай и един GSM на лични и ще ти звънна, ако отида да я погледна

Поздрави

Веско

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го прави,днес M.I.L.E.N се свърза с човека,била продадена преди 10 дни :respekt: благодаря ти все пак колега :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

2.5TDI никога повече,лично съм разочарован от моята/бивша 6тица.Кола на 15г. за 7000лв "УЖ" пазена подържана,а се оказа пълна краб.Двигателя течеше като лейка,вървеше да,от ряза на тоя дизеляк съм доволен,но от нищо друго. :hilezh: За мен кола с турбо само или нова или на не повече от 60-70хил.Км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MosT_WanTeD, я попитай автора на темата дали е на същото мнение. Както невероятно голям % от притежаващи коли с този мотор :) Това, че ти си взел наистина някакъв смазан от каране, никой не ти е виновен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е пичове,като се взимат от тук "на далавера" замазани Горублянски дръгели милионери няма как да сте доволни.А този мотор съм го виждал на почти 700000 и мъркаше :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5TDI никога повече,лично съм разочарован от моята/бивша 6тица.Кола на 15г. за 7000лв "УЖ" пазена подържана,а се оказа пълна краб.Двигателя течеше като лейка,вървеше да,от ряза на тоя дизеляк съм доволен,но от нищо друго. За мен кола с турбо само или нова или на не повече от 60-70хил.Км

много правилно колега!!!

Така е пичове,като се взимат от тук "на далавера" замазани Горублянски дръгели милионери няма как да сте доволни.А този мотор съм го виждал на почти 700000 и мъркаше

тя и баба ми е на 70 години и още е с акъла си, но всеки момент я чакам да полудее ... и тоя двигател на 700000 мърка, ама всеки момент се чака ;)

ся рялно погледнато тия коли са си на години, няма какво да се лъжем ... колко са вечни всеки притежател на такава може да каже кви пари дава, кво прави по нея и т.н. като се има предвид, че не всеки гледа кола ... доста хора има дето само карат.

и да има такива читави коли те почти сигурно са на хора от форума ... които едва ли искат да се разделят с тях ей така просто :eusa_wall:

дизел от автокъща и то 95 година ... :) никога докъто съм с "ъкъл" в главата :flehan:

такива покупки са тежки и с късмет :)

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя и баба ми е на 70 години и още е с акъла си, но всеки момент я чакам да полудее ... и тоя двигател на 700000 мърка, ама всеки момент се чака :lol:

Така е пич,но исках да ти кажа ,че този мотор е дуракоустойчив и ако е гледан няма мърдане :flipoff: А за колите от нашите автокъщи съм 100% съгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...