Jump to content

помощ и съвети при покупка на а4 2.5тди 179кс


Recommended Posts

Колеги помагайте,смятам да купувам а4 с този мотор куатро,наплашиха ме че е много скъпо за поддръжка,ако може да споделите колко струват смяната на ремъци, ролки и другите консумативи ще съм много благодарен,знам че по принцип е един от най сполучливите и здрави модели. Става въпрос за 2004г кола,така че се предполага да не е много карана,и тези консумативи ремъци и ролки на колко хиляди се сменят,един вика на 60,друг на 120,незнам на кого да вярвам вече.Благодаря предварително за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Съветвам те да прочетеш малко из този под форум тук, защото има МНОГО такива теми вече написани конкретно за този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте,смятам да купувам а4 с този мотор куатро,наплашиха ме че е много скъпо за поддръжка,ако може да споделите колко струват смяната на ремъци, ролки и другите консумативи ще съм много благодарен,знам че по принцип е един от най сполучливите и здрави модели. Става въпрос за 2004г кола,така че се предполага да не е много карана,и тези консумативи ремъци и ролки на колко хиляди се сменят,един вика на 60,друг на 120,незнам на кого да вярвам вече.Благодаря предварително за отговорите.

Колега, този мотор не е сполучлив. Има по-скъпа подрръжка от 1,9 131 к.с. При последния първоначалното обслужване, включващо масло, ремък, ролки, филтри , водна помпа излиза около 800 лв. При 2,5 тди е повече.....зависи разбира се от качеството на частите. Освен това този двигател е по-тромав и муден в сравнение с 131 к.с. Относно километрите....нали знаеш, че в БГ всички идват на 120-140 000 км. :bia: Навън никой не купува дизел, за да върти малко километри. Може би 2004 год. предполага пробег около 300 000 км., което обаче,общо взето при един добре поддържан тди двигател е половината от ресурса му.Така че, ако не си броил парите по-добре си потърси 1,9 131 к.с. А ако твърдо си решил 2,5 тди, желая ти успех и късмет при покупка.

Колеги помагайте,смятам да купувам а4 с този мотор куатро,наплашиха ме че е много скъпо за поддръжка,ако може да споделите колко струват смяната на ремъци, ролки и другите консумативи ще съм много благодарен,знам че по принцип е един от най сполучливите и здрави модели. Става въпрос за 2004г кола,така че се предполага да не е много карана,и тези консумативи ремъци и ролки на колко хиляди се сменят,един вика на 60,друг на 120,незнам на кого да вярвам вече.Благодаря предварително за отговорите.

.....и още нещо.....не се плаши от смяната на ремъците и маслото, важно е какво ще сменяш между две смени на ремъци и масло :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този мотор не е сполучлив. Има по-скъпа подрръжка от 1,9 131 к.с. При последния първоначалното обслужване, включващо масло, ремък, ролки, филтри , водна помпа излиза около 800 лв. При 2,5 тди е повече.....зависи разбира се от качеството на частите.

Разбрахме че караш 1.9tdi,ама имал ли си тоя мотор за който пита човека че да знаеш дали е сполучлив или не.Май не.Нормално е да има по скъпа подръжка..поради ред причини,ако имаш пари да го подържаш го правиш и тва е.Ако не си зимаш 1.9 или някой друг мотор.

Освен това този двигател е по-тромав и муден в сравнение с 131 к.с.

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........Освен това този двигател е по-тромав и муден в сравнение с 131 к.с. ...

Викаш 1.6 сек от 0-100 надолу, 50 коня и 60 нютона в повече кво представляват? :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети внимателно това мнение на колегата със самурайския ник:

Не би трябвало . Но ако можеш да се ориентираш по това...

150к.с.-1997г до 2001г

AFB/AKN-не се препоръчват

155к.с.-2001г до 2004г

AYM

163 к.с.:2003г до 2004г

BFC- - старите валове

BCZ/BDG - новите

180к.с.2000г до 2004г

АКЕ - старите;

BAU/BDH - новите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този мотор не е сполучлив. Има по-скъпа подрръжка от 1,9 131 к.с. При последния първоначалното обслужване, включващо масло, ремък, ролки, филтри , водна помпа излиза около 800 лв. При 2,5 тди е повече.....зависи разбира се от качеството на частите. Освен това този двигател е по-тромав и муден в сравнение с 131 к.с. Относно километрите....нали знаеш, че в БГ всички идват на 120-140 000 км. :P Навън никой не купува дизел, за да върти малко километри. Може би 2004 год. предполага пробег около 300 000 км., което обаче,общо взето при един добре поддържан тди двигател е половината от ресурса му.Така че, ако не си броил парите по-добре си потърси 1,9 131 к.с. А ако твърдо си решил 2,5 тди, желая ти успех и късмет при покупка.

.....и още нещо.....не се плаши от смяната на ремъците и маслото, важно е какво ще сменяш между две смени на ремъци и масло :P

Ти колко такива мотора си сменил, че можеш толкова категорично да заявиш, че е несполучлив? Аз твърдя, че е сполучлив мотор и то доста сполучлив! Има по-скъпа поддръжка от 1.9TDI относно облужването, по простата причина, че единия е 1896 кубика, другия е 2496; единия е 4 цилиндров редови, другия е V образен 6 цилиндров мотор ... Това с тромавия и мудем мотор просто няма смисъл да го коментирам, защото АМА ИЗОБЩО не е вярно! Винаги съм готов да сложим на чертата А4 Avant 1.9TDI предно с ръчна кутия и A4 2.5TDI quattro tiptr. и да ти докажа срещу някой лев каква е разликата при диапазон 0-230 км/ч. Това за километрите също не е вярно, защото моята кола е 2003-та и е 186 000 реални километри. Много зависи каква кола ще си намериш и от кого ще я купиш. Генерално в България вкарват таралясници и им връщат километражите, но ако решиш да си търсиш кола - има! Моята я купих от България. И на последния коментар ще ти кажа, че по автомобила съм сменял накладки, дискове, масла и наливам нафта ... карам си и му се радвам... И се оглеждам за пъргави 1.9TDI-та да ги лепна от 150 нататък.. :P

И понеже наистина има много информация във форума по тази тема, а мнения като тези разнасят неверните "слухове" за подобни автомобили/двигатели/поддръжка из невежото българско авто-общество ще си позволя да споделя няколко детайла за пореден път, за да бъда от ползва на колегата пуснал въпроса ... Да вземем двете крайности:

Въпросното невероятно плашещо обслужване се прави на всеки 120 000 км - можеш да го провериш в сервизните документи към автомобила. Там пише за всеки мотор какво се прави на какви километри и широко разпространените в Бг 60 000км идват от недобронамерени майстори, които им се сгъват кинти от изморени автомобили. Audi казва - 120 000км. Това обслужване излиза около 1800 лв и това е ако смениш всички нужни и ненужни неща. Отново се връщам на една проста сметка, зависеща от това колко километра въртиш на година. Ако правиш по 120 000 км годишно (имам приятели въртят и по повече), това означава, че ще даваш по 1800 - 2000 лв всяка година за обслужване. При 120 000 км годишно и разход .. да кажем 10 среден на този автомобил (градско + извънградско), че по-лесно се смятат имаш 12000 литра гориво. 12 тона един вид. При 12 000 литра гориво по 2 лв. си дал 24 000 лв за горива годишно. Отделно масла на всеки 10 000км, филтри, гуми, накладки и т.н. Да кажем зверски грубо само за консумативи и горива би следвало да даваш едно 45 000 лв годишно?! Е .... да попитам невероятно скъпото обслужване от 2000 лв скъпо ли ти се вижда на фона на останалите разходи по автомобила?!

Друг сценарии да разиграем - правиш по 10 000 км годишно ... моя татко прави по 8 000... жена ми и тя прави по 8 000, нейният татко я прави 3 ... я не! Но да кажем 10 000 км, защото повече хора влизат в тази категория. Правиш обслужване на любимия си 2.5TDI (180 к.с.), бухаш едни убиствени 2000 лв. (като имаш едно на ум, че си купил кола за 20 000 лв.) и почваш да си го караш. След 10 години си за обслужване отново... И бъркаш в брашняното чувалче за мангизи, но си смяташ с едно леко притворено ляво око гледащо в паежината на в горното кьоше на мазичката... Викаш си .. значи аз преди 10 години като се закичих с тази лачената олимпийска кола и дадох тогава от другия, зеления чувал - дето ми бяха от Либия още доларите), онези 2000 лв ... значи това се пада по 200 лв на година разхвърляно на периода. Застиваш за миг... вадиш си ръката с леко овлажнени банкноти (комшията държи в съседното помещение резервоар за ракията, със светена вода я вари) и сядаш на столчето дето ти е от баджанака Венци. - Че то - почесваш се по главата ти - че то идва по има няма 17 лв на месец?! Че какво са 17 лв на месец за таз хубавата кола?! 2 автомивки дет' се вика?! Няма да дам на жената за чехли, ще си нагласим Audi-то. Да си ни е лачено ....

ps. Апропо, всеки ден си слагам стотинките от джобовете в касичка - 10, 20, 50 и 1лв. - Жълтите не ги обичам ... На няколко месеца я изпразвам, защото се напълва.. Около 3-4 месеца ми отнема да я напълна и вадя минимум по 250 лв. Или с други думи всяка година си събирам парите за обслужване от рестото по джобовете ми, които не зачитам като финансови средства. Или да излезем с още по-генерално заключение: Обслужването на 2.5TDI се прави на 120 000 км и струва стотинки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти колко такива мотора си сменил, че можеш толкова категорично да заявиш, че е несполучлив? Аз твърдя, че е сполучлив мотор и то доста сполучлив! ......

:respekt::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади прав си, но ( винаги има но) българина иска първо да прецака пазара ( разбирай да купи нещо което струва 20 единици за 10), второ да прецака техниката ( нещо което трябва да се смени и да струва 5 единици да го плати за 2,5), трето на пътя да е най бързия и накрая в квартала да е с най лачената бангия.

Та по тая формула 1,9 тди е по сполучливия мотор.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ps. Апропо, всеки ден си слагам стотинките от джобовете в касичка - 10, 20, 50 и 1лв. - Жълтите не ги обичам ... На няколко месеца я изпразвам, защото се напълва.. Около 3-4 месеца ми отнема да я напълна и вадя минимум по 250 лв.

Аха, сега се светнах аз,защо жена ми,всяка вечер ми изпразва джобовете от стотинки,ама взема и жълтите, хитрушата...обаче и тя няма много

далавера,щото малкият ги профуква по ония коли дето пеят и се клатят :respekt: ... има една дето много прилича на ауди ... обаче тя само пее,

ама не върви (не се клати, де) сигурно е 2.5тди :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колегата е много прав. Явно си карал такъв автомобил и знаеш доста за неговите + и - . :hilezh:

Малко в страни от темата-"дърпал" съм се, както се казва, с 1,9 TDI 110 p.s. и 131 p.s./PD имайки предвид, че съм Quattro и Tiptronic, нямат шанс гореспоменатите екземпляри. Но все пак винаги има едно зависи-задкормилното у-во ;)

Редактирано от Wizi
Абсолютно ненужно голям цитат..... :wall:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме че караш 1.9tdi,ама имал ли си тоя мотор за който пита човека че да знаеш дали е сполучлив или не.Май не.Нормално е да има по скъпа подръжка..поради ред причини,ако имаш пари да го подържаш го правиш и тва е.Ако не си зимаш 1.9 или някой друг мотор.

:stupid:

Не не съм имал 2,5 тди, но съм карал автомобил със същия двигател.Говоря за А4 авант. Определено 1,9 е по-пъргав.

ps. Апропо, всеки ден си слагам стотинките от джобовете в касичка - 10, 20, 50 и 1лв. - Жълтите не ги обичам ... На няколко месеца я изпразвам, защото се напълва.. Около 3-4 месеца ми отнема да я напълна и вадя минимум по 250 лв. Или с други думи всяка година си събирам парите за обслужване от рестото по джобовете ми, които не зачитам като финансови средства. Или да излезем с още по-генерално заключение: Обслужването на 2.5TDI се прави на 120 000 км и струва стотинки!

"186 000 реални".....ти ме разби......сигурно и твоята я е карала някоя бабичка или някой цигулар, който само в петък ходил на концерти

Редактирано от Wizi
Отново безумен цитат......
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от къде е вкарана колата. За германците например е нормално да карат по 30 - 40 000 км на година. За Австрия е 15-20 000.

Естествено всяко правило си има изключения, но една кола на 6 години както пише колегата (от 2003-та) е на пълно възможно да е на 186к км. според горе написаното. 6 x 30 = 180 :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм имал 2,5 тди, но съм карал автомобил със същия двигател.Говоря за А4 авант. Определено 1,9 е по-пъргав.

"186 000 реални".....ти ме разби......сигурно и твоята я е карала някоя бабичка или някой цигулар, който само в петък ходил на концерти

на задна скорост и успоредно паркиране може и да е по-пъргав ..

Не, просто си е на толкова .. първата собственичка е Гертруд Незнам си коя, втория собственик ми е приятел, докара я на 98 000км - за 3 години 50 000км, третия съм аз ... взех я на 150 000 и за година и половина и навъртях 36 000, защото не ми се налага да пътувам много. На жена ми предишната кола я купихме чисто нова през 1999 и през 2009-та я продадох на 34 000 км. Сега кара джипка, пак чисто нова, сега прави 1 година и е на 7500км. Имам един Трабант 601s прибран в гараж - 1988-ма на 24 000 км. Сега карам една А8-ца 4.2TDI взехме я 2008-ма на 18 000 км и сега е на 250 000км - коли и собственици всякакви. Преди време бях взел една Cerrera Targa - 1986-та година, 12 години бе стояла в една банка запорирана и беше на 30 000км. Не се "разбивай" толкова лесно .. Просто отвори светогледа :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм имал 2,5 тди, но съм карал автомобил със същия двигател.Говоря за А4 авант. Определено 1,9 е по-пъргав.

2.5TDI съществува в много модификации, и това което си карал господ знае в какво не му е било читаво. Да сравняваш 1.9 на предно, или пък куатро с 2.5 куатро е смешно. 1.9TDI е прекрасен мотор, който е бил много по-евтин като нов и е харчел по-малко гориво, но след като човекът е решил 2.5 остава единствено да внимава какво купува.

Sir T беше пределно ясен за поддръжката, ще добавя само, че и тази на 1.9TDI в частта ремъци също не е много евтина.

Голфът ми, 1.9TDI, 2003-та е на 49 000...реални, който не вярва мога да му дам VIN номера да се разходи до Unitrade, така че коли има, но струват съответните $$$...

За такава кола си струва да се разходиш до някое представителство в Германия, само че цените са малко по-различни. Защото след 300 000 какъвто и мотор да е може да се очакват скъпи инвестиции в него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на задна скорост и успоредно паркиране може и да е по-пъргав ..

Не, просто си е на толкова .. първата собственичка е Гертруд Незнам си коя, втория собственик ми е приятел, докара я на 98 000км - за 3 години 50 000км, третия съм аз ... взех я на 150 000 и за година и половина и навъртях 36 000, защото не ми се налага да пътувам много. На жена ми предишната кола я купихме чисто нова през 1999 и през 2009-та я продадох на 34 000 км. Сега кара джипка, пак чисто нова, сега прави 1 година и е на 7500км. Имам един Трабант 601s прибран в гараж - 1988-ма на 24 000 км. Сега карам една А8-ца 4.2TDI взехме я 2008-ма на 18 000 км и сега е на 250 000км - коли и собственици всякакви. Преди време бях взел една Cerrera Targa - 1986-та година, 12 години бе стояла в една банка запорирана и беше на 30 000км. Не се "разбивай" толкова лесно .. Просто отвори светогледа B)

Не се разбивам "лесно" колега. Просто исках да кажа, че разликата в поддръжката на двата вида двигател е съществена, докато в динамиката, дори и да има разлика едва ли оправдава почти двойно по-високата цена. Това се вижда и по пазарните цени. Защо 1,9 върви по-скъпичко от 2,5 от същата година да речем?....... Виждам, че разполагаш с доста средства , а при мен положението е по-различно. Мисля, че 1,9 е оптималният вариант между разходи за поддръжка и динамика. Ако търсиш адреналин дизелът не е твоят автомобил. Дизелово Ферари няма B) Качи се на един R 32 , та дори и VR6 и после ще говорим...... Ако търсиш комфорт, вземи си "S" - класа.........Въпросът винаги опира до пари. Както се казва "свят голям- хора разни", явно имаме различни гледни точки.

2.5TDI съществува в много модификации, и това което си карал господ знае в какво не му е било читаво. Да сравняваш 1.9 на предно, или пък куатро с 2.5 куатро е смешно. 1.9TDI е прекрасен мотор, който е бил много по-евтин като нов и е харчел по-малко гориво, но след като човекът е решил 2.5 остава единствено да внимава какво купува.

Sir T беше пределно ясен за поддръжката, ще добавя само, че и тази на 1.9TDI в частта ремъци също не е много евтина.

Голфът ми, 1.9TDI, 2003-та е на 49 000...реални, който не вярва мога да му дам VIN номера да се разходи до Unitrade, така че коли има, но струват съответните $$$...

За такава кола си струва да се разходиш до някое представителство в Германия, само че цените са малко по-различни. Защото след 300 000 какъвто и мотор да е може да се очакват скъпи инвестиции в него...

човекът не е решил , а се колебае, за това и пита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разбивам "лесно" колега. Просто исках да кажа, че разликата в поддръжката на двата вида двигател е съществена, докато в динамиката, дори и да има разлика едва ли оправдава почти двойно по-високата цена. Това се вижда и по пазарните цени. Защо 1,9 върви по-скъпичко от 2,5 от същата година да речем? ОТГОВОР; Ами защото само го плюят този мотор затова. :)

Редактирано от radko valchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разбивам "лесно" колега. Просто исках да кажа, че разликата в поддръжката на двата вида двигател е съществена, докато в динамиката, дори и да има разлика едва ли оправдава почти двойно по-високата цена. Това се вижда и по пазарните цени. Защо 1,9 върви по-скъпичко от 2,5 от същата година да речем? ОТГОВОР; Ами защото само го плюят този мотор затова. :respekt:

Явно само заради това ще дае :2gunsfiring_v1: , просто няма за какво друго да е :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, отвори mobile.de и виж какви са цените.

А как ли ще се отрази на 1.9TDI да го натовариш с типтроник и куатро? Че е икономичен спор в това няма. Че върви съвсем прилично на кола с предно и ръчни също. Но знаеш ли колко струва една дюза на този мотор? Или турбина? Или съединител с маховик? Все неща "евтини" за поддръжка.

Ако човекът не търсеше мощност и разни други екстри нямаше да казва, че мисли да си купува 2.5. Ако не можеш да му дадеш обективна представа за това какви пари ще оставя по този мотор не казвай просто купи си 1.9TDI. Тук не става въпрос за прословутия мъртвороден 2.5, монтиран на С5 и В5. Да, аз бих си купих 1.9TDI ако избирах тази кола, защото 98% от карането ми е града и за останалите не си струва да се хвърлям в нещо, което ще харчи повече гориво и като цяло ще ме товари с малко повече пари. За всеки мотор си има пътници, недей да казваш, че е 1.9 е панацеята за всеки, просто 2.5 с куатро и автомат убива 1.9 дори само на предно като динамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм имал 2,5 тди, но съм карал автомобил със същия двигател.Говоря за А4 авант. Определено 1,9 е по-пъргав.

Няма начин 1.9TDI да е по-пъргав. Имах А4 В6 AYM 155 к.с тунинговано в OETTINGER. Колата беше 190 к.с измерено на диностенд и 400Нм. 0-100 ги правеше за 8 секунди. А на Божурище правеше 400м за 15.20 - 15.40, така че хайде да не говорим просто ей така. Неща непостижими за 1.9ТДИ. Колата беше много вървежна за дизел, да не говорим , че на доускорение на магистрала с този въртящ момент......не ми се говори. Купих я нова и я карах до 140 000 км. след , което я продадох. Но на 120000 км. смених всичко както е по инструкция - ремъци, ролки, водна помпа , течности и т.н. Сега момчето, което я кара и е навъртяло 200 000 км. и колата е без никакъв отказ освен смяна на масло и филтри. А е карана само в България. Ресурса на този двигател е много сериозен. Проблема е че тук се вкарват уморени коне на по над 300000 км. с върнати километражи уж на 150000 км. , които е нормално да се чупят. Толкова за слабите 2.5ТДИ. Да не говорим, че този мотор на 6-та на магистрала направо спи. Звука на 6-ка също е много благ.

http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION...;IMAGE_ID=85551

http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION...;IMAGE_ID=85552

Редактирано от Pretorian33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, отвори mobile.de и виж какви са цените.

А как ли ще се отрази на 1.9TDI да го натовариш с типтроник и куатро? Че е икономичен спор в това няма. Че върви съвсем прилично на кола с предно и ръчни също. Но знаеш ли колко струва една дюза на този мотор? Или турбина? Или съединител с маховик? Все неща "евтини" за поддръжка.

Ако човекът не търсеше мощност и разни други екстри нямаше да казва, че мисли да си купува 2.5. Ако не можеш да му дадеш обективна представа за това какви пари ще оставя по този мотор не казвай просто купи си 1.9TDI. Тук не става въпрос за прословутия мъртвороден 2.5, монтиран на С5 и В5. Да, аз бих си купих 1.9TDI ако избирах тази кола, защото 98% от карането ми е града и за останалите не си струва да се хвърлям в нещо, което ще харчи повече гориво и като цяло ще ме товари с малко повече пари. За всеки мотор си има пътници, недей да казваш, че е 1.9 е панацеята за всеки, просто 2.5 с куатро и автомат убива 1.9 дори само на предно като динамика.

Ами ако търси само мощност, би могъл да си вземе и един Г4 1,9 ТДИ ГТИ 150 к.с. Съотношението мощност/тегло е по-добро

Ами ако търси само мощност, би могъл да си вземе и един Г4 1,9 ТДИ ГТИ 150 к.с. Съотношението мощност/тегло е по-добро

А и не казвам, че поддръжката на 1,9 тди е евтина.Просто на 2,5 тди е двойно по-скъпа, ако греша поправиме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разбивам "лесно" колега. Просто исках да кажа, че разликата в поддръжката на двата вида двигател е съществена, докато в динамиката, дори и да има разлика едва ли оправдава почти двойно по-високата цена. Това се вижда и по пазарните цени. Защо 1,9 върви по-скъпичко от 2,5 от същата година да речем?....... Виждам, че разполагаш с доста средства , а при мен положението е по-различно. Мисля, че 1,9 е оптималният вариант между разходи за поддръжка и динамика. Ако търсиш адреналин дизелът не е твоят автомобил. Дизелово Ферари няма :flipoff: Качи се на един R 32 , та дори и VR6 и после ще говорим...... Ако търсиш комфорт, вземи си "S" - класа.........Въпросът винаги опира до пари. Както се казва "свят голям- хора разни", явно имаме различни гледни точки.

Та кое му е същественото в подръжката да ми кажеш ? Понеже аз съм имал такъв 2.5 и съм подържал и 1.9 и голяма разлика не видях. Разлика има в инвестицията, а не в подръжката , но това няма как да го знаеш. Дори и като инвестиция обаче определението "двойно по-скъпа" пак не се вписва в картинката, защото няма такъв филм. Ремъци ролки и т.н. не са двойно повече при 2.5 , нито цените са им по-високи . По-добре ти се качи на 180 к.с. читаво 2.5 и тогава ще говорим .

Стига философства и прави сравнения с VR6 и цени, а ходи покарай и се образовай малко. Няма нужда да влиташ рязко в разни такива теми, след като нямаш реална представа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...