kalin3000 Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 (Редактирано) Тези дни ми остана малко време за "творчески изяви" по колата и понеже я ползвам навсякъде(язовири,планини...и т.н.)реших малко да и модифицирам окачването за да може да се вдига по "кофти" пътища. А иначе по нормалните пътища си ми харесва ниска,ако приемем че нашите пътища са нормални.Купих си пневматични сфери по 55лв.броя и излезе това:http://kalin3000.snimka.bg/other/hidravlik...evmatika.544335 -за някакъв камион са....Сега остава по-трудната част да намеря подходящ компресор, който да осигурява 10-12 бара в колата,иначе с "настолния" компресор се вдига бързо. Редактирано 20 Ноември 2010 от kalin3000 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Браво, ентусиаст. п.п. Е са ще заринат от поръчки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Много добър и интересен проект Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 (Редактирано) А разликата между този тип и с пружини, в поведението ? Хода на амортисьора се променя и става по-къс нали ?Браво за решението...Чувал съм, че с такива заместват олроудските, когато сдадат багажа... Редактирано 20 Ноември 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Eдно голямо БРАВО! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Според мен поведението ще зависи от налягането и обема на системата. Колкото обема е по-малък, толкова по-твърдо ще е окачването и обратно, колкото е по-голям обема толкова по-меко ще е. Поне така си мисля де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 От компресор за автомобилен климатик ще ти е най-лесно има си готово включване и изключване, само го свързваш някак си ремъчно и айдееее..Другия вариант е с обикновен компресор от климатик например, ама там много килограми ще мъкнеш със себе си. Може и една бутилка с азот и редуцир вентил - най-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Имам един познат, който е сложил задни газови амортисьори (на комбито), които имало възможност да ги напомпиш и така да регулираш височината на колата.Та той си вози една бутилка от фреон пълна със въздух и я ползва за тази цел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Браво, много добре е станало Чакаме отзиви как е поведението на колата с тази система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Един въпрос - кое наложи горното уплатнение да не е като долното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Е браво.... мислех че ще стане хубава тема, пък тя се развила по традиционния начин...както и да е..Колата заводски си е с някакво много ниско окачване и вози почти като "голф" Но с възглавниците, напомпана на средно положение,вози доста по-добре. Хода на амортисьоразависи от това, колко е напомпана,при най вдигнато положение,стеблото на амортисьораима още ход около 2-3см(нагоре) за да смегчава малко силата,когато колата"подскочи"и да не "напъва" стеблото директно в края на хода му. И от двете страни на горната"чашка"на сферата съм сложил "ударни"тампони ,но съм забравил да ги снимам,дефакто като е спуснатанай-ниско,ляга пак на тампон(тоест като е най-долу ,амортисьори все едно няма,или трябва пътя да е много хубавза да не се усети) Мда за бутилка и аз си мислех,че щее най лесно,но ми се щеше да направя нещо като "буферен" съд,ако шльопна здраво в някоя дупка ,да има накъде да "бяга" налягането,без да го губя,въпреки ,че дебита на щуцерите е малко малък. За компесора от климатик на кола мисля че ще трябва да му "търся"омаслен въздух (примерно от картерната вентилация,която изолирах)за да не "сдадат багажа" буталцата,при нормално положение, нали се върти и масло с хладилния агент?Някой знае ли какво е работното налягане в сферите на "оуроуда" Дали има пресостат, изобщо на къде "бяга" налягането когато се превиши прекомерно? Дали задното му окачване е на тампони,или вместо тампони е на лагери за да се избегне голямото усукване в тампоните?Не мисля, че 20-30 сек работа на компресора ще го повреди без масло.Ако те притеснява дупката, може да намериш предпазен клапан за налягане, но трябва да е регулируем за да може да го настройваш, а не при всяко камъче да изпуска.Ако смяташ да го ползваш често, може и наистина една бутилка от фреон, купуваш си климатичен компресор 2-ра ръка и манометър и малко фитинги. Пълниш си бутилката с въздух, посредством компресора, а с манометъра следиш налягането. 20 бара ще ти стигат, защото обема е голям. Проблем ще е лятото, трабява да имаш едно наум ако ще оставяш колата на слънце за дълго. Тя бутилката няма да гръмне, защото всичките си имат предпазен клапан, ама не трябва да се стига до там. Можеш да си разкачаш бутилката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 (Редактирано) ... Въпреки че самите сфери колко са надеждни,може да се поспори...Не са особенн надеждни. Даже оригинални системи, проектирани и изпълнени за дълъг живот имат проблеми с гръмнали възглавници. В този ред на мисли - мислил ли си ако си извън града как ще се прибираш ако стане нещо авария. Аз бих оставил пружините и бих добавил възглавниците само за регулиране на височината. Така при повреда ще се прибера до вкъщи.За компресор от климатик - това ми звучи като доста скъпо, сложно и мазохистично.Виждал съм на кола която е имала оригинално въздушно окачване, компресора изгорял и човека не му се давали пари за нов. Извел си до единия праг една медна тръбичка, на края и един винтил от гума и на бензиностанцията си корегира нивото. Каза, че ставало и с помпата, по трудно било. Редактирано 22 Ноември 2010 от zili Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 По-добре е варианта с бутилката от фреон, наистина са подходящи. Ако беше от Варна щях да ти дам една, да ти заваря малко фитинги и схемата щеше да бъде с възможност за пълнене от обикновен компресор не бензиностанция, дори и крачна помпа (малко трудно ако нямаш 100 кила). От опит ти казвам да се откажеш от варианта с климатичния компресор, не задруго, а защото ще имаш главоболия с напасването. Гледал съм го този филм, смятай че сменях по ремък на 3-4 дена, и то не заради компресор, а заради хидравлична помпа (тя е с по-малко натоварване), че представям си с този компресор какво напасване ще трябва да гониш. Казах ти го просто като вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Като цяло много добре се е получило всичко. Измислил си как да стане, хванал си се и си го направил. Браво.А за аварии - дано да не стават.За компресор - оглеждал ли си по моргите - доста марки и модели вече имат въздушно окачване. Обаче може би ще са скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pumpal21 Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 колега това са цилиндри от седалка на камион шкода европа, съветвам те да видиш на един такъв камион как са направени и по точно да видиш регулатора за пълнене със въздух който се намира от страни на седалката и да помислиш дали може да пригодиш него успех с начинанието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Колега,мисля най удачно е да използваш компресор от Q7,Tuareg,А8 всичките са с въздушно окачване,утре ще снимам такъв компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pumpal21 Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 колега това което мога да ти кажа още е че аз съм 120кг и за 5години съм ги сменял веднъж и че работят във интервал от 5 до 9 атмосвери поне на толкова ми избива баланса и честно казано си мисля че са слаби за там но все пак виж една такава седалка и ще прецениш сам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Нещо такова е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 нещо ново по проекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov22 Публикувано 14 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2011 тука изниква един друг проблем с пълненето от колата докато караш трябва нещо да следи или налягането или височината на колата да е енаква на 4-те амортисиора специално при лендкрузера така е направено има датчик отзад и два отпред които следят за височината да е еднаква навсякаде а и тези възглавници ми се струва че на някои завои и дупка може да озтанеш без тях и става доста рисково по скоро варианта е с други които да са над или под амортисиора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masurev Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 ЕВАЛА ПИЧ!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Относно компресора - може би два броя WABCO от БМВ Е39 комби ще ти свършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki69 Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 http://www.automedia.bg/news/article_8581.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Браво колега жестоко е смятам скоро и аз да си модифицирам 90-ката... сега е с спортно,мн е красиво и стабилно но зимата Ще сложиш ли снимки в цЕЛ ръст. Вдигната и смъкната? Браво,браво много е добро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 14 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2012 Ей, тоя Калин ни пусна мухата преди две години и после една дума не обели!Иначе има и по лесни варианти за такова окачване.Тази възглавница например е почти готова за вграждане: http://truckshop.bg/product/624/vazglavnitsa-kabina-predna-zadna-scania-4-series.htmlhttp://ressora.at.ua/_si/0/70884209.jpgПредимства: няма нужда от много стругарска работа, за външен монтаж е (калта и лугата няма да са проблем), носи цяла кабина - доста по здрава е.Цената е малко по висока.Ще кажете - китайска е. Ами ето на FIRESTONE:http://en.air-springs.eu/index.php?m=320〈=1&springs=19595&pc_=1&firma_springs=2203&springs_id=129Разбира се има и готови решения, но са скъпи:http://store.gaugemagazine.com/audicompletekits.aspx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts