audim5 Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 малко по подробно отначало до самата им смяна ако е удобно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Е, колко по-подробно да е? Как да се развиват 40 болта ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Ми да може да го направи пред блока, ама детайлни инструкции за без инструменти, че те пари струват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Не може пред блока, трябва да се фиксира коляновия вал. На крик да се дига и да се ляга под колата - твърдо не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Ще подпрем с тухли от на съседа дувара и с много чук и мамата е, само дай инструкции, трябва да се реализира икономия, тия майстори са за престиж, че ги познаваш, не да ги ползваш и да им плащаш за труда... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 Имаше клип някъде в youtube някакъв руснах сменя вериги и обтегачи пред блока си ама го търся и не мога да го намеря да му се невиди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 Един познат много правилно го казваше: "Всичко може, стига да го можеш!" . Лично аз не бих си спестил от труда, за точно този ремонт, но ако човека си вярва във възможностите и просто му трябва подробно инфо, няма лошо. Мисля че е най-добре обаче да си подкара една ELSA, където процедурата би трябвало да е описана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 Аз съм свалял главата на 2.0тди-то пред блока като се скъса шпилката на обтегача на ангренажния ремък Няма лошо. Важното е да го умееш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 А някой слагал ли е обтегач на SWAG ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Има и слагали такива...и плакали от такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COMMANDER_KEEN Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Сега Креватора ще се изтъпанчи и ще каже как той е слагал и нещо за клиентските коли. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Само на себе си сложих ОЕМ-ски, клиентски не съм правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Ако ще си карате колите си слагайте оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audim5 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Кой обтегач се води десен и защо неговата верига се разтраква първа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Като седнеш зад волана, горе в дясно (веригите гледат към теб, т.е. са в задната част на мотора). Този обтегач поддава, отпуска, не обтяга веригата и затова тя трака, защото е последен по масления кръг и е най-натоварен. В подробностите вече мога само да спекулирам, тъй като не съм се запознавал в детайли, но понеже маслото най-късно стига до него, то той най-дълго време работи без масло (спрямо останалите). Също така той е първия който губи масло, когато почне да се стича към картера. На такива неща им се вика "design flaw". В резултат на дълго работене на вече отпуснат обтегач, веригата в един момент се разтяга и вече смяната само на обтегача е временно решение, за докато му е нов механизъма и в момента в който слегне, веригата отново почва да хлабее. Редактирано 21 Октомври 2015 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 И какво трябва да се случва за да се сменя вече обтегача? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Като запалиш колата на студен мотор, силното тракане попринцип не трябва да го има. Общо взето се допуска да се шофира с до 2 секунди тракане, като попринцип над 1 вече трябва да си се ориентирал кога и къде ще смени обтегача. Ако почне да изтраква и при палене на току що изгасена кола, то вече е спешно. Някой нолега може да спомене ако има други методи за самодиагностика или качествена диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Колко е силно това тракане?Като палиш в началото има малко повече звук, но не е нещо особено. То и оборотите са по-високи в началото и не може да се прецени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Повечето звук от оборотите е едно, тракането на метал е друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Снощи и аз го чух въпросното тракане и определено няма как да се сбърка. Доста силно и отчетливо си трака на метал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audim5 Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Колеги днес си смених десния горен обтегач на веригата и без да съм мърдал и разкачал самата верига след това колата незапали,явно един зъб съм разместил от долното зъбно колело защото горе веригата и зъбчатката на разпр.вал бях ги белязъл и не са мръднали.Как мога да разбера дали напред или назад съм мръднал един зъб на долната забчатка за да си го докарам и да запали.Сега ми дава следната грешка като върти на стартер и да отбележа няма други шумове.16725-Camshaft Position Sensir (G40) Implausible Signal P0341 - 001 - Upper Limit Exceeded Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Коляновия вал как го захвана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audim5 Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Е там е и проблема че не съм го застопорявал но не съм го и помръднал на никаде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Прескочило е, застопори коляновия вал и виж накъде е избягало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audim5 Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 къде да го застопоря на А8 и като го застопоря по кое да гледам накъде е избягало? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване