Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ми да може да го направи пред блока, ама детайлни инструкции за без инструменти, че те пари струват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може пред блока, трябва да се фиксира коляновия вал. На крик да се дига и да се ляга под колата - твърдо не :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще подпрем с тухли от на съседа дувара и с много чук и мамата е, само дай инструкции, трябва да се реализира икономия, тия майстори са за престиж, че ги познаваш, не да ги ползваш и да им плащаш за труда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше клип някъде в youtube някакъв руснах сменя вериги и обтегачи пред блока си :D ама го търся и не мога да го намеря да му се невиди :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат много правилно го казваше: "Всичко може, стига да го можеш!" :). Лично аз не бих си спестил от труда, за точно този ремонт, но ако човека си вярва във възможностите и просто му трябва подробно инфо, няма лошо. Мисля че е най-добре обаче да си подкара една ELSA, където процедурата би трябвало да е описана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм свалял главата на 2.0тди-то пред блока като се скъса шпилката на обтегача на ангренажния ремък :)

Няма лошо. Важното е да го умееш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Като седнеш зад волана, горе в дясно (веригите гледат към теб, т.е. са в задната част на мотора). Този обтегач поддава, отпуска, не обтяга веригата и затова тя трака, защото е последен по масления кръг и е най-натоварен. В подробностите вече мога само да спекулирам, тъй като не съм се запознавал в детайли, но понеже маслото най-късно стига до него, то той най-дълго време работи без масло (спрямо останалите). Също така той е първия който губи масло, когато почне да се стича към картера. На такива неща им се вика "design flaw". В резултат на дълго работене на вече отпуснат обтегач, веригата в един момент се разтяга и вече смяната само на обтегача е временно решение, за докато му е нов механизъма и в момента в който слегне, веригата отново почва да хлабее.

post-88833-0-43971200-1445437407_thumb.j

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като запалиш колата на студен мотор, силното тракане попринцип не трябва да го има. Общо взето се допуска да се шофира с до 2 секунди тракане, като попринцип над 1 вече трябва да си се ориентирал кога и къде ще смени обтегача. Ако почне да изтраква и при палене на току що изгасена кола, то вече е спешно. Някой нолега може да спомене ако има други методи за самодиагностика или качествена диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е силно това тракане?

Като палиш в началото има малко повече звук, но не е нещо особено. То и оборотите са по-високи в началото и не може да се прецени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги днес си смених десния горен обтегач на веригата и без да съм мърдал и разкачал самата верига след това колата незапали,явно един зъб съм разместил от долното зъбно колело защото горе веригата и зъбчатката на разпр.вал бях ги белязъл и не са мръднали.Как мога да разбера дали напред или назад съм мръднал един зъб на долната забчатка за да си го докарам и да запали.Сега ми дава следната грешка като върти на стартер и да отбележа  няма други шумове.

16725-Camshaft Position Sensir (G40) Implausible Signal

            P0341 - 001 - Upper Limit Exceeded

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...