Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма начин да са наред зъбните колела. Колко още щяха да ти струват, че ги спести?

 

Съдейки по веригата на колелото имам следния опит - не знам дали се разтяга, защото не влияе, но се износва зъбното колело, на което карам основно. Като купя ново колелото кара 3-4 години. След това сменям зъбните колела, защото започва да прескача, не сменям верига, че по-сложно. Вече изкарва много по-малко и започва да прескача, най-много година-две. Сега карам на съседната предавка, че ме мързи пак да сменям. 

на старото колело бях сменил 3-4 пъти зъбни колела и последното не изкара и година..

Това става, защото се изменя разстоянието между елементите на веригата и не влизат плътно в зъбното колело и съответно стига и по-малко износване, за да започне да прескача. освен това натоварването не е в дъното на зъите, а по-нагоре, където е по-тънко и се износва по-бързо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

според мен аналогията не е много правилна.

При велосипедите имаме прехвърляне на веригата между различните зъбни колела.

При ДВГ няма такова прехвърляне и веригата винаги си е зацепена с едни и същи зъбни колела. Също така при ДВГ веригите и колелата имат постоянно мазане (за разлика от велосипедните).

Т.е. условията при които работят са различни.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, teodor_83 написа:

Вече мога да споделя какво излезе като сума при мен.Първо взехме ангренажен комплект на сваг но вътре както писаха и други колеги бе пакетирано части с щампа ивис и логото на ауди дори които са оригинално вграждани на цена около 1250лв.Отделно се наложи да поръчаме още два плъзгача които не присъстваха в комплекта тях поръчахме оригинални и пак дойдоха с същата щампа те бяха на цена около 300лв.Зъбни колела не сме сменяли според майстора нямат много износване понеже и веригите не бяха прекалено разтегнати.Относно цена труд няма да споменавам понеже във всеки сервиз предполагам е различно ,при мен сваляха кутията което е по евтин вариант.emoji16.png

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Плъзгачите са три, ама хайде. В комплектите на Феби и Сваг има само четири вериги и четирите обтегача. Веригите са на Ивис, защото те са им партньори, обтегачите си ги правят Феби. Отделно се поръчва семеринг-заден на коляновия вал  и гарнитури на капаците на горните вериги. Който иска да преизпълни плана, може и зъбни колела да си поръча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм на 100% сигурен че на обтегачите имаше щампа на ивис, а веригите си бяха в допълнителна опаковка(нещо като във вакуумна торбичка всяка по отделно)и тях не съм ги заглеждал много,но както и да е! Просто по на горе в темата се питаше за цени и затова реших да споделя при мен какво се получи.А за преизпълване на плана е относително и абсурдно да се говори понеже от Ауди предписват сваляне на мотора ама рядко се практикува това.

ПС.хубаво е също да се смени и ремъка на нагнетателната помпа като говорим за перфекционизъм,но моя засега е окей,и го оставихме за в бъдеще.Хубава вечер![emoji16]

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си на четирибуквения мотор е хубаво да се презацепи ремъка на ГНП-то след смяната на веригите, иначе започват вибрации, високи разходи или не оди както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е та те са оригинални щом има щампа на ауди по тях.Какво значение има опаковката ,а и частите са от хобикар Русе което е дилър на Фолксваген.Много ясно че съм сложил и гарнитури и силикон то няма как без тях да се затворят капаците.Не се притеснявайте за мен моля всичко си е сменено както трябва,благодаря Ви!

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе никой не сърдит просто има хора които си мислят че нещо като е в кутия на ваг и е оригинално,а просто истината е че фирмата ивис произвежда тези комплекти и сваг ги купуват и си ги пакетират в собствени опаковки както и от ваг ги закупуват и си ги пакетират в техни опаковки и следователно добавят някой някой друг приход повече.Аз обаче не съм балък и си ги взех на по ниската цена,защото от Ауди не са за по хиляда и петстотин лева следните части или поне не са без отстъпки които се ползват от определени хора.Така че е безмислено да спорите с мен защото съм сравнил абсолютно всичко и от всякъде.И благодаря още веднъж че ми обръщате такова внимание [emoji16]

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега прав си ти си ги даваш парите . и не разбрах в крайна сметка колко излезе :), Не си много прав  обаче , че са еднакви частите като са правени в една и съща фирма .. то по- принцип ауди части не правят . Когато някой поиска  да му бъде изработено нещо  в n-на брой   бройки с отговарящи  на неговите изисквания   било то толеранс , еластичност и още куп хиляди   знайни и не знайни работи не  може да се каже , че са еднакви . Да може да са близки по параметри  до оригинала но не са като оригинала.  А за смяната в ауди мисля че дават и гаранция ;)

изпревари ме nichirenshu

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да производителите за чарковете дето са поръчали СВАГ ще пренастроят машините за второ качество и ще сложат от китайската стомана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха то за едно болче да се изработи има допуски и спецификации какво става за вериги  и д.р сега кажи , че и буталата не са подбрани по грамаж а ги слагат както дойде :) Колкото по занижени са изискванията толкова по-евтино   е изработването на даден детайл  , компонент и др. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не смятам, че производителят ще си смени качеството като не е за ауди. Поне що се отнася до прост продукт като веригите.

За по-сложни елементи е възможно да се вграждат по-евтини материали.

 

А за цената не е съвсем така. Общоизвестно е, че от официален дилър са силно завишени ценитеи то не защото са много специални, а просто умножават по 2. И си имат основание, да държиш на склад толкова части за толкова модели си е скъпо начинание.

Но пък от наша гледна точка си търсим по-евтино и качествено.

 

Аз си купих обтегач за ремъка NTN Абсолютно същия като това, което свалих, само без надписа VW и 4 кръга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зa Свaг не знaм кaк е, но при другaтa подобнa фирмa Феби, хорaтa си пишaт в сaйтa, че зa веригите рaзчитaт нa пaртньорите си от Ивис, докaто обтегaчите си ги произвеждaт сaми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега прав си ти си ги даваш парите . и не разбрах в крайна сметка колко излезе [emoji4], Не си много прав  обаче , че са еднакви частите като са правени в една и съща фирма .. то по- принцип ауди части не правят . Когато някой поиска  да му бъде изработено нещо  в n-на брой   бройки с отговарящи  на неговите изисквания   било то толеранс , еластичност и още куп хиляди   знайни и не знайни работи не  може да се каже , че са еднакви . Да може да са близки по параметри  до оригинала но не са като оригинала.  А за смяната в ауди мисля че дават и гаранция [emoji6]

изпревари ме nichirenshu

Е как не разбра колко излезе 1200+300=1500лв.само части,а вече за самия ремонт кой как се уреди според сервиза.

А поскъпването на оригиналните части идва от официалните дилърите.А според мен ментаците идват от трети фирми които копират истинския производител.

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си допуски и поръчки от фирмата поръчител за ОЕМ, има си допуски по технологични стандарти. Шлосерски, стругарски, температурни,

Гледах филм за Колбеншмит(мисля, че беше или друг производител на бутала) как по поръчка правят части и категоризират по качество, Първото качество отиваше при поръчителя за първоначално вграждане, второто качество отиваше пак при него за по-следваща продажба. Третото отиваше за свободна продажба по магазините.

Подробността е, че по технологичния стандарт и трите отговарят, но фирмата поръчител има завишени изисквания.

Колко е вярно, и дали не е филм само  с художествена стойност с...:nixweiss: Колко от фирмите го правят....

Естествено е като сключваш договор и плащаш  имаш изисквания да искаш най-доброто да е  за теб.

 Малко се получи като ЕШК(един шофьор каза).:hilezh:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте приятели,

Отскоро се присъединих в групата с четирите кръга. Проблемът ми е че се чува странно тракане при запалване сутрин (наподобяващо вибрации). При следващо палене не се чува. Колата е и с газов инжекцион.  Надявам се да не са обтегачи понеже са сменяни преди 20 000км (обтегачи, плъзгачи, вериги и т.н.) с оригинални такива. Автомобилът е Audi S4 B6. Прикачвам линк с видео. 

 

 

Редактирано от ivak_S4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Защото същите мнения и снимки са дублирани в А8/Д3 подфорума, а и тук става въпрос за 3.0TDI двигател, който има конструктивни разлики с 4.2TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Понеже ми предстои смяна на вериги на 2ра А6ца реших да махна шофьорския капак на веригата от скука, пък и да видя какво толкова им се троши. На обтегача има щампа че е правен 2004, отделно колата е на 250к км, но не е проверявана все още в Ауди, изненадан съм че тефлоновите вложки са малко изядени, очаквах да е повече. Когато натисна с пръст излиза малко масло от долното буталце, предполагам там е проблема и от там губи налягане?

Хич не е трудно, отне ми 2 часа а съм с 2 леви ръце, сигурен съм че и сам мога да сменя обтегача, но и без това ще се вади мотора в сервиз, предпочитам там. Заниманието беше от чисто любопитство.48ba0a8bd31cd04687b4423b08793148.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...