Jump to content

ненормален разход


Recommended Posts

днес погледнах свещите на 2-ри - 4 ти цилиндър са целите в масло..

Тук е проблема, свещите са мръсни от маслото, нямаш добро изгаряне и ти е висок разхода. Вероятно имаш скъсани/износени гумички на клапаните на тези цилиндри. Според мен най-добре е да смениш гумичките на клапаните, тогава би трябвало да се оправи и разхода.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

12-13 е разход на АБК б4(градско де, :hilezh: ).Никога не съм разбирал хората които преувеличават икономичноста на колата си. :hilezh:

Не намесвайте АВК-електронните инжекции тук говорим за АСЕ МЕХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ не са нужни излишни постове!

аз пък имам друг проблем но е за друга тема :stupid: но пък средния разход на газ за последните 500km ми е 7.7liter/100km

Тези постове си ги пишете в друга тема :ЗА РАЗХОДА НА ГОРИВО,да се съсредоточим върху заглавието!!!

Тук е проблема, свещите са мръсни от маслото, нямаш добро изгаряне и ти е висок разхода. Вероятно имаш скъсани/износени гумички на клапаните на тези цилиндри. Според мен най-добре е да смениш гумичките на клапаните, тогава би трябвало да се оправи и разхода.

Мале как се сменят тези гумички :hilezh: .Аз ги смених и разхода си остана същия,но не е излишно да се направи.Но гледайте какво трябва да сенаправи:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47651 поне при мен така ги смениха,не знам дали може да се сменят отгоре,както при други двигатели

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб не са се цапали свещите, да не говорим, че при Ники две от тях са целите в масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги извадиш мокри ли са с масло или са черни но сухи?Ако са мокри с масло 100% гарнитура на капака на клапаните и от там мислиш,че са мокри от вътре,но не :zustimm: ,избили са гарнитурите които уплътняват дупките на свещите и ги пълнят с масло за това ги вадиш мокри,а като ги сложиш си работят нормално.Маслото е токопроводимо и от там свеща не работи както трябва защото тока отива по корпуса.Това съм го изживял на мой гръб и вече мислех,че новозакупена кола и трябва да и правя основен ремонт :hilezh:Приготви си едни 100лв.,46лв беше гарнитурата и толкова на майстора.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно,мокри са целите,явно и темата не е за раздела,хммм неприятно.за смяната на въпросната гарнитура пак ли се сваля главата или е по елементарно

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От горе се сваля всичко за да се открие капака на клапаните.Не е много елементарно.Длавата не се сваля.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето подробно:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47651

За гарнитурата се сваля колектора, капака на клапаните ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята мина около 285км с едно зареждане от 42лв. При това я газя, но не карам градско. Добре/зле това е.

Иначе за проблема с гарнитурата....Много гадно се сменя. Прави се 70% от разглобяването за да свалиш цялата глава. Ако колата ти харчи масло според мен сваляй наред с главата. Не за друго, но поне да оправиш проблемите с маслата бързо и качествено. Тука принципа, че не сме достатъчно богати за евтини работи важи 1000% :zustimm:

ПП - Някъде писа, че предварените ти е 5 градуса. На мен на стробоскоп ми казаха, че колата ми е на около 16 градуса. Аз нищо не съм въртял, от къде е отишла на толкова не знам? Пък и сам си сменях ангренаж, нямаше аномалии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е беше на 5 сега е на 11 и е доста по добре,масло не харчи,тоест не доливам повече от нормалното демек за 10к км около литър,а и преди малко я карах и върви доста добре,направо незнам вече от къде идва този разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега днес като ми свърши газта 10лв=7.7лтр-54km=14.2-това е само градсло така че разхода ти е малко по голям,а това може да е от много фактори-миналата седмица на това каране минах с 15.5лтр-92 km=16.8 така че всичко е според зависи!

P.С. На жена ми микрата 1.3 с 10лв минава 71 км само градско -прави сметка за Ауди-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сещам се че ми гореше14-15 градско,когато бях без плочка,и подавах газта под клапата,така мисля да направа и сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и при мен нещо си ева капаците. От няколко седмици под 24 не пада гадта, да не би да наливаме кофти гориво. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам вече какво става,махнах плочката и подадох газ направо под клапата на дебитомера

върви на оса, и ми даде 14,8 в града,мирише ми вече на кофти плочка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И същевременно затваряш притока на въздух на механичния инжекцион с тая плочка, без да броим сгъването на маркуча и другите бели около газифицирането. Единствения плюс е близостта на газта до колекторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен разхода на газ е от 12 до 14 градско - същия мотор,но на Б3-ка Куатро.Но изобщо не ми харесва вървежа на бензин с тая плочка.Ако някой каже как да я подкарам на газ без плочка ще съм му много благодарен :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех да се чудя за два щуцера на дросела.

ПП - Тоя байпас(баланс) се прави и без плочка. Много е просто, но първо трябва да се попитаме знаем ли какво и защо ни е? Мога да обясня, ако някой иска да знае :rolleyes:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със щутцери на дросела е добра идея :rolleyes: .Имам резервен дросел и ако намеря свободно време може да опитам.

А "байпасния" маркуч ако го мушна някъде по гофрирания маншон предполагам пак ще действа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6А газта ми беше подадена с два щуцера под клапата на инжекциона.

Колата мина над 60к км без проблеми с гърмене или (толкова) завишен разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...