VBI Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) днес погледнах свещите на 2-ри - 4 ти цилиндър са целите в масло..Тук е проблема, свещите са мръсни от маслото, нямаш добро изгаряне и ти е висок разхода. Вероятно имаш скъсани/износени гумички на клапаните на тези цилиндри. Според мен най-добре е да смениш гумичките на клапаните, тогава би трябвало да се оправи и разхода. Редактирано 11 Октомври 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) 12-13 е разход на АБК б4(градско де, ).Никога не съм разбирал хората които преувеличават икономичноста на колата си. Не намесвайте АВК-електронните инжекции тук говорим за АСЕ МЕХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ не са нужни излишни постове!аз пък имам друг проблем но е за друга тема но пък средния разход на газ за последните 500km ми е 7.7liter/100kmТези постове си ги пишете в друга тема :ЗА РАЗХОДА НА ГОРИВО,да се съсредоточим върху заглавието!!!Тук е проблема, свещите са мръсни от маслото, нямаш добро изгаряне и ти е висок разхода. Вероятно имаш скъсани/износени гумички на клапаните на тези цилиндри. Според мен най-добре е да смениш гумичките на клапаните, тогава би трябвало да се оправи и разхода.Мале как се сменят тези гумички .Аз ги смених и разхода си остана същия,но не е излишно да се направи.Но гледайте какво трябва да сенаправи:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47651 поне при мен така ги смениха,не знам дали може да се сменят отгоре,както при други двигатели Редактирано 11 Октомври 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 При теб не са се цапали свещите, да не говорим, че при Ники две от тях са целите в масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Като ги извадиш мокри ли са с масло или са черни но сухи?Ако са мокри с масло 100% гарнитура на капака на клапаните и от там мислиш,че са мокри от вътре,но не ,избили са гарнитурите които уплътняват дупките на свещите и ги пълнят с масло за това ги вадиш мокри,а като ги сложиш си работят нормално.Маслото е токопроводимо и от там свеща не работи както трябва защото тока отива по корпуса.Това съм го изживял на мой гръб и вече мислех,че новозакупена кола и трябва да и правя основен ремонт Приготви си едни 100лв.,46лв беше гарнитурата и толкова на майстора. Редактирано 11 Октомври 2011 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) точно,мокри са целите,явно и темата не е за раздела,хммм неприятно.за смяната на въпросната гарнитура пак ли се сваля главата или е по елементарно Редактирано 11 Октомври 2011 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) От горе се сваля всичко за да се открие капака на клапаните.Не е много елементарно.Длавата не се сваля. Редактирано 11 Октомври 2011 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Ето подробно:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47651За гарнитурата се сваля колектора, капака на клапаните .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Моята мина около 285км с едно зареждане от 42лв. При това я газя, но не карам градско. Добре/зле това е. Иначе за проблема с гарнитурата....Много гадно се сменя. Прави се 70% от разглобяването за да свалиш цялата глава. Ако колата ти харчи масло според мен сваляй наред с главата. Не за друго, но поне да оправиш проблемите с маслата бързо и качествено. Тука принципа, че не сме достатъчно богати за евтини работи важи 1000% ПП - Някъде писа, че предварените ти е 5 градуса. На мен на стробоскоп ми казаха, че колата ми е на около 16 градуса. Аз нищо не съм въртял, от къде е отишла на толкова не знам? Пък и сам си сменях ангренаж, нямаше аномалии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 е беше на 5 сега е на 11 и е доста по добре,масло не харчи,тоест не доливам повече от нормалното демек за 10к км около литър,а и преди малко я карах и върви доста добре,направо незнам вече от къде идва този разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Направи едни хубави снимки на газовата да я огледаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 10 лева=7.7 литра=42 километра=19л. на 100 км=ужас,нямам думи просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan80bg Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Колега днес като ми свърши газта 10лв=7.7лтр-54km=14.2-това е само градсло така че разхода ти е малко по голям,а това може да е от много фактори-миналата седмица на това каране минах с 15.5лтр-92 km=16.8 така че всичко е според зависи!P.С. На жена ми микрата 1.3 с 10лв минава 71 км само градско -прави сметка за Ауди-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 сещам се че ми гореше14-15 градско,когато бях без плочка,и подавах газта под клапата,така мисля да направа и сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Абе и при мен нещо си ева капаците. От няколко седмици под 24 не пада гадта, да не би да наливаме кофти гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 незнам вече какво става,махнах плочката и подадох газ направо под клапата на дебитомеравърви на оса, и ми даде 14,8 в града,мирише ми вече на кофти плочка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 (Редактирано) Това трябваше да си го направил доста отдавна. Редактирано 24 Октомври 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 е как,нали правилно е с плочка,и аз следвам правилата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Кое точно му е правилното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 ами това,че по принцип схемата е с плочка байпас и така нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 И същевременно затваряш притока на въздух на механичния инжекцион с тая плочка, без да броим сгъването на маркуча и другите бели около газифицирането. Единствения плюс е близостта на газта до колекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Ради,пестелив си на думи,обясни по-подробно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 При мен разхода на газ е от 12 до 14 градско - същия мотор,но на Б3-ка Куатро.Но изобщо не ми харесва вървежа на бензин с тая плочка.Ако някой каже как да я подкарам на газ без плочка ще съм му много благодарен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 (Редактирано) Аз взех да се чудя за два щуцера на дросела. ПП - Тоя байпас(баланс) се прави и без плочка. Много е просто, но първо трябва да се попитаме знаем ли какво и защо ни е? Мога да обясня, ако някой иска да знае Редактирано 24 Октомври 2011 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Това със щутцери на дросела е добра идея .Имам резервен дросел и ако намеря свободно време може да опитам.А "байпасния" маркуч ако го мушна някъде по гофрирания маншон предполагам пак ще действа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 На 6А газта ми беше подадена с два щуцера под клапата на инжекциона.Колата мина над 60к км без проблеми с гърмене или (толкова) завишен разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване