Jump to content

Как постигнах 4 лв. /100 км с В3 на газ!


Recommended Posts

Не знам, ама тази вата много загрозява колата. Grizzly, предлагам като монтираш климатика да изолираш с фибран където може, после една боя металик отгоре и става чудно :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 279
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моля ви кажете, че това е някаква шега?!?! Половин час чета цялата тема и май сред нас има луд, болен абе всичко подобно.

Струва ли си човек да живее за някаква нищо никаква икономия която може да е опасна за живота на МНОГО хора?!? Че то по-добре да си купи няква отрова и хем ше е икономичен :wall: Абе нямам думи и мисъл да пиша :D:D:D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, не знам рекорд ли ще е, но при всяко отиване на следваща страница ми се появяваше по още една нова за четене!

Та затова дойдох направо тук - в момента е седма страница, току виж стане 9-та докато постна.

Големи сте бързаци ... в писането :wall:

Освен че стигате за 1:45 мин. от Пловдив до София по инерция :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет от Тесалоники колеги!

За щастие имам достъп до интернет и ще мога да поствам отново, само че ползвам уеб кирилизатор, така че ме извинете, ако има много правописни грешки!

Виждам, че доста колеги са взели отношения, но повечето от тях ме анатемосват като едва ли не Mad Max по българските пътища. Не мисля, чè форума е мястото, където трябва да се мерим кой колко добър шофьор е, но бих искал само да уточня, че съм в притежание на любителска книжка категория Б от 9 години с изминати над 300 000 км. главно по български и немски пътища (и около 50 000 км между двете държави - шофирал съм над 20 автомобила до България, докато следвах там и мога гордо да заява, че нямам никакви произшествия, освен няколко глоби за превишена скорост и то в Сърбия и Румъния, където просто си абониран за тях" !

Пак повтарям, че съм наясно с рисковете и категорично не се смятам за по-опасен участник в движението като се търкалям спокойно с 80 - 60 км по магистралата от тези, който ме задминават с 180 зад волана на 20 годишни каручки - Фиат, Сеат, Опел, Форд ... френските лунапаркове даже не искам да ги изброявам. Не коментирам повече в тази насока!

Тъй като много от вас обаче все още се съмняват,че постигнатите резултати са нереални и мислят че се бъзикам реших по време на 8 часовото ми лъкатушене в автобуса отчасти и по магистрала Тракия, че може би ще е добре някоя ранна утрин в събота или неделя (когато трафика е слаб, за да не застраша някой "рацер" с неблагоразумното си каране да проведа един експеримент и да видя, за колко най-малко пари може да се стигне до София и обратно. Възнамерявам да напълня бутилката (27 литра) до горе на изхода на Пловдив и сам да потегля към първия Шел на Цариградско, където ще обърна обратно за Пловдив и ще допълня бутилката отнови на същата газ станция, от която потеглих и ще изчисля сумата!

Този път обаче всичко ще бъде нагледно документирано, като ще отбележа общото време, броя на циклите на изключване и включване на мотора, средната постигната скорост и тн. Освен това този път няма да изключвам само на склонове, а и на равните уàстъци. Предварителните ми наблюдения показват, че след плавно ускоряване до 130 в рамките на един километър и изключване се изминава на празен ход още около километър до спадане на скоростта на 60 и ново палене. Това грубо сметнато би ми спестило половината път, ако не и повече. За тези които твърдят, че това е безмислено, защото при ускорение автомобила харчи повече бързам да им разясня, че наистина е така, но увеличението е незначително от 8 на 10 литра, а икономията от времето през което мотора не работи повече от двойна!

Така че очаквайте продължение в нова тема със снимков материал.

Целта ми е под 10 лв. за отиване и връщане до София приблизително 280 - 300 км или 3 лв./100 км.

Дерзайте колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този повод трябва да предадеш своя опит на автобусните шофьори, щото вече се заговори за увеличаване на цената на билетите :wall: Можеш да спасиш страната от икономическа криза даже. Между другото, колко литра изхарчи автобуса до Солун? Върнаха ли ти парите?! :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми читатели,

Вие гледате втори епизод от Ауди форум сагата: "Да изчезнеш за 120мин по магистралата", или "Как да спестим някой леф за кифенце на път за Пловдив"

Към 15:43 на 04.05.2006 в сериала участват:

Главен герой: brunobanani

Второстепенни зяпачи и писачи: i_kotev, RSQ, lllubo, milko, kross, Niki_BX

Приятно четене.

ПС: моля застанете удобно на клона си, тъй като сагата ще бъде дългаааааа

:wall:

Редактирано от i_kotev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дами и господа, в момента е постигнат нов рекорд

Потребители, които четат темата: 31 (24 Гост/и и 0 Анонимни потребител/и)

7 Потребители: AUDI, i_kotev, vladi_di, drag_bg, brunobanani, kross, Niki_BX

Тази тема е колкото, абсурдна за някой, толкова и интересна за други. Не знам, но когато колегата Brunobanani, сложи метан, сигурно ще пътува за 1.20(Лев и дваесе) на 100 километра, тогава :wall: направо в книгата на Гинес!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно защо гостите не са се регнали,или пък това са гости от БГ.Тунинг дошли да откраднат една свястна идея,как да си карат резачките и да не плащат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малееееееееееееее ти си луд бе човек.

Какви експерименти си праиш не знам.Ще ти се наложи да намалиш рязко както си караш с 150 на изключен мотор и ще те питам какво ще правиш тогава.Като искаш да ти излиза евтино ами сложи си метан.

Един съвет от мен.

НЕ КАЧВАЙ НИКОЙ НА ТВОЯТА КОЛА АКО ЩЕ КАРАШ ТАКА,НАЙ-МАЛКО ДЕЦА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварителните ми наблюдения показват, че след плавно ускоряване до 130 в рамките на един километър и изключване се изминава на празен ход още около километър до спадане на скоростта на 60 и ново палене.
Честно, опита си струва.

Не че бих го правил - аз съм с хидравличен ситроен и нямам спирачки без двигател, или по-скоро имам 30 пъти натискане на спирачката след изгасяне на двигателя.

Но ако може един съвет - не пали на скорост, а по нормалният начин, според мен при паленето на скорост - самата скорост на автомобила пада, ако си бил на 60, след паленето сигурно ще е към 50, така че това ще ти донесе допълнителна икономия. Пък колкото за теста - акумулатора ще издържи, ако не е заминал по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От толкова ръкоблудстване по клавиатурата, ще земе да си оцапа монитора 7.gif

Аз не знам кво толкова му кълвете на банана модна ли стана тая тема кво ли ясно е,че пича е икономичен кво толкова мен па днес ми даде 18 и кво сега да седна да орева целия реален и виртуален свят къв съм разсипник ли нека си икономисва не се става лесно милиардер та явно човека работи усилено по въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гости/потребители почти 1 към 1.Това се превръща в странен социален експеримент с доста наблюдатели.Чувствам се като кучето на Павлов.Баууу. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам кво толкова му кълвете на банана

да ти кажа едно време баща ми караше горе-долу по същия начин - гасеше двигателя по всяко възможно нанадолнище. Почти всеки път разправяше че така не трябва да се прави, защото сервото на спирачката не бачка (няколко пъти ни е убеждавал в това). Става въпрос за москвича - слава богу вече почти не го кара, нещо по диференциала му ремонтира от години :D а и вече си имам моя кола да си карам. Та тогава бяхме малки и не разбирахме, но винаги сме стигали там за където сме тръгвали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ако може един съвет - не пали на скорост, а по нормалният начин, според мен при паленето на скорост - самата скорост на автомобила пада, ако си бил на 60, след паленето сигурно ще е към 50, така че това ще ти донесе допълнителна икономия. Пък колкото за теста - акумулатора ще издържи, ако не е заминал по принцип.

А ето това вече е една конструктивна идея. Благодаря за което. Има резон, наистина при отпускане на съединителя, колкото и да е нищожно има някакво съпровивление докато запали и скоростта спада поне с 5 ако не и 10 км. Обаче така много бързо ще ми иде стартера ... може и да издържи за теста, но все пак искам и ако се завърна жив и здрав да продължа да си е карам колата. А той и без това ми прави проблеми и веднъж на 10-тина завъртания слепва и пристъргва, така че поне него ще го пожаля :D

Мислих си много и колко бих постигнал, ако бях на метан и стигнах до извода, че ултимативния вариант би бил хибридната ТОЙОТА ПРИУС с електромотор и 1.5 бензинов мотор, но преоборудвана на метан :D С такава конфигурация наистина бих постигнал рекорди достойни за Гинес или най-малкото за Ауто Билд, но едва ли се е родил майстора, който ще може да качи метан на този модел.

Ако все пак мислите, че е възможно може да си спеста паричките за 1.8 Т и да посъбирам още година-две за някой ПРИУС на старо ... охх майкааа ще обиколя Европа с него за жълти стотинки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич според мен ти си срам за обществото ни. На такива като теб не отива да карат Ауди. Ти имаш нужда от Форд Фиеста 1.6Д и няколко психолога... Съжалявам ама ми е жално като чета хората за какви неща мислят и се борят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...