Jump to content

Оцветяване на спирачните апарати


Recommended Posts

Та, купих си от Практикер някакво спрейче за оцветяване на спирачните апарати. Прилагало се от разстояние 25 см, през 10мин на кръстосани пластове .. ала бала и други такива пише в упътването ...

Въпросите ми са:

1. Въобще да се пробвам ли да ги изпръскам ... в синьо както се досещате :respekt:

2. Трябва ли да демонтирам спирачния апарат от диска, преди да започна да го пръскам?

3. Ако не ги махам апаратите - трябва ли да защитя по някакъв начин спирачните дискове? Не ми се вярва този спрей да се отразява на триещата се повърхност, но все пак нужно е да попитам.

4. Някой правил ли е подобна операция за да даде малко акъл предварително?

5. На флакончето пише, че лака издържа до 200°С - достатъчно ли е, за да не започне да се отлюспва лака от металната повърхност в последствие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на бившето ауди, си ги намазах с четка и с блажна боя, не пада!

предварително ги лъснах с телена четка и после с кореселин. това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ммм даа, това за предварителното почистване е много добра идея. С ръчната бормашинка ще стане идеално. Само, че аре по спецовете да кажат с каква твърдост трябва да е телената четка принципно за почистване на такъв тип повърхности.

А като идея от мене - Ще го направя поетапно със снимки. Може пък на някого да е полезна информацията по операцията. :(

Интересно към кое точно ще го отнеса - Тунинг, Концепт, Спорт или Подвиг - Хи хихихи :respekt::rotcol:

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...с каква твърдост трябва да е телената четка принципно за почистване на такъв тип повърхности.

7.62 е твърдостта. :respekt:

И гледай да не си боядисаш дисковете и спирачните цилиндри че ще стане весело. Абе гледай да не боядисаш нищо излишно че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Майстор Тричко, мАже всичко !!! :respekt:

Бате, 7,62 не е ли калибър калашников бре ... Аре не на мене тея ... Гаддд!!! :rotcol:

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Въпрос на Фкус мама

2. Съвсем не, само гледай да не намацаш много наоколо. Просто стои грозно, не че няма да спира колата после.

3. Спирачните дискове сами по себе си нямат нищо на против да ги боядисаш, ама не стои хубаво. Пази само маншончетата и гумените матриали.

4. Ми акъла Вертер ти го е дал - изстържи с телена четка ръждата и мацай смело.

5. По принцип не се отлюспва боята, но съм забелязал странно нещо. Тези скъпите флакончета потъмняват след време. От феродото ли, от жегата ли... А с блажна боя няма грижа.

И да добавя. Като изстържеш с телената четка, хубаво е да ги намажеш с грунд, и после да боядисваш. Става един път...

.........

Забравих да ти кажа, ако пръскаш със спрей да си позавиеш броните, че фърчи много. Както е видно на снимките.

Редактирано от Audi V6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе така както ми говорите, ще взема да ги мина след грундирането първо и с цинков спрей. Ще ги направя първо сребристи. Пък ако не ме кефи, отгоре ще ги плесна и със синьото лайно... Да видим каква магия ще се получи. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази магария с боядисването вече я правих. Има специален спрей на Дупли колор, който не повишава температурата на апаратите. Ето няколко снимки:

Естесвено, всичко почистих и изолирах гуменяците :respekt:

o632827066456562500.JPG

o632827066562187500.JPG

o632840757569687500.JPG

o632840757687031250.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най-добре е да намажеш предварително обилно дисковете с грес,и тогава да пръскаш смело със спрея.Так поне можеш да си сигурен,че дори и да изцапаш диска после ще го изчистиш :rotcol::respekt:

....съжалявам,ама не се сдържаш! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм замислил такава операция,но нещо ме мързи да свалям гуми. :respekt:

Иначе съм взел спрей и нещо където го мажеш и ръждата пада,забравих как се казваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Първо си издействах втори крик от колегата lllubo :(

2. Взех:

- шкурка

- преобразувател на ръжда

- въпросния спрей

- хартиено тиксо

- вестници

- доста парцали

- тънка четка/ гъбичка за миене на съдове за нанасяне на ръждопреобразувателя

- лак(с него лакирах накрая барабаните- там не е толкова сериозно нагряването и не е проблем, поне според мен да се лакират)

3. Измих колата, като помолих подкалниците да ги облеят сериозно, за да падне всякаква мръсотия

4. Изшкурих апаратите, пререодично почиствах с парче прахоляка от тях, получил се при шкуренето. Аз ползвах шкурка, но за барабаните може и телена четка, на апаратите не бих рискувал, за да не нараня маншончетата на спирачните апарати.

5. с гъбичката/четката нанесох преобразувателя върху изшкурените апарати/барабани, като внимавах да не попадне върху маншоните.

6. Изчаках да изсъхне преобразувателя

7. Облепих всичко, което не исках да се цапа, понеже духаше лек вятър, покрих изцяло броните и долната част на калниците, за да не се изпръскат случайно

8. Три "ръце" пръсках, като редувах вертикално, хоризонтално и диагонално :respekt::rotcol: Важното е да изчакаш хубаво да изсъхне между пръсканията(10 мин чаках аз), аз последното пръскане малко се поувлякох и виж на асфалта как се разкапа боя :(

9. накрая, ако искаш, лакираш, аз лакирах само барабаните

10. Пак чакаш да засъхне.

11. Монтираш гумите, минаваш от другата страна, повтаряш от 1 до 10, връщаш крика на колегата и после :(:bia::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми с дисковете - при първото спиран боята от тях пада...

Общо взето няма философия в боядисването.

Според мен ключовия момент е подготовката - шкурене и перфектно почистване след това!

Лека и спорна работа :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения минус е,че работиш свит :respekt:  :rotcol:  :bia: .

Мани, за мене си е проблем тоя минус ... хе хе .. ма ще се справя :-)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

готино е станало, ама що не откачихте спирачния апарат и скобата и да си ги боядисате арабийската ами се мъчите така????

демонтажа е повече от елементарен- имате 4 винта + едно спирачно маркуче да се отвият, нищо сложно. после обезвъздушавате спирачките и сте на 6!

айде честито с новите стари червени спирачки. аз моите като спирам ги загравям и без това до червено,така че няма да боядисвам :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре стои , бих искал и моите да са боядисани , а не полу ръждясали :blink:

Само че такааааааа ме мързи.... :blink:

Евала на такива колеги с мерак !!! :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави прозорче да се вижда оригиналния цвят, да не се замислят куките к'ва ти е колата ;-)

извън темата: От два дни ги гледам висят малко преди 4км в локалното, ама пеша и клецат в градинката. Единия с голяма шапка и много болтчета по рамената, а другия с червен тефтер '84 и записват колите. Голям смях :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...