Inkozi Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Та, купих си от Практикер някакво спрейче за оцветяване на спирачните апарати. Прилагало се от разстояние 25 см, през 10мин на кръстосани пластове .. ала бала и други такива пише в упътването ... Въпросите ми са:1. Въобще да се пробвам ли да ги изпръскам ... в синьо както се досещате 2. Трябва ли да демонтирам спирачния апарат от диска, преди да започна да го пръскам?3. Ако не ги махам апаратите - трябва ли да защитя по някакъв начин спирачните дискове? Не ми се вярва този спрей да се отразява на триещата се повърхност, но все пак нужно е да попитам.4. Някой правил ли е подобна операция за да даде малко акъл предварително?5. На флакончето пише, че лака издържа до 200°С - достатъчно ли е, за да не започне да се отлюспва лака от металната повърхност в последствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Аз на бившето ауди, си ги намазах с четка и с блажна боя, не пада!предварително ги лъснах с телена четка и после с кореселин. това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 5 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 (Редактирано) Ммм даа, това за предварителното почистване е много добра идея. С ръчната бормашинка ще стане идеално. Само, че аре по спецовете да кажат с каква твърдост трябва да е телената четка принципно за почистване на такъв тип повърхности.А като идея от мене - Ще го направя поетапно със снимки. Може пък на някого да е полезна информацията по операцията. Интересно към кое точно ще го отнеса - Тунинг, Концепт, Спорт или Подвиг - Хи хихихи Редактирано 5 Юни 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 ...с каква твърдост трябва да е телената четка принципно за почистване на такъв тип повърхности.←7.62 е твърдостта. И гледай да не си боядисаш дисковете и спирачните цилиндри че ще стане весело. Абе гледай да не боядисаш нищо излишно че... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 5 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 (Редактирано) Майстор Тричко, мАже всичко !!! Бате, 7,62 не е ли калибър калашников бре ... Аре не на мене тея ... Гаддд!!! Редактирано 5 Юни 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 (Редактирано) 1. Въпрос на Фкус мама2. Съвсем не, само гледай да не намацаш много наоколо. Просто стои грозно, не че няма да спира колата после.3. Спирачните дискове сами по себе си нямат нищо на против да ги боядисаш, ама не стои хубаво. Пази само маншончетата и гумените матриали.4. Ми акъла Вертер ти го е дал - изстържи с телена четка ръждата и мацай смело.5. По принцип не се отлюспва боята, но съм забелязал странно нещо. Тези скъпите флакончета потъмняват след време. От феродото ли, от жегата ли... А с блажна боя няма грижа.И да добавя. Като изстържеш с телената четка, хубаво е да ги намажеш с грунд, и после да боядисваш. Става един път............Забравих да ти кажа, ако пръскаш със спрей да си позавиеш броните, че фърчи много. Както е видно на снимките. Редактирано 5 Юни 2006 от Audi V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 5 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Абе така както ми говорите, ще взема да ги мина след грундирането първо и с цинков спрей. Ще ги направя първо сребристи. Пък ако не ме кефи, отгоре ще ги плесна и със синьото лайно... Да видим каква магия ще се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Тази магария с боядисването вече я правих. Има специален спрей на Дупли колор, който не повишава температурата на апаратите. Ето няколко снимки:Естесвено, всичко почистих и изолирах гуменяците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 5 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 А баш за тоя спрей иде реч ... 10x. Я сподели още малко опит моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Значи най-добре е да намажеш предварително обилно дисковете с грес,и тогава да пръскаш смело със спрея.Так поне можеш да си сигурен,че дори и да изцапаш диска после ще го изчистиш ....съжалявам,ама не се сдържаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Аз също съм замислил такава операция,но нещо ме мързи да свалям гуми. Иначе съм взел спрей и нещо където го мажеш и ръждата пада,забравих как се казваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 1. Първо си издействах втори крик от колегата lllubo 2. Взех: - шкурка - преобразувател на ръжда - въпросния спрей - хартиено тиксо - вестници - доста парцали - тънка четка/ гъбичка за миене на съдове за нанасяне на ръждопреобразувателя - лак(с него лакирах накрая барабаните- там не е толкова сериозно нагряването и не е проблем, поне според мен да се лакират)3. Измих колата, като помолих подкалниците да ги облеят сериозно, за да падне всякаква мръсотия4. Изшкурих апаратите, пререодично почиствах с парче прахоляка от тях, получил се при шкуренето. Аз ползвах шкурка, но за барабаните може и телена четка, на апаратите не бих рискувал, за да не нараня маншончетата на спирачните апарати.5. с гъбичката/четката нанесох преобразувателя върху изшкурените апарати/барабани, като внимавах да не попадне върху маншоните.6. Изчаках да изсъхне преобразувателя7. Облепих всичко, което не исках да се цапа, понеже духаше лек вятър, покрих изцяло броните и долната част на калниците, за да не се изпръскат случайно8. Три "ръце" пръсках, като редувах вертикално, хоризонтално и диагонално Важното е да изчакаш хубаво да изсъхне между пръсканията(10 мин чаках аз), аз последното пръскане малко се поувлякох и виж на асфалта как се разкапа боя 9. накрая, ако искаш, лакираш, аз лакирах само барабаните10. Пак чакаш да засъхне.11. Монтираш гумите, минаваш от другата страна, повтаряш от 1 до 10, връщаш крика на колегата и после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Няма проблеми с дисковете - при първото спиран боята от тях пада...Общо взето няма философия в боядисването.Според мен ключовия момент е подготовката - шкурене и перфектно почистване след това! Лека и спорна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Единствения минус е,че работиш свит . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 като имаш мерак това не е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 А с обикновен автоспрей дали става? Далаверата е да озтрае 3-4 дена докато мине крастата де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 5 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Единствения минус е,че работиш свит .←Мани, за мене си е проблем тоя минус ... хе хе .. ма ще се справя :-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 6 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2006 inkozi Ето така се прави - с четка и БГ автобоя държи вече 2ра година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2006 Аа, ето и една технологията със спрея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 6 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2006 готино е станало, ама що не откачихте спирачния апарат и скобата и да си ги боядисате арабийската ами се мъчите така????демонтажа е повече от елементарен- имате 4 винта + едно спирачно маркуче да се отвият, нищо сложно. после обезвъздушавате спирачките и сте на 6!айде честито с новите стари червени спирачки. аз моите като спирам ги загравям и без това до червено,така че няма да боядисвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 6 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2006 Аз пък ще имитирам, че ги изстудявам до синьо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 6 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2006 Много добре стои , бих искал и моите да са боядисани , а не полу ръждясали Само че такааааааа ме мързи.... Евала на такива колеги с мерак !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2006 Що не си вземеш от бояджийското тиксо, някое по широко, и да облепиш с него. Става идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 6 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2006 Мани ... Ако почна ще облепя цялата кола .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 7 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2006 Остави прозорче да се вижда оригиналния цвят, да не се замислят куките к'ва ти е колата ;-)извън темата: От два дни ги гледам висят малко преди 4км в локалното, ама пеша и клецат в градинката. Единия с голяма шапка и много болтчета по рамената, а другия с червен тефтер '84 и записват колите. Голям смях :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване