Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Бих ти препоръчал да намериш грамотен сервиз за климатици и те да си кажат мнението за шума.

Разбиват се едни тампони на съединителя и шума се чува при изключен климатик, но не е стържене,а по-скоро притракване.

Метално стържене има при износен лагер на шайбата, но за толкова време би трябвало да е блокирал.

Ето го инструмента: http://www.autoclimashop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=1070&category_id=29&option=com_virtuemart&Itemid=29〈=bg

 

П.С тампони се продават като резервна част , но не знам имали ги в Порше

Лагер също се сменява.

Редактирано от дани---д
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно! А ако блокира какво ще стане? Ще скъса ремъка, нали? Иначе при мен сутринта когато е студена се чува пристъргване, през останалото време нищо не чувам. На един приятел се чува само когато не работи климатика. Предполагам се сваля компресора за да се ремонтира и газта се източва? Май си трябва сервиз значи?!? Мерси Дани!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на колегите тука.Имам едно питанe-на В7-ца 1.8T quattro avant S-line+ и зимни гуми 235/45 на джанта 17-ка,вериги могат ли да се слагат или немогат?Аз мисля,че не,но все пак да питам.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вериги????

На Quattro???

Нещо не ми се нрави тази идея, ако се налага да се слагат вериги за сняг на Quattro автомобил, то според мен проблема трябва да се търси не в пътната обстановка, а в задкормилното устройство :verweis:

No offence :zustimm:

 

пп: карам Ауди Quattro, в различни модификации, от 2007 насам и до сега не ми се е налагало да ме теглят, да закъсвам или да имам съмнение, че ще тръгна на сняг (лед), а и живея в балкански район.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка,напълно си прав.Идеята ми беше дали могат да се слагат вериги на тоя размер зимни гуми?Дори нямам и в багажника,а не,че ще ги сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре е да се внимава, да не се влиза там, където би могло да е необходимо излизане с вериги, че не е приятна работата по слагането им =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги здравейте. наскоро си купих а4 б7 от USA. колата дойде с един ключ явно сервизен защото е само ключ без копчета по него за аларма. купих си друг но нищо не стана.закачих я на компютър и ми казаха.че американските коли са на друга честота и ми трябва ключ които да завършва на номер 433-BT ето примерна снимка. та някой знаели къде мога да намеря такъв ключ. предварително благодаря.

 

Има два варианта - Ибей и ПоршеБГ

 

Цитиране на предходен пост!

 

 

Имах и аз ядове с ключа , понеже единия го загубих а другия го изпраха в пералнята и работише когато си искаше (платката за отключване и заключване ) , купих друг работещ на 433 Mhz , но се оказа ,че не ми върши работа , защото другите номера не отговарят ...

 

Номера трябва да е абсолютно същия - ако стария завършва с D, другия също трябва да завършва на D ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги относно ключа за а4 б7 от USA номера на ключа не е 433мhz  443mhz  ако някой има нещо предвид да пише. весели празници на всички!

Редактирано от alex0574
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги относно ключа за а4 б7 от USA номера на ключа не е 433мhz 443mhz ако някой има нещо предвид да пише. весели празници на всички!

Американките обикновено са на 315MHz, а номера на ключа трябва да започва с номер 8E0 837 220 и след това букви R, S или T.

PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz

PRCode: 5D2 = Carrier frequency 315 MHz

PRCode: 5D3 = Carrier frequency 315 MHz with reduced transmitting power

PRCode: 5D4 = Carrier frequency 315 MHz without panic button

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос относно подгревните свещи. Миналата зима при температури под 0 имах чуството, че индикатора за подгрев се задържаше поне 2-3 сек. на борд комп., лятото се появяваше за по-малко от секунда на контакт както и трябва да е.  Преди няколко дена ми се наложи да паля сутрин на -8 по борд, но индикацията за подгрев седя 1 сек. като все едно паля лятото, като все пак колата си пали от раз без проблеми. Чудех се при вас как е, дали бързото изчезване на индикацията е признак за заминали подгревни свещи, въпреки че пали от раз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой се заеме да провери колко време реално подгрява колата, ще останете доста учудени! Лампичката може да свети 2-5 секунди, но при някои двигатели подгряването трае МИНУТИ, дори и след като е запалил мотора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен мойте гаснат моментално,а миналата седмица се оказа ,че нямаше нито една здрава и ги смених всичките и пак си палеше на чакмак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дойде време да си сменям колата и идеите са ми няколко .... пиша в тази тема за да не отварям нова! 
Б6 131 коня С-лайн куатро 
Б7 116 коня С-лайн    (куатро)
Б7 140 коня С-лайн    (куатро)

Въпросите са ми дали 1.9 е по-предпочитан или 2.0 си е ОК ! 2.0 само 140 коня ли е или има и 170 и коя година ?
 1.9 има ли с 6 скорости на Б7-цата или са 5 . 
100% ли да бягам от мултитроника или ако е на малко километри колата си е добре! Спрял съм се на няколко коли които са на около 80-100 хил, мили което си е 140-160к км.
Какво друго е важно да се знае и да не се пропуска като екстра защото почти държа да има двоен дин, спортни седалки и босе .... 
Нещо друго важно за окачването ако е куатро ? Диференциала как се проверява (нямам опит с  4х4 ) 
Ще се радвам да споделите опит и мнения! 
Поздрави  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доставчиците на Ауди Б7 - диаграма:

post-85814-0-96158800-1388354154_thumb.j



Колеги дойде време да си сменям колата и идеите са ми няколко .... пиша в тази тема за да не отварям нова! 
Б6 131 коня С-лайн куатро 
Б7 116 коня С-лайн    (куатро)
Б7 140 коня С-лайн    (куатро)

Въпросите са ми дали 1.9 е по-предпочитан или 2.0 си е ОК ! 2.0 само 140 коня ли е или има и 170 и коя година ?
 1.9 има ли с 6 скорости на Б7-цата или са 5 . 
100% ли да бягам от мултитроника или ако е на малко километри колата си е добре! Спрял съм се на няколко коли които са на около 80-100 хил, мили което си е 140-160к км.
Какво друго е важно да се знае и да не се пропуска като екстра защото почти държа да има двоен дин, спортни седалки и босе .... 
Нещо друго важно за окачването ако е куатро ? Диференциала как се проверява (нямам опит с  4х4 ) 
Ще се радвам да споделите опит и мнения! 
Поздрави  

Полезни екстри:

Подгряване седалки и издуване/реглаж ;-)

Куатро - успях да разбера, че не е капризно и няма какво да му се чупи (може и да има изключения)

На тези километри или около ще се сменя ангр. ремък (180К или 10-12г)

И да, има 1.9 дизел 6 ск.

Успех в покупката и бих могъл да препоръчам човек с опит във въртене на волан от десен на ляв.

Май автоматичната кутия с един минус пред ръчната....ако не и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега ама за въртене и дума да не става.... живея в Англия и не мисля да карам тук с ляв волан  :hilezh:  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доставчиците на Ауди Б7 - диаграма:

attachicon.gifB7 Suppliers.jpg

Полезни екстри:

Подгряване седалки и издуване/реглаж ;-)

Куатро - успях да разбера, че не е капризно и няма какво да му се чупи (може и да има изключения)

На тези километри или около ще се сменя ангр. ремък (180К или 10-12г)

И да, има 1.9 дизел 6 ск.

Успех в покупката и бих могъл да препоръчам човек с опит във въртене на волан от десен на ляв.

Май автоматичната кутия с един минус пред ръчната....ако не и повече.

1.9 тди 116 на Б7 с 6 скорости ?

Редактирано от Stoyo Markilov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това значи че ако искам куатро остава само 1.9 на Б6-ца ? ?? 
Или 3-ка дизел на Б7 ? Е*аси то как да сравняваш като то няма нищо общо двете коли и в цена и в визия !!! 
И все пак да питам колегите макар че четох че 3.0 годи от 8 до 20 градско а все пак на мен колата ми е за работа и в Англия си я покарвам доста! Трябва ми кола която да не е ужасно скъпа за подръжка а ако 3.0 е такава то за мен тя отпада колкото и да е накипрена с екстри!!! 
Ако разликата на 1.9 куатро и 3.0 е почти само в горивото няма да ме бутне толкова но .... ?
Ще се радвам някой конкретно да каже ....нещо - не ме бърка много и смяна на ремъците и ролките защото ще е един път на  80к. км !! 
пък и разликата не вярвам да е повече от 200-400 лири което като си сметна екстрите на едно 3.0 и едно 1.9 .... 
Надявам се че ме разбирате че искам 3.0 но ако си е "баровска" кола не е за мен ! 
Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 тди 131 кс + 6 скорости + куатро ако намериш запазен взимай веднага.

 

Относно б7ца  2.0 тди, до колкото съм чел, чувал и тн няма нищо общо със здравината на 1.9тди. Вървенето е същото, разхода е малко по-висок. Има и вариант с 170 кс, но пак проблематични дюзи и тн.

3.0тди ако е запазен е здрав мотор, върви няма спор, но вече говорим за по-скъпи консумативи и тн. Разхода ще е по-голям с този мотор, не просто като гориво, но и за поддръжка.

Пак казвам ако намериш б6ца 1.9тди, 6 скорости и куатро взимай. Харчи малко, върви повече от прилично. Мнг често го сръвняват с 2.5 - 150кс като динамика. Ако го ремапнеш еку-то ще докараш към 170кс и работата заспива.

Лично предпочтитам този вариант пред б7 2.0тди и 3.0тди.

 

Окачването е здраво, нищо общо с на б5, отзад е независимо.

 

Като екстра, която мисля че не е за пропускане е круиз контрола. Просто незаменимо нещо, ако често си извънградско. Налага ми се почти всяка ако не през седмица да пътувам извън Сф и всеки път просто се радвам, че имам автопилот. Задължително в следващата ми кола ще я имам пак.

 

От 15к км имам б6 1.9тди с 6 предавки(де да беше и куатро...)+ремап от есента.  Нито двигател ми се е прецаквал, нито електроника, нито нищо. Понякога (от седмица) съединителя ми приплъзва като ускоря здравата, но доста малко и не всеки път,нито всеки ден и само го чакам да почне да го прави често и го сменям.

 

Като разход мога да ти дам, ако си уравновен/спокоен с десния крак...

 

под 4,5 на 100 - извънградско

5,5 /100 - магистрала със 140+климатик+4 човека и багаж (до бургас с вкл темпомат)

7,5-8/100 - градско в Сф (изминавам по 20 км на ден, през едни от най-натоварението места )

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

под 4,5 на 100 - извънградско

 

Успех!

Към 3 и половина е ;)

 

Като екстра, която мисля че не е за пропускане е круиз контрола.

е това е абсолютно вярно, велика екстра е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен взимай Б7 3.0 ТДИ, при вас 99% са със S line и така ще имаш вървяща, красива и сравнително модерна кола. Да, разхода е по-голям от на 1.9, но между двата мотора няма прилики и ще се кефиш на 3.0ката много.

Б6цата не я мисли, доколкото съм останал с впечатление си караш колите дълго. В такъв сшучай си купи така казано ъпгрейднатата версия, а разлики между Б6 и Б7 има и си заслужават.

От гледна точка като загуба на стойност и актуалност пак Б7цата печели.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз колегата Бобу защо го гледа като фантазия....като не малко колеги са споделяли за подобен разход.

 

Ако ти е изправна колата и караш до 100кмч, където има спускаш на скорост и не си пълен с багаж и тн...Лично аз  свалям разход на 4,3-4.4 според борд компа. Стрелката ми е още не е  на средата а съм минал 650км по празниците...Заводско по книжка е 4,4. Нз кое е невъзможното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...