SoloBaricL7 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 (Редактирано) Кое е по икономично и по добър избор като цяло , Ауди 80 b4 (комби) 1.9TDI или 1.6i/2.0 на газ Редактирано 18 Юни 2012 от SoloBaricL7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Хайде колеги, споделете си мнението, че и аз съм изправен пред такава дилема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 , Ауди 80 1.9TDI Аз съм за дизела ,макар че сетрами кара АБТ на метан и излиза без пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Хайде колеги, споделете си мнението, че и аз съм изправен пред такава дилема.На вкус и на цвет, товарищи нет, казват Руснаците .. Който е привърженик на печките, ще си вземе такава, ще я подкара на олио и ще му излиза още по без пари, отколкото на сестрата на багера .. Който е привърженик на бензинките, ще заложи на газификацията и те така .. Представям си какъв болид ще е туй, 1.6 на метан, направо ще хвърка .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 За градско бензин с алтернативно гориво, за извънградско - дизел. Вие си правете сметката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 За градско бензин с алтернативно гориво, за извънградско - дизел. Вие си правете сметката. С АГУ градско в Сф. с 2.0 е минимум 13 на 100. Дизела ако дава до 8 на 100 разлика няма голяма...извънградско пак така....на газ 8-9 на 100, а нафта 5-6 на 100 То май дилемата е да намериш запазена кола като цяло....при дизела ми харесва работата на мотора в ниски и средни обороти и това, че на дълъг път при 120 км. е под 3000 об... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CATAHATA Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Мисля че по-удачно би било да се обърнеш за мнение към колегите, които карат тези коли с въпросните мотори.И все пак както по-горе казва колегата martod "който на каквото е привърженик" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 1,6 на Б4?Айде моля ви се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Е голямата драма че е 1.6 То пък АБК като тръгне с тия криви клапи, та се къса ...По темата - сажда колега ... Само дизел и тФа е !Разход ти дава колкото бензинова с чесън, обаче няма да се плашиш дали ще гърми или не, кога са сменявани свещи, и на колко години са кабелите !Ся че и 1З не е много в час не споря ...По-добре обаче по-запазената кола ...Определено 1.6 е малко по-живо от 2.0 до едно положение заради късите скорости ... Което не значи че е за подценяване ...Аз например се ослушвам в момента за Е46 316, и ми дреме на бахура че е 1.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Ако караш повече градско дизела - ако е повече извън града - бензина.Иначе първия признак е което е по-запазено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Аз например се ослушвам в момента за Е46 316, и ми дреме на бахура че е 1.6 ... 1.9 е колега 105 коня доколкото си спомням. Инак 1.6 на Б4 е прилично, преки впечатления от служебен авант с обикновена уредба вече около 200К км, никакви драми с мотора и вървежа на газ. Но съм за 1Z с чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Абе д...ба и дизелите на 15+ години и турбини карани с наливно масло от предните собственици.Бензин+газ форевър а дали ще е 1.6 или 2.0 тя разликата е 15 коня но в данъка и гражданската също има разликаНа въпроса но колегата-Аз съм за бензин+ газ но само да е 1.6(101) или 2.0(115). В никакъв случай 2.0 моно 90hpУспех в избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 То пък АБК като тръгне с тия криви клапи, та се къса ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 (Редактирано) E Нали е 250 паунда бе д...ба и турбината кво толкова . Да ама тоя мотор изкарва 500000 без грижи А най ме кефи през 2 седмици,абе врътни ми я малко,че много харчи.Другата седмица-Абе врътни ми я малко,че прекъсва и гърми Кабели....свещи,гърмежи,....А мазното каране до 2000 оборота как ще го направиш с тоа чесън Редактирано 19 Юни 2012 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 ... 1.9 е колега 105 коня доколкото си спомням. Е тихо ся дееее ...Прав си иначе - 1.9 бензинка е ... Има си и м43б16, който си е 1.6 ... Както и да е Мазното каране не е проблем на АБК , още повече на АДА Явно само аз не си навивам кранчетата, а съм го отворил докрай ... Не ми е гърмяла никога (само веднъж като я взех на първият ден) след намесите на Ради, колкото и да се опитвам си поема както дойде ...Определено обаче няма смисъл да се занимаваш с изпарители, настройки, клапи и т.н. !Сажда с чипс или без и си карай в живота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 (Редактирано) Офф:... абе опитах се да те насоча лекинко, ма не поддаваш като че ли П.С. Ако искаш да пробваш М43Б19, джъст колл. Редактирано 19 Юни 2012 от gecata_stamboliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Ако избора ти е между нафта и пропан-бутан,хич не се двоуми взимай саждата.Ако не търсиш икономия -АБК на бенЦ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Според мен си е въпрос на навик. Аз бих взел бензин с газ. И аз съм с отвити кранчета. Другата кола в семейството е A4 1.9TDI(110). Еми 80-ката повече си ме равда как върви, колкото и странно да Ви звучи. А4-ката редовно се отплесвам и я вкарвам в червеното... Вярно, че я има и драмата със свещи/кабели/филтри и тн. Но от другата страна имаме турбини, дебитомери ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoloBaricL7 Публикувано 20 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 ами audi 100 2.5 TDI как е като разход и поддръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoloBaricL7 Публикувано 29 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 а 1.6 мотора на ауди има ли нещо общо с 1.6 на голф , скъп ли е за подръжка и как се справя с комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 Аз например се ослушвам в момента за Е46 316, и ми дреме на бахура че е 1.6 Викаш атмосферен малолтриажен сандък с кардан е далавера голяма, ама да не се учудиш като почнат велосипедистите да ти бият къси-дълги и да ти подават бинокъла.... Шегувам се 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Пешо репнах те мамин, не се сдържах. Както казва шефа "Всички коли са варели на колела!" така че каквото вземеш ти ще си го караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 (Редактирано) 1,9 TDI няма да е толкова спънат като 1,6, ще ти е по евтин от 1,6 бензина от всяка погледната гледна точка. А какъвто и гроб да бъде дизела на "милиард" км, с парите, които ще ги дадеш за газова ще го вкараш в топ състояние, и няма да ти бръмчи на глава с 100 на 3 000 оборота. При 1,9 ТДИ на 3000 оборота ще си на 140+ . Сам преценявай 1,9 ТДИ при каквото и натискане да го натискаш ако е горе-долу в добро състояние мотора с голям зор ще ти гори извънградско повече от 6 Ако ще е 80 Б4 бензин да е 2.0 АБТ, с газ за да ти е икономично, ще ти върви повече от 1,6 определено Редактирано 1 Юли 2012 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 (Редактирано) Според мен си вземи бензинов мотор с АГУ. Двигател 1.6 малко малее според мен, освен ако определено икономията ти е основната цел и мислиш да караш спокойно. Тръгнеш ли да "рацерстваш" с този мотор ще гори като 2.0, но няма да върви. Аз също мисля, че 2.0 мотор с 8 клапана е оптимален вариант за това, което търсиш. Дизела не е лош, но да е нов - иначе тези милионници, които се продават ще те разорят от поддръжка. Да не говорим за скапаната нафта и т.н. Редактирано 1 Юли 2012 от VBI 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoloBaricL7 Публикувано 1 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 (Редактирано) нещо се отказах от 1.9тди , на 1.6 бензин с газ съм се спрял , икономията ми е основна цел Редактирано 1 Юли 2012 от SoloBaricL7 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване