Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

... Няма и как да я сравня с F10, защото не съм я карал. Но от тези, които съм карал, F10 е колата, която ме е остявяла без думи.

Колега, Ф10 наистина е добра кола, но според мен има изключително дървен волан. Което за БМВ е голям пропуск и разваля кефа от шофирането. И като усещане ми е по-пенсионерска от предишния модел, предполагам защото клиентела одъртява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Как може да ви харесват тия БМВ-та не е реално. И всичките колеги си накупиха, седа вътре, то две форми няма да ми харесат, много странни са, но предполагам, че е до човека. Просто не са моите коли явно.

Иначе гледам почнаха да се появяват вече за малко над 16к читави модели и вече по-добри неща за малко повече :)

http://www.mobile.bg/11348921550157273

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да ви харесват тия БМВ-та не е реално. И всичките колеги си накупиха, седа вътре, то две форми няма да ми харесат, много странни са, но предполагам, че е до човека. Просто не са моите коли явно.

Аз съм на принципа да пробвам от всичко, нито съм фен на определена марка, нито пък имам акции в някоя.

Пък и в момента колите на германците толкова си приличат, че е безинтересно да си купиш два модела от една марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да ви харесват тия БМВ-та не е реално. И всичките колеги си накупиха, седа вътре, то две форми няма да ми харесат, много странни са, но предполагам, че е до човека. Просто не са моите коли явно.

4 години карах 3-ка Е46, колко съм сменил от тях и аз не помня, но сигурно са поне 12-13... Купета, седани, комбита, даже едно кабрио - бензин, дизел, скрости, автомати.. как дойде. Продавах една и се качвах на първата която ми попадне пред очите в автокъщата. В бързината минах през едно Е39 и 2 Х5.

Нещата се промениха, нямам вече автокъща в България, живея в Италия, трябва ми лична кола, не такава която е и лична и за продаване. Пак беше Е46 и от 2 месеца съм с Е90... И нещо не ми е като хората, логично за 2 месеца човек би трябвало да свикне, но аз не спирам да си търся копчетата за стъклата по средата, аварийните и тях там, в Е90 стойката ми е по-странна, със старото магаре съм свикнал така, както с дивана пред телевизора в хола. Но и при Е90 има неща, които толкова почват да ми харесват, че даже се чудя, защо не са ги вградили в старите модели. За какво ти го пиша това, защото при БМВ според мен нещата са направени да са ти удобни. Същата работа е старото Х5, караш го и първите 2 дни всичко ти е малко странно, след тези 2 дни разбираш, че това е колата, хем караш от високо, хем не чувстваш нито за момент дори нотка на нестабилност и клатене като при други джипки а ръцете ти подсъзнателно с едно мръдване са там където трябва (копчета, аварийки, лост за скорости, мигачи или чистачки, музика или копче за управление на музиката от волана). Ускорение, смяна на скоростите, завиване, абе всичко. Карал съм за няколко дни и следващото Х5, пак не е същото, малко по-стерилна е цялата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Е90, от дизеловите двигатели, кои са здрави и заслужават внимание.

Също автоматите как са?

Малко офф, но ако може да кажете няколко насоки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърка форума с тия насоки.

Насти, с повечето коли е така. Една две седмици и си роботизираш движенията. Но някои неща ало ти вадят очи не е ОК.

Дайте някво мнение за бензиновите 4фки и тошкова ли е ужасен тоя мултитроник, че да ги игнорирам колите с него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Всичките са здрави, ако следиш колекторите, 4 или 6 цилиндрова кола те интересува. За сега и автоматите са добре.

Обърка форума с тия насоки.

Насти, с повечето коли е така. Една две седмици и си роботизираш движенията. Но някои неща ало ти вадят очи не е ОК.

Дайте някво мнение за бензиновите 4фки и тошкова ли е ужасен тоя мултитроник, че да ги игнорирам колите с него...

Че роботизираш движения е ясно, но когато смениш колата и някакви неща от старата ти липсват и усещаш недостатък при новата, значи, нещо в предната е направено доста умно...

За 4Ф бензинов не мога да ти дам кой знае какво мнение, защото почти не съм срещал, в Италия са 2.0, 2.7 и 3.0ТДИ на 80%. Логиката показва, че няма какво да и е на колата с бензинов мотор, 2.4 си е ясен, не е много пъргав но пък е здрав, 3.2 щом носи Кайен (спорно като динамика) би трябвало да носи А6 доста добре, 4.2 е ясен...

Мултитроника ако се подготвиш психически да изкихаш една селска цифра за ремонт в еидн момент и не те дразни забавянето при потегляне с кикдаун, не мисля че е лоша кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи последните 2-3 месеца сериозно гледам за 4F. Принципно смятам да закупя колата след нова година по редица причини. Колкото повече гледам, чета и разговарям с хора, толкова повече въпроси ми изникват. Само да кажа, че гледам само седани.

- Бензин или дизел? Тук основен критерии за мен е икономията, до колкото е възможна при такъв тип кола. Карам много, офиса ми е на околовръстното и всеки ден карам стрелбище - арена младост и обратно. Отделно на година правим по 2-3 морета основно в Гърция + уикендите Пловдив, Банско, Велинград и тн. Някъде около 30-40 хил км на година си ги правя. Сегашната ми кола е Пежо 406 и не ме кефеше грам преди да и сложа газ при разход 14-16 бензин колко пари вадех за гориво. В този ред на мисли колкото и кощунско да звучи мисля, че най-добре би било да си взема един от тези двигатели:

2.4 24v V6 2xDOHC 177 PS (130 kW; 175 hp)

2.8 24v FSI V6 2xDOHC 210 PS (154 kW; 207 hp)

И да му сложа сложа най-хубавия възможен газов инжекцион. До колкото проверих вече има хора в София, които правят много професионално и кадърно всичко, така, че не може да се говори за скопвяване на колата, а просто за намаляване на половина на разхода за гориво. При дизелите ме притеснява това, че в един момент ако ми дойде нагорно цената на дизела и просто продавам колата. Нямаш алтернатива, нямаш какво да правиш. Не бих карал такава кола на скапана нафта взета от приятел в ДАП-а примерно :) Като гледам и си хвърчат нагоре цените на нафтата, а тези на газта си държат ниски стойности, а ако вземем че прекараме Набуко може и да паднат. Също така поддръжката на дизеловия двигател е много по-сериозна от колкото тази на бензиновия.

- окачване и скоростна кутия. 4х4 си е топ екстра както и да си го гледаме. Проблема, който виждам е, че комбинацията при бензиновите двигатели, които ми харесват е с мултитроник и 4х4 или с ръчка и предно само. Мултитроник бих карал с кеф, но пък има 200 страници по форумите колко зле е цялото нещо за поддръжка и колко се налива в нея. Другия момент е, че не съм планинар и 4х4 не ми е нужно особено. Примерно 2.8 FSI, tiptronic само с предно ми е перфектния вариант, само дето такъв не се произвежда, слагат само мултитроници. От друга страна ако взема дизел, има 2.7 тди типтроник 4х4. 2.7 а не 3 заради по-ниския данък основно пък и никога не съм бил състезател, важно е да ме вози комфортно колата.

- гуми, екстри, джанти - тия работи се променят, 2000лв ти е в и-бей piano black интериор, за същите пари се зима и цял нов перфектен кожен салон, не ме притесняват тези неща. Кефят ме няколко неща много - цветния FSI, keyless go, скорости на волана, вакумчета на вратите, комф седалки или есови с памет и хубава музика и тн.

Това са моите размисли и страсти по темата. С 20 души говорих, 30 различни мнения и гледни точки чух :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11347901787884508

В Добрич има 2.7 TDI Quattro седан 2007 година 205 000 километра с доста екстри и печка за 22 000 лева твърда цена.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така поддръжката на дизеловия двигател е много по-сериозна от колкото тази на бензиновия.

които ми харесват е с мултитроник и 4х4

И двете са глупости. А на тоя с В4-ката, дето ми изтри мнението че някои хора се надскачат, пускам го пак защото си държа на мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

2.4 24v V6 2xDOHC 177 PS (130 kW; 175 hp)

2.8 24v FSI V6 2xDOHC 210 PS (154 kW; 207 hp)

...

Според мен, тези мотори не са за 4Ф. Аз имах 3,0тди и мога да кажа че сток, дори и този мотор е на кантар. Просто колата е тежка. Но ако смяташ че това няма да те събори... за тези мотори се говори че са доста здрави. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, тези мотори не са за 4Ф. Аз имах 3,0тди и мога да кажа че сток, дори и този мотор е на кантар. Просто колата е тежка. Но ако смяташ че това няма да те събори... за тези мотори се говори че са доста здрави. :rolleyes:

Много си скромен. Чист тролей си е. От най бавните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си скромен. Чист тролей си е. От най бавните.

Абе не е от най-бавните, ама не е тва за което го смЕтат т.нар. потомствени дизелисти. Като се барне става, ама тук във форума тва е анАтема, щото се преебвали дюзи и др. бла-бла...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че и кутията се чупи, а и турбото за 10 000км си заминава. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Ти представяш ли си някой като скай си сложи чип, всеки ден пред блока ще се гледат показания на дюзи, луфтове на турбини. А не ми се мисли колко ше пише из форума. :hilezh: :hilezh:

  • Like 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, няма мултитроник с 4х4, когато колата е 4х4 е с типтроник, кога е на предно е мултитроник.

Е да де, това написах, че няма типтроник само с предно. Единсвтвения вариант за автоматик, бензин, предно е мултитроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си скромен. Чист тролей си е. От най бавните.

Тролей е да!

За справка https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArxlrY_Z_RcGdDBWY3FIOV9xVXVhYjVxbGZMRWdyN0E#gid=13

Виж пича от Сливен какви 14ки дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се хабиш заради Шпекса не знам ... щом не е чесън на 15 годишен курник той изобщо не го брои за превозно средство

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси батките рацери дето шестцилиндров трилитров дизел 220-230 коньове им е бавен. :lol:

Явно под Ес Ел 63 АМГ не признават (еле па целулитния шпекс с 20-годишния кенДЗеф на газ) - хвала на такЪви ора. :lol:

210 000 по километраж - някой ше се види у кола. :hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси батките рацери дето шестцилиндров трилитров дизел 220-230 коньове им е бавен. :lol:

...

Не ве Цони, не е бавен, може би очакванията са в повече... първоначално.

А и не сички скачат в този 6цил. трилитров дизел от последната здрава и може би затва не им се струва чак такъв болид. :lol:

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много оригинални постове и малко по същество. Така и не разбрахме от към стабилност и нетрошливост кой двигател е по-добрия избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси батките рацери дето шестцилиндров трилитров дизел 220-230 коньове им е бавен. :lol:

Еми Цоне на 2 тона тегло, с автомат и куатро, тази лимузина не може да се похвали със "спортно" усещане. Това прави по 110- 115 к.с. на 1000 килограма, което е близко като показатели с рено 19 1.8 атмосферен бензин с 135 к.с. и 1100 кг собствена маса. Някои хора от форума могат да го потвърдят. :rolleyes:

Относно здравината: колкото по- просто, толкова по- надеждно т.е. атмосферен бензин. Но пък дърпането на това тежко купе се отразява сериозно на разхода, няма как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...