okops Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Днес си карах и си палеше както трябва колата, по принцип си пали от четвърт оборот, но при последното палене в момента, вкойто тръгна да върти, изгърмя, отстрани е огънат и пушеше след като отворих капака. Въпросът ми е от се получи това нещо, на 3 години е, Искра е марката, може би просто му е дошло времето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Направи му една снимка как е гръмнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Просто е окъсил На старата кола така цял ден карам ,паля ,гася и при поредното запалване дори и лампите на таблото не светнаха.Викам си лабава клема.Намествам уж - дедов... меря с мултиКлеца 2 волта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 1 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Явно му е дошло времето Редактирано 1 Септември 2012 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Чуя ли Искра и Монбат и тръпки ме побиват,патил съм и с двете марки на служебни коли,а с едната марка и на личната,вече никога тия подобия на акумулатори. Редактирано 1 Септември 2012 от BAVARECA83 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 1 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Я предложете марка, за да се ориентирам и какви пари да подготвя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Я предложете марка, за да се ориентирам и какви пари да подготвя?Единия вариант си е Бош поне според мен,аз карам с Magnetti Marelli,вече над 3 години,без никакъв проблем,цената му беше 10 лева надолу от Боша,само че ми беше спешно,а бяха останали само акумулатори,твърде големи за да влязат под задната седалка.А с тоя въпросния Магнети,имаме и 3 служебни коли и вече са по над 4 години с тях,проблем досега никакъв.Цените и на двете ще са около 200лв. и нагоре. Редактирано 1 Септември 2012 от BAVARECA83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Плочите се огъват и окъсяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 1 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 А възможно ли е алтернаторът да презарежда, мисля че малко по - високи стойности даваше при замерване, на снимките се вижда, че е кипял - отгоре има петна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 А възможно ли е алтернаторът да презарежда, мисля че малко по - високи стойности даваше при замерване, на снимките се вижда, че е кипял - отгоре има петна?Да, на сторото ми Клио това беше причината да гръмне акумулатора ... всичко изтече. Проблемът беше в тъй наречения "диоден блок", ако не се лъжа за наименованието, бил е прецакан и заради него алтернатора е презареждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Ами измери му зареждането с мултицет сега на новия акумулатор - трябва да е в границите 13,8V - 14.5V . Като съответно на празен ход на запален двигател с включени големи консуматори не трябва да пада под 13.8V и при високи обороти не трябва да минава 14.5V. Редактирано 1 Септември 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 А възможно ли е стартера да е дал фира (окъсил) а всички да отстраняват следствието а не причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Чуя ли Искра и Монбат и тръпки ме побиват,патил съм и с двете марки на служебни коли,а с едната марка и на личната,вече никога тия подобия на акумулатори.За Монбат не съм съгласен.Карам вече 4та година с 62 Ампера Монбат и нямам никакви ядове за това време.Дори взех колата с някакъв Монбат,каран незнайно колко с 2 врящи клетки и пак палеше с повече въртене разбира се.На Бош акумулаторите са една идея по-хубави,но и по-скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 И понякога всичките гърмят при ел.неизправност. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 За Монбат не съм съгласен.Карам вече 4та година с 62 Ампера Монбат и нямам никакви ядове за това време.Дори взех колата с някакъв Монбат,каран незнайно колко с 2 врящи клетки и пак палеше с повече въртене разбира се.На две служебни коли се скапаха Монбатите за 2 години точно,и то Монбати 75Ah,все пак бяха служебни дизели.И аз взех колата с незнайно колко каран Монбат и първата зима сдаде багажа.На един комшия Монбата му умря първата година,ама нали си беше гаранционен,въртяха го,сукаха,дадоха му нов накрая и новия на втората зима умря тотално.А бе май зависи и какъв ще ти е късмета и да уцелиш качествена партида. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Kaзвал съм го няколко пъти вече, работим с всякакви марки акумулатори и статистиката казва много лоши неща за Монбат. Един приятел си взима 3 пъти акумулатор, за напълно изрядно японско 1,6, единия път беше рекламация първата седмица, втория път издържа 2 месеца, а сега последния държи, но на магия, пали винаги, но се усеща как е слабичък. Не е лесно да си мазохист при положение, че на пазара има поне 5 марки за подобни пари, които са далеч по-сигурни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Само за Монбат няма да се съглася,6 зими и даже 1 месец беше на Такси...Няма такъв акумулатор ...В момента съм с необслужваем Бош Силвър и Слава Богу не съм имал проблем,дори миналата зима,цяла седмица на -15 въртя и пали без грам замисляне.Също много хора знам да карат с Искра,дори и със скъпи коли (С класи,Бмв 7-ци и прочие).Мой приятел с такси е сменил всички уж маркови и много добри и даже не могат да достигнат до гаранцията от 6 месеца,на 4 -тия са аут.То не бяха Банер,Варта,Бош...С искра и монбат изкарва по 7-8 месеца,а са закачени бая неща към него,особено на такси!!!Всичко е явно до късмет де,но исках и аз да изкажа мнение и опит,забравих да кажа,че с тоя Бош съм я взел колата от Италия,тази година живот и здраве ще стане 3-та зима нему. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Tочно късмет е с тоя акумулатор Аз затова се опитвам да помогна със статистика от много бройки ама не слушат хората обикновено и решават да пробват дали са късметлии все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 (Редактирано) И моя монбат гръмна преди броени минути... сутринта беше паднал тотално.... зареждах го 8 часа с 3,52А, което си е далеч от 100%, преминах 40-50 км. след това имах още 2-3 запалвания на колата. Отидох на заведение, колата постоя близо 3 часа в покой и след това при самото завъртане на ключа и акумулатора гръмна. Необслужваем беше до момента на гърмежа след това капака отгоре беше излязал и също се беше сцепил отстрани. Принципно акумулатора е на около 4-5 години и миналата зима умираше лесно при -20/-25 градуса.. Утре ще замервам дали имам проблеми в инсталацията на колата преди да сложа нов акумулатор. От къде да започна да търся проблема ? Според мен акумулатора няма начин да е бил презареден.. Редактирано 2 Август 2015 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Само за информация и за статистиката,моя "Монбат" е на девет години и четири месеца откакто е купен и монтиран и колата си пали още с него.Вече прави проблеми,едната му клетка е заминала,но си мисля че до зимата мога да изкарам с него,въпреки проблемите,които прави.Все пак реших да го сменя от гледна точка на спокойствието и сигурността ми.Става дума за батерия от 62Ah. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Просто е бил дефектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 И моя монбат гръмна преди броени минути... сутринта беше паднал тотално.... зареждах го 8 часа с 3,52А, което си е далеч от 100%, преминах 40-50 км. след това имах още 2-3 запалвания на колата. Отидох на заведение, колата постоя близо 3 часа в покой и след това при самото завъртане на ключа и акумулатора гръмна. Необслужваем беше до момента на гърмежа след това капака отгоре беше излязал и също се беше сцепил отстрани. Принципно акумулатора е на около 4-5 години и миналата зима умираше лесно при -20/-25 градуса.. Утре ще замервам дали имам проблеми в инсталацията на колата преди да сложа нов акумулатор. От къде да започна да търся проблема ? Според мен акумулатора няма начин да е бил презареден.. не рови по колата в нея няма проблем. Купи си нов акумулатор направи си всички стандартни измервания (утечка и зареждане) и си карай. Покрай бившата ми работа на поне 2-ма колеги са гърмяли акумулатори ама със солиден взрив и половината акумулатор се разхвърча и само с късмет са се отървали че не е извадили нечие око. По принцип в пространството над плочите се натрупва водород при зареждането и ако някоя клетка е била оставена без достатъчно електролит (т.е. с оголени плочи) при паленето се образуват и солидни електродинамични сили между плочите от големия ток та са е отчупило нещо и е предизвикало искра която е взривила водорода. Това ти е сценката с взрива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Също тъка е възможно и огъване на решетките, искра или метално късо. Последствията са ясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Сложих друг акумулатор и няма проблем, иначе без товар на запален мотор на клемите волтажа е около 13,78 което мисля че е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Това с включени консуматори като фарове, климатик....ако е така си ок.Ако ли не, пробвай, ако паднеш под тази стойност която си дал не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване