Jump to content

Масло - ALT


Милчев

Recommended Posts

За Аудитата не знам, но на много много други марки и модели не се препоръчва да се прави, защото може сериозно да влоши ситуацията. Имаше скандал в Щатите около Jiffy Lube и някои модели на Хонда или Тойота (не си спомням точно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези две машини са с идентична технология и VW препоръчва да се прави тази процедура дори на нови коли на по 6000-20000 км и/или на всеки две години без оглед навъртяните километри, като това включва и последните нови коли на VW след 2015 независимо кой модел. Това се случи с моят Тигуан на 17000км докато е в гаранция. Нищо лошо не му се е случило на Тигуана, върви си няма проблем. Процедурата се прави преди смяна на маслото. Не се обеднява от такава процедура струва 115$ със таксите.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Как каква? Премахва всички утайки от мотора. След време, ще има полза от тази клизма. Няма да има проблем с чаткащи повдигачи,и тем подобни малки проблеми!

Жалко, че няма къде да намеря в нашия край такава машина. При нас няма кой спирачната течност да ти смени, камо ли такива екстри!

Правилно IceHeart !

Премахва нагарите, утайките, всички вредни наслагвания при работата на двигателя.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил къде видя че Ауди препоръчва да се прави тази процедура?

 

Аз гледам да изпълнявам стриктно официалната програмата за поддръжка на моята кола, но в нея никъде не фигурира това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Если в отработанном масле в большом количестве присутствует металлическая стружка и продукты износа, это указывает на наличие задиров, например, в подшипниках коленчатого вала и шатунных подшипниках. Чтобы исключить нежелательные последствия ремонта, необходимо тщательно очистить масляные каналы и шланги. Кроме того, необходимо очистить охладитель масла, если он имеется.

Това е от упътване за експлоатация на Ауди А4 Б6/7.Как обаче да се почисти системата не открих в мануала.Явно се има предвид процедурата да се извърши в специализиран сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7/11/2016 at 8:52, ndp007 написа:

какво масло да сложа за промиването заедно с Engine Flush

 

По време на процедурата за промиване ползвам същото масло, с което после зареждам двигателя и карам, в моят случай това е M1 0W40.  Купувам малко по-голямо количество масло (около 8 литра), от което после ми остава и за доливане, за това и написах, че моята процедура е оскъпена. Не използвам специално промивно масло за промиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 minutes ago, batiaro said:

Ако в използваното масло присъства голямо количество метални стружки и продукти от износване, това показва наличието на неравности, например в лагери на коляновия вал и лагери на свързващите оси. За да се елиминират нежеланите ефекти от ремонт, могат внимателно да се почистят маслените канали и маркучи. В допълнение е необходимо да се почисти охладителя на маслото, ако е приложимо.

Това е от упътване за експлоатация на Ауди А4 Б6/7.Как обаче да се почисти системата не открих в мануала.Явно се има предвид процедурата да се извърши в специализиран сервиз.

 

Да, но тук става дума за голямо количество стружки в маслото и подобни, които не се образуват при изправен двигател. Въпроса ми беше за препоръка от Ауди за периодично промиване, за каквато колегата Вайкинг Уориър трърди.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,препоръки точно за промиване на маслената система няма в мануала.Дори пак с червен цвят е написано,че Ауди забранява използването на всякакви добавки в маслото.А почистващите препарати са си добавки.Има си опреден срок за смяна на масло,15000 км./1 година.Има и Лонг-лайф сервиз,но за него няма посочен точен срок на смяна.Може би при официалния представител трябва да се пита,дали колата подлежи на лонг-лайф или на нормален срок.

Отделно в главата за смяна на маслото е написано следното:

"Частая замена двигательного масла является главной профилактической процедурой обслуживания, доступной механику-любителю. С течением времени масло подвержено разжижению и загрязнению, что ведёт к преждевременному износу двигателя."

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развалихте хубавата и важна тема за ALT .......

На кола втора употреба без да се свали капака на клапаните и да се види какво е състоянието с нагара, т.н бърза промивка не се прави. Особено на коли с ТК. Скъпичко излиза след това ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да, но тук става дума за голямо количество стружки в маслото и подобни, които не се образуват при изправен двигател. Въпроса ми беше за препоръка от Ауди за периодично промиване, за каквато колегата Вайкинг Уориър трърди.

Аз споменавам за VW не за Ауди. Моята кола е VW и това е препоръката в наръчника на VW и трябва да се осъществи във оторизиран сервиз на VW със препоръчителните консумативи,машини и специалисти.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега, би ли споделил къде видя че Ауди препоръчва да се прави тази процедура?

 

Аз гледам да изпълнявам стриктно официалната програмата за поддръжка на моята кола, но в нея никъде не фигурира това.

За VW става въпрос. Никъде не споменавам Ауди. Това за уточнение и да се избягват недоразумения. Поздрави!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега разбрах. Аз помислих че ти визираше VW AG в ролята си на производител на Аудита, главно защото сме в Ауди форум.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.07.2016 г. at 19:44, Nikosaul написа:

 

Е, как е? Не е добре!

За сравнение при мен за периода от Октомври '15 до Април '16, за 400м.ч. и изминати 12930км от които 70/30 - градско/извънградско, съм долял 1.3л масло М1 0W40.

 

Ако всичко друго, за което съм писал е в норма, може и да е от гумички, но имай в предвид, че оригиналните гумички на клапаните се предават след 250хил.км., е може и по-рано, но зависи какви температури са преживяли... Нагар! много нагар има според мен и са се спекли сегментите от нагар.

 

 

тя колата е на 240 хиляди и ако е върната малко значи е много вероятно да са заминали гумичките а за сегментите честно казано и те са спечени но се колебая дали да правя такава промивка да не вземе да се задръсти още повече самата маслопреносна система.Според мен най-добре е да се отвори двигателя и една профилактика : ремонт на главата замерване на основните и биелните лагери и елипсата на цилиндрите и тогава ако всичко е наред на отворен двигател една хубава промивка.Обаче не всеки може да го направи.Очакваите моите резултати когато се захлади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой може ли да каже при него така ли изглеждат тези маркучи,мисля че от тук ми идва сериозен разход на масло.Точно на мястото където се съединяват е разхлабено и доста омаслено.Мисля,че ми липсва някаква скоба за пристягане.Временно съм го стегнал със свински опашки.Карам с  Total 10W40. B6 ALT :)

DSC_0242.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с каквото масло и да караш все тая каквито и клапъни да сменяш пак няма да стане.От там единственно може да ти дърпа въздух. преди два дни си смених гумичките на клапаните мога да ви кажа че бяха станали дървени.Скоро ще пиша какви са резултатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имаш ли наблюдение вече за разхода?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имам наблюдения , положението си е същото за 1500 км едно кило.Гумичките наистина не ставаха бяха твърди и клапаните пропадаха.Поне си смених помпата че се беше поразтекла.Незнам ся тия сегменти много зор се сменят и малко не ми се занимава ама ще си помисля.Ако някой е сменял да каже дали става бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

В крайна сметка, има ли някакъв ефективен метод за намаляване на разхода на масло и в какви цифри става дума, освен смяна на двигателя с друг? В момента карам и аз ALT двигател, който последно ми изхарчи 2л/1500км. Последно е налято Тотал 10W40, като през последните 2 години е наливано всякакво масло и разхода винаги варира между 2л/1500км или 2л/2000км. Маслото се сменя на всеки 8000 км. Колата се кара 90% градско 10% извън града, като в града средната скорост е 40 км/ч, извън него е 110 км/ч. При мен гофрираният маркуч между клапана на капака на клапаните и входящият въздух след филтъра е спукан. Какво мога да направя, но да е ефикасно? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Nikosaul е дал много добри насоки какво да се направи! В случай ,че мотора няма някой друг сериозен проблем.Мое мнение е да пробва човек всичко(според финасите и желанието).Но тия мотори са меко казано маслопийци (има изключения ).Аз съм се примирил и си доливам, НО като слушам 1л/1000 км и аз да знам че друг гори примерно 1л/4-5000км бих се замислил да ли да не го отворя за една ревизия на сигменти и. ..всичко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гумички не се оправя. Ако ми кажете как най-лесно се сваля картера (защото знам че не е лесно) мога да ви дам резултати и за сегментите.И повярваите там е проблема.Нито маслото прегрява нито картерната вентилация го вдига. Това е много масло.Ако някои може да обясни и защо един път за 200 км изчезва половин литър а друг път за 1000 км не го е барнала там е истината. Преди време имах мазда със същия проблем познаите какво намерин след като отворих двигателя-4 счупени бутала между масленния и въздущния сегмент и имаше компресия над 10.Сега някои ще кажат ама то е мазда.Мазда е ама е двигател с вътрешно горене и си има бутала и сегменти дето се трошат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има този феномен. Веднъж гори литър за около 500 км, друг път литър за 2000 км. Но в масовия случай е литър на 1000 км. Но не ми се отваря двигател. Като спре да пали или започне да го гори на равно с бензина, тогава ще му се прави дисекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за около 3000 км налях литър, и после пак на 3000км литър, това ми са първите впечатления от колата.

П.С. При тези цени на маслата, не ми пречи изобщо.

Редактирано от stingray
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава грешка за богата смес, което не ми е ясно от какво е, защото са сменени филтри, бубини и свещи, направено е цялостно обслужване, както и са проверени всички кабели по запалването и е сменено релето на бубините. От ауспуха не пуши, много рядко, когато съм долял литър масло и съм на дълъг път, понамирисва на масло и пуши лееко, но за 100 км някъде спира. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката за богата смес е ако имаш газова. На мен ми дава грешка че катализатора е под ефективносттс но сигурно е защото се тъпче с изгоряло масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали ако се сменят буталата заедно с сегментите ще се реши проблема?В руските форуми има хора сменили сегменти пак без особен ефект.При 2.0 TFSI моторите се пише че се решава проблема със смяна на буталата,ама никъде не срещнах някой с ALT да го е правил.Иначе питах в магазина за бутала и ми дадоха оферта по 250лв на брой комплект със сегментите Mahle стандартен размер.Незнам кой би хвърлил над 1000лв за проба.Моята засега харчи около литър на 5000км ма незнам докога ще е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...