dekzz Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 И аз карам от няколко дена с голфови тампони отпред. Даже и амортисьорите сменихме и кефа е голям! Естествено благодарности на Пепи за отлично свършената работа :beer: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suicidal maniak Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 И аз се метнах на модната трансформация! За сега съм доволен от поведението на автомобила, но май ще се наложи да повдигна и задницата . За работата на Пепи какво да кажа, перфектен както винаги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 В Ем комплект се продават два вида тампони за подлагане от долу на пружините на задния мост за Опел и Голф.Какви тъмпони ползвате , от Опел или Голф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 голф,не са баш това което очакваш но става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Благодаря за бързия отговор.На Джета двойка преди години подлагах стар лагер 307 и не беше много зле , но като свалих газовата бутилка стана много високо окачването отзад, новия собственик не искаше газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 Какво мислите за ето това техническо решение http://www.ebay.de/itm/Alu-Domlager-Audi-80-Coupe-Rallye-Racing-Top-Mount-Aluminium-Audi-Quattro-/321011581018?pt=DE_Autoteile&hash=item4abdc8005a, освен че цената е малко височка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 Това до колкото аз виждам се монтира на твърдо към отвора на бомбето, а втулката в която се монтира стержена на амотрисьора е на унибал към това тяло. Идеално решение за бегачка. Крайно неподходящо за ежедневна кола. Тоя унибал трака повече от каквото и да е разбито по предницата на Б4! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen700 Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 И аз от днес съм с модифицирана предница и разликата е голяма.Изминал съм едва 15 километра но веднага се усеща разликата.По леко се върти волана няма чукане лопане и т.н. Благодаря на коко60 и искам да попитам какво му е мнението за предни амортисьори Sachs-маслени.- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Не съм имал Закс маслени. Аз съм с Б4, бях с Монро маслени като купих колата, заминаха, консултирах се с КОКО 100 Ц4, и взех Боге Турбо - газови. Сега съм доволен. Гледам че си с Б3, ако искаш консултирай се с него, какво най-добро може да ти предложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 С малко закъснение и аз да добавя едно мнение за тампоните!След слагането на новите тампони предницата която и така си беше висока се надигна още малко.Започнах да търся пружини да я сваля малко че колата замяза на немска овчарка.Случаино видях същата Б4ка която стоеше много добре,срам не срам наведах се до предната гума .Пружините бяха 2жълти+3сини ленти и колата беше бензиново комби,Намерих такива пружини и ги монтирах на моето дизелово комби,всичко заспа!Сега стойката е с много лек наклон напред,като цяло равна и гумата точно описва калника на около 2-3 пръста. За тампоните мога да кажа само хубави неща,цяло лято карам с тях и до сега нямам никъкви проблеми!С колегата коко60 се разбрахме с две приказки,евала!Снимки нямам,но ако някой го интересува мога да кача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 22 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2013 Малко да освежа темата със снимков материал (нищо невиждано, но все пак интересно) от скорошната смяна на тампоните на един Competition с така наречените от мен " Тампони КРАЙ™ " на koko60: Смачкана работа... Боклик: КРАЙ™: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 До колкото се сещам темата и идеята дойдоха от решение при руснаците, от техен сайт.....явно и те патили от тампоните. Някои от колегите натъквал ли се е на проблема с тропането в западняшки форуми или сайтове? В смисъл немци, австрийци, италианци, холандци и т.н....реват ли от такава болежка или те там слагат оригинални части и не им е това на главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 немци, австрийци, италианци, холандци и т.н....реват ли от такава болежка или те там слагат оригинални части и не им е това на главата?Как да реват, като имат пътища хората, а освен това те когато са ги карали тея коли, които ние сега караме, то още не е бил измислен интернет. ЗабраЙли са ги отдавна според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Може да са ревали, ама е било много отдавна и са забравили. Вече са изхвърлили тези коли, не са знаели как да си оправят тампоните! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Заради повдигането на предницата ,с съдействието на бранда Sinister,тарелките вече ще са свалени максимално надолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 24 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2013 на coupe quattro 20v някой слагал ли е ...утре ще постна снимка на сменени преди 500км уж оригинални подсилени... капачките щръкнаха пслед няколко дена каране по Варна...сега тропа и ходи леко наляво надясно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2013 Май и аз ще се ориентирам към преправените голфови тампони....Сега съм с втори комплект от бразилския Лемфьордер и съм разочарован. Сложих ги пролетта и след няколко месеца само тропат яко и пукат при въртене на място, иначе не са слегнали. В средата на Януари ще сменям тампони на магарето, че вече два от тях са скъсани след 80 000 км. по нашите и незнайно колко по италианските пътища. Вероятно тогава ще гледам да поръчам тук и тези за макферсоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 24 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2013 (Редактирано) еми май няма друг начин от както направих купето вече 3-ти комплект сменям не се мачкат ами от лагера се трошат а съм минал не повече от 3к км аз нали постоянно го правя Редактирано 24 Декември 2013 от knikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_audi Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Здравейте колеги , аз съм от Горна Оряховица , къде мога да ви намеря в Търново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 На Пишмана са и тримата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jum Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Оппааа,от събота и аз съм с модифицирани тампониииииииии,На пръв поглед нещата иглеждат доста добре !Стегна се доста колата,"олаби" се волана,минава по дупките много добреи остава да видим как стоят нещата с издържливостта.Ще покараме и ще видим.Благодаря за споделената иновация и за съдействието на koko 60. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beili Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) Колеги,извинявам се за въпроса , но размерите този тампон :http://drive.bg/product_info.php?cPath=10111_10471&products_id=1577175&ModelId=1875там където ляга в бомбето от Голф 3 ,има ли нещо общо с нашите за Б4 ? Ако някой ги е сравнявал нека сподели и се извинявам ако съм подразнил някого. Редактирано 28 Януари 2014 от beili Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Тампона се изпилява докато влезе плътно в бомбето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Тампона от Голф 3 е много по голям по диаметър от тампона на Б4. Най- близко е Голф 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beili Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 ОК благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts