netizen Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Ти все пак убеден ли си, че ако я беше засилил още малко нямаше да напълни километража до 260км/ч ?Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Да не е пренадуло нещо турбото. Да е минало в авариен режим. Като я угаси и поизстина, пак ли е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Бреех, тия 110-ки много вървежни, аз с моите 131 прави 220 и до там, ти с 110-то ще обърнеш километража бе...Иначе по темата, 99 процента е претурбинирала и е влезнала в авариен режим, то бива ли да го цедиш до почти 5к оборота, се пак караш дизел, не спортна кола нали така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achopopov Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 оправила се е Chobanov, дизелите имат сума ти и настройки...90 коня могат да вървят повече от 110, 110 повече от 131 и т.н. Не казвам нищо конкретно, просто майстори колкото си искаш и докато попаднеш на свестни да си ходиш само при тях е зор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Под, настройки ЧИП Тунинг ли да разбирам колега, защото с ЧИП 131-то коня ги дават да варвят 245 км/ч максимално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achopopov Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 не, нямам чип аз имам предвид милилитрите, които компютъра трябва да ти подава към помпата, дали турбото е чисто и работи добре, дебитометъра дали не е задръстен ии т.н. повечето хора не обръщат внимание на тези неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Ако вече се надлъгахте да затварям?Или още е забавно за някой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Вземи го чипосай да направиш 270.. бива си вярваш ама чак пък толкова.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 колега нещо си се вкарал във филма 240 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 (Редактирано) Нещо на клипчето пише 130 пък се говори за 110. И така ги подминава колите някак така бжжжжжжж а не фииууу. Шегичка, а?Или всички карат с 180 пък нашия с 240. Заглавието не отговаря на правилата. Попромених го малко. Редактирано 20 Януари 2013 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 (Редактирано) Модерно ТДИ е било преди време , вече си е просто стар навеС /ноу бед фийлингс/ Принципно афн-а е доста корав , и за да го строшиш си требе бая труд...Ма при положение че нищо не ти е светнало и не си чул някакви странни шумове , най-вероятно си внушаваш.П.П.Чак сега видях.Викаш тАва 1.9 110 коня мое и да върви повече от някоя еСка , зависи от кАмпютрите един вид ? :flehan: Редактирано 20 Януари 2013 от owwyxw Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Има някаква логика за милилитрите ... Аз лично се възхищавам на този АФН, може би ако повечето имащи биха вдигнали тия 240 щяха друго да говорят, но отделен въпрос. Евалата ! Ачо, казваш, че турбината свирила, ами ако променливата е останала (заседнала) в горно положение, т.е. при запален двигател вакуума дърпа нагоре, и при гасене пуска лостчето надолу ... Та мисълта ми е да е останало в горно положение, пък като е застинало малко турбото да се пооправило. Знам ли може само да се гадае ... Успех все пак ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Ако вече се надлъгахте да затварям?Или още е забавно за някой?Сакън, недей .. Темата е много полезна, може някой Немски инженер да влезе и да прочете, как с едни милилитри се вдига максималната скорост с 40-50 км .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achopopov Публикувано 20 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Ще ви направя едно клипче да си го имате за спомен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Давай, ама с GPS ако може Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Преди имаше един дето АФН-на му горял под 4/100 на някакъв Сеат,сега тука друг вдига с него 240,кво е тва чудо на чудесата инженерно бе.Ми то обезмисля всички останали мотори,бах тоя кюмюрник,тва нафтово съвършенство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Не му е верен километража на колегата, к'во толко се палите. Аз съм вдигал най-много 190 км/ч и мисля, че това е максимума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achopopov Публикувано 20 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 За километража не споря верен ли е не е ли, никога не съм го проверявал. Просто излязох на пътя, на таблото стрелката беше на 240 и до там...Виждам, че доста невярващи се появиха и изказаха по темата, аз лично мисля, че ако си настроиш добре тди-то и се грижиш за колата няма да и е проблем (освен, ако заводски не е ограничена). Купих я от автосалон преди половин година и оттогава насам и е направена пълна профилактика за всяка част която може да има отпред под капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Явно се е отворил парашута след като сте пуснали колата от самолет. Иначе нямаше да пишеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 http://ecomodder.com/forum/tool-aero-rolling-resistance.phpпоиграйте си.. много интересно сайтче.малко данни за А4:Weight = 1320kgCd = 0.31A = 2.04 sq.mнеобходимите конски сили са на колелата. на мотора си ги сметнете bие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Идея за модераторите: крайно време да е има раздел "научна фантастика", или "най-смешен виц" за теми като тази ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Бате, не се обиждай, ама някои хора тук караме доста по-мощни коли от теб, а преди това сме карали и по-маломощни, та не е като да нямаме представа кое колко върви... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achopopov Публикувано 20 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Излишно е да обсъждаме, ще ги направя пак километрите и ще кача клипче за разбиращите и каращите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Гледайте само колегата, как верно ще ви влезе като нинджа с некое клипче на 240....ahhahahНеверен климоетраж, яко засилка и попътен вятър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване