Jump to content

Интересна случка - 1.9 TDI 110hp вдигна 240км/ч


achopopov

Recommended Posts

Ти все пак убеден ли си, че ако я беше засилил още малко нямаше да напълни километража до 260км/ч ?

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бреех, тия 110-ки много вървежни, аз с моите 131 прави 220 и до там, ти с 110-то ще обърнеш километража бе...

Иначе по темата, 99 процента е претурбинирала и е влезнала в авариен режим, то бива ли да го цедиш до почти 5к оборота, се пак караш дизел, не спортна кола нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправила се е :bia:

Chobanov, дизелите имат сума ти и настройки...90 коня могат да вървят повече от 110, 110 повече от 131 и т.н. Не казвам нищо конкретно, просто майстори колкото си искаш и докато попаднеш на свестни да си ходиш само при тях е зор:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под, настройки ЧИП Тунинг ли да разбирам колега, защото с ЧИП 131-то коня ги дават да варвят 245 км/ч максимално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, нямам чип аз:) имам предвид милилитрите, които компютъра трябва да ти подава към помпата, дали турбото е чисто и работи добре, дебитометъра дали не е задръстен ии т.н. повечето хора не обръщат внимание на тези неща:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вече се надлъгахте да затварям?

Или още е забавно за някой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо на клипчето пише 130 пък се говори за 110. И така ги подминава колите някак така бжжжжжжж а не фииууу. Шегичка, а?

Или всички карат с 180 пък нашия с 240. :gruebel:

Заглавието не отговаря на правилата. Попромених го малко.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модерно ТДИ е било преди време , вече си е просто стар навеС /ноу бед фийлингс/

Принципно афн-а е доста корав , и за да го строшиш си требе бая труд...Ма при положение че нищо не ти е светнало и не си чул някакви странни шумове , най-вероятно си внушаваш.

П.П.

Чак сега видях.

Викаш тАва 1.9 110 коня мое и да върви повече от някоя еСка , зависи от кАмпютрите един вид ? :hilezh::flehan: :flehan:

Редактирано от owwyxw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някаква логика за милилитрите ... Аз лично се възхищавам на този АФН, може би ако повечето имащи биха вдигнали тия 240 щяха друго да говорят, но отделен въпрос. Евалата ! ;) Ачо, казваш, че турбината свирила, ами ако променливата е останала (заседнала) в горно положение, т.е. при запален двигател вакуума дърпа нагоре, и при гасене пуска лостчето надолу ... Та мисълта ми е да е останало в горно положение, пък като е застинало малко турбото да се пооправило. Знам ли може само да се гадае ... Успех все пак !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вече се надлъгахте да затварям?

Или още е забавно за някой?

Сакън, недей .. :D

Темата е много полезна, може някой Немски инженер да влезе и да прочете, как с едни милилитри се вдига максималната скорост с 40-50 км .. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди имаше един дето АФН-на му горял под 4/100 на някакъв Сеат,сега тука друг вдига с него 240,кво е тва чудо на чудесата инженерно бе.Ми то обезмисля всички останали мотори,бах тоя кюмюрник,тва нафтово съвършенство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му е верен километража на колегата, к'во толко се палите. Аз съм вдигал най-много 190 км/ч и мисля, че това е максимума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километража не споря верен ли е не е ли, никога не съм го проверявал. Просто излязох на пътя, на таблото стрелката беше на 240 и до там...Виждам, че доста невярващи се появиха и изказаха по темата, аз лично мисля, че ако си настроиш добре тди-то и се грижиш за колата няма да и е проблем (освен, ако заводски не е ограничена). Купих я от автосалон преди половин година и оттогава насам и е направена пълна профилактика за всяка част която може да има отпред под капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://ecomodder.com/forum/tool-aero-rolling-resistance.php

поиграйте си.. много интересно сайтче.

малко данни за А4:

Weight = 1320kg

Cd = 0.31

A = 2.04 sq.m

необходимите конски сили са на колелата. на мотора си ги сметнете bие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея за модераторите: крайно време да е има раздел "научна фантастика", или "най-смешен виц" за теми като тази :)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, не се обиждай, ама някои хора тук караме доста по-мощни коли от теб, а преди това сме карали и по-маломощни, та не е като да нямаме представа кое колко върви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайте само колегата, как верно ще ви влезе като нинджа с некое клипче на 240....ahhahah

Неверен климоетраж, яко засилка и попътен вятър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...