Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

Sag аз си нарязах ръката предния път на това място и оставих за Арсов :)

ПП не съм сцепил глава просто имам една здрава за продаване :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това 3.2 е нямало автомат. То няма много варианти.

 Или автомата го причинява или обтегачите/веригите. Ще се намери кво е, рано или късно.

 

Е трябва да са веригите или нещо по запалителната система, защото същото това го има и при по-старите V6/V8 с ръчка и то е доооста по-зле даже там. Освен някой с нова кола да каже как е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май всички се клатят, да не ти пука. Четох, че може да е от налягането на нафтата, но при теб правилното гориво липсва.

Все повече си мисля, че е заради кутията, особено след като при мен изчезна след описаните процедури.

 

Да ви се оплача - извадих без да искам един от плафоните, осветяващи под вратите и понеже кабела му е супер къс, не мога по никакъв начин да го включа обратно.

Единственото, което за момента ми хрумва е да се свали кората на вратата, за да се сглоби обратно, което изобщо не ми харесва. На теория би трябвало някой с тънки пръсти да може да събере плафона вътре в кората с кабела и после да го извади отвън през отвора, но аз не успях :-( Някакви идеи как да се справя с драмата?

предлагам да се видим и за 10 секунди да ти сложа въпросната букса... на всички врати са мноого къси кабелите ама  си има "рецепта"..Тъкмо ще видиш кво съм сътворил..Поздрави

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е трябва да са веригите или нещо по запалителната система, защото същото това го има и при по-старите V6/V8 с ръчка и то е доооста по-зле даже там. Освен някой с нова кола да каже как е...

Старите нямат вериги. :)

 

пс всъщност имат за вала горе по една. Ба ли го.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекси, това тресене го има на повечето коли с веосмак, които съм карал. Кефи се на колата и не се занимавай с глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

arsov - с удоволствие, само кажи кога и къде. Има и една подробност – опитвах да включа буксата, като вкарах плафона вътре във вратата и той падна вътре.

Със сигурност може да се извади с нещо лепкаво :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като днеска смениха маслото в автомата това тресене/клатене изчезна. Но утре ще покарам тръца да сравня.

 

Забравих да ти покажа моя какви ги върши въпреки, че има омекнали тампони. Като е на "N" автомата може ли да вибрира той след като е разкачен от двигателя?  :huh:  Аз още си мисля, че не в автомата е причината съдейки от това, че всички ръчки без тая пловдивската го имат това. Не че ще ме спре да си купя осмак, ама просто трудно спя като незнам защо  :hilezh: 

Няма никво тресене и клатене при мене при работа на място. Сигурно щото нямам такъв типспрелтроник :hilezh:

Значи ли това, че не можеш да усетиш на гъзомер кога работи? На какъв пробег е твоя осмак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всички режими е по добре автомата но не кой знае колко. Утре ще сравня с тръца но не е станало като при него но е доста по добре.



60 хиляди

Баси барото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти сети ли се да ги питаш в Порше за тоя феномен? Ако изобщо на някой там му пука за такива дреболии  :lol:  Сега се опитвам да се сетя по другите коли възможно ли е да има връзка с автомата когато е на "N", обаче пак си остава факта, че всички 2,6 2,8  2,7Т 4,2 го имат 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерил съм си ел. салон с памет и на двете седалки, обаче.......

Какво ще ми трябва за да го подкарам? Какво трябва да взема от донора?

Гледам някакви кабели из нета, нещо пише 2,5мм2 , много съм бос в тази материя, то е ясно, че ще ми го монтират (мисля си за Хеед), няма сам да се мъча, ама да знам какво да им занеса, за да не се проточи със седмици.........

Дайте малко, акъл, моля :spot:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябва ти окабеляването на двете предни врати + копчетата на тях + декоративните лайстни. Ако не са еднакви си купуваш други, като твоите. Окабеляването до седалките е друго. Има един комп, който се сменя за седалките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавайте къде си оставяте колите за пране или просто стойте и съблюдавайте процеса. За по-бързо и лесно се използва агресивна химия и е честа практика да се влиза вътре с водоструйка.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората работят качествено без подобни извращения, които описва Райно. За кожен салон имс също процедура с няколко препарата след което кожата изглежда страхотно. Не знам обаче колко сърува, видях само едно бееемве как го бяха пипнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не знаех как се откопчават щипките на корите и не исках да счупя нещо, не виждам защо се подиграваш.

Момчето ми отдели от времето си в уикенда, за което благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти сети ли се да ги питаш в Порше за тоя феномен? Ако изобщо на някой там му пука за такива дреболии  :lol:  Сега се опитвам да се сетя по другите коли възможно ли е да има връзка с автомата когато е на "N", обаче пак си остава факта, че всички 2,6 2,8  2,7Т 4,2 го имат 

Ще питам така и така ще ходя да си вадя втори ключ. Ама сега разликата с тръца е вече минимална, та не знам дали няма да ме помислят за малко куку ще ги питам за неща дето те няма как да ги усетят. То ако не ми е подръка тръца никога няма се занимавам с тея глупости. Че има връзка с автомата има, но явно не е само от него. А двигателя не мърда грам. Кога ше идваш да гледаш онова ауди ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...