Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Публикувано (Редактирано)

Мишо прави тази работа с турбото. Мился 400-500 лв и си готов.

Колелце ще ти направи всеки стругар/фрезар, но материала е важен и обработката след това. Да не се окаже много мек. Вземаш колелцето и отиваш в магазина и търсиш същото метално. Все от някоя кола за някъде ще се намери такова.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега върви в Порше (аз ходих в Порше-изток, че ми беше по път), където ще ти монтират само моторчето и ще го калиброват. За калиброването си има специален мини-компютър, който е само за това действие-нз Мишо дали го има. Моторчето се продава отделно и е около 500 лева.

Турбото не се сваля, както ти беше напсал по-горе някой колега. Всичко се прави на колата за около 2 часа. Ти си преценявай :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи според мен доста хора ще искат такива зъбни колелца, щото реално това се прецаква в модулите за 2.0тди и 3.0тди. Само един път съм виждал изгоряла електроника на дросел на 2.0тди, а оронени зъби много пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за 2,0 тди, се прави компа софтуерно да определя горивото не по дебитомер а по МАП сензора и от там на такива екстри като дросел, егр и дебитомер можеш да им биеш един шут и да не се занимаваш повече със зъбни колелца, почистване на затлачен от саждите ЕГР на 10 000 километра, мръсен колектор и т.н.Отделно колата има по-добър респонс в ниските обороти.Единствения недостатък е малко по-твърдата работа на мотора защото лапа само чист въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че като лапа само чист въздух трябва да работи по-добре. Аз нещо не разбирам "твърда" и "мека" работа на един двигател какво значи. И ако може малко повече инфо кое как, че така пак остават едни часове ресърч за правене :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тя работи по-добре в смисъл, че върви по-леко, ускорява по-приятно, но от повечето кислород в цилиндъра се повишава температурата на горене и от там идва малко по-твърдата работа.Но тази по-висока температура не е опасна защото е далеч по-ниска от температурата при максимално натоварване, когато между другото егр трябва да е напълно затворен и да не пуска сажди в мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без EGR колата не върви и не загрява и няма да имаш парно. Не давай съвети на другите хора, без да си го пробвал. Това не е АФНа, който и без ЕГР загрява.

Ако навън е под нулата, ти няма да минеш 70 градуса на антифриза, ако пуснеш парно на външен въздух. На извънградско колата след 140 ще изстива. Такава грешка направих с първата си 4F-ка преди няколко години и съжалявах после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези колелца в дросела ли става въпрос? При 3.0 TDI дроселовите колелца са различни от тези при моторчетата на клапите, а дали и кои от тях са същите кото тези в 2.0 TDi, ти ще кажеш. Аз съм карал с повреден (отворен) дросел и въобще не съм имал проблеми със загряване и температура, само колата беше по-рязка при потегляне, но и заради повечето въздух имаше лек "брум" в работата на двигателя на място при стабилни обороти на 777рпм.

Ако говорим за изработка на зъбни колелца, аз проявявам интерес - да си имам резерв и да си направя стария дросел. Също е интересно да има един кит и за моторчетата на клапите, защото и те доколкото знам дават фира в един момент.

Проблем и по- трудно (да не кажа невъзможно) е закрепянето на черната зъбна рейка към оста . Проблем е, и ако едното е метално а другото пластмасово, тогава пластмасовото ще замине за нула време.

Ако и двата елемента са метални, то рейката трябва да се изработи анблок с оста или да се заварява отделно,. Ако са пластмасови то материала е технологична пластмаса по спецификация и не е скъп. Същата фирма, която предлага материала, за изработка на една бройка обикновено кръгло колелце искаше 100лв, като щели да го правят ръчно.

П.П. Не става и със зъботехническа отливка icon_mrgreen.gif - материала, който ползват не вирее в суха среда и бил много чуплив .

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за това пластмасово колелце става въпрос. На 2.0тди в ЕГР-то е с друг размер. Такова колелце има и в дросела на 1.8Т :) и на още куп други двигатели, но на всичките размерите са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с достъп до уникални машини. Ще гледам крематор ако изнамери едно колелце да го дам на да ми направи десетина копия от инженерна пластмаса или пък от алуминий/неръждавейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бялото колелце в 3.0 ТДИ е същото като това в Polo 1,4 и други - взимал съм го за 10 лв от такъв дросел, но като контактуваше с прецаканата рейка се урони за нула време.

N1995, разпитай го сериозно. Аз мога да ти дам образци от 3.0 ТДИ дросел.

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам дросел от 2.0тди с точно този проблем, само бялото колелце е оронено, другото е здраво. 300лв е такъв дросел и го купуваш заради някво просто колелце за 10-20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не 300 а в Порше е 850,скоро купувах егр-а и момчето първо цъкна с мишката на дросела за цена .Егр-а за 2.0 тди са го дигнали на 650 ,за сравнение преди 3 години беше 440

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гризли също може да прояви интерес да ги изработи ако има интерес и перспектива за повече бройки, той нали прави за километражи подобни. Обсъждал съм го преди време с него zustimm.gif.

300лв е цена морга навярно hilezh.gif.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами някой като го закъса за ЕГР за 2.0тди да ми се обади, на около 300лв мога да го намеря нов, включително и другия дросел V157. Също и тези за 3.0тди мога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VDO

Мога и този V157, другия дросел на 350лв да го намеря.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко цени за дросели за 3.0тди да вкарам. Тоя централния дросел е 500лв, тия на всмукателите по 300лв, лостчето, което дърпа самите дросели е 30лв. Дроселите са SIEMENS-VDO.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...