baba Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Хем стават по-респонсабъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 18 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Мишо прави тази работа с турбото. Мился 400-500 лв и си готов.Колелце ще ти направи всеки стругар/фрезар, но материала е важен и обработката след това. Да не се окаже много мек. Вземаш колелцето и отиваш в магазина и търсиш същото метално. Все от някоя кола за някъде ще се намери такова. Редактирано 18 Март 2013 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Благодаря Ви много за информацията, ще пробвам при Мишо, дано да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Колега върви в Порше (аз ходих в Порше-изток, че ми беше по път), където ще ти монтират само моторчето и ще го калиброват. За калиброването си има специален мини-компютър, който е само за това действие-нз Мишо дали го има. Моторчето се продава отделно и е около 500 лева. Турбото не се сваля, както ти беше напсал по-горе някой колега. Всичко се прави на колата за около 2 часа. Ти си преценявай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Зъбните колела по поръчка излизат доста дебело поради модула им и единичните бройки. В МЕИ съм чувал че правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Значи според мен доста хора ще искат такива зъбни колелца, щото реално това се прецаква в модулите за 2.0тди и 3.0тди. Само един път съм виждал изгоряла електроника на дросел на 2.0тди, а оронени зъби много пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Дефинирайте дебело излизат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Специално за 2,0 тди, се прави компа софтуерно да определя горивото не по дебитомер а по МАП сензора и от там на такива екстри като дросел, егр и дебитомер можеш да им биеш един шут и да не се занимаваш повече със зъбни колелца, почистване на затлачен от саждите ЕГР на 10 000 километра, мръсен колектор и т.н.Отделно колата има по-добър респонс в ниските обороти.Единствения недостатък е малко по-твърдата работа на мотора защото лапа само чист въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 То ако почне да работи по-твърдо ще е като мелница бре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Че като лапа само чист въздух трябва да работи по-добре. Аз нещо не разбирам "твърда" и "мека" работа на един двигател какво значи. И ако може малко повече инфо кое как, че така пак остават едни часове ресърч за правене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Еми тя работи по-добре в смисъл, че върви по-леко, ускорява по-приятно, но от повечето кислород в цилиндъра се повишава температурата на горене и от там идва малко по-твърдата работа.Но тази по-висока температура не е опасна защото е далеч по-ниска от температурата при максимално натоварване, когато между другото егр трябва да е напълно затворен и да не пуска сажди в мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Без EGR колата не върви и не загрява и няма да имаш парно. Не давай съвети на другите хора, без да си го пробвал. Това не е АФНа, който и без ЕГР загрява.Ако навън е под нулата, ти няма да минеш 70 градуса на антифриза, ако пуснеш парно на външен въздух. На извънградско колата след 140 ще изстива. Такава грешка направих с първата си 4F-ка преди няколко години и съжалявах после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) За тези колелца в дросела ли става въпрос? При 3.0 TDI дроселовите колелца са различни от тези при моторчетата на клапите, а дали и кои от тях са същите кото тези в 2.0 TDi, ти ще кажеш. Аз съм карал с повреден (отворен) дросел и въобще не съм имал проблеми със загряване и температура, само колата беше по-рязка при потегляне, но и заради повечето въздух имаше лек "брум" в работата на двигателя на място при стабилни обороти на 777рпм.Ако говорим за изработка на зъбни колелца, аз проявявам интерес - да си имам резерв и да си направя стария дросел. Също е интересно да има един кит и за моторчетата на клапите, защото и те доколкото знам дават фира в един момент. Проблем и по- трудно (да не кажа невъзможно) е закрепянето на черната зъбна рейка към оста . Проблем е, и ако едното е метално а другото пластмасово, тогава пластмасовото ще замине за нула време.Ако и двата елемента са метални, то рейката трябва да се изработи анблок с оста или да се заварява отделно,. Ако са пластмасови то материала е технологична пластмаса по спецификация и не е скъп. Същата фирма, която предлага материала, за изработка на една бройка обикновено кръгло колелце искаше 100лв, като щели да го правят ръчно. П.П. Не става и със зъботехническа отливка - материала, който ползват не вирее в суха среда и бил много чуплив . Редактирано 18 Март 2013 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Да, за това пластмасово колелце става въпрос. На 2.0тди в ЕГР-то е с друг размер. Такова колелце има и в дросела на 1.8Т и на още куп други двигатели, но на всичките размерите са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Имам приятел с достъп до уникални машини. Ще гледам крематор ако изнамери едно колелце да го дам на да ми направи десетина копия от инженерна пластмаса или пък от алуминий/неръждавейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Бялото колелце в 3.0 ТДИ е същото като това в Polo 1,4 и други - взимал съм го за 10 лв от такъв дросел, но като контактуваше с прецаканата рейка се урони за нула време.N1995, разпитай го сериозно. Аз мога да ти дам образци от 3.0 ТДИ дросел. Редактирано 18 Март 2013 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Имам дросел от 2.0тди с точно този проблем, само бялото колелце е оронено, другото е здраво. 300лв е такъв дросел и го купуваш заради някво просто колелце за 10-20лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Не 300 а в Порше е 850,скоро купувах егр-а и момчето първо цъкна с мишката на дросела за цена .Егр-а за 2.0 тди са го дигнали на 650 ,за сравнение преди 3 години беше 440 Редактирано 18 Март 2013 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Гризли също може да прояви интерес да ги изработи ако има интерес и перспектива за повече бройки, той нали прави за километражи подобни. Обсъждал съм го преди време с него . 300лв е цена морга навярно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Ами някой като го закъса за ЕГР за 2.0тди да ми се обади, на около 300лв мога да го намеря нов, включително и другия дросел V157. Също и тези за 3.0тди мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Оригинален или някакъв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) VDOМога и този V157, другия дросел на 350лв да го намеря. Редактирано 18 Март 2013 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Търся си мултиволанче с подгрев, някой ако нещо да драсне едно лично моля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 18 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Нали ти пратих 3 линка. Не ти ли харесаха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Малко цени за дросели за 3.0тди да вкарам. Тоя централния дросел е 500лв, тия на всмукателите по 300лв, лостчето, което дърпа самите дросели е 30лв. Дроселите са SIEMENS-VDO. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts