Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

опа, май отиваме към турбинния вид :)

МСМ, ще станат бе, защо да не станат, новите модели всички са на 66.6

Едни съвсем нормални втулчици трябват и хопаля...

Теодорски, защо не се загледаш в 19ки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Публикувано (Редактирано)

Моят съвет, вземи си джанти без гуми. Ще платиш дооооста доставка заради едните гуми. Тоест + въздуха в тях.

Моите са от Allroad.

А иначе виж тези. Тези джанти са ковани.

http://www.ebay.de/itm/4-x-Original-Alufelgen-fur-A6-Typ-4F-8-x-18-Et-48-4F0601025DB-/160945512515?pt=Auto_Felgen&hash=item257919a043#ht_1306wt_1165

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да изпадам в схемата с втулките .....

Че то това каква схема е?

Това означава, че автоматично се ограничаваш на старите модели.

Всички нови модели оригинални джанти са на 66.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sky, тия джанти да ми ги подаряваш няма да ги сложа на колата. Тая кола има линия, стил, кофти е да се лепнат някви прекалено джиджани джанти, просто няма такава цигания. Аз бих си взел S-Line джантите съответния размер, има ги и 17ки и 18ки. Тва е най-яката джанта за тая кола баси. Освен тва нямаш капачки дето да ти ги крадът един път в месеца кретенчетата:

sigpic160351_1.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата вида не са лоши, при тая кола е важното размера да е поне 18-ка иначе се губят из калниците. :hilezh: При 3,0 тди мотора е ясна работата слагаш каквото ти е на сърце и караш, но при такива като мене с 2,0 тди, въпреки че съм със чип ме е страх да не спънат много колата 18-ките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия джанти не ме грабват много на живо.

Но тези са друга бира и на живо, и на снимка gruebel.gif/> олд фешън 4Ф smile.gif/>

Абсолютна класика за мен и като визия и като размер. Едните ми винаги ще са такива докато карам 4F. Нищо друго от заводските предложения от тогава не ме грабва повече от тези. Не знам защо Sky си ги продаде преди време.

Хах, айде нема нужда от 18ки да броя паветата smile.gif

Шегуваш се нали laugh.gif.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mili75: Легулирай си добре ремъка и дюзите и ще влачиш 18ките...Аз единствено не искам 18 или 19 заради карането ми по Цар Борис 3 почти всеки ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегуваш се нали laugh.gif.

Абсолютно не се шегувам. В България с по-голям размер от 17 инча на това купе е абсолютна глупост да се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си до толкова, ако целиш дупките със снайпера и/или гумите са рънфлет. Но по тази логика и с балони за трактор да караш, пак ще изкривиш нещо.

Като цяло разликата в размера на гумата, предписан от производителя, 17 или 18 цола, не е голяма ;)/> Така че се кара спокойно. Аз лично миналото лято карах с горните 18, после и със 17. Е разлика не видях ;)/>

Имаше осезаема разлика, но 18-ките в началото бяха с рънфлет гуми - т.е. така я взех колата. Тогава наистина беше като лагерна количка, но след махането им, всичко заспа :zustimm:/> Да не забравим и визията :loldev:/> :musik:/>

Редактирано от DrOxBoLi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще си взема тези с-лайновите седемнайски с едни хубави широки гуми за лятото, и на сегашните 16ки ще сложа зимните. или по-скоро в обратен ред, че искам да доизтъркам сегашните летни. Разликата в цената на гумите, по-некомфортната возия и тн. не се компенсират за мен от малко по-добрата визия. Но всеки си гледа от неговата камбанария :)

Абсолютно не се шегувам. В България с по-голям размер от 17 инча на това купе е глупаво за мен да се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да го говорим ако не си пробвал.

Кажи малко за таблото сега, че ми е по-интересно- коя година и версия ти беше, бъгове след ъпдейта по фиса, ламби и т.н.? Забравих да питам Мишо дали може да се даунгрейдне, ако се скапе нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 18ки на бмв 5, което е сходен автомобил, после същото бмв и със 17ки и да ти кажа си има разлика. За таблото съм отворил нова тема, дай да не спамим тая, всичко работи перфектно по таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на видео от Science Channel за 3.0TDI - как се сглобява в завода.

Вижда се добре слагането на веригите и обтегачите :)/>

Иначе и аз имам типичните проблеми, EGR, колекторите и тракането на веригите при старт ...

Чистих EGR - след 2 седмици пак ми светна лампата.

Редактирано от Niky J
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че като сменихме филтрите на купето, направихме профилактика с антибактериален спрей от практикер, италянски взех някакъв за около 20 лева, е няма такъв кеф, цялата кола мирише на чисто, от духалките не духа на умряла котка, а на новичко, силно препоръчвам!

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрее явно ще трябва по-сериозно да се потърси решение с декорацийте в купето.

Исках да попитам някой случайно да си е сменял диодите в страничните огледата дето светят пред вратата с по-мощни ? Предполагам, че няма проблем ама ако някой е минал през това ще има по-точна информация.

Хромираните лайсни отвън и аз имам проблем с тях и така си взех колата всъщност. Се когато отиде за цялостно пребоядисване, ще ги направя с цвета на колата + решетката и джантите.

Относно джантите... зимата 225/55/17 лятото 255/35/19 мойта я взех с оригинални 19-ки и не бих ги сменил никога за нищо друго.

audi-s4-wheels-small-1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...като сменихме филтрите на купето, направихме профилактика с антибактериален спрей от практикер, италянски взех някакъв за около 20 лева, е няма такъв кеф, цялата кола мирише на чисто, от духалките не духа на умряла котка, а на новичко, силно препоръчвам!

направо пусни едно фото да го видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно дрънкащите супорти на задните спирачки имаме хардуерно решение на проблема.

Идната седмица ще монтираме на моята кола поправени такива и ако изглежда трайно, ще ви споделя подробности.

Между другото - моята кола беше на боя в Overdrive миналата седмица, докато отсъствах от страната.

Много добре са я направили, няма никакви видими проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...