Stoil Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 опа, май отиваме към турбинния вид МСМ, ще станат бе, защо да не станат, новите модели всички са на 66.6Едни съвсем нормални втулчици трябват и хопаля...Теодорски, защо не се загледаш в 19ки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Не искам да изпадам в схемата с втулките ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 21 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 (Редактирано) Моят съвет, вземи си джанти без гуми. Ще платиш дооооста доставка заради едните гуми. Тоест + въздуха в тях.Моите са от Allroad.А иначе виж тези. Тези джанти са ковани.http://www.ebay.de/itm/4-x-Original-Alufelgen-fur-A6-Typ-4F-8-x-18-Et-48-4F0601025DB-/160945512515?pt=Auto_Felgen&hash=item257919a043#ht_1306wt_1165 Редактирано 21 Март 2013 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Не искам да изпадам в схемата с втулките .....Че то това каква схема е?Това означава, че автоматично се ограничаваш на старите модели.Всички нови модели оригинални джанти са на 66.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Sky, тия джанти да ми ги подаряваш няма да ги сложа на колата. Тая кола има линия, стил, кофти е да се лепнат някви прекалено джиджани джанти, просто няма такава цигания. Аз бих си взел S-Line джантите съответния размер, има ги и 17ки и 18ки. Тва е най-яката джанта за тая кола баси. Освен тва нямаш капачки дето да ти ги крадът един път в месеца кретенчетата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DrOxBoLi Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Тия джанти не ме грабват много на живо.Но тези са друга бира и на живо, и на снимка :gruebel:/> олд фешън 4Ф :)/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 И двата вида не са лоши, при тая кола е важното размера да е поне 18-ка иначе се губят из калниците. При 3,0 тди мотора е ясна работата слагаш каквото ти е на сърце и караш, но при такива като мене с 2,0 тди, въпреки че съм със чип ме е страх да не спънат много колата 18-ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Хах, айде нема нужда от 18ки да броя паветата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Тия джанти не ме грабват много на живо.Но тези са друга бира и на живо, и на снимка /> олд фешън 4Ф />Абсолютна класика за мен и като визия и като размер. Едните ми винаги ще са такива докато карам 4F. Нищо друго от заводските предложения от тогава не ме грабва повече от тези. Не знам защо Sky си ги продаде преди време.Хах, айде нема нужда от 18ки да броя паветата Шегуваш се нали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 mili75: Легулирай си добре ремъка и дюзите и ще влачиш 18ките...Аз единствено не искам 18 или 19 заради карането ми по Цар Борис 3 почти всеки ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Шегуваш се нали .Абсолютно не се шегувам. В България с по-голям размер от 17 инча на това купе е абсолютна глупост да се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DrOxBoLi Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 (Редактирано) Прав си до толкова, ако целиш дупките със снайпера и/или гумите са рънфлет. Но по тази логика и с балони за трактор да караш, пак ще изкривиш нещо.Като цяло разликата в размера на гумата, предписан от производителя, 17 или 18 цола, не е голяма ;)/> Така че се кара спокойно. Аз лично миналото лято карах с горните 18, после и със 17. Е разлика не видях ;)/>Имаше осезаема разлика, но 18-ките в началото бяха с рънфлет гуми - т.е. така я взех колата. Тогава наистина беше като лагерна количка, но след махането им, всичко заспа :zustimm:/> Да не забравим и визията :loldev:/> :musik:/> Редактирано 21 Март 2013 от DrOxBoLi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Аз ще си взема тези с-лайновите седемнайски с едни хубави широки гуми за лятото, и на сегашните 16ки ще сложа зимните. или по-скоро в обратен ред, че искам да доизтъркам сегашните летни. Разликата в цената на гумите, по-некомфортната возия и тн. не се компенсират за мен от малко по-добрата визия. Но всеки си гледа от неговата камбанария Абсолютно не се шегувам. В България с по-голям размер от 17 инча на това купе е глупаво за мен да се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Няма какво да го говорим ако не си пробвал. Кажи малко за таблото сега, че ми е по-интересно- коя година и версия ти беше, бъгове след ъпдейта по фиса, ламби и т.н.? Забравих да питам Мишо дали може да се даунгрейдне, ако се скапе нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Карал съм 18ки на бмв 5, което е сходен автомобил, после същото бмв и със 17ки и да ти кажа си има разлика. За таблото съм отворил нова тема, дай да не спамим тая, всичко работи перфектно по таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niky J Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 (Редактирано) Попаднах на видео от Science Channel за 3.0TDI - как се сглобява в завода.Вижда се добре слагането на веригите и обтегачите :)/> Иначе и аз имам типичните проблеми, EGR, колекторите и тракането на веригите при старт ...Чистих EGR - след 2 седмици пак ми светна лампата. Редактирано 21 Март 2013 от Niky J Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 (Редактирано) Само да вметна, че като сменихме филтрите на купето, направихме профилактика с антибактериален спрей от практикер, италянски взех някакъв за около 20 лева, е няма такъв кеф, цялата кола мирише на чисто, от духалките не духа на умряла котка, а на новичко, силно препоръчвам! Редактирано 21 Март 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 (Редактирано) Колеги и тези ли са с големият централен отвор>?4F0601025CD Редактирано 21 Март 2013 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Добрее явно ще трябва по-сериозно да се потърси решение с декорацийте в купето.Исках да попитам някой случайно да си е сменял диодите в страничните огледата дето светят пред вратата с по-мощни ? Предполагам, че няма проблем ама ако някой е минал през това ще има по-точна информация.Хромираните лайсни отвън и аз имам проблем с тях и така си взех колата всъщност. Се когато отиде за цялостно пребоядисване, ще ги направя с цвета на колата + решетката и джантите.Относно джантите... зимата 225/55/17 лятото 255/35/19 мойта я взех с оригинални 19-ки и не бих ги сменил никога за нищо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 21 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Тези които са 4F джантите всичките са на 55.7 мм, но горния модел не стои добре на А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Да, определено!На А4 Б7 стоят много по-добре , просто са си РС4 модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Горния модел стои идеално на А6, но ако е 19" :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 ...като сменихме филтрите на купето, направихме профилактика с антибактериален спрей от практикер, италянски взех някакъв за около 20 лева, е няма такъв кеф, цялата кола мирише на чисто, от духалките не духа на умряла котка, а на новичко, силно препоръчвам!направо пусни едно фото да го видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 Относно дрънкащите супорти на задните спирачки имаме хардуерно решение на проблема.Идната седмица ще монтираме на моята кола поправени такива и ако изглежда трайно, ще ви споделя подробности.Между другото - моята кола беше на боя в Overdrive миналата седмица, докато отсъствах от страната.Много добре са я направили, няма никакви видими проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 И мойте два супорта дрънкат отзад, засега съм намерил по 100лв нов супорт на TRW. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts