Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

Без EGR колата не върви и не загрява и няма да имаш парно. Не давай съвети на другите хора, без да си го пробвал. Това не е АФНа, който и без ЕГР загрява.

Ако навън е под нулата, ти няма да минеш 70 градуса на антифриза, ако пуснеш парно на външен въздух. На извънградско колата след 140 ще изстива. Такава грешка направих с първата си 4F-ка преди няколко години и съжалявах после.

Щом казваш

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Малко цени за дросели за 3.0тди да вкарам. Тоя централния дросел е 500лв, тия на всмукателите по 300лв, лостчето, което дърпа самите дросели е 30лв. Дроселите са SIEMENS-VDO.

То хубаво ама ако това с колелцата стане, не разбрах какво ще продаваш - колелца или дросели? Хубаво е да дадеш и буквата накрая на "централния" дросел, че новата версия е подобрена zustimm.gif. Често само лосчето не е достатъчно- в Мотортолк.де съобщават и че ябълковидната връзка от към клапите се износвала .... и за двете имало и DIY решение като алтернатива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия с четири пина не ги знам какви са, но тоя с петте и буква R e последното като версия и цената е добра respekt.gif.

А е това било DIY решението за лосчето и връзката откъм клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти пратих 3 линка. Не ти ли харесаха?

В ибей ги следя, но предпочитам да си взема от тук и да го видя преди да го купя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте засега са ОК. Смятам обаче скоро (като се затопли) да направя профилактика на ЕГР, колектори и клапи - хем колата да диша по-добре, хем да се удължи живота на въпросните компоненти и връзки.

Иначе нагледно решението за лостчетата е нещо такова (имаше и по-добри снимки, но не ги намирам):

http://www.motor-talk.de/bilder/saugrohrklappe-g46642672/kugelkoepfe-mit-gewindestange-i204775072.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се записвам за 4 бр.

Преди няколко хиляди км. профилактирах кулери, колектори и моторчета. Тогава компенсирах междините като обърнах лостчетата.

Ако се прави обща поръчка, обаче, се записвам.

Мартине, голямо благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте засега са ОК. Смятам обаче скоро (като се затопли) да направя профилактика на ЕГР, колектори и клапи - хем колата да диша по-добре, хем да се удължи живота на въпросните компоненти и връзки.

Колегата, я обясни по - нагледно какво имаш в предвид под профилактика на клапи.

Другото съм го правил, и като се поотопли пак смятам да свалям смукател и т.н.

Дори съм намислил да го заменя с алуминиевия такъв от по - новите версии, че нещо пластмасов колектор ми седи странно ;)/>

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма кола, голяма стойка.

На Наско му я дадох в отлично състояние, с 2 пълни комплекта 19ки.

Той влиза от време на време тук, но не съм го засичал скоро да пише.

Тази кола беше с над 30к Е допълнително оборудване! :respekt:

============

Кажете за тея профилактики, че нещо съм се зарибил пролетта съботите да се позанимавам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смятам да правя нищо повече от почистване и оглеждане на състоянието на въпросните детайли. В темата си sagiboy е онагледил обектите и състоянието им след 6 години работа blackey.gif.

Ето снимки как някои ги чистят в немско, но определено не съм фен на телените четки и бензина използвани в случая:

http://www.motor-talk.de/bilder/abgasrueckfuehrungssystem-audi-a6-4f-fehler-sporadisch-g18704947/reinigunga6drosselklappen-6-i203354357.html

Да си призная, че освен дросел, нищо друго след него не е пипано, отваряно или чистено някога по моята и се надявам положението да не е толкова зле, но ще видим. (Наскоро имах възможност да видя състоянието на тези детайли на една А4 3.0 TDI на мой приятел и за мое учудване положението беше добре и чистене не бе наложително, а пък и разглабянето бе по друг повод.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са били почистени/сменени ;)

А как може да се разбере чекът от какво светва - дали от гняста или от проблем в моторчетата? Грешките, които записва дали са различни? Или се пробва: ако след почистване не свети супер, ако продължава да свети се сменят колекторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма как да разбереш дали имаш супер много гняс и съответно не се затварят клапите заради това или моторчетата имат някаква драма ... :)

По-скоро с времето се натрупват говна, моторчетата срещат все по-голям отпор да отварят/затварят и накрая се предават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта кола на всеки 3 месеца пръскам по един спрей WYNN'S EGR3 DIESEL и той ми почиства ЕГР-то, колектора и каналите в главата. Това разглобяване отнема много време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ве, Стефчо!

Давай го тоя спрей ненагледен, че да не разглобяваме толкова!

Апропо, някой да има реални впечатления от третиране с препарати Xenum ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спреят като ги почисти магично, къде отиват всичките неща, почистени от спрея?

По - хубаво, качествено и ефективно от механичното отстраняване на "гнястта" няма!

Човек като направо ръчно подобна процедура и като види какво е наслоено, то едва ли би допуснал това всичкото нещо да влезе вътре в мотора.

Както казах малко по - горе, скоро планирам да сменя пластмасовия смукател, което си е живо недоразумение при подобни двигатели.

Живо ме интересува, така и така ще има дейности по разглабяне и сглабяне, то какво реално мога да профилактирам при клапите, дросела и т.н. елементи от смукателната система?

Чак след това ми изглежда логично да се третира с препарат, за да могат да се доотстранят малките, останали недостъпни отлагания!

Но грубата гняс да се чисти по тоя начин - ммм, по - добре не.

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази гняс се разтича и влиза в мотора, малко попушва ама го предпочитам отколкото да отвивам колектора и дроселите. Гняста не попада върху стените на цилиндрите да дере, а по средата на буталото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи ние с бензините трябва да си направим отделна тема :hilezh:

Някой случайно намери ли решение за боядисване на пластмасата на центраналната конзола около скоростния лост и MMI управлението ? Защото мойта скоро отива за боя и подготовка за лятото и предпочитам докато е разглобена да се занимавам с тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

предстои ми покупка на една красавица та въпроса ми е някой слагал ли е допълнителна аларма (или такава ако няма заводска) която е по кан-шината на А6 4F

потърси из форума но не е писано много за това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...