Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

туй добре!

ама от друга страна къде пък да ги дерем тея печки :hilezh:/>/>/>

ОМВ БОЯНА е мястото пичуи :respekt:/>/>

Само ще взема спрей за камерата там :hilezh:/>

Редактирано от mad.max
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви писти, не е ли да вземем едно чеверме да направим :dance:/>/>

О, котьо :zustimm:/>

ОМВ БОЯНА е мястото пичуи :respekt:/>/>/>/>

Само ще взема спрей за камерата там :hilezh:/>/>/>

едно време там настройвахме

резеденцията рулираше :rolleyes:/>

обаче трябва да е някъде из средата на държавата - по - добре да си скроим един списък на присъстващите и да изберем място

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно питане. става въпрос за Audi A6 4f 2.7 tdi. От известно време като работи климатроника в колата от някои места духа топло и то прекалено силно. тази седмица в топлите дни температурата ми беше настроена на 20 градуса, навън беше около 17, в колата със сигурност много повече от 20 а от лявата "духалка" духаше все едно съм го настроил на 30 градуса да топли. централните духалки от менюто set up ги настроих на студено и си духат студено, но лявата продължава да прави този проблем, също така и от централните задни духа много горещ въздух. това не го прави всеки път, но вече е доста често. какъв може да е проблема? на някой случвало ли му се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вдигнеш предният капак свали пластмасата която се пада пред предното стъкло. В ляво под нея ще видиш 2 камбанки. Свали ги и ги зачисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пратих ти контакта на човек, който ще ти свърши работа. Иначе за срещата чакайте да си зема колата хаха

Благодарско! Жив и здрав Исусе!!! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gorando при мен имаше същия проблем ,чистих тия камбанки както ги нарекоха , но без резултат

всичко се оправи след смяна на двата филтера на купето бяха станали като тухли еденички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно питане. става въпрос за Audi A6 4f 2.7 tdi. От известно време като работи климатроника в колата от някои места духа топло и то прекалено силно. тази седмица в топлите дни температурата ми беше настроена на 20 градуса, навън беше около 17, в колата със сигурност много повече от 20 а от лявата "духалка" духаше все едно съм го настроил на 30 градуса да топли. централните духалки от менюто set up ги настроих на студено и си духат студено, но лявата продължава да прави този проблем, също така и от централните задни духа много горещ въздух. това не го прави всеки път, но вече е доста често. какъв може да е проблема? на някой случвало ли му се?

Колега, това с клапана на климатроника е познат проблем като основния симптом е точно много горещия въздух от страничните духалки - има поне две теми във форума по въпроса, както и Сервизен бюлетин на Audi USA. Новата част в Порше е около 6-700лв, а тук в тази тема може да прочетеш импровизираната ми инструкция със снимки в пдф относно профилактиката и отстраняване на проблема. Всъщност от тогава проблема поне при мен не се е проявявал повече zustimm.gif.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи сагата продължава. Някой колега знае ли как се обучава TPMS системата за нови датчици на гумите с VAG. При сетване от MMI менюто ги познава и изписва правилни стойности на налягането в гумите и след 3- 5 км. изписва грешка в TPMS. Имали някой светнат по въпроса.Колата е S6 2007 г. Датчиците са BERU но от Q7 пак на 433 Mh.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи сагата продължава. Някой колега знае ли как се обучава TPMS системата за нови датчици на гумите с VAG. При сетване от MMI менюто ги познава и изписва правилни стойности на налягането в гумите и след 3- 5 км. изписва грешка в TPMS. Имали някой светнат по въпроса.Колата е S6 2007 г. Датчиците са BERU но от Q7 пак на 433 Mh.

Колега, като взех колата 2 бяха спрели да работят. Един пич от форума дето продава гуми за щастие имаше 2. Сложих ги в багажника за проба(крайно ляво и дясно), след няколко минути колата ги отчете. Махнах ги, колата започна да пищи. Отидох на гумаджия, сложих си ги на джантите, след няколко минути отчете. Не знам дали има някаква настройка - просто трябва да покараш колата с тях. Иначе, в ММИ менюто имаше опция “Initialize wheels” (обучаване) и после даваш "Store current tire pressures".Като правиш това гледай да няма друго Ауди около теб ;) На А4, А6 и Q7 датчиците са на 433 MHz (най-вероятно имаш датчик и на резервната, може да направиш проба)! Виж и това Audi Tire Pressure Monitoring Systems Overview

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го гледах. И още много постове . Всичко си става както го пишеш само, че след 10 км. изпищява за грешка в TPMS. След малко ще закача VAG com за да видя какво му е толкова криво на компа от тези датчици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай тоя който ти ги слага да не ти ги преебе защото трябва да се слагат с врътка, която ти мери затягането, забравих точната дума и трябва да са ти затегнати на 4nm иначе може да ги повредиш при самия монтаж дори и нови да са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах ДИНАМОМЕТРИЧНА ОТВЕРКА. Но не са счупени при монтажа. При сетване на MMI за TPMS отначало показва всичко както трябва след което изписва грешка. Грешката по VAG e 01468 front righ sensor TPS (g223) 014 defective

fals status :11101110

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, само казвам да внимаваш защото това го пише с големи червени букви на инструкцията за монтаж :)

Искам да попитам някой купувал ли си е оригинална козметика за кола от тук, примерно това:

http://www.audi-collection.com/Vehicle-accessories/A3/Active-foam-cleaner

и дали сте доволни от тези продукти, че мисля утре да поръчам малко, че много ми харесва как миришат вътре новите аудита :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за помощ, ел. клапана на турбината, който движи променливата геометрия се скапа. Двигателят е 3.0 TDI 224к.с. Питах на няколко места и ми казаха, че вървял комплект с турбината, а моята си е перфектна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси само управлението от морга.. Или по-добре в ибей ако има предложения за нови. Нашите дилъри ненаяли се ги продават заедно :2gunsfiring_v1:

Най- вероятно се е преебал винта които движи едно пласмасово нещастно колелце и задържа в определена позиция самото лостче ,което пък задвижва геометрията. Варианта да намериш някакво по -малко употребявано и да се смени...СВаля се доста кофти :hilezh:

Между другото тва нещо изкарва над 400 х км твоята на толкова ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 270к е, не всеки може да си купи нова и не е нужна ирония, но проблема не е механичен, а в платката, която управлява на моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за помощ, ел. клапана на турбината, който движи променливата геометрия се скапа. Двигателят е 3.0 TDI 224к.с. Питах на няколко места и ми казаха, че вървял комплект с турбината, а моята си е перфектна.

Скоро на PAVKATA26 му се повреди и си го смени само него и то в Ауди в София до колкото си спомням. Преди е вървяло с цялото турбо....сега ти го продават отделно. След смяната се извършва някакво калибриране, което отнема май доста време. Мисля към 500 лв. беше , но повече информация нека да даде Павлин.

Това че масово карат по 400 000 хиляди не означава че на някой няма да се скапе и на 100 000 хиляди. Някой път липсата на късмет има голямо значение.

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде да правят зъбни колела по поръчка? Четах в един руски форум, че хората масово слагат метални зъбни колела на моторчетата за дроселите и за ЕГР-тата на 2.0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...