Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

Това ще го прави един път в годината, лаптопа е винаги в мен с кабела. Няма да им дам 1500лв заради това пет минутно неудобство един път в годината! Ако имате хубави акомулатори, може и един път да не стане, получава се при пад в тоците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тия аудита са един голям уиндоус, ако не си с последната версия You gonna have a bad time :) Жалко, че с централната колона не е точно така, дефектира некакъв чип, който не може да се флашне. Т.е самия чип дефектира, но за ремонт се иска епром програматор и тн. Освен тва и някой добър самарянин с работеща конзола същия модел като твоята да ти даде да му разпоиш един чип и да го прочетеш...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове говоря сериозно rotcol.gif. Ма като не слушах добре днес в час при Мишо не си спомням кое точно се флашва, но като се флашне предпазвало от точно тоя бъг да не идва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го видим другата седмица като мина през него това непременно! Аз заради тая централна конзола отбих 5000лв от цената на колата :respekt: Щото който иска мога да му покажа фактура от Порше, по тяхната процедура се сменя колоната в комплект с патроните, нови ключове и тн. на обща стойност 4200лв :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, първо си изчисти грешката да си караш колата. Второ си виж акомулатора дали е читав, трето следи тая тема, другата седмица ще пиша дали има оправия. За Варна - не знам. Ама за 1500 лева ремонт, се ще се разходиш до София, пък и ако нещо работа може да свършиш мед на медовете.

И едно въпросче, колко КМ трябва да мина след смяна на масла и филтри и ресет на интервала, че да почне да ми показва км и дни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, първо си изчисти грешката да си караш колата. Второ си виж акомулатора дали е читав, трето следи тая тема, другата седмица ще пиша дали има оправия. За Варна - не знам. Ама за 1500 лева ремонт, се ще се разходиш до София, пък и ако нещо работа може да свършиш мед на медовете.

Щъ тъ цалувам и ща тъ черпя! :respekt: Ще дойда как няма да дойда за 200 кинта нафта...Акумулатора е нов - ама пак ще го погледна да не е поумрял - знам ли...Утре да видя кой ще намеря с Вагком...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз следващото нещо, което искам да направим ако е възможно е да се пусне мигането при рязко спиране:

Adaptive brake lights

Allegedly the (LED) brake lights shine brighter and flash if you brake heavily. However, this has yet to confirm no one coding is still mentioned

STG 46 - Comfort System

Channel 50 Adaptive Brake Light

+1 = Emergency Brake Blinking

+2 = Brake Light Surface Amplification

+3 = Blinking Emergency Brake and Brake Light Surface Amplification

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не работи на по-старите абс модули с по-стар софтуер. Иначе, тва което Стефан искаше при висока скорост да ти пали фаровете:

Autobahn- und Regenlicht aktivieren

09] - Central Electronics Central Electronics Coding

Subsystem: Rain/Light Sensor

Coding :

Byte 00: Rain Sensor Correction (Infrared Transparency at 880nm)

Byte 01: Light Sensor Correction (Transparency)

Byte 02: Options

+1 = Highway Light

+2 = Rain Light

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щъ тъ цалувам и ща тъ черпя! :respekt:/> Ще дойда как няма да дойда за 200 кинта нафта...Акумулатора е нов - ама пак ще го погледна да не е поумрял - знам ли...Утре да видя кой ще намеря с Вагком...

Търси оня ключар до ВиК,той е твоя човек!Имах същия проблем ,виках него,защото колата остана на Пикадили.Иначе взема скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва ключар! Намери някой колега с кабел и си узчисти грешката на 5 канал кормилната конзола и ще ти запали колата. Не давай грешни пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснах си предварителното затягане на коланите. Добре е, като дигнеш скорост и ги заключва предварително, не чака рязко да спреш. Исках да си пусна и мигането на стоповете при рязко спиране, но въобще го няма тоя канал. Ще видя дали ще можем да флашем модула и дали ще се появи тази опция :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва ключар! Намери някой колега с кабел и си узчисти грешката на 5 канал кормилната конзола и ще ти запали колата. Не давай грешни пари.

Казах ти мисля и предния път ,че чистенето на тази грешка е до време и го казах от опит.Иначе кабел си имам и си го ползвам отпреди да си помислиш да си купиш Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До време ама да пробва. Тука ключар зима стотина лева ако ще грешния бутон на дистанционното да си натиснал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поднових си софтуера на заключващата колона на волана. Дано да нямам проблеми занапред с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Adaptive brake lights

Allegedly the (LED) brake lights shine brighter and flash if you brake heavily. However, this has yet to confirm no one coding is still mentioned

STG 46 - Comfort System

Channel 50 Adaptive Brake Light

+1 = Emergency Brake Blinking

+2 = Brake Light Surface Amplification

+3 = Blinking Emergency Brake and Brake Light Surface Amplification

Моята стойност на канал 50 беше 1 - да разбирам, че е била настроена да мигат стоповете?

Аз я смених на 2 - т.е. да мигат аварийните?

А ако е 3 ще мигат и стопове и аварийни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачките ми издават неприятен звук. Когато са най-горе в ляво се чува ТУП се едно се удрят в нещо, но не се удрят в нищо. Перата са ми чисто нови оригиналдъ, те са безшумни, но тва туп, туп туп, направо ме влудява. Някой смазвал ли е рамене примерно или нещо такова. Чудя се дали да не пръсна тук-таме с WD40 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте идея къде да отида за профилактика на ЕГР и дюзи в София? Под профилактика на ЕГР-а не визирам да ми слагат разни добавики а да се отвори и почисти както трябва. Относно дюзите ми се ще да се закачи на затворен кръг с про-тек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...