Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

...но има немалко постове за проблеми с влизането на скоростите след време, нужда от настройка и т.н. Нищо сериозно както казваш, въпросът е до колко си заслужава :) Ако си мераклия пробвай и след време драсни да кажеш :) аз съм я паркирал тая идея за момента, в който ама абсолютно нищо друго за правене не ми хрумва ;))

Днес сложих новия шифтър, който е от вида като на линка по горе - парт номерата са 8N0711046 или 8N0711051A. За съжаление обаче не успях да направя снимки на процеса.

Като цяло слагането/свалянето не е нещо сложно - сваля се кутията на въздушния филтър за по-добър достъп, разкачат се жилата на скоростите, освобождава се една контра и има една гайка 13мм за развиване. Слането по обратния ред, обаче като се вземе предвид регулировката на жилата, която може да дойде малко тегава на моменти. 

Иначе като цяло хода на лоста се скъси, на този етап при 1/3/5 се усеша най добре, 2/4 не чак толкова. Но това е въпрос на регулировка, която мисля да правя по-натам, заедно със смяна на малко пластмасови елементи по шифтера (днес намерих две пукнати втулки, поизносен плъзгач, но нищо фрапантно.) И най-важното е, че вече скоростите влизат доста леко и без никакво усилие, карах колата 20тина км, доста по-добре от преди е.

Редактирано от lowforce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Нормално е скоростите да си влизат леко и без проблеми. С новият шифтър се скъсява рамото и така се увеличава приложената сила следователно е нужно още по малко усилие!  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-83336-0-78750200-1391942382_thumb.j

Хора искам да си направя решетката цяла като на колегата горе.дали ще се получи добре? Някой знае ли в София къде и кой прави такава процедура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хромираните лайсни според мен както сме коментирали и назад в темата са важни за контраста спрямо цвета на колата. На сива или черна кола според мен са неизбежни и по-добре с тях от колкото без. Иначе се губи изцяло контраста и съответно смисъла. Ама това е лично мнение разбира се - въпрос на вкус :)



Ще се радвам от любопитство, а и в полза на следващите, да постнете по-детайлни и качествени снимките на направеното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На черна броня, не знам как ще постигнеш ефекта който търсиш. Трябва само да лепнеш 2 хром лайсни на каналите отстрани и си готов. Аз лично не харесвам такива изпълнения. Или си стойте с оригиналната броня, която си е достатъчно добре изглеждаща или си вземете фейслифтовата и направете нужните намеси, за да пасне както трябва! Ако ви харесва повече това преправяне, действайте. Но ако си мислите, че ще докарате вида на фейслифтовата и ще заблудите някой, нЕма да го бъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение, че или се сменят броня(заедно с решетката), калници и капак или се седи с оригиналната. Тази интервенция колкото и добре да се е получила в случая на колегата на мен лично не ми харесва никак :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на някой да му се намира лостче за темпомат за А3 8P? Решил съм да си слагам темпомат и сега търся предложения за лостче ... ако не намеря от някой тук направо ново мисля да взема. Процедурата ше се прави в Пазарджик, а човека, който ще я прави /тошков/ се справял перфектно та мисля и аз да му се доверя.

На един колега с А3 8L е станало мн добре.. Та той ме зариби :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакси смяна на толкова неща заради една решетка не ми е по джоба.А иначе идеята ми е следната:

 

1во: оригинал: post-83336-0-96011800-1391967969_thumb.j

 

2ра стъпка:затъмняване на хром лайсната на горната решетка с фолио,което винаги може да се махне: post-83336-0-70531000-1391968028_thumb.j

 

3та стъпка: Добавяне на 2 хром лайсни за да се получи ефекта с цялата решетка,проблема е,че не знам от къде да си ги набавя и как точно да ги закрепя: post-83336-0-58572200-1391968088_thumb.j

Ако не се получи приятно и не груба селщина винаги мога да го махна,не е като да няма връщане назад.Просто не ми се сменят толкова неща заради 2 лайсни.Иначе и аз не обичам кич и мега тунери.Просто ще пробвам да го направя фино и небиещо на око. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така изглежда на светло, на живо е по-добре. Ако не издържи дълго време така, ще сменя цялата предница, но няма да е сега. Сега ще сменям гарнитура на главата, главата ще я пратя да я снимат да видим дали е спукана, след това джанти и гуми, след това навигация и мулти волан :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tomoff, мисля, че със стъпка 2 всичко заспива. Но в случая пробвай с лепящи се лайсни, но те винаги ще са по- напред от решетките, както се вижда горе. Поне разхода ще ти е до 10лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TeRRaNoiD според мен е станало наистина много добре разбира се отчитайки, че няма как да стане като оригинала. Много по-добре от това не мисля, че може да се получи извън генералното решение.  :zustimm: 

 

И браво за плановете за напред ;) Явно си от "наща" порода :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И докато сме все още на темата, едно лювопитно фото за всички които се чудят колко е по разлиен завършека на капака от разделена към цяла решетка!

032579404-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За капака има 2 варианта:

   - лека намеса отпред (вижда се какво трябва да стане)

   - още малко пара за оригинален за тази броня...

 

А може и да се кара така, ще има по- добро директно охлаждане на мотора (ако махнете и кората отдолу :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това не е работа - стъпва и върху фаровете и върху бронята, не следва въобще линиите на бронята.... :flop: ! 

И все пак седи по-добре от такава броня сложена на 8L де ... там е вече абсолютна Пернишка пародия (имаше колега тук във форума с такова творение... нищо лично ама ... )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може да се направи стига бюджета да го позволява! Болна тема е, че българина е свикнал да еВе дявола във въздуха и от там тръгва и легендарния пернишки тунек, Боже опази! 

И все пак седи по-добре от такава броня сложена на 8L де ... там е вече абсолютна Пернишка пародия (имаше колега тук във форума с такова творение... нищо лично ама ... )

Сещам се за какво става дума, но там май е направо отливка имитираща 8Р броня, ама все тая, седи неадекватно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази връзка някой може ли да даде конкретни цени на калници, капак и броня + решетка. До колкото знам и гредата под бронята трябва да се сменя или донагажда нещо. Аз не мисля да я правя тази конверсия, но все пак ми е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите А3-ки с цяла решетка са ужасия, но онзи ден видях А8 D2 с цяла решетка.....по-грозно от волга беше направо нещо страшно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...